راهنمای-خرید-خاک-گلدان

راهنمای خرید خاک گلدان مرغوب ، ارگانیک و بهداشتی (برای کاشت گیاه ، میوه ، سبزی و گل)

همه ما دوست داریم نشاط و سرزندگی را در خانه و یا محل کار خود هم داشته باشیم و این مختص بیرون خانه نباشد برای همین یکی از گزینه های دسترس و ارزان قراردادن یک گلدان بسیار زیبا با گلی نشاط بخش در خانه است برای این منظور شما نیاز دارید یک گلدان و یک گیاه و یا گل زیبا را به وسیله خاک گلدان مرغوب در آن بکارید ما در این مقاله راهنمای خرید خاک خوب و حاصلخیز را برای این منظور به شما تقدیم میکنیم.

 

فقط توجه داشته باشید گیاهی که خریداری میکنید اولا اگر قصد نگهداری در داخل منزل دارید آن گیاه آپارتمانی باشد و اگر میخواهید در تراس یا پشت بام نگه داری کنید هم مناسب آن فضا باشد ضمنا توقع نداشته باشید هرچه بکارید در هر شهر و استانی هستید رشد کند چون بعضی از گیاهان و گل ها و حتی میوه ها در شهر های خاصی رشد میکنند.

 

خاک گلدان چیست ؟

آیا آن زمان را به یاد می آورید که می خواستید یک گیاه زیبا در خانه خود پرورش دهید ، اما کار نمی کرد؟ دلیل احتمالی این امر خاک گلدان بد است ، که باعث می شود سیستم ریشه زایی ناسالم برای گیاه رشد کند.

خاک گلدان نیز به عنوان کمپوست گلدان یا مخلوط گلدان شناخته می شود. این وسیله ای است که در آن می توانید سبزیجات ، گیاهان و گیاهان را در گلدان یا ظرف پرورش دهید. تقاضا برای خاک گلدان در طول سال زیاد است زیرا مردم می توانند و می خواهند گیاهان خود را دائماً در داخل خانه پرورش دهند. این مقاله به شما نشان می دهد که بهترین خاکهای گلدان در بازار امروز موجود است.

 

گل-آپارتمانی

 

چگونه بهترین خاک گلدان را برای نیازهای خود انتخاب کنیم

ذکر این نکته ضروری است که گزینه های خاک گلدان تقریباً بی شمار است. با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که همه گزینه ها پایه مورد نیاز گیاهان شما را تامین نمی کنند. شما باید تفاوتها و ویژگیهای دو دسته اصلی خاکهای گلدان را بدانید: ارگانیک و غیر ارگانیک.

اکثر مردم معمولا ترجیح می دهند از خاک ارگانیک برای گیاهان خود استفاده کنند. در بیشتر موارد ، این به این دلیل است که خاک ارگانیک حاوی آفت کش ها و مواد شیمیایی مهندسی ژنتیک نیست. همانطور که از نامش پیداست ، مواد آلی مفیدتر از خاک معمولی است. در این مخلوط خاک ، مواد طبیعی اطمینان می دهند که گیاهان شما مواد مغذی مورد نیاز برای شکوفایی را تامین می کنند.

به هر حال مخلوط های مختلف ارگانیک خاک دارای ترکیبات متفاوتی خواهند بود. برخی از رایج ترین مواد تشکیل دهنده عبارتند از کمپوست ، جلبک دریایی ، کنجاله سویا ، هوموس ، کمپوست قارچ ، پودر ماهی ، گوانو خفاش و پودر استخوان.

بسته به گیاهی که می خواهید رشد کنید ، ترکیب گلدان دقیق که باید استفاده کنید متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، کاشت گیاهان ساکولنت و کاکتوس نیاز به مخلوط های مختلف خاک گلدان نسبت به کاشت ارکیده دارد ، زیرا برای رشد به مواد مغذی متفاوتی نیاز دارند. بنابراین ، استفاده از خاک گلدان ارگانیک مناسب باعث می شود که گیاهان شما به طور طبیعی رشد کرده و سیستم ریشه زایی آنها سالم باشد.

از طرف دیگر ، خاک غیر ارگانیک فاقد هر گونه ماده آلی است. همچنین ، هیچ ترکیب متداولی را که در مخلوط های طبیعی خاک استفاده می شود پیدا نخواهید کرد. این خاک چیزی است که مردم دوست دارند آن را “مخلوط معمولی گلدان” بنامند و ترکیبی از پوست ، پیت ماس ​​و پرلیت/ورمیکولیت است. این مواد را در اکثر مخلوط های غیر ارگانیک گلدان خواهید یافت ، اما محصولات مختلف ترکیبات متفاوتی خواهند داشت و برخی از آنها حتی دارای مواد مغذی و مواد معدنی اضافی خواهند بود.

هر چند وقت یکبار ، خاک گلدان غیر ارگانیک را پیدا می کنید که حاوی استایر فوم در مخلوط است تا آب بیشتری را نگه دارد و فضای بیشتری برای هوا ایجاد کند. با این حال ، این مخلوط ها بسیار ارزان هستند و برای گیاهان شما چندان مفید نیستند زیرا فوم پلی استایرن به سطح می آید و باد آن را از بین می برد و ظاهر قابل توجهی به گلدان یا ظرف می دهد.

 

5 خاک برتر گلدان: چگونه آنها را مقایسه کنیم ؟

همه خاکهای گلدان اساساً دارای یک هدف هستند ، یعنی تغذیه گیاه با آب و مواد مغذی. بنابراین ، همه آنها شباهت هایی دارند. تفاوت در مواد تشکیل دهنده و نوع گیاه است که باید از آنها استفاده کنید.

ترکیب خاک Fox Farm Ocean Forest برای کاشت ظروف عالی است. بسیار خوب هوادهی می شود و دارای بافتی سبک با ترکیباتی است که حاوی گوانو خفاش ، ریز مغذی ها و ریخته گری های کرم خاکی است.

Espoma AP2 یک مخلوط گلدان 100 organic ارگانیک است که می توانید برای کاشت ظروف داخلی و خارجی استفاده کنید. این محصول دارای فرمول Myco-Tone است که برای صرفه جویی در آب شناخته شده است.

هافمن 10404 یک مخلوط خاک ارگانیک است که منحصراً برای پرورش کاکتوس ها و ساکولنت ها ساخته شده است. برای استفاده در کاکتوس های بیابانی و جنگلی فرموله شده است و زهکشی لازم برای شکوفایی را برای کاکتوس های شما فراهم می کند.

طلای سیاه یک محصول خاکی به علاوه کود است که برای انواع سبزیجات ، گیاهان و گلهای گلدان مناسب است. همچنین این تنها موردی در لیست ما است که دارای رتبه OMRI است.

خاک گلدان Miracle-Gro می تواند گیاهان شما را تا 6 ماه تغذیه کند. همچنین باید فقط برای ظروف و قابلمه ها استفاده شود ، اما مهم نیست که از آن در خارج یا داخل خانه استفاده می کنید.

 

خرید-خاک-گلدان

 

راهنمای خرید خاک گلدان

مزایای استفاده از خاک گلدان

به طور کلی ، خاک گلدان تقریباً همان کاربردی را دارد که هر خاکی در زمین دارد. این گیاه را پشتیبانی می کند و آب و مواد مغذی را ارائه می دهد. خاک خوب گلدان شباهتی به خاک بومی گیاه دارد. همچنین ، باید بر ارگانیسم های فاقد آن غلبه کند ، که به طور معمول خاک را در زمین تغییر می دهند ، و باید به اندازه کافی سبک باشد تا در برابر فشردگی مقاومت کرده و حمل و نقل آن آسان باشد.

برخی از مارک های تجاری خاک گلدان شامل کودی در خاک خود هستند. این یک مزیت است زیرا کودها به رشد گیاهان کمک می کنند. با این حال ، تشخیص اینکه چه مقدار کود را به گیاه در یک زمان می دهید بسیار دشوار است. اگر شما از افرادی هستید که دوست دارید نوع و میزان کود مورد استفاده در گیاهان خود را پیگیری کنید ، از استفاده از خاک خود و استفاده از کود به طور جداگانه سود بیشتری خواهید برد ، تا مطمئن شوید فقط تا آنجا که می خواهید استفاده کنید در صورتی که نمی خواهید از کود شیمیایی استفاده کنید ، همیشه می توانید یک چای کمپوست درست کنید و گیاهان را با آن آبیاری کنید تا گیاه را حفظ کرده و مواد مغذی لازم را اضافه کنید.

کارایی خاک گلدان برای گیاهان شما کاملاً به شما بستگی دارد. شما باید مرتباً آن را آبیاری کنید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که باران زیادی نمی بارد ، گیاهان در جستجوی آب سیستم ریشه زایی خود را به سمت بیرون و پایین گسترش می دهند. بسیاری از مخلوط های گلدان با کیفیت بالا شامل عنصری است که رطوبت را کنترل می کند. به عنوان مثال ، ورمیکولیت باغی آب را نگه می دارد و در اختیار گیاه قرار می دهد.

 

 

ویژگیهای خاکهای گلدان

همانطور که در بالا ذکر شد ، دو تفاوت عمده بین خاکهای گلدان وجود دارد. مخلوط های گلدان ارگانیک معمولاً سنگین تر و گران تر از مخلوط های غیر ارگانیک خواهند بود. همچنین ، خاک ارگانیک از مواد آلی ساخته شده است ، بر خلاف گزینه دیگر که از مواد صنعتی ساخته شده است. آخرین ، اما نه کمترین ، مخلوط های غیر ارگانیک به دلیل از دست دادن ارزش غذایی خود در طول زمان ، برخلاف خاک های آلی که در اکثر موارد قادر خواهید بود از آنها استفاده مجدد کنید ، معروف هستند.

درک تفاوت بین این دو گزینه خاک گلدان بسیار مهم است. با این حال ، این تنها اولین قدم بسیاری از افراد است زیرا هنوز باید بدانید کدام یک از آنها بهترین گزینه برای گیاهان شما است. برای کمک بیشتر به شما در این زمینه ، چند نکته مهم را باید قبل از خرید نوع خاصی از خاک گلدان در نظر بگیرید.

 

راهنمای-خاک-گلدان

 

رطوبت و حفظ مواد مغذی

خاک گلدان انتخابی شما باید بتواند رطوبت و مواد مغذی ضروری را حفظ کند زیرا گیاهان برای رشد به آن ها نیاز دارند. قبل از خرید هر چیزی ، چه خاک ارگانیک و چه غیر ارگانیک ، مطمئن شوید که آیا خاک این توانایی را دارد یا خیر. اگر توضیحات محصول را بررسی کرده و لیست مواد تشکیل دهنده مخلوط را بخوانید ، می توانید به این موضوع پی ببرید. به عنوان مثال ، در خاک غیر آلی ، پیت ماس ​​به حفظ مواد مغذی و رطوبت کمک می کند ، بدین معنا که هرچه پیت ماس ​​بیشتر باشد ، رطوبت و حفظ مواد مغذی بهتر خواهد بود.

گردش هوا

به غیر از رطوبت و مواد مغذی ، گیاهان شما نیز به گردش خوب هوا احتیاج دارند. خاک گلدان احتمالی شما قطعاً باید این را تضمین کند. مخلوط های کرکی و سبک برای این کار بسیار مناسب هستند زیرا حداکثر جریان هوا را فراهم می کنند. مخلوط خاکی که به دست می آورید هنگام خیس شدن نیز نباید زیاد متراکم شود زیرا این امر از ایجاد کپک و خفه شدن گیاه جلوگیری می کند.

تراکم

تراکم خاک بسیار مهم است و قبل از خرید مخلوط خاک باید مطمئن باشید که برای گیاهان شما مفید خواهد بود. شما به سادگی می توانید این را با فشار دادن انگشتان خود آزمایش کنید ، و اگر انعطاف پذیری کمی دارد ، مشکلی نیست.

همچنین ، وقتی آب را به آن اضافه می کنید ، خاک گلدان شما نباید سخت شود ، زیرا این امر باعث می شود که گیاهان ریشه های خود را در خاک بسیار سخت رشد دهند. یکی دیگر از روش های آزمایش چگالی خاک این است که فقط کیسه را قبل از باز کردن آن بلند کنید. اگر کیسه بسیار سنگین باشد ، خاک گلدان احتمالاً پر از مواد پر کننده مانند ماسه یا مالچ است و اکثر گیاهان این نوع خاک را برای بهترین رشد مناسب نمی دانند.

تنوع مغذی

هرگز قبل از اینکه به لیست مواد اولیه نگاهی بیندازید تا از محتوای داخل کیسه مطلع شوید ، خاک گلدان نخرید. خاک گلدان خوب نباید حاوی تنها یک ماده مغذی باشد زیرا گیاهان شما از آن بهره چندانی نخواهند برد. هرچه خاک گلدان حاوی مواد مغذی بیشتری باشد ، گیاهان شما بهتر از آن استفاده می کنند و سالم تر رشد می کنند.

 

حفظ خاک گلدان

قبل از هر چیزی ، توصیه می کنیم از خاک باغ یا حیاط خود استفاده نکنید ، زیرا می تواند حاوی بیماری های قارچی ، دانه های علف های هرز و حشرات باشد. به سادگی یک مخلوط گلدان بخرید ، و وضعیت بسیار بهتری خواهید داشت.

در مورد آبیاری خاک ، اگر هوا در بهار معتدل باشد ، احتمالاً می توانید هفته ای یکبار آن را آبیاری کنید. با این حال ، با ادامه تابستان ، گیاهان به آب بیشتری احتیاج دارند. هوای گرم رطوبت را قبل از اینکه گیاه حتی بتواند از آن استفاده کند تبخیر می کند و گیاهان شما به مرور زمان به آب بیشتری احتیاج خواهند داشت زیرا بزرگتر می شوند. همیشه خاک را آبیاری کنید ، نه گلها و برگها. اگر شاخ و برگ را خیس کنید ، این احتمال را ایجاد می کنید که گیاه شما دچار بیماری قارچی یا لکه های برگ سوخته شود.

گیاهانی که در زمین رشد می کنند نسبت به گیاهانی که در ظروف رشد می کنند به کوددهی بسیار کمتری نیاز دارند. هرچه بیشتر خاک را آبیاری کنید ، سریعتر مواد مغذی را از خاک خارج می کنید. اگر می خواهید شادترین و سالم ترین گیاهان ممکن را داشته باشید ، باید طبق دستورالعمل روی بسته ، هر چند هفته یکبار آنها را با کود محلول تغذیه کنید.

 

راهنمای-خرید-خاک

پیش نیازهای استفاده از خاک گلدان

اگر تازه کار باغبانی را شروع کرده اید ، قبل از قرار دادن گیاهان خود در ظروف چند نکته را باید بدانید.

اگر قصد دارید از یک ظرف بسیار بزرگ برای گیاه خود استفاده کنید ، آن را در جایی قرار دهید که گیاه قرار است در آن زندگی کند. اگر این کار را نکنید ، مجبور خواهید شد آن ظرف را به مکان دیگری منتقل کنید ، و این روز خوبی برای پشت شما نخواهد بود. این می تواند بسیار سنگین باشد و حتی ممکن است گروهی از افراد را مجبور به جابجایی ظرف کنند.

همیشه سعی کنید از ظروفی که دارای سوراخ های زهکشی هستند استفاده کنید و هرچه تعداد حفره ها بیشتر باشد ، نتیجه بهتر است. اگر چنین ظروفی ندارید ، همیشه می توانید سوراخ هایی را در ظروف خود ایجاد کنید تا به نتیجه برسید. به این ترتیب از آبیاری بیش از حد گیاهان خود جلوگیری می کنید. به خاطر داشته باشید که باید رطوبت مورد نیاز گیاهان خود را بررسی کنید. به سادگی می توانید با قرار دادن انگشت خود در انگشت خود تا قسمت دوم انگشت خود ، بررسی کنید که آیا نیاز به آبیاری دارید. اگر خاک در نوک انگشتان شما خشک شد ، گیاه خود را آبیاری کنید. آبیاری بیش از حد گیاه ممکن است باعث ریزش برگها یا زرد شدن آنها شود. اگر خاک بسیار مرطوب است ، ظرف خود را به نقطه ای گرم و خشک منتقل کنید تا کمتر اشباع شود.

کم آبیاری گیاهان مشکلات مشابهی با آبیاری بیش از حد ایجاد می کند. در تابستان باید حداقل روزی یکبار گیاهان را آبیاری کنید. اگر از ظروف کوچک استفاده می کنید ، باید آبیاری خاک را حتی بیشتر در روز در نظر بگیرید زیرا خاک کمتری را در خود نگه می دارد. اطمینان حاصل کنید که هنگام آبیاری خاک را در آب خیس کنید. اگر فقط چند قطره به خاک بدهید ، آب فقط به لایه های بالای خاک نفوذ می کند.

بهترین خاک گلدان

 

اکنون که همه بهترین گزینه های موجود برای خاک گلدان را می دانید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که خاک مناسب را برای گیاهان داخلی انتخاب کرده اید.

بر اساس توضیحات محصول بالا ، می توانیم تشخیص دهیم که برنده واضح در اینجا خاک گلدان جنگلی اقیانوسی مزرعه روباه البته این خاک در ایران به وفور نیست و شما میتوانید از همان خاک پیتماس یا کوکوریت است. این بهترین گزینه برای افرادی است که باغبان حرفه ای نیستند زیرا تقریباً برای همه گیاهان پایه بسیار خوب و با کیفیتی را فراهم می کند و استفاده از آن بسیار آسان است. علاوه بر این ، دارای احتباس آب عالی ، مواد مغذی با کیفیت ، مواد آلی و گزارشات خوب کاربران است. همه این دلایل ، همراه با قیمت مناسب ، این گزینه را برای ما انتخاب می کند.

 

انواع خاکهای گلدان آپارتمانی یا باغچه توضیح داده شده است و برخی در ایران اسامی دیگری نیز دارند.

کوکوریت
پیت ماس
پوست کاج
پرلیت
ورمیکولیت
فیبر کور
سنگ آهک
شن

 

خاک های مناسب گیاهان و گل ها و میوه جات مختلف ( این بخش به روز میشود )

بهترین خاک برای گوجه فرنگی چیست؟

خاک لومی یا شنی از نوع لومی مناسب برای گوجه فرنگی است. اما باید دارای امکانات زهکشی خوب و همچنین ظرفیت نگهداری آب و مواد مغذی باشد. علاوه بر این ، خاک همچنین حاوی مواد مغذی ، اصلاحات آلی ، میکروب ها ، عوامل خیس کننده و مهمتر از همه خاک خنثی یا کمی اسیدی است.

در ادامه ما خاک گلدان های پرفروش و با نظرات مثبت خریدارن قبلی را برای شما جمع آوری کردیم تا بتوانید با توجه به اطلاعات بالا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و محیط خانه و یا اداره خود را زندگی و شادابی ببخشید  بعد از انجام این موضوع حتما نظر خود را در سایت فروشنده ثبت کنید تا مشتریان بعدی هم بتوانند از نظرات شما استفاده کنند و خرید مطلوب تری را در آینده برای همه ایرانیان داشته باشیم. اگر نیاز به گلدان دارید حتما مقاله راهنمای خرید گلدان ما را مطالعه فرمایید.

برای خرید خاک گلدان با کیفیت و قیمت فوق العاده مناسب کافی است با در این مقاله همراه شوید ما بهترین خاک ها را معرفی کردیم.
یعنی بیایم مثلا بگوییم
برای کاشت سبزی کدام خاک مناسب است
برای کاشت انبه کدام خاک مناسب است و….

به احترام نظر شما به زودی مقاله ای در این رابطه حتما خواهیم نوشت یا در ادامه این مقاله این مورد اضافه خواهد شد.

ما از شما تقاضا میکنیم حتی شده یک “گلدان طبیعی” در منزل خود بگذارید و بخشی از طبیعت از دست رفته در ایران را پرقدرت در کنار همدیگر احیا کنیم.

New title

خاک گلدان کیمیا مدل G-T 8 وزن 6 کیلوگرم

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک , معدنی
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    کلیه گیاهان آپارتمانی
  • نوع بسته بندی
    کیسه پلاستیکی
  • وزن بسته بندی
    6 کیلوگرم
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    خیر
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

گلدان مدل FP2007

مشخصات فنی

مشخصات

  • ارتفاع
    65 سانتی‌متر
  • پهنا
    50 سانتی‌متر
  • عمق
    50 سانتی‌متر
  • وزن
    10 کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت آویزان کردن
    ندارد
  • زه کش
    دارد
  • زیر گلدانی
    دارد
  • دسته
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان رویش یزد کد ROS12 حجم 12 لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    پودر
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک , معدنی
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری، کشت نشا و نهال
  • نوع بسته بندی
    کیسه پلی اتیلن
  • وزن بسته بندی
    6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده
    کمپوست، فیبر سلولزی، خاک برگ، سبکدانه، خاک مزرعه، مواد هیومیکی
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    خیر
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    خیر
  • سایر مشخصات
    خاک کامل با ترکیب فیزیکی و شیمیایی متعادل
  • بافت یکدست بدون اجسام خارجی
  • تثبیت کامل بیولوژیک
  • بدون بو و فاقد بذر علف هرز و عوامل بیماری زا
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک کامل گلدان سبز رویش اصفهان کد K110 حجم ۳ لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • مناسب برای
    تغذیه گل
  • وزن بسته بندی
    2 کیلوگرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان لوتوس مدل LGH2 حجم 2 لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان رویش یزد کد ROS20 حجم 20 لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    پودر
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک , معدنی
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری، کشت نشا و نهال
  • نوع بسته بندی
    کیسه پلی اتیلن
  • وزن بسته بندی
    10 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده
    کمپوست، فیبر سلولزی، خاک برگ، سبکدانه، خاک مزرعه، مواد هیومیکی
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    خیر
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    خیر
  • سایر مشخصات
    خاک کامل با ترکیب فیزیکی و شیمیایی متعادل
  • بافت یکدست بدون اجسام خارجی
  • تثبیت کامل بیولوژیک
  • بدون بو و فاقد بذر علف هرز و عوامل بیماری زا
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان الماس غرب مدل 123 حجم 8 لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان کد 115 وزن 2 کیلو گرم

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک برگ گلدان کد G03 وزن 8.4 کیلوگرم مجموعه 3 عددی

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه
  • مناسب برای
    انواع گیاهان
  • وزن بسته بندی
    8.4 کیلوگرم
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    بله
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان چیا مدل F05 حجم 5 لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه
  • مناسب برای
    گیاهان آپارتمانی و باغچه
  • نوع بسته بندی
    پلاستیک
  • وزن بسته بندی
    2.1 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده
    پیتماس ، کوکوپیت ، ورمی کمپوست ، پرلیت ، ماسه و مواد ریز مغذی و . . .
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    بله
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک کامل گلدان سبز رویش اصفهان کد kh140 حجم ۴ لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • مناسب برای
    تغذیه گل
  • وزن بسته بندی
    2.016 کیلوگرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان سورین خاک مدل G20 حجم 20 لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان رویش مدل LC1 وزن 2 کیلوگرم

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک رس گلدان گیلدا مدل GR02 حجم 2 لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی، سنگین کردن ترکیب و کاهش زهکشی خاک گلدان
  • نوع بسته بندی
    پاکت پلی اتیلن مقاوم
  • وزن بسته بندی
    2.6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده
    خاک رس خالص
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • سایر مشخصات
    - مناسب جهت سنگین کردن ترکیب خاک گلدان
  • - دارای تراکم و چسبندگی ذرات بالا
  • - مناسب جهت افزایش قدرت جذب آب
  • - کاهش میزان زهکشی خاک گلدان
  • - منبع مناسبی از کلسیم، پتاسیم و منیزیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک رس گلدان گیلدا مدل GR02 حجم 2 لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی، سنگین کردن ترکیب و کاهش زهکشی خاک گلدان
  • نوع بسته بندی
    پاکت پلی اتیلن مقاوم
  • وزن بسته بندی
    2.6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده
    خاک رس خالص
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • سایر مشخصات
    - مناسب جهت سنگین کردن ترکیب خاک گلدان
  • - دارای تراکم و چسبندگی ذرات بالا
  • - مناسب جهت افزایش قدرت جذب آب
  • - کاهش میزان زهکشی خاک گلدان
  • - منبع مناسبی از کلسیم، پتاسیم و منیزیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک کامل گلدان کیمیا سبز مدل B 7156 وزن 5.100 کیلوگرم

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه
  • مناسب برای
    انواع گل و گیاهان آپارتمانی به جز کاکتوس ها و گیاهانی که نیاز به خاک سبک دارند مانند درختچه های مینیاتوری،بنفشه آفریقایی و ...
  • نوع بسته بندی
    پلاستیک درجه یک و مقاوم
  • وزن بسته بندی
    5.100 کیلوگرم
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    بله
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    بله
  • سایر مشخصات
    پس از تعویض خاک و جایگزین کردن خاک گلدان کیمیا سبز اصلی با قراردادن زهکش مناسب ،آبیاری اولیه بصورت غرقابی انجام شود بطوریکه آب از زیر گلدان خارح گردد.
  • باتوجه به قابلیت بالای نگهداری و جذب آب از آبیاری زیاد خودداری گردد.
  • از فشردن و متراکم‌ کردن خاک خودداری گردد.
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان مدل m.o وزن یک کیلوگرم

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک , معدنی
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی داخل و خارج از منزل و سبک شدن خاک گلدان و رشد گل و گیاه
  • نوع بسته بندی
    پلاستیک
  • وزن بسته بندی
    1 کیلوگرم
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    خیر
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان کیمیا مدل GT- 5 حجم 10 لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان گلزار مدل رزا حجم 10 لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان کیمیا مدل GT-3L وزن 3 کیلوگرم

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان برتر مدل GT-3500 وزن 3.5 کیلوگرم

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک , معدنی
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    کلیه گیاهان آپارتمانی
  • نوع بسته بندی
    کیسه پلاستیکی
  • وزن بسته بندی
    3.5 کیلوگرم
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    خیر
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

گلدان مدل SPL01-A

مشخصات فنی

مشخصات

  • ارتفاع
    10 سانتی‌متر
  • پهنا
    10 سانتی‌متر
  • عمق
    10 سانتی‌متر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • جنس
    بتن
  • قابلیت آویزان کردن
    ندارد
  • زه کش
    دارد
  • زیر گلدانی
    ندارد
  • دسته
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان رویانه مدل AB12 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    گیاهان آپارتمانی و باغچه
  • نوع بسته بندی
    2لیتری
  • وزن بسته بندی
    1 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده
    بقایای فسیل گیاهان
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    بله
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    بله
  • سایر مشخصات
    دارای هوموس بالا دارای بسیاری از میکروارگانسیم ها و باکتری های مفید مراقبت از گیاه در مقابل بیماری های خاکی دارای ابعاد بسته بندی25*6*25
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان برتر مدل GT-5 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    شیمیایی , معدنی
  • عملکرد اصلی
    تغذیه , گل دهی
  • مناسب برای
    کلیه گیاهان آپارتمانی
  • نوع بسته بندی
    کیسه پلاستیکی
  • وزن بسته بندی
    5 کیلوگرم
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    خیر
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    خیر

خاک گلدان نیلوفر زرد کد E 13666 وزن 5.250 کیلوگرم

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه
  • مناسب برای
    انواع گل و گیاهان آپارتمانی به جز کاکتوسها و گیاهانی که احتیاج به خاک سبک دارند مانند درختچه های مینیاتوری ، بنفشه آفریقایی و ...
  • نوع بسته بندی
    پلاستیک درجه یک و مقاوم
  • وزن بسته بندی
    5.250 کیلوگرم
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    بله
  • لزوم استفاده بصورت محلول
    خیر
  • ضد عفونی کننده
    بله
  • سایر مشخصات
    بعد از جایگزین کردن خاک نیلوفر زرد و قراردادن زهکش مناسب در انتهای گلدان آبیاری اولیه حتما بصورت غرقابی صورت گیرد بطوری که آب از زیر گلدان خارج گردد.
  • باتوجه به قابلیت جذب بالا و نگهداری آب از آبیاری زیاد خودداری گردد.
  • از فشردن ‌و متراکم نمودن خاک خودداری گردد.
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

گلدان مدل S012 Gemma

مشخصات فنی Gemma S012 Flower Vase

مشخصات

  • ارتفاع
    10 سانتی‌متر
  • پهنا
    15 سانتی‌متر
  • عمق
    9.5 سانتی‌متر
  • وزن
    1.25 کیلوگرم
  • جنس
    بتن
  • قابلیت آویزان کردن
    ندارد
  • زه کش
    دارد
  • زیر گلدانی
    ندارد
  • دسته
    ندارد
  • سایر مشخصات
    مجموعه ما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی امروزی همواره سعی بر این دارد که هنر را فراموش نکند.
  • ما در مجموعه‌ی هنر و صنعت را تلفیق کرده و با سرعت پیشرفت دنیا همگام شده‌ایم.
  • تلاش ما در راستای خلق هنر در قالب یک خط تولید صنعتی است که موجب کاهش قیمت برای شما مصرف کننده عزیز با بالاترین کیفیت و تولید و تحویل هرچه سریعتر محصول مورد نظر با رنگ دلخواهتان خواهد گردید.
  • در سلیقه و خواست شما اولویت ما هست و خواهد بود.
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان هیرو مدل A1 حجم 5 لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

گلدان مدل SPL-06A

مشخصات فنی

مشخصات

  • ارتفاع
    4.5 سانتی‌متر
  • پهنا
    9.5 سانتی‌متر
  • عمق
    9.5 سانتی‌متر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • جنس
    بتن
  • قابلیت آویزان کردن
    ندارد
  • زه کش
    دارد
  • زیر گلدانی
    ندارد
  • دسته
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان گرین کالا مدل Gr13 حجم 13 لیتری

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان گرین کالا مدل اطلس حجم 8 لیتری

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

خاک گلدان چیا مدل F05 حجم 5 لیتر

مشخصات فنی

مشخصات

  • جنس
    خاک
  • تهیه شده از مواد
    ارگانیک
  • عملکرد اصلی
    تغذیه
  • مناسب برای
    گیاهان آپارتمانی و باغچه
  • نوع بسته بندی
    پلاستیک
  • وزن بسته بندی
    2.1 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده
    پیتماس ، کوکوپیت ، ورمی کمپوست ، پرلیت ، ماسه و مواد ریز مغذی و . . .
  • بو
    ندارد
  • قابلیت نگهداری آب
    دارد
  • استریل شده
    بله
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
راهنمای خرید گوشی آیفون 13 (رجیستر شده) با بهترین قیمت در ایران + گارانتی 24 ماهه
بعد
راهنمای خرید با دوام ترین کابل اصل شارژر های لایتنینگ آیفون (بهترین مدل 2022)

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید