راهنمای خرید قیچی خیاطی در انواع مدل های مختلف با بهترین قیمت بازار

در این بخش، ما انتظار داریم که انواع قیچی های خیاطی را که می توان برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد، به افرادی که قصد خیاطی و فعالیت در این زمینه را دارند، ارائه دهیم. به همین ترتیب، هنگام خرید قیچی خیاطی، پس از انتخاب نوعی که با نیازهای کاری شما مطابقت دارد، مطمئن شوید که روی پیشرفت تمرکزها تمرکز کنید:
– جنس: جنس خود قیچی فلزی و جنس لبه های آن فولادی است و یک بار دیگر می توان آن را تراش داد. برای تست لبه های تیز قیچی خیاطی، می توانید به همین ترتیب چند بافت را با خود ببرید و با برش دادن آن تست کنید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
– دستورالعمل اتصال دو لبه تیز: اگر دو لبه قیچی خیاطی با پیچ و مهره به هم متصل شوند، با توجه به اینکه نوع بست و مهره را می توان یک بار دیگر ثابت کرد، بسیار معقول تر از نوع پیچ و مهره است.

طیف گسترده ای از قیچی خیاطی

در این قسمت به معرفی انواع قیچی خیاطی می پردازیم تا بتوانید از آنها مطلع شوید.

1-ساده: این نوع قیچی خیاطی صاف و دارای دو دسته حلقه‌ای به هم شکل است و با توجه به اینکه دو لبه آن کاملاً قابل مقایسه هستند، گفته می‌شود این نوع قیچی‌ها پشت و جلو ندارند.

2- برش کوچک: از این نوع قیچی زمانی استفاده می‌شود که انتظار بریدن قطعات کوچک یا تکه‌های بافت را دارند یا در صورت لزوم باز کردن بست‌های شکننده و شکافتن چین‌ها استفاده می‌شود.

3-زیگزاگ: این نوع قیچی خیاطی زمانی استفاده می شود که طراح نیاز به تمیز کردن چین و چروک ها یا جلوگیری از ایجاد بافت دارد. با توجه به این که لبه های لبه آن به شکل متقاطع است به این نام معروف است.

4-برش ضخیم: همانطور که دیده اید این نوع قیچی خیاطی صاف نیست و انحنای زیادی در ظاهر یا ساختار خود دارد. روش نگه داشتن آن به این صورت است که انگشت شست در حلقه متوسط ​​تر و انگشت دوم و سوم در حلقه بزرگتر قیچی قرار می گیرند. برای ایجاد برش، لبه تیز باید در سطح برش قرار گیرد. برای افرادی که چپاول می شوند، استفاده از انواع منحصر به فرد قیچی خیاطی پیشنهاد می شود.

5- ریسمان جمع شدنی دستی: هنگام دوخت احتمالاً دیده اید که رشته دوخت در قسمت های خاصی روی بافت می ماند. در این شرایط کنونی، برای از بین بردن آن، باید قیچی منحصر به فردی را برای این کار بکار ببرید، به عنوان مثال ریسمان جمع شدنی دستی.

6- قیچی خیاطی برای تور برش: لبه پایینی تعارف و وسعت بیشتری نسبت به قیچی بالایی دارد که در هنگام بریدن بافت فراوان به توری کمک می کند که نفوذ نکند.

7-الکتریک: این نوع قیچی خیاطی کاملاً جدید است، نوع عظیم و سنگین آن در بخش های در دست اقدام و نوع کم آن در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع قیچی برای برش بافت های ظریف و ضخیم استفاده می شود.

8- نوک تیز: این نوع قیچی دارای لبه تیز است که معمولاً برای باز کردن دهانه دکمه از آن استفاده می شود.

9- برش: این نوع قیچی معمولاً زمانی استفاده می شود که طراح انتظار دارد چین ها را باز کند یا مانند گذشته، سوراخ دکمه را برش دهد.همانطور که مشخص است، قیچی های خیاطی دارای تنوع گسترده ای هستند که با شما آشنا شده ایم. حالا که از انواع آن مطلع شدید، می توانید با اطلاعات بیشتر و کامل به سراغ چیدمان دوخت زیورآلات بروید.

راهنمای خرید قیچی خیاطی

در بالا به انواع قیچی خیاطی اشاره کردیم و در مرحله اولیه باید بین انواع قیچی خیاطی انتخاب کنید که کدام را می خواهید و کدام را واقعا می خواهید و نکته زیر در خرید قیچی خیاطی نوع لبه که قدرت و جلا دادن قیچی است. به جنس خود متکی است و جنس لبه تیز بر قیمت دوخت قیچی تاثیر می گذارد و موثرترین راه خرید قیچی منحصر به فرد از فروشگاه های معتبر است و جنس لبه تیز باید از فولاد و به طور کلی عالی باشد. و هنگام برش بافت از قیچی با کیفیت استفاده می شود. اصلاح نمی کنند.

نکته زیر که هنگام خرید قیچی باید روی آن تمرکز کنید برش آن است، بنابراین هرچه کمک از دسته دورتر باشد، قیچی شما زمین بیشتری دارد و برای بافت های ضخیم مناسب است و کمک به دسته نزدیک تر است. ، قیچی بهتر است. علاوه بر این، برای بافت های باریک مناسب است. در خرید انواع قیچی خیاطی نکته دیگر این است که داشتن دو قیچی یکی بلند و دیگری کوتاه هوشمندتر است تا بتوانید آنها را در برش های مختلف درگیر کنید.

لبه قیچی خیاطی چقدر باید باشد؟

برای خیاطی، داشتن دو قیچی (اندازه کوچک و بزرگ) هوشمندتر است. برای برش‌های بلند به قیچی طولانی‌تر و برای برش‌های خمیده به قیچی متوسط‌تری نیاز دارید.

دسته قیچی خیاطی چه نکات برجسته ای باید داشته باشد؟

جنس دسته قیچی می تواند پلاستیکی یا فلزی باشد. پلان دسته قیچی باید ارگونومیک باشد تا در حین کار روی ماهیچه های دست پایین نیاید و دست را خسته نکند.

چگونه از منطقی بودن یا نبودن لبه قیچی آگاه شویم؟

لبه قیچی باید از فولاد ساخته شده و قابل تراش باشد. قیچی خیاطی عالی به طور مرتب برش داده می شود و بافت آن را پس از برش خرد نمی کند.

New title

New title

قبلی
خرید 98 تی شرت مردانه خنک و نازک بهترین و شیکترین انتخاب در تابستان
بعد
خرید 98 روشویی دستشویی و توالت سنگی در مدل های فوق العاده شیک با بهترین قیمت

نظرتان را بنویسید