نحوه انتخاب مقصد مسافرت

نحوه انتخاب مقصد مسافرت

چطور میتوانیم مقصد مناسب سفرمان را انتخاب کنیم

  1. علاقه گروه و روحیات گروه

    ابتدا مشخص کنید علاقه شما و هم گروهیتان چیست . ممکن است یک نفر دوست داشته باشد طبیعت گردی کند و یا ممکن است یک نفر دوست داشته باشد در مدام در هتل باشد و یاحتی یک نفر سفر را برای رستوران گردی و مال گردی انتخاب میکند.

  2. بودجه سفر

    باید بررسی کنید سفر شما چه میزان هزینه بر میدارد و آیا بودجه شما و هم تیمی هایتان کفاف این سفر را میدهد یا خیر ، تجربه نشان داده اگر به مقصدی ارزان تر بروید و کمی پول در انتها برایتان بماند لذت بیشتری دارد تا اینکه به سفری گران قیمت بروید و با جیب خالی به منزل برگردید.

  3. زمان سفر

    بعضی از سفر ها مدت زمان طولانی میطلبند و برخی دیگر مدت زمان کوتاه یعنی منظورمان این است مثلا شما تصمیم دارید یک سفر 2 روزه بروید اما وقتی حساب میکنید میبیند یک روز و نصف فقط شما در مسیر هستید و زمانی برای بازدید و یا گردش در شهر مقصد برایتان نمیماند قطعا سفری به این شکل همه پسند نیست.

  4. شرایط سکونت

    شرایط سکونت بستگی به همراهان شما و روحیاتشان دارد منظورمان این است مثلا شما میخواهید به جنگل بروید و چادر بزنید اما اگر کودک نوزادی همراه شما باشد احتمال بروز بیماری در صورت عدم رعایت نکات حرفه ای سفر وجود دارد.

  5. یکنواخت بودن عقاید

    ممکن است شما دوست داشته باشید به ترکیه سفر کنید اما مادرتان تمایلی به حضور در یک کشور غیرمذهبی نداشته باشد که البته ایرادی به آن وارد نیست از این رو باید سعی کنید همراهان شما با شما در یک مسیر اعتقادی باشند و یا شما حاضر به شرکت در سفری شوید که با اعتقادات شما در خلاف است.

New title

New title

قبلی
جذاب ترین نقطه مازندران
بعد
نحوه انتخاب همراهان سفر

نظرتان را بنویسید