خرید 98 اسپرسو ساز پیشرفته و حرفه ای (برای انواع قهوه ها) با بهترین کیفیت و قیمت بازار

تهیه یک فنجان اسپرسو خوب آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از کیفیت لوبیاهایی که استفاده می کنید تا اندازه آسیاب، که دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند سخت باشد. اگر به دنبال راهنمایی برای انتخاب یک اسپرسوساز هستید، این مقاله برای شماست! ما همه چیزهایی را که باید بدانید، از اصول اولیه دستگاه های اسپرسوساز گرفته تا ویژگی های پیشرفته تر، به شما آموزش می دهیم.

انواع اسپرسوساز

وقتی نوبت به انتخاب یک اسپرسو ساز می رسد، انواع مختلفی در بازار وجود دارد. ما لیستی از انواع مختلف اسپرسو سازها را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین آنها را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

اسپرسوساز پمپی: یک اسپرسوساز پمپی از یک پمپ الکتریکی برای ایجاد فشار استفاده می کند که آب داغ را از تفاله های قهوه عبور می دهد و یک اسپرسوی غنی و با طعم کامل تولید می کند.

اسپرسو ساز اجاق گاز: اسپرسوساز اجاق گاز یک روش سنتی برای تهیه اسپرسو است. از فشار بخار استفاده می کند تا آب داغ را از طریق تفاله قهوه وارد کند و قهوه ای قوی و غلیظ تولید کند.

اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک: دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک به شما کنترل بیشتری بر فرآیند دم کردن نسبت به دستگاه اتوماتیک می دهد. باید حبوبات را آسیاب کنید و خودتان آنها را بکوبید، اما یک دستگاه نیمه اتوماتیک بقیه کارها را برای شما انجام می دهد، از جمله گرم کردن آب و تنظیم فشار.

دستگاه اسپرسوساز فوق اتوماتیک: یک دستگاه اسپرسوساز فوق العاده اتوماتیک همه کارها را برای شما انجام می دهد، از آسیاب کردن دانه ها گرفته تا دم کردن قهوه و حتی کف کردن شیر. اگر برای تهیه اسپرسو می خواهید روشی غیرمستقیم داشته باشید، یک دستگاه فوق اتوماتیک بهترین راه است.

نحوه انتخاب دستگاه اسپرسوساز

اگر به دنبال یک اسپرسوساز هستید، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید. ابتدا در نظر بگیرید که از چه دانه های قهوه می خواهید استفاده کنید. انواع مختلفی از دانه های قهوه وجود دارد و هر نوع طعم متفاوتی از اسپرسو تولید می کند. همچنین باید به این فکر کنید که چه مقدار اسپرسو می خواهید در یک زمان درست کنید. اگر فقط به مقدار کمی نیاز دارید، ممکن است یک اسپرسوساز تک شات تمام چیزی باشد که نیاز دارید. با این حال، اگر قصد دارید دسته‌های بزرگ اسپرسو تهیه کنید، دستگاهی می‌خواهید که بتواند چندین شات را همزمان انجام دهد.

همچنین باید به اندازه دستگاه اسپرسوساز توجه کنید. برخی از ماشین ها بسیار بزرگ هستند و می توانند فضای زیادی را اشغال کنند، در حالی که برخی دیگر جمع و جورتر هستند و به راحتی روی پیشخوان آشپزخانه شما قرار می گیرند. قبل از تصمیم گیری نهایی، میزان فضای موجود را در نظر بگیرید.

در نهایت به بودجه خود فکر کنید. قیمت اسپرسوسازها از حدود 100 تا چند هزار دلار متغیر است. قبل از شروع جستجو، تصمیم بگیرید که چقدر حاضرید برای یک دستگاه اسپرسوساز خرج کنید. با در نظر گرفتن این عوامل، مطمئناً اسپرسوساز مناسب برای نیازهای خود را پیدا خواهید کرد!

بهترین اسپرسوسازهای موجود در بازار

وقتی نوبت به یافتن بهترین اسپرسو ساز می رسد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا می خواهید دستگاهی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد. دوم، شما می خواهید ماشینی پیدا کنید که استفاده و نگهداری آن آسان باشد. سوم، شما می خواهید ماشینی پیدا کنید که نتایج ثابتی تولید کند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین اسپرسوساز برای نیازهایتان، ما فهرستی از برترین انتخاب های خود را گردآوری کرده ایم. ما طیف وسیعی از ماشین‌ها، از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا مدل‌های سطح بالا را گنجانده‌ایم، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد.

انتخاب برتر ما دستگاه اسپرسوساز Breville BES870XL Barista Express است. وقتی نوبت به یافتن بهترین اسپرسو ساز می رسد، این دستگاه تمام امتیازات را به دست می آورد. استفاده از آن آسان است، نتایج دائمی عالی ایجاد می کند و بسیار مقرون به صرفه است. اگر به دنبال یک گزینه رده بالا هستید، ما دستگاه اسپرسوساز Rancilio Silvia را توصیه می کنیم. این دستگاه کمی گران‌تر است، اما برای دوام ساخته شده است و نتایج عالی را تولید می‌کند.

صرف نظر از بودجه یا نیازهای شما، ما مطمئن هستیم که می توانید بهترین اسپرسو را پیدا کنید.

نحوه استفاده از دستگاه اسپرسوساز

اسپرسو ساز یک راه عالی برای تهیه قهوه در خانه است. هنگام استفاده از اسپرسو ساز باید به چند نکته توجه داشت. ابتدا مطمئن شوید که دانه های قهوه به طور یکنواخت آسیاب شده اند. اگر آنها نباشند، قهوه آنقدر قوی نخواهد بود. دوم، از آب تازه و سرد استفاده کنید. سوم، سبد فیلتر را بیش از حد پر نکنید. چهارم، قهوه را به طور مساوی بکوبید. پنجم، هنگام دم کردن قهوه از فشار زیاد استفاده نکنید. ششم، صبر کنید تا اسپرسو کمی خنک شود و آن را بنوشید.

نکاتی برای تهیه یک فنجان اسپرسو عالی

اسپرسو یک قهوه قوی است که با فشار دادن آب داغ از طریق دانه های قهوه آسیاب شده محکم دم می شود. معمولاً در مقادیر کم سرو می شود و طعم غلیظی دارد. اگر به دنبال تهیه یک فنجان اسپرسو عالی هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید:

1. از دانه های قهوه تازه و با کیفیت استفاده کنید. این مهمترین مرحله برای تهیه یک فنجان اسپرسو عالی است. اطمینان حاصل کنید که از لوبیاهایی که در هفته گذشته برشته شده اند استفاده کنید و درست قبل از دم کردن آنها را به صورت تازه آسیاب کنید.

2. از تفاله قهوه به مقدار مناسب استفاده کنید. برای یک شات اسپرسو، به حدود 7 گرم تفاله قهوه نیاز دارید. اگر می خواهید یک شات دوبل درست کنید، به 14 گرم تفاله قهوه نیاز دارید.

3. زمین ها را به طور مساوی بکوبید. تمپ کردن فرآیند فشار دادن قهوه آسیاب شده به سبد فیلتر دستگاه اسپرسوساز شما است. این مرحله مهم است زیرا به توزیع یکنواخت زمین کمک می کند تا به طور یکنواخت دم بکشد.

4. ضربه ای را بکشید که 30-45 ثانیه طول دارد. زمان استخراج اسپرسو کوتاه است، بنابراین باید مطمئن شوید که یک شات بین 30 تا 45 ثانیه طول می کشد. این به شما شات می دهد که تعادل کاملی از تلخی دارد

نتیجه برای خرید اسپرسو ساز

اسپرسوسازها افزودنی عالی برای هر آشپزخانه ای هستند و با راهنمای مناسب می توانید اسپرسوساز مناسب برای نیازهای خود پیدا کنید. امیدواریم راهنمای خرید ما به شما کمک کرده باشد تا بفهمید هنگام خرید اسپرسوساز به چه نکاتی توجه کنید و دستگاه مناسب برای آشپزخانه خود را پیدا کرده باشید. با تشکر از شما برای خواندن و خرید خوشحال!

New title

New title

قبلی
خرید 98 کاتر شیرینی پزی برای برش انواع شیرینی های خانگی و قنادی (ضد زنگ و با کیفیت برش عالی)
بعد
خرید 98 فشارسنج دقیق و حرفه ای (دیجیتال و آنالوگ) برای فشارخون با بهترین قیمت در بازار

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید