خرید 98 لوستر پذیرایی فوق العاده شیک و مدرن برای فضای حال خانه با بهترین قیمت

نمی توان انکار کرد که لوسترها ظرافت و زیبایی را به هر فضایی اضافه می کنند. چه به دنبال راهی مقرون‌به‌صرفه برای سرزندگی اتاق باشید یا بخواهید چیزی خاص بخرید، راهنمای ما در مورد بهترین لوسترهای معاصر همه چیز لازم را برای تصمیم‌گیری آگاهانه دارد.

انواع لوستر پذیرایی

هنگامی که به دنبال خرید یک لوستر مدرن هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اولین مورد، نوع لوستری است که می خواهید خریداری کنید. این به فضا و نوع نوری که از آن استفاده می کنید بستگی دارد.

اگر از لوستر خود برای روشنایی عمومی استفاده می کنید، لوستر سبک لامپ همان چیزی است که می خواهید. این نوع لوسترها با لامپ های رشته ای یا CFL عرضه می شوند و با هر نوع سیمی قابل استفاده هستند. آنها همچنین ارزان ترین گزینه هستند که معمولاً حدود 100 تا 200 دلار قیمت دارند.

اگر به دنبال استفاده از لوستر خود به عنوان نورافکن هستید، چیزی شبیه به یک لوستر کریستالی می خواهید. این نوع لوسترها دارای انواع مختلفی از کریستال ها هستند و می توان آنها را با لامپ های هالوژن یا LED استفاده کرد. آنها همچنین می توانند گرانتر باشند و معمولاً حدود 400 تا 600 دلار قیمت دارند.

در نهایت، اگر به دنبال چیزی هستید که گرانتر از آنچه هست به نظر برسد، لوستر دستی همان چیزی است که می خواهید. این نوع لوسترها معمولا با چندین منبع نوری مختلف مانند کریستال، چراغ و حتی شمع عرضه می شوند. آنها می توانند بسیار باشند

هنگام خرید لوستر پذیرایی به چه نکاتی باید توجه کرد

هنگام جستجوی یک لوستر عالی معاصر، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید.

نورپردازی یکی از مهمترین جنبه های هر اتاق است و یک لوستر پذیرایی واقعا می تواند بیانیه ای باشد. هنگام انتخاب یک لوستر، به این فکر کنید که می خواهید چه نوع نورپردازی را تکمیل کند. اگر نور طبیعی از پنجره ها یا پنجره های سقفی وارد می شود، به سراغ چیزی با طراحی شیک و مدرن بروید. اگر نور غیرمستقیم یا مصنوعی دارید، از نظر ظاهری سنتی‌تر را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ملاحظات کلیدی این است که آیا برای دکوراسیون یا عملکرد به لوستر نیاز دارید. اگر فقط می خواهید گهگاه اتاق را روشن کند، یک مدل ارزان تر ممکن است کافی باشد. اما اگر قصد دارید اغلب از آن استفاده کنید، روی یک وسیله با کیفیت بالاتر سرمایه گذاری کنید که دوام بیشتری داشته باشد و نور بهتری ارائه دهد.

هنگام خرید لوستر پذیرایی، حتما از فروشنده خود در مورد خدمات نصب سوال کنید. در بسیاری از مواقع، خرده فروشان دستگاه را به صورت رایگان برای شما نصب می کنند تا بتوانید بلافاصله شروع به کار کنید.

چگونه یک لوستر آویزان کنیم

وقتی صحبت از آویزان کردن لوستر می شود، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. قبل از هر چیز مطمئن شوید که سایز لوستر برای فضای شما مناسب است. گاهی اوقات، لوسترها ممکن است برای یک منطقه خاص خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشند و این می تواند منجر به مشکلاتی در مسیر شود.

در مرحله دوم، محل قرار دادن لوستر را در نظر بگیرید. گاهی اوقات، بهتر است یک لوستر را در نزدیکی ورودی یا پنجره قرار دهید. به این ترتیب، نور می تواند به راحتی به این مناطق فرود آید. با این حال، دیوارهای اطراف را نیز فراموش نکنید – یک لوستر اگر در وسط اتاق قرار گیرد می تواند جلوه ای بی نظیر ایجاد کند.

در نهایت، قبل از شروع آویزان کردن لوستر، مطمئن شوید که نکات صحیح سیم کشی و نصب را دارید. هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از این واقعیت که ابزار یا دانش مناسب برای تکمیل پروژه را ندارید، متوجه شوید.

قیمت لوستر پذیرایی مدرن

لوستر پذیرایی اکنون یک انتخاب محبوب برای هر خانه ای است. آنها می توانند در سبک ها و قیمت های مختلف ارائه شوند و آنها را به گزینه ای عالی برای هر خانه تبدیل می کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین لوستر پذیرایی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

هنگام خرید یک لوستر پذیرایی، حتماً اندازه اتاق را در نظر بگیرید. اکثر آنها در سه اندازه کوچک، متوسط ​​و بزرگ هستند. اگر اتاق کوچکتر از حد متوسط ​​است، با یک لوستر کوچکتر بروید. اگر اتاق بزرگتر است، با یک لوستر بزرگتر بروید.

همچنین، حتماً سبک خانه خود را در نظر بگیرید. چندین سبک مختلف برای انتخاب وجود دارد، از جمله مدرن، سنتی و انتقالی. یکی را انتخاب کنید که با سبک خانه شما مطابقت داشته باشد.

وقتی نوبت به قیمت می رسد، انواع مختلفی از لوسترهای معاصر وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، می توانید گزینه های ارزان قیمت یا گزینه های گران قیمت را پیدا کنید. سعی کنید لوستری پیدا کنید که با سبک و اندازه اتاقی که آن را در آن نصب می کنید مطابقت داشته باشد و یکی را انتخاب کنید که در بودجه شما باشد.

نحوه خرید بهترین لوستر پذیرایی

هنگام خرید یک لوستر مدرن، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. در اینجا راهنمایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین مورد را برای نیازهای خود خریداری کنید.

  1. اندازه و سبک

ابتدا اندازه و مدل لوستر مورد نظر خود را در نظر بگیرید. آیا یک لوستر سنتی می خواهید یا چیزی امروزی تر؟ آیا به دنبال یک چراغ تکی هستید یا می خواهید چندین چراغ از یک زنجیر آویزان شوند؟

  1. مصالح و ساخت و ساز

در مرحله بعد، مواد و ساختار لوستر را در نظر بگیرید. آیا از فلز ساخته شده است یا کریستال؟ در چه نوع پایانی به پایان رسیده است؟ ساده است یا آراسته؟ همه اینها فاکتورهای مهمی هستند که باید هنگام انتخاب یک لوستر پذیرایی در نظر بگیرید.

  1. قیمت و گارانتی

در نهایت در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید و مشخص کنید که آیا گارانتی می خواهید یا خیر.

لوستر مدرن برای منزل

هنگامی که به دنبال یک لوستر پذیرایی جدید برای خانه خود هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

اول از همه مهم است که طراحی مناسب فضای خود را انتخاب کنید. اگر خانه ای به سبک سنتی دارید، ممکن است بخواهید با یک لوستر کلاسیک بروید. با این حال، اگر خانه ای به سبک مدرن یا امروزی دارید، ممکن است بخواهید چیزی بیشتر در لبه برش در نظر بگیرید. طرح های زیادی وجود دارد که کاملاً با هر دکوراسیونی مطابقت دارد.

در مرحله دوم، مهم است که اندازه لوستر را در نظر بگیرید. شما چیزی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نمی خواهید – چیزی که درست است در اتاق شما زیبا به نظر می رسد.

و در نهایت، مطمئن شوید که لامپ های مناسب را انتخاب کنید. بسیاری از لوسترها دارای چندین گزینه لامپ هستند تا بتوانید لامپ مناسب را برای اتاق خود پیدا کنید.

نتیجه گیری برای خرید لوستر پذیرایی

هنگامی که در بازار یک لوستر پذیرایی (Reception chandelier) هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که یراق آلات قرار است با سایر مبلمان اتاق شما مطابقت داشته باشد. دوم اینکه قبل از خرید حتما از یک متخصص نظر بگیرید. در نهایت، حتماً بودجه ای در نظر داشته باشید تا برای چیزی که به آن خوبی که انتظار داشتید به نظر نرسد، بیش از حد خرج نکنید.

 

New title

New title

قبلی
خرید 98 قالب برای ژله در طرح های فوق العاده زیبا (بزرگ و کوچک) با بهترین قیمت ها
بعد
خرید 98 شال مبل فوق العاده زیبا و شیک برای انواع مبل ها با قیمت های ویژه و ارزان

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید