خرید آسیاب کن نمک و فلفل شیک و کاربردی (98 مدل تا %98 تخفیف) بهترین ها با ارزانترین قیمت

اگر به دنبال یک آسیاب نمک و فلفل جدید هستید، این راهنمای شماست. ما در مورد برخی از مواردی که هنگام خرید یک مورد جدید باید به آنها توجه کنید و همچنین برخی از برترین انتخاب های خود را بررسی خواهیم کرد.

وقتی صحبت از آسیاب نمک و فلفل می شود، دو نوع اصلی وجود دارد: برقی و دستی. اگر می خواهید ادویه های خود را آسیاب نکنید، آسیاب های برقی عالی هستند. با این حال، آنها می توانند گران تر از آسیاب های دستی باشند. آسیاب های دستی به کار بیشتری نیاز دارند، اما کنترل بیشتری بر درشتی آسیاب نیز دارند.

در انتخاب آسیاب نمک و فلفل نیز باید به چند نکته توجه کرد. اولی مادی است. آسیاب ها را می توان از چوب، سرامیک یا فلز ساخت. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. چوب کلاسیک و شیک است، اما باید به طور دوره‌ای بازسازی شود تا به بهترین شکل ظاهر شود. سرامیک بادوام است و به راحتی تمیز می شود، اما می تواند طعم ادویه ها را در طول زمان جذب کند. فلز بسیار بادوام است، اما می تواند در حین آسیاب داغ شود و برای جلوگیری از زنگ زدگی نیاز به مراقبت ویژه دارد.

نکته دیگری که باید به آن فکر کنید اندازه آسیاب است. برخی از مردم آسیاب های بزرگتر را ترجیح می دهند که ظرفیت بیشتری داشته باشند

بهترین راهنمای خرید آسیاب نمک و فلفل

اگر به دنبال بهترین آسیاب نمک و فلفل هستید، این راهنمای شماست. در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد کارخانه‌های نمک و فلفل بدانید، از جمله مواردی که هنگام خرید یکی از آن‌ها باید به دنبال آن باشید و انتخاب‌های برترمان را بررسی می‌کنیم. آسیاب های نمک و فلفل ابزار ضروری آشپزخانه هستند که برای آسیاب کردن نمک و فلفل به صورت پودر ریز استفاده می شود. آنها در اندازه ها، طرح ها و متریال های مختلفی عرضه می شوند. انتخاب درست آسیاب نمک و فلفل می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد، اما با کمک ما، کار سختی خواهد بود!

انواع مختلف آسیاب نمک و فلفل

اگر عاشق همه چیزهای آشپزی هستید، پس می دانید که داشتن یک آسیاب نمک و فلفل خوب می تواند تفاوت زیادی در آشپزی شما ایجاد کند. اما با وجود انواع مختلف کارخانه های نمک و فلفل موجود در بازار، چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ در اینجا راهنمای انواع مختلف آسیاب نمک و فلفل است تا بتوانید بهترین تصمیم را برای نیاز خود بگیرید.

آسیاب فلفل:

آسیاب های فلفل در اندازه ها، شکل ها و مواد مختلفی تولید می شوند. رایج‌ترین نوع آسیاب فلفل، آسیاب فلفل دستی است که برای آسیاب کردن دانه‌های فلفل باید دسته‌ای را بچرخانید. این نوع آسیاب های فلفل معمولا کوچک و آسان برای استفاده هستند. اگر به دنبال گزینه پیچیده تری هستید، آسیاب فلفل برقی نیز وجود دارد. اینها با فشردن یک دکمه عمل می کنند و می توان آنها را تنظیم کرد تا دانه های فلفل را به درشتی دلخواه سایید. نوع دیگری از آسیاب فلفل، آسیاب فلفل با باتری است. این‌ها شبیه آسیاب‌های فلفل برقی هستند، اما با باتری کار می‌کنند و به همین دلیل قابل حمل‌تر هستند. موادی که آسیاب فلفل شما از آن ساخته شده است نیز بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. آسیاب فلفل را می توان از چوب، فلز یا سرامیک تهیه کرد. مقداری

مزایا و معایب هر نوع آسیاب نمک و فلفل

بحث بر سر اینکه کدام نوع آسیاب نمک و فلفل بهتر است سال هاست ادامه دارد. برخی از مردم به آسیاب های دستی سنتی سوگند یاد می کنند، در حالی که برخی دیگر راحتی مدل های الکتریکی را ترجیح می دهند. بنابراین، حکم چیست؟ در نهایت، این به ترجیحات شخصی بستگی دارد. در این مقاله، نگاه دقیق‌تری به مزایا و معایب هر نوع آسیاب نمک و فلفل خواهیم داشت تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنیم.

آسیاب های دستی:

مزیت:

1. با آسیاب دستی کنترل بیشتری روی درشتی ادویه های خود دارید.
2. آسیاب های دستی معمولاً مقرون به صرفه تر از همتایان برقی خود هستند.
3. آنها همچنین کوچکتر و جمع و جورتر هستند، و آنها را برای آشپزخانه های کوچک یا میزهای کوچک ایده آل می کند.
4. بسیاری از مردم عمل آسیاب دستی را رضایت بخش تر از یک مدل الکتریکی می دانند.
5. آسیاب های دستی اغلب راحت تر از مدل های الکتریکی تمیز می شوند، زیرا قطعات پیچیده ای برای جداسازی وجود ندارد.
6. همچنین نسبت به آسیاب های الکتریکی احتمال شکستگی کمتری دارند و در کل گزینه بادوام تری هستند.

معایب:
1. بزرگترین نقطه ضعف آسیاب های دستی این است که آنها

هنگام خرید آسیاب نمک یا فلفل به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید آسیاب نمک یا فلفل، توجه به موارد زیر ضروری است:

-نوع ماده ای که آسیاب از آن ساخته شده است. متداول ترین مواد سرامیک، فلز و چوب هستند.

-اندازه آسیاب. اندازه آسیاب فلفل می تواند از 3 اینچ تا 18 اینچ باشد. آسیاب های نمک معمولا کوچکتر هستند و از 2 اینچ تا 8 اینچ متغیر هستند.

-مکانیسم سنگ زنی متداول ترین انواع آسیاب های سوراخ دار و آسیاب های تیغه ای هستند. آسیاب های فرز، دانه های فلفل یا کریستال های نمک را خرد می کنند، در حالی که آسیاب های تیغه ای آنها را خرد می کنند.

-قابلیت تنظیم تنظیم آسیاب اکثر آسیاب ها دارای یک دستگیره هستند که به شما امکان می دهد بین آسیاب ریز و درشت یکی را انتخاب کنید. برخی از آسیاب ها نیز دارای تنظیمات متعدد برای درجات مختلف درشتی هستند.

-گارانتی بسیاری از کارخانه های نمک و فلفل دارای ضمانت مادام العمر محدود هستند.

بهترین برندهای آسیاب نمک و فلفل

بهترین مارک های آسیاب نمک و فلفل آنهایی هستند که بادوام هستند، استفاده از آنها آسان است و طیف وسیعی از گزینه های آسیاب را ارائه می دهند. برخی از برندهای برتر عبارتند از:

• پژو: پژو که یک برند فرانسوی پیشرو است، از سال 1842 آسیاب نمک و فلفل تولید می کند. آسیاب های آنها از مواد مرغوب ساخته شده اند و طرح های آنها هم کلاسیک و هم مدرن است.

• OXO: یک برند آمریکایی محبوب، OXO طیف وسیعی از آسیاب های نمک و فلفل دستی و الکتریکی را ارائه می دهد. استفاده از آسیاب آنها ساده است و در رنگ های متنوعی وجود دارد.

• Zassenhaus: یک برند آلمانی، Zassenhaus آسیاب های فلفل چوبی دست ساز زیبایی می سازد که از سال 1867 ساخته شده اند.

• ترودو: یک برند کانادایی، ترودو دارای طیف گسترده ای از آسیاب های نمک و فلفل دستی و برقی است. آنها همچنین انواع دیگری از محصولات آشپزخانه را ارائه می دهند.

نحوه استفاده از آسیاب نمک یا فلفل

اگر می‌پرسید چگونه از آسیاب نمک یا فلفل استفاده کنید، به جای درستی آمده‌اید. در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از آسیاب خود بیشترین بهره را ببرید و مطمئن شوید که از آن به درستی استفاده می کنید.

 

ابتدا بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: آسیاب نمک یا فلفل چیست؟ آسیاب نمک یا فلفل یک وسیله آشپزخانه کوچک است که برای آسیاب کردن ادویه ها به پودر ریز طراحی شده است. معمولاً بدنه ای استوانه ای دارد که یک طرف آن دسته و طرف دیگر آن مکانیزم سنگ زنی است.

اکثر آسیاب ها به روش مشابهی کار می کنند: شما به سادگی قسمت بالایی آسیاب را بچرخانید تا آسیاب را به درشتی دلخواه خود تنظیم کنید. سپس، ادویه خود را اضافه کنید (دانه فلفل برای آسیاب فلفل، و نمک برای آسیاب نمک) و دسته را بچرخانید تا آسیاب شود. برخی از آسیاب ها همچنین دارای یک محفظه ذخیره سازی هستند که می توانید ادویه های خود را تازه و آماده برای استفاده نگه دارید.

اکنون که اصول اولیه را می دانید، بیایید به نحوه استفاده مؤثرتر از آسیاب نمک یا فلفل خود بپردازیم. در اینجا چند نکته وجود دارد:

-برای به دست آوردن یک پودر ریز، ادویه خود را به جای تپش زدن، مدت بیشتری آسیاب کنید. این به جلوگیری از توده شدن کمک می کند

نتیجه گیری برای خرید آسیاب نمک و فلفل

همانطور که می دانیم در هنگام خرید آسیاب نمک و فلفل باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. در این مقاله فقط در مورد چند مورد از مهمترین آنها صحبت کرده ایم. با این حال، امیدواریم که این راهنما به شما ایده خوبی در مورد موارد مختلفی که هنگام خرید یک آسیاب نمک و فلفل باید به آن توجه کنید، داده باشد.

هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین آسیاب نمک و فلفل برای نیازهای شما می رسد، مهم است که همه عوامل ذکر شده در این راهنما را در نظر بگیرید. برای تصمیم گیری وقت خود را صرف کنید و مطمئن شوید که محصولی را انتخاب کنید که برای سالیان متمادی به شما خدمت کند.

New title

New title

قبلی
خرید کفش فوتسال با کیفیت و شیک (98 مدل متنوع) با قیمت فوق العاده نمایندگی
بعد
خرید کلاه شنا با کیفیت و شیک (98 مدل متنوع) بهترین ها با ارزانترین قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید