خرید فرنچ پرس

راهنمای خرید فرنچ پرس (بهترین و شیکترین مدل ها) برای درست کردن انواع نوشیدنی

فرنچ پرس که به عنوان کافه نیز شناخته می شود، یک دستگاه دم کردن قهوه است که در دهه 1930 رایج شد. از یک قاب، یک پیستون و یک فیلتر تشکیل شده است. برای دم کردن قهوه با فرنچ پرس، دانه‌های درشت آسیاب شده را با آب داغ در ظرف قرار می‌دهند. سپس از پیستون برای فشار دادن لوبیاها در کناره‌های کاراف استفاده می‌شود و در نتیجه روغن و طعم آن‌ها استخراج می‌شود. قهوه به‌دست‌آمده معمولاً پر بدن است و اسیدیته پایینی دارد.

فرنچ پرس ها راهی عالی برای تهیه قهوه با کیفیت در خانه بدون صرف هزینه زیاد هستند. آنها همچنین قابل حمل هستند و برای سفر ایده آل هستند. اگر به دنبال فرنچ پرس هستید، قبل از خرید باید چند نکته را در نظر داشته باشید. در این راهنمای خرید، ما در مورد انواع مختلف فرنچ پرس های موجود، مواردی که هنگام انتخاب یکی از آنها باید به آن توجه کنید و نکاتی در مورد نحوه استفاده از آن بحث خواهیم کرد.

انواع مختلف فرنچ پرس

وقتی نوبت به انتخاب فرنچ پرس می رسد، چند نوع مختلف برای انتخاب وجود دارد. در اینجا یک راهنمای سریع برای انواع مختلف فرنچ پرس موجود است تا بتوانید بهترین مورد را برای نیازهای خود پیدا کنید:

– فرنچ پرس کلاسیک ابتدایی ترین نوع پرس است و برای کسانی که می خواهند روشی بدون ظرافت برای تهیه قهوه دارند مناسب است.

فرنچ پرس هایی نیز وجود دارند که دارای فیلترهای داخلی هستند که اگر می خواهید از رسوب در قهوه خود جلوگیری کنید، می تواند مفید باشد.

-اگر می خواهید یک فرنچ پرس پیچیده تر داشته باشید، گزینه هایی نیز وجود دارد که با آسیاب های داخلی ارائه می شوند. اگر می خواهید دانه های قهوه خود را قبل از دم کردن تازه آسیاب کنید، این می تواند مفید باشد.

-در نهایت، فرنچ پرس های مسافرتی نیز وجود دارد که برای کسانی که می خواهند قهوه خود را در سفر مصرف کنند بسیار مناسب است. این پرس ها معمولاً از نظر اندازه کوچکتر هستند و دارای کیف حمل هستند.

مزایا و معایب استفاده از فرنچ پرس

اگر به دنبال یک فنجان قهوه غنی و با طعم کامل هستید، فرنچ پرس یک گزینه عالی است. فرنچ پرس ها با خیساندن دانه های آسیاب شده قهوه در آب داغ کار می کنند و سپس پیستون را به سمت پایین فشار می دهند تا قهوه فیلتر شود. این منجر به یک فنجان قهوه با روغن و رسوب بیشتر نسبت به سایر روش های دم کردن می شود که می تواند طعم غنی تری به آن بدهد.

با این حال، استفاده از فرنچ پرس معایبی دارد. ابتدا، اگر پیستون را به آرامی و یکنواخت فشار ندهید، می توانید با یک فنجان قهوه تلخ بنوشید. دوم، تفاله‌های قهوه می‌توانند در پرس گیر کنند که تمیز کردن آن می‌تواند دردناک باشد. در نهایت، فرنچ پرس ها معمولاً قهوه سرد خیلی خوبی نمی سازند، زیرا تفاله ها به سمت بالا شناور می شوند.

به طور کلی، اگر به دنبال یک فنجان قهوه خوش طعم هستید، فرنچ پرس یک گزینه عالی است. فقط قبل از شروع استفاده از معایب احتمالی آن آگاه باشید.

نحوه استفاده از فرنچ پرس

با فرض اینکه قبلاً یک فرنچ پرس خریداری کرده اید، در اینجا دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه استفاده از آن وجود دارد. اگر هنوز فرنچ پرس ندارید، راهنمای ما را در مورد نحوه انتخاب بهترین دستگاه برای خود بررسی کنید.

ابتدا مقداری آب گرم کنید. شما به حدود 200 میلی لیتر در هر فنجان نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که آب را مطابق با آن اندازه بگیرید. در مرحله دوم، دانه های قهوه خود را آسیاب کنید. برای فرنچ پرس، می خواهید از آسیاب درشت استفاده کنید. اگر آسیاب شما خیلی خوب باشد، قهوه بیش از حد استخراج می شود و طعم آن تلخ می شود. ثالثاً قهوه آسیاب شده را به پرس اضافه کنید و در آب داغ بریزید. به آرامی هم بزنید و مطمئن شوید که تمام زمین خیس شده است. چهارم، بدون فشار دادن پیستون، درب پرس را بگذارید و اجازه دهید حدود چهار دقیقه دم بکشد. پنجم، به آرامی پیستون را به سمت پایین فشار دهید تا به انتهای قفسه برسد. ششم، قهوه خود را در فنجان بریزید و لذت ببرید!

بهترین فرنچ پرس های موجود در بازار

تعداد زیادی فرنچ پرس مختلف در بازار خارجی وجود دارد، اما کدام یک بهترین است؟ در اینجا لیستی از بهترین فرنچ پرس هایی که می توانید بخرید آورده شده است:

1. Bodum Chambord French Press
2. مطبوعات فرانسه Bodum Brazil
3. فرنچ پرس دوجداره استیل ضد زنگ
4. چاپ فرانسه گروشه مادرید
5. پرس فرنچ استیل سکورا
6. پرس فرنچ استیل دوجداره SterlingPro
7. قهوه ساز سرد و چای ساز Primula Burke Deluxe Cold Brew
8. قهوه ساز – غلاف K-Cup 3 در 1 یک وعده با مخزن آب 12 اونس
9. قهوه ساز فرنچ پرس AICOK
10. قهوه ساز فرنچ پرس Belwares

نتیجه برای انتخاب فرنچ پرس با کیفیت

وقتی نوبت به خرید فرنچ پرس می رسد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا موادی که پرس از آن ساخته شده است را در نظر بگیرید. شیشه و فولاد ضد زنگ محبوب ترین گزینه ها هستند، اما پرس های ساخته شده از سرامیک و پلاستیک نیز وجود دارد. دوم، به اندازه پرس فکر کنید. یک پرس کوچک برای تهیه یک یا دو فنجان قهوه عالی است، در حالی که یک پرس بزرگتر می تواند تا هشت فنجان قهوه را همزمان دم کند. در نهایت، تصمیم بگیرید که چقدر حاضرید برای قهوه ساز جدید خود هزینه کنید. با در نظر گرفتن این عوامل، مطمئناً فرنچ پرس مناسب برای نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

New title

New title

قبلی
راهنمای خرید کفش ایمنی (مقاوم ، بادوام و شیک) برای استفاده در محیط های سخت با مدل های مختلف
بعد
راهنمای خرید قاشق چنگال های فانتزی و لوکس (شیک ترین مدل ها) با قیمت های فوق العاده

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید