راهنمای-خرید-کابل-شارژ-آیفون

راهنمای خرید با دوام ترین کابل اصل شارژر های لایتنینگ آیفون (بهترین مدل 2022)

در این مقاله قصد داریم برای آن دسته از افرادی که درخواست کردند و خواستند تا صرفا کابل شارژ آیفون با کیفیت را معرفی کنیم به بررسی بهترین راهنمای خرید شارژر آیفون پرداخته ایم و شما اگر قصد خرید کابل آیفون را دارید و آداپتورش را دارید و سالم است و صرفا کابل را میخواهید میتوانید بهترین مدل های کابل لایتنینگ را در اینجا مشاهده کنید. همچنین توصیه های سردبیر را برای خرید کابل شارژ آیفون در انتهای مقاله جدی بگیرید.

 

معمولا شارژر های آیفون زیر 50 هزار تومان 2 تا عیب دارند یا زود خراب میشوند و کمتر از چند ماه بیشتر عمر نمیکنند یا با توجه به مکانیزم ارزانی که در طراحی آنها انجام شده باعث آسیب رساندن به باطری گوشی میشوند و هزینه جبرانش شاید چند صد هزار تومان برای شما شود البته داشتیم شارژ های زیر 10 هزار تومانی که سال ها عمر کردند ! اما اینگونه محصولات نادر هستند.

کابل شارژ های 3 کاره چطور است ؟

به طور کلی نمیتوانیم بگوییم شارژ های 3 کار کیفیت بهتری نسبت شارژ های تکی دارند اما میتوانیم بگوییم همیشه بدتر نباشه بهتر هم نیست. منظور از کابل شارژ های 3 کاره یعنی به هر سه نوع شارژ لایتنینگ و تایپ سی و میکرو یو اس بی قابل پوشش باشد.

بهترین مارک کابل شارژ برای آیفون

انکر بهترین مارک کابل شارژ آیفون است و بعد از آن شرکت کلومن هم محصولات خوبی دارد.

هر نوع شارژی خریداری میکنید سعی کنید مقاومت بالایی داشته باشد چون شارژر وسیله ای است که شما چه در سفر چه در هنگام خوابیدن چه در هنگام خوابیدن همش در حال انعطاف است و نباید به سادگی از بین برود پس توصیه میکنیم کیفیتی را انتخاب کنید که جنسش دوروزه نباشد و با دوام باشد.

کابل Lightning برای هر صاحب آیفون ضروری است. اپل هنگام خرید آیفون جدید یک عدد در جعبه قرار می دهد ، اما تعداد زیادی کابل Lightning از شرکت های دیگر وجود دارد که طولانی تر ، بادوام تر و رنگارنگ تر هستند.

ما چندین کابل Lightning را آزمایش کرده ایم تا برای هر بودجه و نیاز ، کابل مناسب را بیابیم – از با دوام ترین ، طولانی ترین و همه چیز بین آنها.

همه کابلهای Lightning توصیه شده ما دارای گواهی MFi توسط اپل هستند. کابلهای بدون این گواهینامه ممکن است ارزانتر از کابلهای موجود در لیست ما باشند ، اما همچنین می توانند خطرناک و بی اثر باشند.

حالا اگر براتون سوال شده MFI چیه : گواهینامه MFi مخفف عبارت Made for iPhone/iPod/iPad است. این برنامه ای است که تولید کنندگان لوازم جانبی آن دستگاه ها باید از آن عبور کنند تا سخت افزار آنها توسط اپل تأیید شود. این یک فرآیند سخت است ، اما هنگامی که یک محصول دارای گواهینامه MFi باشد ، می توانید از استفاده از آن مطمئن باشید

راهنمای-خرید-شارژر-آیفون

بهترین کابل Lightning به طور کلی

خرید کابل Lightning ساده به نظر می رسد ، اما باید به چند نکته مهم توجه کرد.

همیشه به دنبال کابل هایی باشید که دارای گواهی MFi باشند. به گفته اپل ، کابل های لایتنینگ که دارای مجوز اپل نیستند می توانند منجر به آسیب دستگاه شما ، آسیب به کابل یا ناتوانی در همگام سازی یا شارژ دستگاه شما شوند. کابل های مورد تأیید اپل دارای علامتی هستند که روی بسته آنها نوشته شده است “ساخته شده برای iPhone” یا “ساخته شده برای iPhone ، iPad ، iPod”.
مطمئن شوید که کابل مناسب دستگاه و آداپتور لایتنینگ خود را خریداری کرده اید. همه مدل های آیفون عرضه شده از آیفون 5 با کابل های Lightning سازگار هستند. اما iPad ها کمی پیچیده تر هستند. نسل فعلی iPad Mini و iPad استاندارد هر دو دارای پورت Lightning هستند. با این حال ، جدیدترین نسل چهارم iPad Air به جای Lightning از طریق USB-C شارژ می شود ، در حالی که مدلهای قدیمی iPad Air از Lightning استفاده می کنند. مدل های اخیر آیپد پرو که در سال 2018 یا بعد از آن منتشر شده اند به جای Lightning از USB-C استفاده می کنند. همچنین باید دوبار بررسی کنید که آیا آداپتور لایتنینگ دستگاه شما از اتصال USB-C یا USB-A استفاده می کند تا مدل مناسب را خریداری کنید.
به دنبال کابل های Lightning باشید که با نیازهای خاص شما مطابقت دارد. اگر در حال خرید کابل Lightning غیر از کابل همراه iPhone خود هستید ، احتمالاً دلیلی دارد. قبل از تصمیم گیری در مورد کابل جدید ، به ناراحتی هایی که از کابل فعلی خود تجربه می کنید فکر کنید. خیلی کوتاه است؟ آیا سگ شما اخیراً سعی کرده آن را بجوید؟ پاسخ به این سوالات به شما می گوید که باید دنبال چه نوع کابل Lightning باشید.

راهنمایی هایی برای انتخاب بهترین کابل های آیفون

کابل های Anker PowerLine Lightning بهترین طناب ها برای اکثر افراد با طراحی محکم ، سرعت شارژ سریع و قیمت مناسب هستند. کابل 10 فوت Native Union Night هنگامی که به کابل لایتنینگ بلند ، قوی و پایدار نیاز دارید ، شارژ کردن آیفون خود را بسیار آسان می کند.

علاوه بر این ، آیا کابل های Lightning سریعتر شارژ می شوند؟

از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

اما کابل Lightning موجود حتی از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند ، این ویژگی تقریباً در هر گوشی جدید Android وجود دارد. و بخاطر شکستن یا از بین رفتن بدنام است. تقریبا اجتناب ناپذیر است که شما نیاز به خرید کابل دیگری داشته باشید.

بر این اساس ، چرا کابل های آیفون هستند؟

زیرا آنها کار می کنند و اپل پشت آنها ایستاده است. آنها محصولات ارزان قیمت یا ارزان قیمت تولید نمی کنند. با این حال ، محصولات آنها تمایل دارند به خوبی کار کنند. از آنجا که کابل های لایتنینگ آنها گران هستند ، من تمایل دارم که کابل های ارزان تری را در آمازون خریداری کنم.

آیا تفاوتی در کابل های لایتنینگ وجود دارد؟

تفاوت زیادی از نظر مدت زمان شارژ آیفون با انواع کابل ها وجود دارد. در طول یک سال ، استفاده از کابل گواهی شده 300 ساعت در زمان شارژ شما صرفه جویی می کند.

اصلا کابل شارژر لایتنینگ چیست؟

این کابل برای شارژ و همگام سازی بسیاری از دستگاه های اپل مانند iPhone استفاده می شود. … دو کابل شارژ دیگر – USB -C و micro -USB – در دستگاه های Android استفاده می شود و اپل قبلاً استفاده از Lightning را در iPad Pro 2018 متوقف کرده است.

نتیجه گیری نهایی

در طول تحقیقات کابل آیفون ، ما 5144 محصول کابل لایتنینگ را پیدا کردیم و 19 محصول با کیفیت را در لیست کوتاه قرار دادیم. ما 658،892 نظر مشتری را از طریق سیستم داده های بزرگ خود جمع آوری و تجزیه و تحلیل کردیم تا بهترین لیست کابل های لایتنینگ را بنویسیم. ما دریافتیم که اکثر مشتریان کابل های لایتنینگ را با قیمت متوسط ​​15 دلار انتخاب می کنند.

کابل شارژر iPhone 6Pack YEFOOT برای خرید در دسترس است. ما صدها فروشنده را مورد تحقیق قرار داده ایم و فروشندگان برتر را انتخاب کرده ایم ، از جمله جویدن ، FEEL2NICE Technology Limited ، BSTOEM ، MOLD ، AnkerDirect. فروشنده 1 محصول برتر بازخورد صادقانه ای از 838 مصرف کننده با میانگین امتیاز 4.9 دریافت کرده است.

 

راهنمای-خرید-کابل-لایتنینگ

نکات مهم در بالابردن عمر شارژر موبایل

بعد از خرید یک شارژر با کیفیت حتما یک محافظ هم برای آن تهیه کنید منظورمان از محافظ همان وسایلی هست که دور شارژر پیچیده میشود و شارژر را با دوام میکند و جلوی پاره شده و یا جدا شدن شارژر از سری اش را میگیرد ، شاید باورتان نشود اما همین محافظ ارزان قیمت عمر شارژر شما را ده برابر میکند البته اگر شارژر شما بی کیفیت نباشد چون برخی از شارژر های بی کیفیت بدون اینکه آسیب ببیند قطع میشود.

 

شارژر بی سیم آیفون 

آیا الان زمانش رسیده که ما کابل رو کنار بزاریم ؟ وال استیریت جورنال خیلی شیک در پاراگراف زیر به این سوال شما پاسخ میده و در یک کلمه باید بگیم هنوز شارژر های بی سیم جواب ندادند.

سالها طول می کشد تا بتوانید همه سیم ها را از بین ببرید. شارژ بی سیم هنوز هم محدودیت های زیادی دارد. آیفون های قدیمی تنها می توانند 7.5 وات برق را به صورت بی سیم دریافت کنند ، و حتی با پیشرفت های اپل در آیفون 12 ، تنها در صورت اتصال با شارژر جدید MagSafe 39 دلاری اپل ، می تواند 15 وات دریافت کند.یک مشکل بزرگ در مورد شارژ بی سیم این است که اگر دستگاه شما در قسمت شیرین پد شارژ قرار نگرفته باشد ، نمی تواند به طور مداوم قدرت و انرژی دریافت کند ، یا اصلا. بسیاری از شارژرهای بی سیم مقدار زیادی از برق را از پریز خارج می کنند که در واقع به دستگاه نمی رسد.

 

 

توصیه سردبیر بازار بزرگ ایران 98ex ؛ برای خرید کابل شارژ آیفون

شخصا کابل شارژ های زیادی خریدم سعی کنید در قدم اول حتما محصولات دارای امتیاز ستاره ای 4 و بالاتر را انتخاب کنید قدم دوم قبل از خرید کابل شارژ ، در صفحه فروشنده نظرات مشتریان قبلی را بخوانید اگر 3 نظر آخر ثبت شده (که حتما خریدار کالا باشند)  حتی یکی منفی داشت از خرید آن محصول صرف نظر کنید در گام دوم حتما کابل شارژی را بخرید که گارانتی 1 یا 2 ساله داشته باشد در قدم آخر از خرید کابل شارژ های لایتنینگ زیر 100 هزار تومان خودداری کنید تجربه من میگه اون قیمتا کالای ماندگار و با دوامی در نیامده است.  با در نظر گرفتن این موضوع میتوانید کابل شارژ خوبی را خریداری کنید که مدت زیادی نسبت به کالاهایی که کیفیتشان ضعیف است برای شما عمر کند ، اگر بالای 2 سال عمر کند از نظر من کالای قابل قبولی است.

در ادامه بهترین شارژر های آیفون را لیست کردیم تا بتوانید با خیال راحت و زمان مناسب بررسی کنید و از میان آنها مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید ، عمده محصولاتی که در ادامه میبینید محصولاتی هستند که از نظر خریداران قبلی با اقبال و نظر مثبت بیشتری همراه بودند. خیلی خوشحالیم که توانستیم یک مقاله درجه یک برای بررسی آیفون 13 برای شما بنویسیم حتما این مقاله را بخوانید شاید شما خریدار آیفون 13  باشید !

New title

کابل تبدیل USB به لایتنینگ میلی مدل HI-L30 طول 3 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ مک دودو مدل CA-6270 طول 1.2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ کلومن مدل kd-44 طول 1 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ کلومن مدل kd-19 طول 2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ یوگرین مدل US199 طول 2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به Lightning میزو مدل X07

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ کلومن پلاس مدل +K2 طول 2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به Lightning سونو مدل S-025J6 طول 25 سانتیمتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل لایتنینگ به USB موشی مدل Integra طول 1.2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ ارلدام مدل EC-057I طول 1.2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ انکر مدل A8652 طول 0.9 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ بیاند مدل BA-533 طول 3 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل USB به لایتنینگ اوریکو مدل IDC-10 طول 1 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ کلومن مدل kd-19 طول 2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل لایتنینگ به USB موشی مدل Integra طول 1.2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ کلومن پلاس مدل +K1 طول 1 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل شارژ USB به لایتنینگ کوکلاسیک مدل K15 طول 1 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ دپروی مدل DC-135 طول 1 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کابل تبدیل USB به لایتنینگ مک دودو مدل CA_7840 طول 1.2 متر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
راهنمای خرید خاک گلدان مرغوب ، ارگانیک و بهداشتی (برای کاشت گیاه ، میوه ، سبزی و گل)
بعد
راهنمای خرید بهترین شارژر بی سیم (وایرلس) برای اندروید و آیفون

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید