خرید-دست-خشک-کن

خرید دست خشک کن حرفه ای (برای سازمان و شرکت) 98 مدل تا %98 تخفیف بهترین کیفیت با قیمت

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم هستید، یکی از بزرگترین مشکلات شما در مورد تکنولوژی این واقعیت است که خشک کردن دستان شما بسیار طول می کشد. به نظر می رسد هر چقدر هم که تلاش کنید، همیشه دستانتان خیس است. و اگر شما هم مانند ما هستید، احتمالاً هر خشک کن دستی را در زیر نور خورشید امتحان کرده اید تا دستگاهی را پیدا کنید که به خوبی کار کند.

بهترین راهنمای خرید دست خشک کن برقی

در این پست وبلاگ، بهترین دست خشک کن های برقی موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم و به شما کمک می کنیم تا مشخص کنید کدام یک برای شما مناسب است. از ویژگی‌ها گرفته تا قیمت، همه چیز را پوشش داده‌ایم. پس بخوانید و دستان خود را سریع و آسان خشک کنید!

در خشک کن برقی به دنبال چه چیزی باشید

دست خشک کن های برقی در اشکال و اندازه های مختلف با قیمت های زیر 20 تا بیش از 200 دلار عرضه می شوند. مهم است که مناسب برای نیازهای خود پیدا کنید، بنابراین در اینجا مواردی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

-سنسور رطوبت: زمانی که دستان شما خیس هستند را تشخیص می دهد و زمان خشک شدن را بر اساس آن تنظیم می کند.
-تایمر: خشک کن های دستی معمولا دارای تایمرهایی هستند که به شما امکان می دهد زمان خشک شدن را از 2 ثانیه تا 6 دقیقه انتخاب کنید.
-تنظیمات: بسیاری از دست خشک کن های برقی دارای تنظیمات قابل تنظیم مانند جریان هوا و دما هستند.
-طول سیم برق: اکثر دست خشک کن ها دارای سیم برقی هستند که حداقل 6 فوت طول دارد.

انواع دست خشک کن برقی

سه نوع دست خشک کن برقی وجود دارد: پایه ای، پیشخوانی و دیواری. مدل‌های پایه رایج‌ترین مدل‌ها هستند و معمولاً روی پیشخوان یا میز می‌نشینند. مدل های کانتر معمولا کوچکتر و جمع و جورتر هستند و می توانند در هر نقطه از اتاق قرار گیرند. مدل های دیواری از دیوار آویزان می شوند.

هر نوع دست خشک کن مزایا و معایب خاص خود را دارد. مدل‌های پایه معمولاً بزرگ‌تر هستند، فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و نسبت به مدل‌های روی میز یا دیواری فشرده‌تر هستند. آنها همچنین تمایل دارند سنگین تر باشند و حرکت آنها را سخت تر می کند. دست خشک کن های رومیزی معمولاً کوچکتر هستند، اما اگر پشت کابینت یا موانع دیگری باشند، دسترسی به آنها دشوار است. همچنین جابجایی آنها نسبت به مدل های پایه راحت تر است زیرا به اندازه سنگینی نیستند. اگر فضای محدودی در پیشخوان دارید یا می خواهید آن را نزدیک سینک یا آینه نصب کنید، این مزیت را دارند که خشک کن های دستی دیواری راحت هستند. آنها همچنین به راحتی تمیز می شوند زیرا خاک و آب مانند مدل های پایه روی زمین نمی روند.

بهترین خشک کن برقی برای شما به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. قبل از خرید، موقعیت مکانی، اندازه اتاق، نوع دست خشک کن مورد نظر و بودجه خود را در نظر بگیرید.

نحوه استفاده از دست خشک کن برقی

دست خشک کن های برقی می توانند اشکال و اندازه های مختلفی داشته باشند، بنابراین یافتن دستگاه مناسب برای نیازهای شما مهم است. برخی از دست خشک کن ها را می توان روی دیوار نصب کرد، در حالی که برخی دیگر قابل حمل هستند و می توان از آنها در هر جایی که خروجی وجود دارد استفاده کرد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از خشک کن برقی وجود دارد:

1. تعیین کنید به چه نوع دست خشک کن نیاز دارید. خشک کن های دیواری، دست خشک کن های قابل حمل و حتی دستی هایی وجود دارند که می توانند به سیم ها وصل شوند.

2. اندازه مناسب را انتخاب کنید. برخی از دست خشک کن های برقی در اندازه های مختلف برای قرار دادن گوشی های مختلف عرضه می شوند.

3. محل استفاده از دست خشک کن برقی خود را مشخص کنید. مدل‌های قابل حمل را می‌توان در هر جایی که پریز وجود دارد استفاده کرد، در حالی که مدل‌های دیواری معمولاً باید فقط در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها یا ساختمان‌های اداری استفاده شوند. دسته‌های دستی معمولاً زمانی بهترین عملکرد را دارند که به سیم متصل شوند، بنابراین مطمئن شوید که فضای کافی برای نگهداری آن دارید!

4. دست خشک کن برقی خود را به برق بزنید و آن را روشن کنید! اکثر مدل‌ها دکمه‌هایی برای روشن/خاموش کردن و انتخاب حالت خشک کردن (به عنوان مثال، سرعت بالا) دارند. هنگامی که دستگاه شما روشن شد، یکی از دکمه های حالت خشک کردن را فشار دهید تا تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید (سرعت کم یا سرعت عادی). وقتی کارتان تمام شد، با فشار دادن دکمه خاموش/روشن، دستگاه را خاموش کنید.”

اگر دست خشک کن برقی شما کار نمی کند چه باید کرد؟

اگر دست خشک کن برقی شما کار نمی کند، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. ابتدا بررسی کنید که آیا برق در پریز برقی که در آن خشک کن وصل شده است روشن است یا خیر. دوم، سعی کنید پریز برق را در خانه خود تغییر دهید. اگر باز هم جواب نداد، ممکن است لازم باشد با یک برقکار تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

نتیجه گیری برای خرید دست خشک کن

آیا می دانید بهترین دست خشک کن برقی چیست؟ اگر نه، پس برای فهمیدن ادامه مطلب را بخوانید. در این راهنمای خرید، ما در مورد عوامل مختلفی صحبت خواهیم کرد که هنگام خرید یک خشک کن برقی باید در نظر بگیرید و همچنین بهترین انتخاب های خود را برای بهترین خشک کن های برقی موجود در بازار امروز به شما ارائه خواهیم داد. بنابراین چه در بازار یک خشک کن دست جدید هستید یا فقط می خواهید مطمئن شوید که خشک کن فعلی شما به درستی کار می کند، ادامه مطلب را بخوانید!

New title

New title

قبلی
خرید یو پی اس (ups) خانگی (98 مدل با ظرفیت عالی) بهترین کیفیت با مناسبترین قیمت
بعد
خرید یو پی اس سازمانی و شرکتی (198 مدل با گارانتی واقعی) با کیفیت و عمر بالا با تضمین قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید