خرید رینگ لایت

خرید رینگ لایت با کیفیت (با تخفیف فوق العاده) بیش از 50 مدل + لیست قیمت

شاید تا امروز اسم رینگ لایت‌ به گوشتان نخورده باشد، شاید هم شنیده باشید. با توسعه شبکه‌ های اجتماعی و افزایش استفاده از این شبکه‌ ها برای کسب و کار و ایجاد درآمد، ابزارهای جانبی و گجت‌ هایی نیز به بازار عرضه شده‌ اند. این گجت ها کاربران را در این زمینه یاری کرده و به آن‌ها کمک کنند تا به نتایج مطلوب و خوبی در حوزه کسب و کارشان برسند.

در بین این ابزارهای کمکی، رینگ لایت‌ ها جایگاه ویژه‌ ای دارند. چرا که بدون وجود یک نور مناسب و خوب شما قادر به عکاسی و یا فیلمبرداری با گوشی یا دوربین خود نخواهید بود. این نور است که می‌ تواند در محصول نهایی شما تاثیرگذار باشد. همچنین جهت دهی داستان کسب و کار شما را تغییر دهد.

رینگ لایت، تحولی در کسب و کارهای وابسته به شبکه های اجتماعی

رینگ لایت در زبان انگلیسی به معنای حلقه نور است. این ابزار کاملا گرد، در ابعاد مختلف ساخته می شوند. زیرا شکل دایره هیچگونه زوایا یا شکستی ندارد پس به واسطه این شکست یا زاویه ایجاد شده، نور منحرف نمی شود. لذا نتیجه نهایی را تغییر نداده و خلوص در کار حفظ می شود. همچنین به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید لنز دوربین خود را به راحتی در میان حلقه قرار داده و عکاسی و یا فیلم برداری کنید. اساس عملکرد رینگ لایت‌ ها این گونه است که از یک سری نور LED تشکیل شده‌ اند. این ال ایدی ها بر روی یک حلقه قرارگرفته و مناسب برای عکاسی در فضای بسته می باشد. در عکاسی‌ های پرتره، سالن‌ های زیبایی، بلاگرها، ولاگرها، عکاسی از غذا، عکاسی پرتره و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته باید در نمایی نزدیک با سوژه باشد.

ویژگی های رینگ لایت

این منابع نوری که دایره‌ ای شکل هستند، نوری تخت و بدون ایجاد سایه برای شما به ارمغان می‌ آورند. اگر به عنوان منبع اصلی نور در عکاسی مخصوص عکاسی پرتره به کار گرفته شوند، باعث ایجاد یک بازتاب زیبا از حلقه نوری در چشمان سوژه خواهند شد که به آن کچ لایت می‌ گویند.

کچ لایت یا بازتاب نور حاصله از این ابزار در چشمان سوژه، باعث ایجاد روح زندگی و شادابی حیات در عکس نهایی شما خواهد شد.

 

تفاوت رینگ لایت و فلاش دوربین عکاسی

گفتیم که این منبع نوری به صورت گرد ساخته شده است. چرا که شما به راحتی بتوانید لنز دوربین خود را در میان این دایره داده و بدون هیچ محدودیتی عکاسی کنید. در واقع این منبع نوری دور تا دور لنز شما را احاطه می‌ کند. بدون هیچ محدودیتی این امکان را برای شما فراهم می‌ آورد تا بتوانید یک عکاسی مناسب از سوژه خود داشته باشید.

این دقیقا برخلاف اتفاقی است که در بیشتر فلاش‌ های دوربین‌ ها و همینطور فلاش‌ های اکسترنال رخ می‌ دهد. البته ناگفته نماند که بعضی از رینگ لایت‌ ها بدون پایه تولید می‌ شوند. پس به دوربین وصل شده، اطراف لنز قرار گرفته و بدین گونه تصویری بهتر و جذاب‌تری را ارائه می دهند.

کاربرد رینگ لایت ها

از این محصول هم در فیلمبرداری و هم در عکاسی استفاده می‌ شود. در عکاسی برای سوژه‌ هایی که نیاز به عکاسی از زاویه نزدیک دارند؛ رینگ لایت بسیار کاربردی و مفید است.

سوژه هر چه‌ قدر به دوربین و منبع نور نزدیک‌ تر باشد، جهت زاویه فلاش و جهت دید دوربین بیشتر خواهند شد. همین امر تولید سایه بیشتر در اطراف سوژه، خصوصا در قسمت زیر آن را خواهد داشت. اگر از فلاش اکسترنال استفاده کنید،‌این موضوع پر رنگ‌ تر خواهد شد.

در عکاسی ماکرو مانند عکاسی از چشم‌ ها و دهان و دندان (عکاسی پزشکی)، همیشه با مشکل وجود نور در موضع مورد نظر مواجه خواهیم بود. شاید هیچگاه نتوانیم نور مورد نیاز را بر روی همان قسمت سوژه قرار داده و عکاسی یا فیلمبرداری کنیم. در این مواقع و برای راحتی کار، تنها گزینه خوبی که وجود دارد استفاده از رینگ لایت است.

 

 

خرید رینگ لایت

خرید رینگ لایت

 

دلیل استقبال از رینگ لایت ها در بحث آرایش و گریم

حال به اینجا می‌ رسیم که چرا استفاده از رینگ لایت‌ ها تا این اندازه مورد استقبال سالن‌ های زیبایی و آرایشگران قرار گرفته است؟ تا به حال به اتاق گریم گذرتان افتاده است؟ یا پشت صحنه فیلم‌ ها را دیده‌اید؟ بازیگران در هنگام انجام گریم در مقابل آینه‌ می نشینند. آینه‌ای که دور تا دور آن را لامپ‌ های حبابی شکل پوشانده است. خود فضای اتاق نیز نسبتا تاریک است. علت تاریکی فضا به این دلیل است که نور اتاق یا نوری که در سقف تعبیه شده تأثیری بر چهره بازیگر نگذارد. لذا گریمور به راحتی می تواند بازیگر را برای صحنه موردنظر گریم کرده و آماده کند. در اصل نورهای اطراف آینه نقش رینگ لایت را دارد. همچنین به گریمور کمک می‌ کنند تا چهره شخص را بدون وجود کوچکترین سایه‌ ای گریم و آماده کند.

بررسی فنی رینگ لایت ها

نور رینگ لایت‌ ها بطور معمول محصول تعدادی چراغ ریز LED می‌ باشد که از قدرت نوری و تابش بالایی برخوردار هستند. درجه نوری این LED ها، درجه کلوین نزدیک به خورشید است. به عبارتی این نورها اصلا سرد و یخ نیستند و بر خلاف نورهای LED عادی، به هیچ‌ عنوان پرش نوری ندارند. به همین خاطر وقتی با آن‌ ها فیلم میگیریم؛ هیچ مشکلی از بابت پرش تصویر به دلیل اختلاف فرکانس نور پیش نخواهد آمد. ناگفته نماند که به دلیل نور طبیعی این رینگ لایت‌ ها، رنگ پوست نیز کاملأ طبیعی و عادی به همان صورت که در واقعیت دیده می‌ شود، نشان داده خواهد شد.

استفاده از آینه در کنار رینگ لایت

به طور معمول در پکیج رینگ لایت‌ ها، یک آینه نیز قرار داده می‌ شود تا بتوانید به کمک آن در حین استفاده از رینگ لایت، خودتان را هم ببینید. این قابلیت مخصوص در زمانی که می‌ خواهید از خودتان فیلمبرداری یا عکاسی انجام دهید؛ بسیار کاربردی است. شما می‌ توانید دوربین را در داخل رینگ لایت قرار دهید. سپس با نگاه کردن به داخل آینه با دوربین نیز ارتباط چشمی برقرار کنید. یک کنترل هم برای این رینگ لایت‌ ها تعبیه شده که شما بواسطه آن می‌ توانید خاموش و روشن کردن رینگ لایت و تنظیم شدت نور را براحتی از راه دور انجام دهید.

انواع رینگ لایت

برای انتخاب یک رینگ لایت باید بدانید که رینگ لایت‌ ها در اندازه‌ های کوچک، متوسط و بزرگ تهیه و به بازار عرضه می‌ شوند.

رینگ لایت های کوچک،‌ مناسب گوشی تلفن همراه

رینگ لایت‌ های سایز کوچک بیشتر برای استفاده در موبایل طراحی و تولید شده‌ اند. وزن کمی دارند تا فشاری بر گوشی شما وارد نکنند. همچنین به راحتی بتوانید در طولانی مدت از آن‌ ها استفاده کنید. رینگ لایت‌ های کوچک یکی از وسایل مهم و کاربردی برای تولید لایوهای اینستاگرام هستند. رینگ لایت‌ های کوچک با یک گیره به گوشی شما متصل می‌شوند. لذا براحتی نور مورد نیاز شما را برای عکاسی و فیلمبرداری در اختیارتان قرار خواهند داد.

رینگ لایت های بزرگ، وسیله‌ ای حرفه ای برای عکاسان و فیلمبرداران

رینگ لایت‌ های بزرگتر دارای قبلیت‌ ها و امکانات بیشتر و پیشرفته‌ تر می‌ باشند. از این رینگ لایت‌ ها می‌ توان برای ساخت کلیپ‌ های حرفه‌ ای و عکاسی استفاده کرد. این رینگ لایت‌ ها قابلیت تابش نور با دو رنگ مختلف را دارند. این ویژگی برای افرادی که دنبال تأکید بر دقیق‌ ترین طیف رنگی در عکاسی و فیلمبرداری هستند، بسیار حائز اهمیت است.

قدرت تابش رینگ لایت‌ های بزرگ، زیاد است و توانایی تابش یک منبع نوری با قدرت 96 وات را دارند. پس اگر تصمیم دارید عکس یا ویدیوی قدی بگیرید؛ به راحتی می‌توانید از فاصله دور نور مورد نظر برای سوژه را تأمین کرده و عکاسی یا فیلمبرداری کنید.

نحوه استفاده از رینگ لایت ها

رینگ لایت‌ ها را می‌ توانید به صورت آماده تهیه کرده و براساس دفترچه راهنمای همراه موجود در پکیج، آن‎ها را سره هم و درست کنید. اگر بیشتر از یک رینگ لایت دارید، می‌ توانید آن‌ ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و از همه آن‌ ها با هم استفاده کنید. در این شرایط حالت‌ های متفاوتی را برای نوردهی تجربه خواهید کرد.

نکات مهم برای خرید رینگ لایت

برای خرید رینگ لایت مناسب، باید بدانید که با چه وسیله‌ ای قرار است از آن استفاده کنید؟ آیا قرار است از تبلت یا گوشی استفاده کنید؟ یا یک دوربین حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری؟

نکته دوم که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید شاخص سنجش میزان کیفیت نور است. این شاخص به شما میزان کیفیت نورتان را نشان می‌ دهد. یک رینگ لات با کیفیت باید شاخص نوری بالای 80 داشته باشد. همچنین در مدل‌ های حرفه‌ ای این شاخص باید عددی مابین 95 تا 98 را از خود نشان دهد که برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب است. اگر مقدار عددی نوری را در مشخصات محصول پیدا نکردید، احتمالا این شاخه به قدری پایین بوده که ارزش اشاره کردن را هم نداشته، در نتیجه این محصول از کیفیت نوری برخوردار نخواهدبود.

نکته بعد قدرت نوری یک رینگ لایت است. هرچه میزان لومن و همچنین شاخصه تفکیک رنگی یک رینگ لایت بیشتر باشد خروج نور بهتر و نمایش رنگ با کیفیت‎ تری از آن خواهید دید. برای کسانی که در عکاسی و فیلمبرداری به شدت رنگی بالایی نیاز دارند؛ این مورد بسیار اهمیت دارد. مانند گریمورها و یا آرایشگرها. این افراد باید رینگ لایت‌ هایی را تهیه کنند که خروجی آن از شدت رنگ بالایی برخوردار باشد. این مورد مهم به شما این امکان را می‌ دهد تا به راحتی بتوانید نور روی سوژه را کنترل کنید. البته ناگفته نماند که این رینگ لایت‌ ها از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند.

دمای رنگ نور

در هنگام عکاسی و یا فیلمبرداری معمولا از دمایی که رنگ‌های گرم را شامل می‌شود استفاده می‌ کنند. بعضی از این محصولات توانایی تنظیم کردن رنگ یا تغییر دمای نوری درون خود را دارند. اما اگر رینگ لایتی که تهیه کردید این قابلیت را نداشت شما به راحتی می‌ توانید با استفاده از ژل‌ های رنگی مخصوص، رنگ نور رینگ لایت تان را تغییر دهید.

خرید رینگ لایت، اقدامی برای طولانی مدت

در نهایت باید بگوییم که شما با خرید یک رینگ لایت قطعا قصد دارید که یک سرمایه‌ گذاری بلند مدت انجام دهید. علت آن ‌هم این است که این منابع نوری مدام در حال جدید شدن و تبدیل شدن به مدل‌ های بهتر نیستند و تنها تعدادی وسایل جانبی به آن‌ ها افزوده خواهد شد. با این تفاسیر شما با خرید یک رینگ لایت خوب می‌ توانید از یک پروسه طولانی در عکاسی و یا فیلمبرداری حرفه‌ ای لذت ببرید. رینگ لایت‌ های مخصوص گوشی‌ های موبایل و دوربین‌ های حرفه‌ ای قیمت‌ های بسیار مقرون ‌به‌صرفه‌ ای دارند. چون از قابلیت حمل و نقل نیز بهره برده‌اند، به وسایلی پرطرفدار تبدیل گشته‌ اند که به شما این امکان را می‌دهند تا آن‌ ها را با خود به راحتی به همه جا حمل کرده و در هر مکانی که دوست‌ دارید استفاده کنید.

در یک استودیوی پرزرق و برق هستید؟ قصد عکاسی و فیلمبرداری دارید؟ آیا قرار است به عکاسی ماکرو یا حتی عکاسی در پزشکی بپردازید؟ این رینگ لایت‌ ها می‌ توانند گزینه مناسب و مفیدی برای لذت بردن شما از کاری که قرار است انجام دهید باشند. همچنین توانایی این را دارند که منابع نوری شما را به طرز چشمگیری ارتقاء ببخشند.بعد از انتخاب رینگ لایت برای اینکه برقتون در لایو تموم نشود میتوانید یک پاوربانک خریداری کنید.

New title

رینگ لایت جی ماری مدل FM-18R-A

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    43x43x5 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • ویژگی ها
    با 43 سانتی متر قطر رینگ لایت
  • دارای سه پایه نور
  • مناسب استفاده در سالن های آرایشی،عکاسی پرتره و مدلینگ
  • فاقد باتری (قابل استفاده با برق شهری)
  • دارای قدرت خروجی 55 وات
  • دمای رنگ متغیر از 3200 تا 6000 کلوین
  • دارای دو دیمر جهت تنظیم قدرت خروجی نور در هر کلوین به صورت مجزا
  • دارای 2 عدد پورت USB جهت شارژ همزمان موبایل حین کار با رینگ لایت
  • به همراه 3 عدد هولدر موبایل قابل انعطاف جهت استفاده هم زمان 3 عدد گوشی همراه برای مواقعی که نیاز داشته به صورت هم زمان ویدئو زنده خود را در 3 اپلیکیشن اینستاگرام،یوتیوب
  • دارای 3 هات شو جهت نصب انواع میکروفون،آینه و کلیه تجهیزات دارای کفشک
  • دارای ریموت کنترل جهت کنترل از راه دور رینگ لایت
  • دمای رنگ
    3200 تا 6000 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • مشخصات باتری
    فاقد باتری دارای کابل اتصال به برق شهری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-3161

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    45x45x3 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • ویژگی ها
    قدرت 96 وات
  • دارای دو پورت خروجی USB
  • حداقل ارتفاع سه پایه: 50 سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع سه پایه: 175 سانتی متر
  • دمای رنگ
    3200 تا 5500 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • مشخصات باتری
    باتری های سری NP-F سونی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل FE-480 II

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل LF-R480 کد 2

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل YQ-260B

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل SY-D240CII

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل RGB-300CXB

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل 18n

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت انسر مدل KY-BK448

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل K315

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت جی ماری مدل FM-14R

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    25x25x3 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • ویژگی ها
    25 سانتی متر قطر رینگ لایت
  • مناسب استفاده در سالن های آرایشی،عکاسی پرتره و مدلینگ
  • فاقد باتری (قابل استفاده با برق شهری)
  • دارای قدرت خروجی 36 وات
  • دمای رنگ متغیر از 3200 تا 6000 کلوین
  • دارای دو دیمر جهت تنظیم قدرت خروجی نور در هر کلوین به صورت مجزا
  • دارای 2 عدد پورت USB جهت شارژ همزمان موبایل حین کار با رینگ لایت
  • به همراه 3 عدد هولدر موبایل قابل انعطاف جهت استفاده هم زمان 3 عدد گوشی همراه برای مواقعی که نیاز داشته به صورت هم زمان ویدئو زنده خود را در 3 اپلیکیشن اینستاگرام،یوتیوب
  • دارای 3 هات شو جهت نصب انواع میکروفون،آینه و کلیه تجهیزات دارای کفشک
  • دارای ریموت کنترل جهت کنترل از راه دور رینگ لایت
  • دمای رنگ
    3200 تا 6000 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • مشخصات باتری
    فاقد باتری دارای کابل اتصال به برق شهری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت نایس فوتو مدل FA-480

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    45x45x3 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • ویژگی ها
    دارای قابلیت اتصال به بلوتوث
  • قطر خارجی 45 سانتی متر و قطر داخلی 32 سانتی متر
  • دارای پورت USB
  • به جای استفاده از ریموت در این مدل تنظیمات رینگ لایت توسط اپلیکیشن موبایل مخصوص این مدل
  • دارای یک عدد سه پایه جمع شو
  • دمای رنگ
    2800-9900 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • تعداد چراغ‌های LED
    480
  • مشخصات باتری
    دارای آداپتور اتصال به برق مستقیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل FE-480D

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت جی ماری مدل FM-21R

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    52x52x5 سانتی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • ویژگی ها
    فاقد باتری (قابل استفاده با برق شهری)
  • دارای قدرت خروجی 72 وات
  • دارای دو دیمر جهت تنظیم قدرت خروجی نور در هر کلوین به صورت مجزا
  • دارای 4 عدد پورت USB جهت شارژ همزمان موبایل حین کار با رینگ لایت
  • به همراه 3 عدد هولدر موبایل قابل انعطاف جهت استفاده هم زمان 3 عدد گوشی همراه برای مواقعی که نیاز داشته به صورت هم زمان ویدئو زنده خود را در 3 اپلیکیشن اینستاگرام،یوتیوب
  • دارای 3 هات شو جهت نصب انواع میکروفون،آینه و کلیه تجهیزات دارای کفشک
  • دارای ریموت کنترل جهت کنترل از راه دور رینگ لایت
  • دمای رنگ
    3200 تا 6000 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • مشخصات باتری
    فاقد باتری دارای کابل اتصال به برق شهری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت  اچ کیو مدل 21N

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت هیرو مدل H-13A

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت نایس فوتو مدل FN-480 II Pro-A

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    45x45x33 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • ویژگی ها
    96 وات قدرت خروجی
  • قطر 45 سانتی متر
  • دارای سه پایه نور
  • دارای دیمر برای تنظیم قدرت و دمای نور
  • دارای پورت USB برای شارژ موبایل
  • اقلام همراه :سه پایه نور / آینه / هولدر نگهدارنده موبایل / ریموت / کیف / آداپتور و کابل برق
  • دمای رنگ
    3200 تا 5500 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • تعداد چراغ‌های LED
    480
  • مشخصات باتری
    دارای آداپتور اتصال به برق مستقیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل YQ-260

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل SG-11

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت   مدل H-13

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت باسئوس مدل CRZB12-B01

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    150x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • ویژگی ها
    بازه شدت نور خروجی 15 تا 1200 لومن
  • توان خروجی: 15 وات
  • قابلیت استفاده با پاور بانک و شارژر موبایل
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای گواهی CE، FCC، RoHS
  • دارای 2 دمای رنگی و 3 حالت نوردهی
  • قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور در 11 درجه مختلف
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت جی ماری مدل FM-18R

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    43x43x5 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • ویژگی ها
    با 43 سانتی متر قطر رینگ لایت
  • مناسب استفاده در سالن های آرایشی،عکاسی پرتره و مدلینگ
  • فاقد باتری (قابل استفاده با برق شهری)
  • دارای قدرت خروجی 55 وات
  • دمای رنگ متغیر از 3200 تا 6000 کلوین
  • دارای دو دیمر جهت تنظیم قدرت خروجی نور در هر کلوین به صورت مجزا
  • دارای 2 عدد پورت USB جهت شارژ همزمان موبایل حین کار با رینگ لایت
  • به همراه 3 عدد هولدر موبایل قابل انعطاف جهت استفاده هم زمان 3 عدد گوشی همراه برای مواقعی که نیاز داشته به صورت هم زمان ویدئو زنده خود را در 3 اپلیکیشن اینستاگرام،یوتیوب
  • دارای 3 هات شو جهت نصب انواع میکروفون،آینه و کلیه تجهیزات دارای کفشک
  • دارای ریموت کنترل جهت کنترل از راه دور رینگ لایت
  • دمای رنگ
    3200 تا 6000 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • مشخصات باتری
    فاقد باتری دارای کابل اتصال به برق شهری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت جی ماری مدل FM-21R-A

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    52x52x3 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • ویژگی ها
    دارای سه پایه نور
  • فاقد باتری (قابل استفاده با برق شهری)
  • دارای قدرت خروجی 72 وات
  • دارای دو دیمر جهت تنظیم قدرت خروجی نور در هر کلوین به صورت مجزا
  • دارای 4 عدد پورت USB جهت شارژ همزمان موبایل حین کار با رینگ لایت
  • به همراه 3 عدد هولدر موبایل قابل انعطاف جهت استفاده هم زمان 3 عدد گوشی همراه برای مواقعی که نیاز داشته به صورت هم زمان ویدئو زنده خود را در 3 اپلیکیشن اینستاگرام،یوتیوب
  • دارای 3 هات شو جهت نصب انواع میکروفون،آینه و کلیه تجهیزات دارای کفشک
  • دارای ریموت کنترل جهت کنترل از راه دور رینگ لایت
  • دمای رنگ
    3200 تا 6000 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • مشخصات باتری
    فاقد باتری دارای کابل اتصال به برق شهری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل KY-BK416

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-3161 II

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    45x45x5 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • ویژگی ها
    قدرت 96 وات
  • قدرت نور این رینگ لایت بین 10 تا 100 درصد قابل تغییر
  • سازگار با باتری های سری NP-F سونی
  • دارای آینه ساده و مقعر
  • دارای ریموت
  • دارای دو پورت خروجی USB برای شارژ موبایل
  • قطر خارجی رینگ لایت 45 سانتی متر و قطر داخلی آن 32 سانتی متر
  • حداقل ارتفاع سه پایه: 50 سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع سه پایه: 175 سانتی متر
  • دمای رنگ
    3200 تا 5500 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • استاندارد نوردهی
    95
  • مشخصات باتری
    فاقد باتری دارای کابل اتصال به برق شهری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل FE-3161 کد 2

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل YQ-350 RGB

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت نایس فوتو مدل FN-480 II Pro

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    45x45x3 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • ویژگی ها
    96 وات قدرت خروجی
  • قطر 45 سانتی متر
  • دارای دیمر برای تنظیم قدرت و دمای نور
  • دارای پورت USB برای شارژ موبایل
  • اقلام همراه : آینه / هولدر نگهدارنده موبایل / ریموت / کیف / آداپتور و کابل برق
  • دمای رنگ
    3200 تا 5500 کلوین
  • زاویه‌ی نور دهی
    180 درجه
  • تعداد چراغ‌های LED
    480
  • مشخصات باتری
    دارای آداپتور اتصال به برق مستقیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل MJ26-RGB

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

رینگ لایت مدل KY-BK448II

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
36 مدل از بهترین شامپو بدن های موجود در بازار (با تخفیف ویژه) + خرید آنلاین
بعد
64 مدل تردمیل های با کیفیت خانگی و باشگاهی (با تخفیف ویژه) + لیست قیمت

نظرتان را بنویسید