خرید باکس و ظرف جای سیخ کباب (98 مدل متفاوت) قیمت ارزان

آیا به دنبال راهی برای شکوفا کردن کباب کردن در فضای باز خود در تابستان امسال هستید؟ سرمایه گذاری روی جعبه سیخ را در نظر بگیرید! تنها با چند نکته ساده، می‌توانید جعبه سیخ مناسب برای نیازهای خود را بیابید – و طعم کباب‌شده‌ای را که همه دوست دارند، دریافت کنید.

نوع سیخ مورد نیاز خود را تعیین کنید

انواع مختلفی از سیخ در بازار موجود است. سه نوع رایج سیخ عبارتند از:

1. سیخ های فلزی
2. سیخ چوبی
3. سیخ بامبو

هر نوع سیخ مزایا و معایب خاص خود را دارد. در نظر بگیرید که چه نوع غذایی را به سیخ می زنید و هر چند وقت یکبار قصد دارید از سیخ استفاده کنید تا تصمیم بگیرید کدام نوع برای شما مناسب است.

سیخ های فلزی محبوب ترین نوع سیخ هستند. آنها ارزان هستند و می توان بارها و بارها از آنها استفاده کرد. سیخ های فلزی را می توان روی گریل یا فر استفاده کرد. با این حال، آنها می توانند به مرور زمان زنگ بزنند و تمیز کردن آنها دشوار است.

سیخ چوبی یکی دیگر از گزینه های محبوب است. نسبت به سیخ های فلزی احتمال زنگ زدگی کمتری دارند اما راحت تر می شکنند. سیخ های چوبی را می توان روی گریل یا فر نیز استفاده کرد. بعد از استفاده از سیخ های چوبی حتما آن ها را در آب خیس کنید تا خشک و شکسته نشوند.

سیخ های بامبو گزینه مناسبی برای سازگاری با محیط زیست هستند. آنها به اندازه سیخ های فلزی یا چوبی قوی نیستند بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای غذاهای سنگین نباشند. سیخ های بامبو نیز می توانند

جنس سیخ را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب جعبه سیخ، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید جنس آن است. بیشتر جعبه های سیخ از چوب یا فلز ساخته می شوند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

جعبه‌های سیخ چوبی ارزان‌تر و سبک‌تر هستند، اما در عین حال آسیب‌پذیرتر هستند. سیخ‌های فلزی معمولاً گران‌تر هستند، اما دوام بیشتری نیز دارند. اگر قصد دارید اغلب از جعبه سیخ خود استفاده کنید، احتمالاً ارزش سرمایه گذاری اضافی برای تهیه یک سیخ فلزی را دارد.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید نوع سیخ هایی است که استفاده می کنید. اگر قصد استفاده از سیخ های فلزی را دارید، باید مطمئن شوید که جعبه ای که انتخاب می کنید دارای سوراخ هایی باشد که به اندازه کافی بزرگ باشد تا آنها را در خود جای دهد. اگر قرار است فقط از سیخ های چوبی استفاده کنید، هر اندازه سوراخ مناسب باشد.

چند سیخ باید بگیرم؟

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب جعبه سیخ این است که به چه تعداد سیخ نیاز دارید. اگر قرار است فقط برای استفاده شخصی از آن استفاده کنید، یک جعبه کوچکتر با سیخ های کمتر ممکن است کافی باشد. با این حال، اگر قصد دارید از میهمانان پذیرایی کنید یا برای بزرگ غذا درست کنید

طول سیخ را تعیین کنید

هنگام خرید جعبه سیخ باید به طول سیخ توجه کرد. اگر قصد دارید از سیخ های بلند استفاده کنید، به جعبه بلندتری نیاز دارید. برعکس، اگر فقط قصد دارید از سیخ های کوتاه تر استفاده کنید، می توانید جعبه کوتاه تری بخرید. قبل از خرید جعبه سیخ اندازه گیری طول سیخ هایی که قصد استفاده از آنها را دارید بسیار مهم است.

شکل سیخ را در نظر بگیرید

وقتی در حال انتخاب یک سیخ هستید، باید به شکل آن فکر کنید. متداول ترین سیخ، سیخ تخت است، اما سیخ های گرد و حتی قلبی شکل نیز موجود است. هر نوع سیخ ظاهر متفاوتی به غذای شما می دهد. اگر مطمئن نیستید که چه نوع سیخ تهیه کنید، از فروشگاه آشپزی محلی خود بپرسید تا پیشنهاد آنها را بدهد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید اندازه سیخ است. اگر قصد دارید تکه های بزرگ گوشت بپزید، باید یک سیخ بزرگتر بپزید تا وقتی می خواهید گوشت را بپزید، چرخ نخورد. از طرف دیگر، اگر فقط به دنبال درست کردن چند کباب کوچک هستید، می توانید با یک سیخ کوچکتر از این کار خلاص شوید.

در نهایت، باید به این فکر کنید که سیخ از چه موادی ساخته شده است. سیخ ها را می توان از فلز، چوب یا حتی بامبو ساخت. هر نوع ماده مزایا و معایب خاص خود را دارد، بنابراین شما می‌خواهید یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. سیخ های فلزی گرما را به خوبی هدایت می کنند و به راحتی تمیز می شوند، اما می توانند به مرور زمان زنگ بزنند. سیخ های چوبی سازگار با محیط زیست هستند و کمی به غذای شما طعم می دهند

سبک دسته خود را انتخاب کنید

وقتی نوبت به انتخاب یک دسته برای جعبه سیخ جدید شما می رسد، سه گزینه اصلی برای انتخاب وجود دارد: سنتی، معاصر و ترکیبی.

دسته های سنتی معمولا از چوب یا فلز ساخته می شوند و ظاهر کلاسیک تری دارند. دسته های معاصر معمولا از پلاستیک یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و ظاهر مدرن تری دارند. سبک های دسته ترکیبی عناصری از طرح های سنتی و مدرن را با هم ترکیب می کنند.

کدام مدل دسته برای شما مناسب است؟ همه چیز به ترجیح شخصی شما و ظاهر کلی شما بستگی دارد که می خواهید در آشپزخانه خود به دست آورید.

نوع تیغه خود را انتخاب کنید

وقتی نوبت به انتخاب نوع تیغه مناسب برای جعبه سیخ می رسد، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اولی موادی است که به سیخ می زنید. اگر مرغ یا سایر گوشت‌های نسبتاً نرم را کج می‌کنید، تیغه نازک‌تر و تیزتر به خوبی انجام می‌شود. با این حال، برای گوشت‌های سفت‌تر مانند استیک، تیغه‌ای ضخیم‌تر و محکم‌تر می‌خواهید که بتواند چگالی اضافی را تحمل کند.

New title

New title

قبلی
خرید فرش آشپزخانه با گارانتی (در 98 مدل پرطرفدار) با ارزانترین قیمت
بعد
خرید صافی چای و تفاله گیر چای ارزان و شیک (98 مدل متفاوت)

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید