خرید صافی چای و تفاله گیر چای ارزان و شیک (98 مدل متفاوت)

انواع مختلفی از صافی‌های چای در بازار موجود است و خرید آن دشوار است. این مقاله نکاتی را در مورد مواردی که هنگام خرید یک صافی چای باید به آن توجه کرد و همچنین توصیه هایی برای محصولات خاص ارائه می دهد.

صافی چای چیست؟

صافی چای یک صافی توری کوچک است که برای دم کردن چای برگ شل استفاده می شود. صافی به برگ‌های چای اجازه می‌دهد در آب خیس شوند و در عین حال از شناور شدن آنها در فنجان یا قابلمه جلوگیری می‌کند.

دم کردن چای برگ شل می تواند کمی فرآیند باشد، اما قطعا ارزشش را دارد! اولین قدم این است که قوری یا فنجان خود را با مقداری آب گرم گرم کنید. این به برگ های چای کمک می کند تا طعم خود را به طور یکنواخت آزاد کنند. سپس مقدار دلخواه برگ چای را اندازه بگیرید و در صافی قرار دهید. روی برگ ها آب داغ بریزید و بگذارید 3 تا 5 دقیقه دم بکشد. حتماً هر چند وقت یکبار برگها را به آرامی بچرخانید. وقتی چای آماده شد، به سادگی صافی را بردارید و لذت ببرید!

هنگام انتخاب یک صافی چای باید به چند نکته توجه کنید. ابتدا مطمئن شوید که مش آنقدر خوب است که تمام برگ های چای را بگیرد. شما نمی خواهید چیزی در فنجان شما شناور باشد! دوم، صافی را انتخاب کنید که به خوبی روی قوری یا فنجان شما قرار گیرد. این به جلوگیری از نشت و نشت کمک می کند. در نهایت، برای برداشتن آسان، یک صافی دسته دار تهیه کنید.

نحوه استفاده از صافی چای

راه های مختلفی برای استفاده از صافی چای وجود دارد، اما بهترین راه این است که آن را به سادگی روی فنجان یا لیوان خود قرار دهید و بگذارید چای خیس بخورد. بعد از چند دقیقه می توانید صافی چای را بردارید و از چای خود لذت ببرید. برخی از افراد دوست دارند از برگ های چای خود دوباره استفاده کنند، بنابراین پس از اولین بار برداشتن آن، صافی چای را روی فنجان خود قرار می دهند. این اجازه می دهد تا برگ های چای به دم کشیدن ادامه دهند و یک فنجان چای قوی تر به شما می دهد.

انواع مختلف صافی چای چیست؟

انواع مختلفی از صافی های چای در بازار وجود دارد، بنابراین تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنید ممکن است دشوار باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا صافی چای مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید:

1. تصمیم بگیرید که چه نوع چای را می خواهید صاف کنید. صافی هایی وجود دارد که برای چای با برگ های شل طراحی شده اند و همچنین آنهایی که با چای کیسه ای کار می کنند.

2. مواد صافی را در نظر بگیرید. برخی از آنها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر از پلاستیک یا مواد دیگر ساخته شده اند.

3. به اندازه صافی فکر کنید. برخی از آنها به اندازه کافی کوچک هستند که در یک لیوان قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر بزرگتر هستند و به ظرف جداگانه نیاز دارند.

4. صافی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود. شما نمی خواهید یکی که دردناک باشد بعد از هر بار استفاده تمیز کنید.

5. بودجه خود را در نظر بگیرید. قیمت صافی های چای از چند دلار تا بیش از 100 دلار متغیر است. یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

چگونه بهترین صافی چای را برای خود انتخاب کنیم

وقتی صحبت از چای می شود، راه های مختلفی برای لذت بردن از آن وجود دارد. برخی از مردم چای خود را ساده دوست دارند، در حالی که برخی دیگر دوست دارند شیر، شکر یا طعم دهنده های دیگر اضافه کنند. و سپس کسانی هستند که دوست دارند چای خود را با یک صافی چای بنوشند.

یک صافی چای یک صفحه توری کوچک است که روی فنجان یا لیوان شما قرار می گیرد. این به شما این امکان را می دهد که چای خود را بدون نگرانی در مورد اینکه برگ ها یا باقی مانده های دیگر به فنجان شما ختم می شود دم کنید.

صافی‌های مختلف چای در بازار وجود دارد، بنابراین چگونه می‌دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ اینجا نکاتی وجود دارد:

– در نظر بگیرید که بیشتر چه نوع چای می نوشید. برای مثال، اگر فقط چای سبز می نوشید، نیازی به صافی ندارید که بتواند چندین نوع چای را در خود جای دهد.

– به اندازه فنجان یا لیوان خود فکر کنید. شما باید مطمئن شوید که صافی انتخابی شما به راحتی روی قسمت بالایی قرار می گیرد.

– ماده ای را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود. برخی از صافی های چای از فولاد ضد زنگ یا مواد دیگری ساخته شده اند که می توان آنها را در ماشین ظرفشویی شست. برخی دیگر از مش یا مواد دیگری ساخته شده اند که می توانند r

نتیجه گیری برای خرید صافی چای

هنگام خرید آبکش و آبکش چای باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد. با گزینه های بسیار زیادی در بازار، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. با این حال، با صرف زمان برای انجام تحقیقات و در نظر گرفتن نیازهای شخصی خود، می توانید صافی چای و صافی مناسب برای خانه خود را بیابید. با پیروی از نکات بالا، در کمترین زمان به خوبی در راه لذت بردن از فنجان های چای خوشمزه خواهید بود!

New title

New title

قبلی
خرید باکس و ظرف جای سیخ کباب (98 مدل متفاوت) قیمت ارزان
بعد
خرید 98 مدل ظروف دکوری فوق العاده شیک (برای دکوراسیون خانه) با بهترین قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید