خرید فوم بهداشتی

45 مدل فوم و ژل بهداشتی با کیفیت و خوش عطر برای بانوان و آقایان + لیست قیمت

از مهمترین کارها که هر شخص باید به آن توجه داشته باشد، بهداشت فردی است. از نواحی خطرناک که باعث بیماری و عفونت می شود ناحیه تناسلی می باشد که عدم رعایت بهداشت آن باعث عارضه‌ های دشوار و سختی مانند قارچ، عفونت و …. می شود. پس رسیدگی و شستشوی صحیح این ناحیه می ‌تواند سلامت ما را تضمین کند. به علت وجود حساسیت در این ناحیه استفاده کردن از صابون به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود. زیرا صابون PH ناحیه تناسلی را به هم زده و باعث ایجاد حساسیت و یا حتی عفونت هم می ‌شود.

 

ژل بهداشتی بانوان چیست ؟

بیشتر افراد فکر می کنند، بهداشت شخصی  تنها شامل استفاده از نخ دندان، حمام کردن، مسواک زدن و کارهایی از این قبیل است. این اشخاص، فقط هنگامی به فکر مراقبت های مخصوص ناحیه ی تناسلی خود می افتند که به عفونت یا قارچ مبتلا شوند.

این نکته قابل بیان است که رعایت کردن بهداشت ناحیه ی تناسلی هم در آقایان و هم خانم ها دارای اهمیت است. هنگامی که شما با رعایت نکات بسیار ساده قادرید از خارش،  بوی بد، خشکی و عفونت واژن (با منشأ ویروس، قارچ و باکتری) جلوگیری کنید، پس دلیلی برای انجام ندادن این کار نیست.

هنگامی که دختران نوجوان ما به دوران بلوغ می رسند، تغییرات زیادی در سیستم بدن آنها اتفاق می افتد: آغاز عادت ماهیانه، ترشحات واژن، رشد موهای زائد و تغییر فلور طبیعی بدن در نواحی گوناگون و … . این تغییرات کاملاً نرمال و طبیعی هستند. اما در صورتی که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند، ممکن است اختلالاتی در بدن شان ایجاد شود.

این نکته قابل بیان است که ترشحات موجود در واژن نشانه ی عفونت و بیماری نمی تواند باشد. هر هر دختری که به سن بلوغ برسد، ترشحاتی در واژن دارد. در حقیقت، واژن با کمک این ترشحات محیط داخل خود را شست وشو می دهد و آن را از باکتری و آلودگی های مضر پاک می کند. غدد موجود در دهانه ی رحم که باعث تولید لوبریکانت طبیعی است باعث مرطوب ماندن محیط واژن می شود. این لوبریکانت طبیعی با حرکت به طرف پایین رحم، عوامل آلوده کننده و باکتری ها را خارج می کند. پس اگر در واژن خود ترشحاتی دیدید نگران نباشید زیرا طبیعی است.

هرچه ناحیه‌ی خارجی واژن شما دارای اسیدیته‌ی بالاتری باشد، باکتری ‌های زیادتری در آن ناحیه جمع شده و تکثیر پیدا می کند. این علت باعث تولید بوی آزاردهنده و نامطبوع در این قسمت از بدن می شود. پس توصیه ما به شما کمک گرفتن از ژل و فوم های بهداشتی است. یکی از راه ‌هایی که به بانوان کمک می کند تا سلامت و بهداشت اندام تناسلی آن ها حفظ شود، استفاده از ژل شستشوی بهداشتی است. محصولات بهداشتی که برای سلامت زنان در بازار وجود دارد باید از فرمول‌ ها و مواد خاصی درست شوند. پس در انتخاب خود نهایت دقت را کرده تا اشتباه احتمالی سلامت شما را به خطر نیندازید.

 

ویژگی ‌های مهم فوم بهداشتی

ضدعفونی ‌کننده

خوشبو کننده

ضد آلرژی و حساسیت

ضد باکتری

جلوگیری از عفونت و سوزش

تمیز کننده

مرطوب کننده

کاهش خارش و التهاب

کاهش بروز مکرر التهاب واژن

حفظ تعادل pH طبیعی ناحیه واژن

رفع بوی نامطبوع

مخصوص بانوان با پوست های حساس

 

نکات فوم بهداشتی

– مانند سایر محصولات شیمیایی حتما دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

– ترکیبات موجود در این محصول تنها برای مصرف و استعمال خارجی مفید است.

– به علت وجود ترکیبات آن که به گرما حساس می باشد بهتر است در جای خشک و خنک نگهداری شود.

– به علت ترکیبات درون این ژل مثل سالیسیلیک اسید همه باکتری ها مضر نابود خواهد شد.

– باعث تنظیم میزان قلیایی وph  دستگاه تناسلی است.

– مناسب مرطوب کردن ناحیه تناسلی است.

– مصرف این ژل باعث حفظ باکتری های مفید در محدوده دستگاه تناسلی خواهند شد.

 

کاربرد فوم بهداشتی

– به کمک این فوم  شما می توانید قبل و بعد از نزدیکی بهداشت فردی خود را رعایت کنید.

– بهترین وسیله بهداشتی برای از بین بردن عفونت های احتمالی در زمان قاعدگی است.

– قبل و بعد از ورود به آب برای جلوگیری ازگرفتن عفونت ها از آب به داخل دستگاه تناسلی مناسب است.

 

خرید فوم بهداشتی بانوان

فرق ژل بهداشتی با صابون

PH صابون ها بالا (در حدود 9) است در صورتی که این مقدار در ناحیه تناسلی بانوان بین 4.5 الی 6.5 بر اساس متاهل بودن یا مجرد بودن با هم فرق دارد. در افرادی که دارای PH بالا باشند ناحیه تناسلی آن ها خشک و باکتری ها تعادلی ندارند. پس هیچ گاه صابون برای شستن ناحیه تناسلی این افراد مناسب نیست. این روزها شرکت های تولیدی زیادی توانسته اند محصولات مراقبتی برای پوست ما به بازار عرضه کنند که این مشکل برایمان به آسانی حل شده است. این ژل های بهداشتی هر کدام متناسب با مشخصات ناحیه تناسلی هر بانویی طراحی و ساخته شده است. ناحیه تناسلی افراد در بیشتر مواقع جز مناطق باکتریایی به حساب می آید که اگر به آن رسیدگی نشود و باکتری ها در آن زیاد شوند بوی بدی خواهد داشت.

برای از بین رفتن این بوی بد و کشته شدن باکتری ها بهترین گزینه استفاده کردن از ژل شستشوی با رایحه های مختلف است. هنگام خرید ژل های بهداشتی توجه به نکات ذکر شده در روی جعبه الزامی است. توجه کنید این امکان وجود دارد که ژل ها دارای فرمول های مختلفی باشند؛ پس لازم است دستور العمل خاص روی آن ها را رعایت کنید.

 

طرز استفاده از ژل بهداشتی بانوان

طرز استفاده از ژل ها به این صورت است که شما به اندازه یک بند انگشت از این فوم را برداشته و با آن روی ناحیه ی تناسلی خود را مرطوب کنید تا یک کف ملایمی ایجاد شود. بعد از حدود 30 الی 60 ثانیه صبر می کنیم تا تاثیر خود را بگذارد. سپس به طور کامل آن را شسته و با یک دستمال تمیز به آرامی پاک می کنیم. با این روش ناحیه تناسلی هم تمیز شده و هم بوی بد از آن دیگر به مشام نمی رسد.

میزان مصرف فوم بهداشتی در هفته

استفاده کردن از ژل بهداشتی در هر روز باعث از بین رفتن باکتری های مفید در ناحیه تناسلی می شود. پس بهترین زمان برای استفاده این ژل ها هفته ای دو بار است. ناحیه ی تناسلی به شدت حساس بوده و باید خیلی مراقب بود تا دچار خشکی بیش از حد یا عفونت نشوید.

به شما توصیه می کنیم هرگاه تصمیم به خرید فوم بهداشتی کردید حتما از جاهای معتبر آن را تهیه کنید و هرگز فراموش نشود که هر سنی برای خود ژل مخصوصی دارد. یعنی اگر دوشیزه باشید یا متاهل نوع آن با هم فرق می کند. زیرا دستگاه تناسلی دختر ها با خانم هایی که ازدواج می کنند متفاوت بوده و فرمول و نوع تهیه آن ها هم ویژگی های منحصر به خود را دارند.

 

آیا می توان دستمال مرطوب را جایگزین فوم بهداشتی کرد؟

علاوه بر ژل های بهداشتی بانوان که در چند سال اخیر در بازار بیشتر رایج شده، به تازگی یک محصول بهداشتی دیگر هم مورد توجه خانم ها قرار گرفته است که برای رعایت کردن بهداشت شان توجه ویژه ای نسبت به آن دارند. این محصول هم طرز استفاده راحتی دارد و هم به شکل بسته بندی در دسترس همگان قرار می گیرد.

نام این کالا دستمال مرطوب است که دقیقا دارای همان قابلیت های ژل بهداشتی است. هر فرد برای استفاده تنها می تواند یک برگ از آن را پس از شستشوی معمولی واژن با آب، خیلی آهسته روی ورودی واژن گذاشته و بعد از چند ثانیه آن را بردارد. دستمال های واژینال را می توان پاک کننده ی ملایم خارجی به حساب آورد که دارای فرمول آنتی باکتریال بوده و شخص بعد از استفاده آن هرگز دچار حساسیت یا سوزش نمی شود.

هنگامی که قصد مسافرت داشتید و احتمال می دهید که باید از دستشویی های عمومی استفاده کنید، بهترین گزینه برایتان همین دستمال های بهداشتی است. سعی کنید همیشه یک بسته از آن را در کیف خود داشته باشید و بدون هیچ نگرانی از گرفتن عفونت واژن و نفوذ باکتری ها به داخل بدن از سفر خود  لذت ببرید.

 

فوم بهداشتی آقایان

آقایان هم مانند خانم‌ ها می ‌توانند برای بهداشت و مراقبت بیشتر از ناحیه‌ی ژنیتال خود، از انواع فوم و ژل ‌های بهداشتی مخصوص این ناحیه استفاده کنند. این فوم ها محیط ژنیتال مردان را در برابر هر نوع عوامل بیماری ‌زا و آلودگی، حفظ کرده و باعث ایجاد بوی مطبوع هم می ‌شود. این محصول را می توان یک نابود کننده ‌ی باکتری‌، قارچ و ویروس به شمار آورد که هیچ عارضه‌ی جانبی به دنبال  ندارد. قرار گرفتن در محیط‌ های عمومی و آلوده، می ‌تواند سبب انتقال انواع بیماری ‌ها شود؛ آقایان با استفاده از فوم های بهداشتی مخصوص خود می‌ توانند تا حد بسیار بالا و قابل توجه‌ای این خطر را از خود دور کرد. خوشبختانه در دنیای امروز انواع محصولات بهداشتی برای کارهای مختلف و محافظت بیشتر از بدن ما وجود دارد. برای اینکه از این بیماری و آلودگی ‌ها مخصوصا در ناحیه‌ی ژنیتال دور باشیم، به شما توصیه می کنیم حتما از این مواد بهداشتی مثل لوسیون بدن استفاده کنید.

 

 

New title

New title

قبلی
خرید 98 مینی واش برتر موجود در بازار (باکیفیت و ارزان) + لیست قیمت
بعد
54 مدل از با کیفیت ترین پلوپز های بازار با بهترین تخفیف +لیست قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید