خرید 98 بست کمربندی مقاوم در طرح های مختلف (بهترین قیمت)

یکی از دلایل استفاده گسترده از تسمه بست این است که ساخت آن آسان و ارزان است. اولین بست کمربندی در سال 1958 توسط تومان و بت ساخته شد. آنها بست کمربندی را با نام تجاری تای رپ ساختند.

 

طراحی این بست از یک قسمت انعطاف پذیر دندانه دار و یک چفت تشکیل شده است. هنگامی که شیلنگ از چفت عبور می کند، اتصال برقرار می شود. برخی از قسمت‌های این برق سریع مکانیزمی دارند که می‌توان آن را فشار داد تا قفل را آزاد کند.

 

با تاریخچه بست کمربندی آشنا شوید

 

توماس و بت در سال 1958 این ابزار ارزشمند و کاربردی را طراحی و تولید کردند. در اصل، هدف آنها بستن سیم خطوط هوایی بود. با این حال، با گذشت زمان مواد دندان‌ها از فلز به نایلون تغییر یافت زیرا طراحان طرح‌های سبک‌تر را مؤثرتر یافتند.

 

صنایع مختلف از طراحی گیره های شلنگ به نفع خود استفاده می کنند زیرا این ابزار همه کاره و مفید است. با یک مثال، حلقه قفل را می توان به عنوان جایگزینی برای بخیه در آناستوموز کولون استفاده کرد.

 

پس از بازرسی، یک بست کمربندی را می توان بدون هیچ آسیبی دوباره استفاده کرد. برخی از مدل ها دارای بخشی هستند که امکان باز شدن و استفاده مجدد از آنها را فراهم می کند. بست های تسمه در صنایع مختلفی مانند صنایع برق، خودروسازی، یخچال سازی و ساختمان سازی استفاده می شود.

 

انواع بست کمربندی پلاستیکی که امروزه در بازار موجود است

 

قوی ترین بست پلاستیکی موجود چیست؟

 

تمام بست کمربندی های کمربند نایلونی 4/6 در برابر اشعه های مضر خورشید مقاوم نیستند. به عنوان مثال، استفاده از آنها در فضاهای باز، خطر قرار گرفتن در معرض نور خورشید را افزایش می دهد. برای رفع این مشکل، این بست تنها به دلیل سازگاری با بسته و سرپوشیده در فضای بسته قابل استفاده است.

 

بست کمربندی ساخته شده از نایلون

 

خواص ساختاری و مکانیکی مانند مقاومت در برابر نور خورشید، زیپ نایلون 6/6 را برای محیط های باز مناسب تر می کند، برخلاف نایلون 6/4. بست کمربندی نایلونی 6/6 معمولاً در رنگ مشکی موجود است. برای ماندگاری مطلوب، بهتر است بست کمربندی های تسمه نایلونی 6/6 را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید و پس از 2 هفته از باز کردن بسته بندی استفاده کنید.

 

بست کمربندی یک راه ساده برای بستن وسایل است. در صنایع مختلف از جمله الکترونیک، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود.

 

دلایل خرید بست کمربندی

 

این بست بسیار همه کاره است زیرا تشخیص کابل آسان، ارزان و سریع است. علاوه بر این، به دلیل داشتن مواد نایلونی، همیشه هم در محیط های نظامی و هم در محیط های داخلی مفید خواهد بود.

 

نحوه خرید بست کمربندی مناسب

 

بست کمربندی های فولادی کشسان و محکم هستند و عموماً برای نگه داشتن وسایل در کنار هم استفاده می شوند. بهترین فولاد در برابر رطوبت نیز مقاوم است، بنابراین می توان از آن در خارج و در فضاهای باز استفاده کرد. زیپ ها همچنین در برابر آب و هوا مقاوم هستند و معمولاً برای نگه داشتن علائم راهنمایی و رانندگی در کنار هم یا نگه داشتن لوله های مایعات در جای خود استفاده می شوند.

 

اتصال دهنده های فولادی ضد زنگ را می توان به دو مدل تقسیم کرد: آنهایی که به طور گسترده در صنعت استفاده می شوند و آنهایی که کمتر رایج هستند.

 

یک بست کمربندی بادوام تهیه کنید

 

بست برای بازه های دمایی وسیع و فضاهای باز و همچنین نگه داشتن سایر مواد سنگین در کنار هم استفاده می شود. استفاده از چسب در صنایع مختلف برای اتصال با سایر اقلام سنگین می باشد.

 

چرا بست کمربندی فولادی ضد زنگ بهترین انتخاب برای شماست؟

 

بند تسمه با عایق بیشتر از فولاد ضد زنگ بدون عایق دوام می آورد.

 

بست های پلاستیکی برای نصب ساده هستند و به ابزارهای تخصصی نیاز ندارند. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که اگر این محصولات را به صورت دستی روی سیم یا کابل های مخابراتی نصب کنید، بدون استفاده از روش صحیح برای نصب دقیق، پوشش آسیب می بیند، بنابراین ممکن است انتقال سیگنال قطع شود.

 

بست کمربندی باید در بسته بندی جاروبرقی نگهداری شود تا از پوسیدگی محصول جلوگیری شود. این شامل باز کردن بسته بندی، قرار دادن ابزار در معرض شرایط مختلف محیطی و قرار گرفتن مداوم مواد محصول در معرض هوا است.

New title

New title

قبلی
خرید 98 کتری سفری با کیفیت و زیبا برای کمپینگ و سفر با بهترین قیمت
بعد
خرید کاسه چوبی فانتزی و جذاب (بزرگ و کوچک) 98 مدل مختلف با قیمت فوق العاده

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید