راهنمای-خرید-دزدگیر-خانه

راهنمای خرید دزدگیر اماکن و خانگی فوق العاده مطمئن و هوشمند + لیست قیمت

همیشه برای هر وسیله یا هرچیزی که داریم باید بتوانیم امنیتش را فراهم کنیم و خانه یکی از مهمترین بخش هایی از زندگی ماست که لازم است بهترین وسایل ایجاد امنیت را برای آن لحاظ کنیم چون خود خانه مکانی است که امنیت خیلی از موارد مهم زندگی ما مانند فرزندان و همسر و طلا و جواهر و ماشین را تامین میکند. ما سعی کردیم بهترین مدل های دزدگیر های خانگی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید امنیتی در حد استاندارد برای خانه خود ایجاد کنید .

اینترنت اشیاء راه اندازی خانه هوشمندی را که در آن می توانید قفل درها ، چراغ ها ، ترموستات ها ، جاروبرقی ها ، ماشین های چمن زنی و حتی تغذیه کننده حیوانات را از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند و برنامه خود کنترل کنید ، آسان کرده است. همچنین نظارت بر خانه خود را تقریباً از هر نقطه ساده (و نسبتاً مقرون به صرفه) کرده است. سیستم های امنیتی هوشمند بسیار قابل تنظیم هستند و به عنوان کیت هایی که خودتان انجام می دهید یا به عنوان راه اندازی کامل که شامل نصب و نظارت حرفه ای است ، در دسترس هستند.

بسته به نیاز خود می توانید از سیستمی استفاده کنید که خودتان نظارت می کنید ، یا با پرداخت هزینه اشتراک ، خانه خود را به صورت 24 ساعته تحت نظر متخصصان قرار دهید که در صورت فعال شدن زنگ هشدارها با بخش آتش نشانی و پلیس محلی شما تماس خواهند گرفت. حتی می توانید از خدمات نظارتی در صورت تقاضا برای زمانی که در تعطیلات نیستید استفاده کنید. البته ، هرچه پوشش بیشتری داشته باشید ، می توانید انتظار پرداخت بیشتری داشته باشید.

اگر برای یک سیستم امنیتی اختصاصی آماده نیستید ، بسیاری از دستگاه های شخصی موجود است که به شما امکان می دهد از هر کجا با استفاده از تلفن یا رایانه لوحی خود خانه خود را کنترل کنید ، از جمله دوربین های امنیتی داخلی و خارجی ، زنگ درب های ویدئویی ، سنسورهای حرکت و قفل های هوشمند.

در اینجا مواردی که هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه ایمن سازی و نظارت بر خانه در حالی که دور هستید ، باید بدانید.

 

ساده سازی امنیت و اتوماسیون دزدگیر های خانگی

یک سیستم امنیتی خانه هوشمند به شبکه Wi-Fi شما متصل می شود تا بتوانید دستگاه های امنیتی خود را با استفاده از تلفن هوشمند و برنامه خود نظارت و کنترل کنید. سیستم های سطح ورودی معمولاً شامل برخی از سنسورهای در و پنجره ، آشکارساز حرکت و هابی است که با این دستگاهها با استفاده از یک یا چند پروتکل بی سیم مانند Wi-Fi ، Z-Wave ، Zigbee یا شبکه مش اختصاصی ارتباط برقرار می کند. شما می توانید سنسورهای اضافی در ، حرکت و پنجره را برای پوشش کل خانه خود و ایجاد یک سیستم جامع شامل قفل درها ، بازکن درهای گاراژ ، دوربین های نظارتی داخلی و خارجی ، چراغ ها ، آژیرها ، آشکارسازهای دود/CO ، سنسورهای آب ، اضافه کنید. و بیشتر.

یک کلمه در مورد پروتکل های بی سیم: در یک دنیای کامل ، همه اجزای امنیت خانه از استاندارد بی سیم یکسانی برای ارتباط با مرکز اصلی استفاده می کنند ، اما عواملی مانند نیازهای برق ، محدوده سیگنال ، قیمت و اندازه عملاً امکان پذیر نیست. یکی

به عنوان مثال ، اجزای کوچکتر مانند سنسورهای در/پنجره معمولاً از فناوری Z-Wave یا Zigbee استفاده می کنند ، زیرا به قدرت زیادی احتیاج ندارند و می توانند از باتری های کوچکتر تغذیه کنند. آنها همچنین در توپولوژی مش عمل می کنند و می توانند به گسترش دامنه دستگاه های شبکه کمک کنند. با این حال ، هیچ یک از پروتکل ها پهنای باندی را که با Wi-Fi دریافت می کنید ارائه نمی دهد ، به همین دلیل است که معمولاً در دوربین های امنیتی برای پخش صاف ویدئو و سایر دستگاه هایی که نیاز به لوله چربی دارند استفاده می شود. علاوه بر این ، دستگاه های Z-Wave و Zigbee با استفاده از یک هاب متصل و کنترل می شوند ، در حالی که دستگاه های Wi-Fi را می توان مستقیماً به شبکه خانگی شما متصل کرده و با یک برنامه کنترل کرد. در نهایت ، دستگاه های Z-Wave و Zigbee از رمزگذاری AES 128 استفاده می کنند و از آنجا که در یک سیستم بسته با هاب اختصاصی کار می کنند ، امنیت بیشتری نسبت به دستگاه های Wi-Fi ارائه می دهند.

هر سیستم امنیتی هوشمند به ارزش نمک خود اجزایی را ارائه می دهد که در یک محیط یکپارچه با هم کار می کنند و می توانند با استفاده از قوانین سفارشی دستکاری شوند. به عنوان مثال ، می توانید قوانینی ایجاد کنید که چراغ ها هنگام تشخیص حرکت روشن شوند ، در هنگام خاموش شدن زنگ دود قفل شوند ، و هنگامی که یک سنسور فعال می شود ، دوربین شروع به ضبط کند. برخی از سیستم ها ویدئوهای ضبط شده را بصورت محلی روی کارت SD یا درایو حالت جامد ذخیره می کنند ، در حالی که برخی دیگر ذخیره سازی ابری را ارائه می دهند. ویدئوهای ذخیره شده محلی گزینه مناسبی برای افرادی است که با بودجه خود کار می کنند ، اما باید مراقب باشید که ویدئویی را که بعداً نیاز دارید بازنویسی نکنید. ذخیره سازی ابری ذخیره و دسترسی به فیلم های ضبط شده را آسان می کند ، اما بسته به اشتراک شما می تواند صدها دلار در سال هزینه داشته باشد. برخی از سیستم ها هم ذخیره سازی ابری و هم ذخیره سازی محلی را ارائه می دهند و برخی دیگر یک درایو ذخیره سازی اختصاصی ارائه می دهند که قابلیت ضبط DVR را با ضبط زمان گذر به شما می دهد ، که پیدا کردن یک رویداد ویدئویی را که در یک زمان خاص اتفاق افتاده است آسان می کند.

همه سیستم هایی که آزمایش کرده ایم دارای برنامه ای هستند که به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود به عنوان مرکز فرمان خود برای مسلح کردن و خلع سلاح سیستم ، ایجاد قوانین ، افزودن و حذف اجزا و دریافت اعلانات فشار هنگام فعال شدن زنگ هشدار استفاده کنید. اکثر برنامه ها همچنین به شما امکان می دهند کارهایی مانند مشاهده ویدئوهای ضبط شده زنده ، قفل و بازکردن درها ، تغییر تنظیمات ترموستات و خاموش کردن زنگ هشدار را انجام دهید. برخی از برنامه ها حتی از خدمات موقعیت مکانی تلفن شما برای مسلح کردن و خلع سلاح سیستم با توجه به موقعیت فیزیکی شما استفاده می کنند. سیستم های گران تر معمولاً دارای یک پنل دیواری هستند که به عنوان مرکز ارتباطات عمل می کند ، و دارای صفحه نمایش لمسی است که به شما امکان می دهد همه کارهایی را که برنامه انجام می دهد انجام دهید. این صفحه نمایش به شما امکان می دهد در صورت فعال شدن زنگ هشدار با یک سرویس نظارت حرفه ای ارتباط برقرار کرده و از هر یک از دوربین های امنیتی نصب شده ، فیلم مشاهده کنید.

تنظیمات امنیتی خودکار برای خریداران مقرون به صرفه ایده آل است زیرا می تواند هزینه ای از هزینه نصب و هزینه اشتراک را برای شما ذخیره کند. اکثر سیستم های DIY به راحتی نصب می شوند و به عنوان کیت هایی به فروش می رسند که می توانید با توجه به نیازهای خاص خود پیکربندی کنید. با افزایش نیازهای خود ، می توانید حسگرهای اضافی و سایر قطعات را در زمان دلخواه سفارش دهید و آنها را در عرض چند دقیقه با سیستم جفت کنید.

سیستم DIY پایه شما ممکن است فقط از یک یا دو پروتکل بی سیم پشتیبانی کند و معمولاً مجموعه محدودی از اجزای اضافی را ارائه می دهد ، در حالی که سیستم های DIY گران تر از چندین پروتکل بی سیم پشتیبانی می کنند و با ده ها جزء اضافی سازگار هستند. برخی از سیستم های DIY به صورت خودکار کنترل می شوند ، به این معنی که هنگام فعال شدن دستگاه ها هشدار دریافت خواهید کرد ، اما در صورت وقوع آتش سوزی یا آتش سوزی با شماست که با مقامات محلی تماس بگیرید. با این حال ، فروشندگان DIY به طور فزاینده ای خدمات نظارت حرفه ای را ارائه می دهند.

 

سیستم های حرفه ای امنیت خانه

در حالی که بسیاری از سیستم ها از قطعات بی سیم استفاده می کنند که با استفاده از نوار دو طرفه نصب می شوند ، برخی از سیستم های رده بالا از قطعاتی استفاده می کنند که نیاز به نصب حرفه ای دارند. این سیستم ها معمولاً بسیار بیشتر از سیستم های DIY هزینه دارند و نظارت حرفه ای 24 ساعته و 7 روزه ارائه می دهند ، اما ممکن است مجبور شوید یک قرارداد چند ساله منعقد کنید و در صورت شکستن آن ، هزینه فسخ سنگینی بپردازید. آنها معمولاً از هاب های صفحه لمسی حاوی رادیوهای RF ، Wi-Fi ، Zigbee و Z-Wave استفاده می کنند و به آنها امکان می دهد با بسیاری از اجزاء از جمله سنسورهای در و پنجره ، قفل درها ، آشکارسازهای شکستن شیشه ، داخل و خارج ارتباط برقرار کرده و آنها را کنترل کنند. دوربین ها ، کلیدهای روشنایی ، آشکارسازهای حرکت و آب ، آلارم دود/دی اکسید کربن ، ترموستات ، زنگ درب های ویدئویی و تعدادی دیگر از دستگاه های اتوماسیون خانگی.

با یک سیستم نظارت حرفه ای ، هنگامی که دود یا هشدار نفوذ ایجاد می شود ، ابتدا نماینده سعی می کند قبل از تماس با شماره تلفن ذکر شده شما از طریق کنترل پنل دو طرفه با شما تماس بگیرد. در صورت عدم پاسخگویی ، مامور با 911 تماس می گیرد تا یک اورژانس را به خانه شما اعزام کند. نکته خوب در مورد سیستم های حرفه ای نصب شده این است که مجبور نیستید انگشت خود را بلند کنید. پس از ثبت سفارش ، یک تکنسین به خانه شما می آید ، همه چیز را برای شما تنظیم می کند و نحوه عملکرد سیستم را به شما نشان می دهد. توجه به این نکته ضروری است که در برخی مناطق ممکن است مجبور شوید برای نصب یک سیستم امنیتی در خانه خود مجوز تهیه کنید.

تقریباً همه جدیدترین سیستم های DIY و امنیت بالا در خانه از کنترل صدا از طریق Amazon Alexa ، Google Assistant و در برخی موارد Apple Siri پشتیبانی می کنند ، که به شما امکان می دهد قفل درها را تغییر دهید ، تنظیمات ترموستات را تغییر دهید ، گاراژ را باز کرده و بازو یا بازو را باز کنید. سیستم خود را با فرمان گفتاری به دستگاه متصل مانند بلندگوی هوشمند خلع سلاح کنید. بسیاری نیز از اپلت های IFTTT (If This Then That) پشتیبانی می کنند ، که از راه اندازهای وب و دستگاه های سازگار با IFTTT برای ایجاد یک عمل استفاده می کند. به عنوان مثال ، می توانید یک اپلت ایجاد کنید که می گوید اگر درب گاراژ باز شود تا نورافکن روشن شود.

 

راهنمای-خرید-دزدگیر

 

آیا می توانید به جای دزدگیر خانه از دوربین امنیتی استفاده کنید؟

 

اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و می خواهید مواردی را که در خانه نیستید پیگیری کنید ، یک دوربین امنیتی می تواند کار را با هزینه بسیار کمتر از آنچه برای یک سیستم امنیتی کامل پرداخت می کنید ، انجام دهد. تقریباً همه دوربین های امنیتی مستقل به Wi-Fi خانه شما متصل می شوند تا بتوانید از تلفن یا رایانه لوحی خود ببینید چه اتفاقی می افتد و اکثر آنها دارای سنسورهای داخلی هستند که حرکت و صدا را تشخیص می دهند و هنگام فعال شدن این حسگرها ، اعلانات فشار و ایمیل را ارسال می کنند. اگر دوربین نزدیک پنجره است ، معمولاً می توانید حساسیت حرکت دوربین را برای جلوگیری از هشدارهای کاذب ناشی از فعالیت حیوانات خانگی یا عبور از اتومبیل تغییر دهید و می توانید برنامه ای ایجاد کنید که سنسورها را در ساعات خاصی از روز روشن و خاموش کند.

برخی از دوربین های گران قیمت مجهز به سنسور رطوبت و دما هستند و با سایر دستگاه های متصل به خانه مانند ترموستات و سیستم های روشنایی هوشمند تعامل خواهند داشت. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید ، به دنبال دوربینی با شکاف کارت SD باشید که به شما امکان می دهد در صورت تشخیص حرکت یا صدا فیلم ضبط کنید ، اما به یاد داشته باشید که ضبط های خود را هر چند وقت یکبار قبل از رونویسی ذخیره کنید. متناوبا ، به دنبال دوربینی باشید که طرح ذخیره سازی ابری را ارائه دهد.

یک دوربین در فضای باز برای مراقبت از اتفاقات خارج از خانه ایده آل است. این دستگاه ها ضد آب هستند و معمولاً برای تأمین برق به پریز GFCI (قطع کننده خطای زمین) مجاور نیاز دارند ، اگرچه تعداد انگشت شماری از مدل های باتری وجود دارد. همانند سایر دوربین های داخلی ، دوربین های خارجی به شبکه Wi-Fi شما متصل می شوند و به شما امکان می دهند ویدیوهای زنده را از تلفن خود مشاهده کنید. نصب آنها نسبتاً آسان است ، اما اگر با سیم کشی برق آشنا نیستید یا راحت نیستید ، ممکن است بخواهید یک متخصص برق حرفه ای این کار را انجام دهد.

اکثر دوربین های بیرونی تشخیص حرکت را با اعلان های فشار و ایمیل ، دید در شب و ذخیره سازی ابر برای فیلم های رویداد انگیز ارائه می دهند ، و برخی از آنها به عنوان نورافکن یا چراغ ایوان از عملکرد دوگانه استفاده می کنند. برخی از مدلها حتی می توانند تفاوت بین خودروی عبوری ، حیوان و شخص را تشخیص دهند. به دنبال یک دوربین در فضای باز باشید که با سایر دستگاه های خانه هوشمند مانند بازکن درهای گاراژ ، آژیرهای بیرونی و کلیدهای هوشمند ادغام شود.

در مورد زنگ در ویدئو چطور؟

زنگ درهای ویدئویی راهی آسان برای دیدن افرادی است که در خانه شما هستند بدون نیاز به باز کردن یا حتی نزدیک شدن به در. این دستگاه ها به شبکه Wi-Fi شما متصل می شوند و وقتی شخصی به درب خانه شما نزدیک می شود هشدار ارسال می کند. هنگامی که زنگ در خانه فشار داده می شود یا هنگامی که حرکت تشخیص داده می شود ، فیلم ضبط می کنند و معمولاً ارتباط صوتی دو طرفه ای را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد از هر کجا از طریق تلفن خود با بازدیدکننده صحبت کنید.

اکثر زنگ درهای ویدئویی از سیم کشی زنگ درب موجود شما (دو سیم ولتاژ پایین) استفاده می کنند و نصب آنها بسیار آسان است ، اما مدل هایی با باتری موجود هستند که در عرض چند دقیقه نصب می شوند. برخی از آنها با سایر دستگاه های هوشمند مانند قفل درها و آژیرها کار می کنند و از دستورات صوتی IFTTT و Alexa پشتیبانی می کنند.

به دنبال مدلی باشید که وضوح بالا (1080p) ، لنز زاویه باز (140 تا 180 درجه) ، محدوده دید در شب تا 25 فوت و فضای ابری مقرون به صرفه برای فیلم های ضبط شده را ارائه دهد. گاهی اوقات مفید است که بتوانید آنچه را که درست قبل یا بعد از نزدیک شدن یک بازدید کننده به در خانه شما رخ داده است ، ببینید. برای این کار ، به یک زنگ درب نیاز دارید که از پیش بافر برای ضبط عملکردی که قبل از تشخیص حرکت یا فشار دادن زنگ در حال انجام است استفاده کنید.

بهترین دزدگیر هوشمند خانه چیست؟

قفل هوشمند به طور معمول بخشی از تنظیمات امنیتی قوی خانه هوشمند است ، اما برای استفاده از آن نیازی به سرمایه گذاری در یک سیستم کامل نیست. اگر از هاب اتوماسیون خانگی برای کنترل مواردی مانند روشنایی و ترموستات استفاده می کنید ، می توانید بدون تلاش زیاد قفل هوشمند Z-Wave یا Zigbee را به سیستم اضافه کنید. متناوبا ، اگر مرکز اتوماسیون خانگی ندارید ، به دنبال قفل Wi-Fi یا بلوتوث باشید که همراه با برنامه تلفن همراه خود ارائه می شود. قفل های هوشمند از سوراخ های استاندارد از پیش ساخته شده استفاده می کنند و نصب آنها بسیار آسان است. برخی از مدل ها از سیلندرهای کلید دار و سخت افزارهای موجود شما استفاده می کنند و به داخل درب شما متصل می شوند ، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند اسکچ های داخلی و خارجی خود را برداشته و سخت افزار ضربه گیر و ضربه گیر را جایگزین کنید.

قفل های هوشمند را می توان با استفاده از یک برنامه تلفن همراه باز و بسته کرد و هنگامی که فردی در را قفل یا باز می کند ، اعلان ارسال می کند و اکثر آنها به شما اجازه می دهند برنامه های دسترسی دائمی و موقت را برای اعضای خانواده و دوستان براساس ساعات خاصی از روز و روزها ایجاد کنید. هفته. ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از geofencing ، که از خدمات موقعیت مکانی تلفن شما برای قفل و بازکردن درب ، فعال سازی صوتی با استفاده از Siri (HomeKit) ، دستیار Google یا دستورات صوتی Amazon Alexa ، پشتیبانی از IFTTT و ادغام با سایر دستگاه های خانه هوشمند مانند زنگ درهای ویدئویی ، دوربین های خارجی ، ترموستات ، دزدگیر دود و روشنایی متصل.

تعداد زیادی مدل قفل هوشمند برای انتخاب وجود دارد ، از جمله قفل بدون لمس بدون کلید ، قفل صفحه لمسی ، قفل ترکیبی کلید دار و صفحه لمسی و قفل هایی که می توانید با استفاده از خواننده اثر انگشت بیومتریک باز کنید.

آیا می توان سیستم های امنیتی خانه را هک کرد؟

مانند هر محصولی که به اینترنت متصل می شود و از فناوری بی سیم استفاده می کند ، سیستم های امنیتی خانه هوشمند در برابر هک شدن آسیب پذیر هستند ، به ویژه سیستم هایی که فاقد رمزگذاری هستند. هکرها می توانند خارج از خانه شما بنشینند و از لپ تاپ و نرم افزار برای رهگیری سیگنال های بی سیم از سیستم شما استفاده کنند که به آنها اجازه می دهد زنگ هشدارها را خاموش کرده و حسگرها را غیرفعال کنند. سایر دستگاه ها به هکرها اجازه می دهند نویز رادیویی ایجاد کنند که می تواند ارتباطات بین سنسورها و هاب را مختل کند.

علاوه بر این ، دستگاه هایی که از طریق Wi-Fi متصل می شوند ، مانند دوربین های امنیتی و قفل درهای هوشمند ، می توانند برای دسترسی به شبکه خانگی شما هک شوند. یک هکر ماهر می تواند از دستگاه های Wi-Fi و سایر منابع شبکه شما برای انجام حملات توزیع شده خدمات (DDoS) علیه شبکه های بزرگتر استفاده کند. شاید حتی نگران کننده تر این باشد که برخی از ویدئوهای ناشناس از دوربین های امنیتی داخلی و خارجی شما نظارت کنند.

چندین مرحله را می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید سیستم امنیتی خانه شما در برابر نفوذگران سایبری مخرب در امان است. برای شروع ، رمز عبور پیش فرض سیستم را با یک رمز منحصر به فرد که حاوی ترکیبی از حروف ، اعداد و نمادها است جایگزین کنید. در صورت امکان ، هر چند وقت یکبار رمز عبور خود را تغییر دهید. علاوه بر این ، مطمئن شوید که شبکه خانگی شما ایمن است. تنظیمات امنیتی روتر بی سیم خود را بررسی کنید و مدلهایی را در نظر بگیرید که لایه اضافی محافظت از نرم افزار را اضافه می کنند ، مانند Bitdefender Box 2.

برخی از فروشندگان سیستم های امنیتی از فناوری پرش فرکانس برای جلوگیری از اختلال در سیگنال استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر از رمزگذاری تعبیه شده استفاده می کنند ، اما هیچ یک از این ویژگی ها استاندارد نیست ، بنابراین در صورت نیاز به یک لایه امنیتی اضافی ، با سازنده مشورت کنید.

علاوه بر این ، مراقب گزارشات دوربین خود باشید تا ببینید چه زمانی به آنها دسترسی پیدا کرده اید. اگر متوجه فعالیت دوربین در ساعت های عجیب و غریب یا در مواقعی می شوید که می دانید هیچکس در خانه نیست ، ممکن است نشانه این باشد که سیستم شما به خطر افتاده است. در نهایت ، مطمئن شوید که نرم افزار سیستم شما و همه دستگاه های متصل شما به روز هستند. به روزرسانی های سیستم عامل اغلب مسائل امنیتی را برطرف می کند و می تواند از سیستم شما در برابر نفوذ محافظت کند.

برای خرید انواع دزدگیر خانه میتوانید در قسمت سرچ سایت ما عبارت دزدگیر اماکن را سرچ کنید و بهترین محصولات را مشاهده کنید.

 

منبع برخی از اطلاعات فنی : پی سی مگ

New title

دزدگیر اماکن سایلکس مدل PN08

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن مدل 733

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن بی سیم مدل XI-628

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8_s 2CH HQ

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    27x22x28 سانتی‌متر
  • وزن
    2750 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بی سیم
  • اقلام همراه
    پنل مرکزی دزدگیر
  • 2 عدد چشمی با سیم پارادوکس HQ476
  • باتری 4.5 آمپر
  • 2 عدد ریموت
  • بلندگو
  • کاور بلندگو
  • دفترچه راهنما
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن بی سیم مدل XI-628

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-805S

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    29x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1760 گرم
  • جنس بدنه
    ABS

مشخصات فنی

  • اقلام همراه
    2عدد ریموت Lenex(Hopping Code433)
  • سیم باتری
  • فیوز یدکی
  • دفترچه راهنما
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SL14

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    29x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1650 گرم
  • جنس بدنه
    ABS

مشخصات فنی

  • اقلام همراه
    2عدد ریموت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن مدل 611

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    31x23x9 سانتی‌متر
  • وزن
    2200 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیکی

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بیسیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless , GSM‎-2G
  • مشخصات صفحه نمایش
    ال سی دی 2در 6 سانت
  • گنجایش باتری
    7500 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    48 ساعت
  • سایر مشخصات
    مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
  • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
  • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
  • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
  • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
  • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
  • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
  • منوی سخنگو فارسی
  • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
  • دارای منوی تست سخت افزار
  • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
  • اقلام همراه
    1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
  • دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
  • اقلام داخل پک
  • 1 عدد بلندگو
  • 1عدد قاب بلندگو فلزی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن میرات مدل 733

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل سیمکارتی SG8-805Q

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    29x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1760 گرم
  • جنس بدنه
    ABS

مشخصات فنی

  • اقلام همراه
    2 عدد ریموت Lenex Hopping Code433
  • سیم باتری
  • فیوز یدکی
  • دفتر چه راهنما
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن ای وی اس الکترونیکس مدل Capture Plus

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    30.5x9x27.5 سانتی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • جنس بدنه
    فلزی

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    سیمی
  • اتصالات بی سیم
    Wireless
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD
  • گنجایش باتری
    7000 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    دستگاه 8 زون به همراه 64 کد کاربری و 4 پارتیشن مجزا
  • اقلام همراه
    1 دستگاه کنترول پنل 8 زون به همراه ماژول ارسال پیامک و تلفن کننده صوتی
  • 1 دستگاه صفحه کلید ( کی پد LCD ) با قابلیت کارت الکترونیکی ( TAG )
  • 2 دستگاه سنسور حرکتی با قابلیت تشخیص حیوانات خانگی
  • 1 دستگاه آژیر داخلی ( ساخت ایران )
  • 1 دستگاه آژیر فلاشر خارجی ( ساخت ایران )
  • 1 دستگاه باطری 12ولت 9 آمپر
  • 1 دستگاه ماژول ارسال و دریافت پیامک و تماس صوتی از طریق سیم کارت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن آنزو مدل AN301

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    30x23x9 سانتی‌متر
  • وزن
    2100 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیکی

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بیسیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless , GSM‎-2G
  • مشخصات صفحه نمایش
    ال سی دی 2در 6 سانت
  • گنجایش باتری
    7500 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    48 ساعت
  • سایر مشخصات
    مشخصات کلی دستگاه :
  • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
  • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
  • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
  • باز کردن درب منزل ویا کنترل لوازم برقی از طریق تماس ، پیامک و ریموت
  • ثبت 15 ریموت برای کاربران و نیز ثبت 40 سنسور بیسیم
  • 60 حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای 7 روز هفته
  • منوی سخنگو فارسی
  • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
  • دارای منوی تست سخت افزار
  • استفاده از مودم QUECTEL
  • قابلیت اعلام خطر از طریق پیامک و تلفن
  • ضبط 30 ثانیه پیام به صورت 2 پیام مجزا برای حریق و دزدگیر
  • ارسال 150 گزارش مختلف برای Abminها
  • دارای ریموت 315MHz
  • دارای 8 زون و 4زون بیسیم و4 زون باسیم
  • دارای 15 حافظه Abmin و contact باقابلیت انتخاب ارسال پیام وسط دسترسی برای هریک از تلفن ها
  • امکان حذف هریک ریموت ها برای abmin واز راه دور
  • تنظیم های زمان و عمل کرد برای رله ها
  • دارای تنظیم های زمان وتاریخ از طریق USSDبه صورت خودکار ودستگاه
  • اقلام همراه
    1 عدد پنل دزدگیر ANZU مدل AN301
  • دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل PN07

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    31x23x9 سانتی‌متر
  • وزن
    2200 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیکی

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بیسیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless , GSM‎-2G
  • مشخصات صفحه نمایش
    ال سی دی 2در 6 سانت
  • گنجایش باتری
    7500 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    48 ساعت
  • سایر مشخصات
    مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
  • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
  • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
  • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
  • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
  • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
  • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
  • منوی سخنگو فارسی
  • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
  • دارای منوی تست سخت افزار
  • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
  • اقلام همراه
    1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
  • دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
  • اقلام داخل پک
  • 1 عدد بلندگو
  • 1عدد قاب بلندگو فلزی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن گپ مدل G12

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    23x9x29 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    باسیم و بی سیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless
  • مشخصات صفحه نمایش
    دو عدد ریموت
  • دفترچه فارسی راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
  • گنجایش باتری
    7200 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    دارای 5 زون با قابلیت تعریف هر زون به چهار حالت مختلف
  • دارای 10 حافظه SMS و 10 حافظه تماس
  • امکان تماس با سیم کارت و خط ثابت
  • دارای ریموت هایی با بالاترین سطح امنیت (HOPPING CODE)
  • دارای نرم افزار اندروید و IOS
  • قابلیت ضبط پیام برای وضعیت اعلام سرقت و اعلان حریق
  • ثبت وقایع در نرم افزار اندروید به همراه زمان و تاریخ
  • قابلیت اضافه کردن تا 16 عدد ریموت
  • قابلیت اضافه کردن تا 16 عدد سنسور بیسیم
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن میرات مدل Violet

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل PN08

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن مدل Z5

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل PN07

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن آنزو مدل AN301

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    30x23x10 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیکی

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بیسیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless , GSM‎-2G
  • مشخصات صفحه نمایش
    ال سی دی 2در 6 سانت
  • گنجایش باتری
    7500 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    48 ساعت
  • سایر مشخصات
    مشخصات کلی دستگاه :
  • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
  • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
  • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
  • باز کردن درب منزل ویا کنترل لوازم برقی از طریق تماس ، پیامک و ریموت
  • ثبت 15 ریموت برای کاربران و نیز ثبت 40 سنسور بیسیم
  • 60 حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای 7 روز هفته
  • منوی سخنگو فارسی
  • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
  • دارای منوی تست سخت افزار
  • استفاده از مودم QUECTEL
  • قابلیت اعلام خطر از طریق پیامک و تلفن
  • ضبط 30 ثانیه پیام به صورت 2 پیام مجزا برای حریق و دزدگیر
  • ارسال 150 گزارش مختلف برای Abminها
  • دارای ریموت 315MHz
  • دارای 8 زون و 4زون بیسیم و4 زون باسیم
  • دارای 15 حافظه Abmin و contact باقابلیت انتخاب ارسال پیام وسط دسترسی برای هریک از تلفن ها
  • امکان حذف هریک ریموت ها برای abmin واز راه دور
  • تنظیم های زمان و عمل کرد برای رله ها
  • دارای تنظیم های زمان وتاریخ از طریق USSDبه صورت خودکار ودستگاه
  • اقلام همراه
    1 عدد دستگاه دزدگیر آنزو Anzu مدل AN301
  • دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
  • 1 عدد باتری ماکیتا 12ولت 7 آمپر
  • 3 عدد چشم پارادوکس
  • 3 عدد پایه پلاستیکی چشم
  • 1 عدد دتکتور دود
  • 1عدد چشم بی سیم برلین
  • 1 عدد سیرن
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن گپ مدل T11

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    23x9x290 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    باسیم و بی سیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless
  • گنجایش باتری
    7200 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    قابل ارائه با ریموت HOPPING CODE یا FIX CODE
  • phone control (کنترل از طریق خط تلفن)
  • امکان شنود
  • Full SMD
  • زون بیسیم و باسیم
  • رله فرمان در بازکن
  • دینگ دانگ قابل کنترل
  • زون 24 ساعته
  • حالت نیمه فعال
  • 15 حافظه شماره گیری
  • 18 ثانیه پیام قابل ضبط
  • شماره گیری Pulse/Tone
  • نمایشگر LCD
  • ایزوله بودن خط
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت
  • دفترچه فارسی راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن مدل 611

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن مدل 611

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل PN03

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    60x35x50 سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم

مشخصات فنی

  • گنجایش باتری
    4500 میلی آمپر ساعت
  • اقلام همراه
    دستگاه پنل Z4 ULTRA
  • تلفن کننده سیم کارتی G1
  • باتری 12V4.5A
  • کاور بلندگو فلزی
  • بلندگو 30 وات
  • چشمی پارادوکس
  • پایه چشمی
  • دو عدد ریموت
  • پیزو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

سیستم امنیتی دزدگیر مدل Samitro-Alarm Kit 421

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SL14

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    29x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1650 گرم
  • جنس بدنه
    ABS

مشخصات فنی

  • اقلام همراه
    2عدد ریموت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن گپ مدل T11

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    23x9x290 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    باسیم و بی سیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless
  • گنجایش باتری
    7200 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    قابل ارائه با ریموت HOPPING CODE یا FIX CODE
  • phone control (کنترل از طریق خط تلفن)
  • امکان شنود
  • Full SMD
  • زون بیسیم و باسیم
  • رله فرمان در بازکن
  • دینگ دانگ قابل کنترل
  • زون 24 ساعته
  • حالت نیمه فعال
  • 15 حافظه شماره گیری
  • 18 ثانیه پیام قابل ضبط
  • شماره گیری Pulse/Tone
  • نمایشگر LCD
  • ایزوله بودن خط
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت
  • دفترچه فارسی راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن آگاه مدل S101

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    5.4x8.5x1.8 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم

مشخصات فنی

  • اتصالات بی سیم
    Wireless , GSM‎-2G
  • گنجایش باتری
    1400 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    4464 ساعت
  • سایر مشخصات
    دارای 3 سنسور هوشمند (تشخیص حرکت، تشخیص باز و بسته شدن درب، تشخیص ضربه و لرزش)
  • بدون نیاز به خرید دستگاه مرکزی
  • مبتنی بر اینترنت سیم کارت
  • اپلیکیشن قابل نصب در اندروید و IOS
  • قابلیت نصب اپلیکیشن برای یک نفر به ازای هر دستگاه
  • امکان هشدار از طریق تماس تلفنی به 2 شماره تعریف شده
  • امکان هشدار از طریق اپلیکیشن اختصاصی موبایل
  • امکان هشدار با ارسال پیامک به مالک دستگاه
  • نصب آسان بدون سیم کشی و تخریب
  • امکان شنود صدای محیط
  • اطلاع از حرکت و جابجایی اشیاء محیط
  • نمایش تاریخچه هشدارها (باز و بسته شدن درب، تشخیص حرکت، لرزش )
  • دارای اپلیکیشن موبایل برای مشاهده و کنترل دستگاه
  • اپلیکیشن به زبان فارسی و عربی
  • بسیار کم مصرف و بیش از 6 ماه استفاده با یکبار شارژ
  • باتری قابل شارژ
  • هدیه: (50 پیامک رایگان+ اپلیکیشن رایگان+ امکان نصب روی یک گوشی به ازای هر دستگاه)
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    31x23x9 سانتی‌متر
  • وزن
    2200 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیکی

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بیسیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless , GSM‎-2G
  • مشخصات صفحه نمایش
    ال سی دی 2در 6 سانت
  • گنجایش باتری
    7500 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    48 ساعت
  • سایر مشخصات
    1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
  • دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
  • مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
  • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
  • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
  • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
  • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
  • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
  • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
  • منوی سخنگو فارسی
  • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
  • دارای منوی تست سخت افزار
  • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
  • اقلام همراه
    1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302 دستگاه دزدگیر 18 ماه گارانتی دارد (به همراه کارت گارانتی)
  • 4 عدد چشم بی سیم فرکانس 315 باکیفیت خوب
  • 2 عدد چشم فوتال
  • 1 عدد باتری 7آمپر تاریخ جدید برند های ارسالی یا (باینو Byeno ) یا (ماکیتا MAKITA ) جزء برند های خوب می باشد
  • 1 عدد بلندگو 12V
  • 1 عدد جعبه بلندگو فلزی
  • دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن گپ مدل T11

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    23x9x290 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    باسیم و بی سیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless
  • گنجایش باتری
    7200 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    قابل ارائه با ریموت HOPPING CODE یا FIX CODE
  • phone control (کنترل از طریق خط تلفن)
  • امکان شنود
  • Full SMD
  • زون بیسیم و باسیم
  • رله فرمان در بازکن
  • دینگ دانگ قابل کنترل
  • زون 24 ساعته
  • حالت نیمه فعال
  • 15 حافظه شماره گیری
  • 18 ثانیه پیام قابل ضبط
  • شماره گیری Pulse/Tone
  • نمایشگر LCD
  • ایزوله بودن خط
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت
  • دفترچه فارسی راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل PN05

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل سیمکارتی SG8-805Q

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    29x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1760 گرم
  • جنس بدنه
    ABS

مشخصات فنی

  • اقلام همراه
    2 عدد ریموت Lenex Hopping Code433
  • سیم باتری
  • فیوز یدکی
  • دفتر چه راهنما
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

بلندگو دزدگیر اماکن مدل Smart Vision

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن گپ مدل G12

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    23x9x29 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    باسیم و بی سیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless
  • مشخصات صفحه نمایش
    دو عدد ریموت
  • دفترچه فارسی راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
  • گنجایش باتری
    7200 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    دارای 5 زون با قابلیت تعریف هر زون به چهار حالت مختلف
  • دارای 10 حافظه SMS و 10 حافظه تماس
  • امکان تماس با سیم کارت و خط ثابت
  • دارای ریموت هایی با بالاترین سطح امنیت (HOPPING CODE)
  • دارای نرم افزار اندروید و IOS
  • قابلیت ضبط پیام برای وضعیت اعلام سرقت و اعلان حریق
  • ثبت وقایع در نرم افزار اندروید به همراه زمان و تاریخ
  • قابلیت اضافه کردن تا 16 عدد ریموت
  • قابلیت اضافه کردن تا 16 عدد سنسور بیسیم
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت
  • دفترچه راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن گپ مدل T11

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    23x9x290 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • اتصالات فیزیکی
    باسیم و بی سیم
  • اتصالات بی سیم
    Wireless
  • گنجایش باتری
    7200 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    قابل ارائه با ریموت HOPPING CODE یا FIX CODE
  • phone control (کنترل از طریق خط تلفن)
  • امکان شنود
  • Full SMD
  • زون بیسیم و باسیم
  • رله فرمان در بازکن
  • دینگ دانگ قابل کنترل
  • زون 24 ساعته
  • حالت نیمه فعال
  • 15 حافظه شماره گیری
  • 18 ثانیه پیام قابل ضبط
  • شماره گیری Pulse/Tone
  • نمایشگر LCD
  • ایزوله بودن خط
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت
  • دفترچه فارسی راهنمای نصب
  • فیوز و سیم باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل PN03

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    60x35x50 سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم

مشخصات فنی

  • گنجایش باتری
    4500 میلی آمپر ساعت
  • اقلام همراه
    دستگاه پنل Z4 ULTRA
  • تلفن کننده سیم کارتی G1
  • باتری 12V4.5A
  • کاور بلندگو فلزی
  • بلندگو 30 وات
  • چشمی پارادوکس
  • پایه چشمی
  • دو عدد ریموت
  • پیزو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

سیستم دزدگیر اماکن سیمکارتی مدل Z5

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن سایلکس مدل PD14

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    29x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1750 گرم
  • جنس بدنه
    ABS

مشخصات فنی

  • اقلام همراه
    2 عدد ریموت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

دزدگیر اماکن اسمارت مدل s-960

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    30x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    600 گرم

مشخصات فنی

    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    آژیر دزدگیر مدل 103

    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن پارادایس مدل Violet

    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

    مشخصات کالا

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد
      31x23x9 سانتی‌متر
    • وزن
      2200 گرم
    • جنس بدنه
      پلاستیکی

    مشخصات فنی

    • اتصالات فیزیکی
      با سیم و بیسیم
    • اتصالات بی سیم
      Wireless , GSM‎-2G
    • مشخصات صفحه نمایش
      ال سی دی 2در 6 سانت
    • گنجایش باتری
      7500 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان کارکرد باتری
      48 ساعت
    • سایر مشخصات
      مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
    • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
    • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
    • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
    • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
    • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
    • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
    • منوی سخنگو فارسی
    • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
    • دارای منوی تست سخت افزار
    • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
    • اقلام همراه
      1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
    • دو عدد ریموت
    • دفترچه راهنمای نصب
    • فیوز و سیم باتری
    • اقلام داخل پک
    • 1 عدد بلندگو
    • 1عدد قاب بلندگو فلزی
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن مدل 733

    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

    مشخصات کالا

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد
      31x23x9 سانتی‌متر
    • وزن
      2200 گرم
    • جنس بدنه
      پلاستیکی

    مشخصات فنی

    • اتصالات فیزیکی
      با سیم و بیسیم
    • اتصالات بی سیم
      Wireless , GSM‎-2G
    • مشخصات صفحه نمایش
      ال سی دی 2در 6 سانت
    • گنجایش باتری
      7500 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان کارکرد باتری
      48 ساعت
    • سایر مشخصات
      مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
    • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
    • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
    • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
    • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
    • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
    • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
    • منوی سخنگو فارسی
    • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
    • دارای منوی تست سخت افزار
    • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
    • اقلام همراه
      1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
    • دو عدد ریموت
    • دفترچه راهنمای نصب
    • فیوز و سیم باتری
    • اقلام داخل پک
    • 1 عدد بلندگو
    • 1عدد قاب بلندگو فلزی
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن میرات مدل Violet

    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

    مشخصات کالا

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد
      31x23x9 سانتی‌متر
    • وزن
      2200 گرم
    • جنس بدنه
      پلاستیکی

    مشخصات فنی

    • اتصالات فیزیکی
      با سیم و بیسیم
    • اتصالات بی سیم
      Wireless , GSM‎-2G
    • مشخصات صفحه نمایش
      ال سی دی 2در 6 سانت
    • گنجایش باتری
      7500 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان کارکرد باتری
      48 ساعت
    • سایر مشخصات
      مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
    • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
    • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
    • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
    • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
    • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
    • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
    • منوی سخنگو فارسی
    • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
    • دارای منوی تست سخت افزار
    • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
    • اقلام همراه
      1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
    • دو عدد ریموت
    • دفترچه راهنمای نصب
    • فیوز و سیم باتری
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن آنزو مدل AN301

    مشخصات کالا

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد
      30x23x9 سانتی‌متر
    • وزن
      2100 گرم
    • جنس بدنه
      پلاستیکی

    مشخصات فنی

    • اتصالات فیزیکی
      با سیم و بیسیم
    • اتصالات بی سیم
      Wireless , GSM‎-2G
    • مشخصات صفحه نمایش
      ال سی دی 2در 6 سانت
    • گنجایش باتری
      7500 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان کارکرد باتری
      48 ساعت
    • سایر مشخصات
      مشخصات کلی دستگاه :
    • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
    • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
    • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
    • باز کردن درب منزل ویا کنترل لوازم برقی از طریق تماس ، پیامک و ریموت
    • ثبت 15 ریموت برای کاربران و نیز ثبت 40 سنسور بیسیم
    • 60 حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای 7 روز هفته
    • منوی سخنگو فارسی
    • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
    • دارای منوی تست سخت افزار
    • استفاده از مودم QUECTEL
    • قابلیت اعلام خطر از طریق پیامک و تلفن
    • ضبط 30 ثانیه پیام به صورت 2 پیام مجزا برای حریق و دزدگیر
    • ارسال 150 گزارش مختلف برای Abminها
    • دارای ریموت 315MHz
    • دارای 8 زون و 4زون بیسیم و4 زون باسیم
    • دارای 15 حافظه Abmin و contact باقابلیت انتخاب ارسال پیام وسط دسترسی برای هریک از تلفن ها
    • امکان حذف هریک ریموت ها برای abmin واز راه دور
    • تنظیم های زمان و عمل کرد برای رله ها
    • دارای تنظیم های زمان وتاریخ از طریق USSDبه صورت خودکار ودستگاه
    • اقلام همراه
      1 عدد پنل دزدگیر ANZU مدل AN301
    • دو عدد ریموت
    • دفترچه راهنمای نصب
    • فیوز و سیم باتری
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

    مشخصات کالا

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد
      31x23x9 سانتی‌متر
    • وزن
      2200 گرم
    • جنس بدنه
      پلاستیکی

    مشخصات فنی

    • اتصالات فیزیکی
      با سیم و بیسیم
    • اتصالات بی سیم
      Wireless , GSM‎-2G
    • مشخصات صفحه نمایش
      ال سی دی 2در 6 سانت
    • گنجایش باتری
      7500 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان کارکرد باتری
      48 ساعت
    • سایر مشخصات
      مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
    • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
    • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
    • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
    • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
    • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
    • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
    • منوی سخنگو فارسی
    • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
    • دارای منوی تست سخت افزار
    • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
    • اقلام همراه
      1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
    • دو عدد ریموت
    • دفترچه راهنمای نصب
    • فیوز و سیم باتری
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن آگاه مدل S101

    مشخصات کالا

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد
      5.4x8.5x1.8 سانتی‌متر
    • وزن
      150 گرم

    مشخصات فنی

    • اتصالات بی سیم
      Wireless , GSM‎-2G
    • گنجایش باتری
      1400 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان کارکرد باتری
      4464 ساعت
    • سایر مشخصات
      دارای 3 سنسور هوشمند (تشخیص حرکت، تشخیص باز و بسته شدن درب، تشخیص ضربه و لرزش)
    • بدون نیاز به خرید دستگاه مرکزی
    • مبتنی بر اینترنت سیم کارت
    • اپلیکیشن قابل نصب در اندروید و IOS
    • قابلیت نصب اپلیکیشن برای یک نفر به ازای هر دستگاه
    • امکان هشدار از طریق تماس تلفنی به 2 شماره تعریف شده
    • امکان هشدار از طریق اپلیکیشن اختصاصی موبایل
    • امکان هشدار با ارسال پیامک به مالک دستگاه
    • نصب آسان بدون سیم کشی و تخریب
    • امکان شنود صدای محیط
    • اطلاع از حرکت و جابجایی اشیاء محیط
    • نمایش تاریخچه هشدارها (باز و بسته شدن درب، تشخیص حرکت، لرزش )
    • دارای اپلیکیشن موبایل برای مشاهده و کنترل دستگاه
    • اپلیکیشن به زبان فارسی و عربی
    • بسیار کم مصرف و بیش از 6 ماه استفاده با یکبار شارژ
    • باتری قابل شارژ
    • هدیه: (50 پیامک رایگان+ اپلیکیشن رایگان+ امکان نصب روی یک گوشی به ازای هر دستگاه)
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    دزدگیر اماکن آنزو مدل AN302

    مشخصات کالا

    مشخصات فیزیکی

    • ابعاد
      31x23x9 سانتی‌متر
    • وزن
      2200 گرم
    • جنس بدنه
      پلاستیکی

    مشخصات فنی

    • اتصالات فیزیکی
      با سیم و بیسیم
    • اتصالات بی سیم
      Wireless , GSM‎-2G
    • مشخصات صفحه نمایش
      ال سی دی 2در 6 سانت
    • گنجایش باتری
      7500 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان کارکرد باتری
      48 ساعت
    • سایر مشخصات
      مشخصات کلی دزدگیر اماکن AN302
    • دزدگیر سیمکارتی با تماس از طریق سیمکارت و ارسال پیامک فارسی
    • قابلیت روشن و خاموش کردن دزدگیر از راه دور توسط تماس و پیامک و ریموت.
    • شنود صدا از طریق تماس با دستگاه
    • باز کردن درب منزل و یا کنترل لوازم برقی از طریق تماس، پیامک و ریموت
    • ثبت ۱۵ ریموت برای کاربران و نیز ثبت ۴۰ سنسور بیسیم
    • ۶۰ حافظه تایمر برای فعال و غیر فعال نمودن دزدگیر و نیز رله خروجی دستگاه برای ۷ روز هفته
    • منوی سخنگو فارسی
    • منوی تنظیمات بسیار ساده و کاربردی همراه با منوی کشویی
    • دارای منوی تست سخت افزار
    • استفاده از مودم قدرتمند QUECTEL
    • اقلام همراه
      1 عدد دزدگیر آنزو ANZU مدل AN 302
    • دو عدد ریموت
    • دفترچه راهنمای نصب
    • فیوز و سیم باتری
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    New title

    قبلی
    راهنمای خرید دامنه با پسوند کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال
    بعد
    راهنمای خرید انواع چادر موتور سیکلت با کیفیت و ضد آب + لیست پرفروش ترین ها

    پست های مرتبط

    نظرتان را بنویسید