دامنه-های-کریپتوکارنسی-و-ارزدیجیتال

راهنمای خرید دامنه با پسوند کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال

اگر پیگیر تکنولوژی های روز باشید باید به شما این نوید را بدهیم که یکی از راه های سرمایه گذاری جدید برای مردم در دنیا خرید دامنه هایی با پسوند های مختلفی شامل نام های ترند و شنیده شده در ارز های دیجیتال میباشد و جدای بحث پر سر و صدا بودن این نوع بیزینس ، باید گفت امروزه با توجه به رشد چشم گیر ارزهای دیجیتال دامنه های مختلفی با این پسوند ها هم به جهت استفاده در انواع کسب و کار ها هم مورد اقبال قرار گرفته است و ما در این مقاله راهنمای خرید دامین ارز دیجیتال را آماده کردیم.

پس شما 2 گزینه برای ورود به این عرصه دارید

1- خرید دامنه با پسوند های ارز دیجیتال جهت سرمایه گذاری

2- خرید دامنه با پسوند ارز دیجیتال برای استفاده در کسب و کار خود.

 

دامنه-های-ارزدیجیتال

از کجا دامنه هایی با پسوند علائم و نام های کریپتوکارنسی را خریداری کنیم ؟

شما در حال حاضر برای خرید اینگونه دامین ها میتوانید از سایت زیر اقدام کنید اما قطعا بعد ها سایت گوددی و سایر سایت های فروش دامین با فراگیر تر شدن این دامین ها اقدام به عرضه خواهند کرد.

https://b2n.ir/coindomain

این یک توصیه مالی نیست و تمام مسوولیت خرید دامنه ها به عهده شماست و ما صرفا به عنوان یک مرجع راهنمای خرید محصولات مختلف این مقاله را برای راهنمایی شما ارائه کردیم.

 

قیمت دامین های ارز های دیجیتال چقدر است ؟

قیمت این دامنه ها از 10 دلار الی 10000 دلار نوسان دارد اما رنج میانگین قیمتی 500 الی 1000 دلار میباشد اما شما میتوانید دامنه ها با نام های ناشناخته را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

 

دامنه افزونه به چه معناست؟

تعریف دامنه عبارت است از علامت گذاری در انتهای آدرس وب که یک دسته اینترنتی یا کد کشور را مشخص می کند. یک مثال از پسوند دامنه که یک دسته اینترنتی است .com برای تجاری ،. org برای سازمان ،. … خالص برای یک شبکه

CRYPTO دامنه ای برای به اشتراک گذاری ارزهای رمزنگاری شده است. کاربران می توانند ثبت نام کنند. نام های دامنه CRYPTO برای وب سایت ، ایمیل ، وبلاگ و غیره قابل استفاده است.

 

انواع پسوند های دامنه های کریپتوکارنسی

.zil
.crypto
.coin
.wallet
.bitcoin
.x
.888
.nft
.dao

.blockchain

New title

New title

قبلی
راهنمای خرید هدفون مخصوص بازی با سیم و بی سیم (برای گیمر ها) با بهترین قیمت
بعد
راهنمای خرید دزدگیر اماکن و خانگی فوق العاده مطمئن و هوشمند + لیست قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید