اقامتگاه-بومگردی-طباطبایی-مصر-فرحزاد

اقامتگاه بومگردی چیست؟

اقامتگاه بومگردی چیست ؟

 

اقامتگاه بومگردی مکانی است مانند هتل و مسافرخانه برای اسکان مسافران در یک منطقه با این تفاوت نسبت به هتل که بر اساس فضای سنتی و بکر منطقه طراحی شده و همچنین از غذاهای محلی خود منطقه برای مسافر تهیه میشود.

 

فرق اقامتگاه بومگردی با هتل در چیست؟

 

در اقامتگاه بومگردی دیگر خبری از فضای مدرن و یا لوکس هتل خبری نیست بلکه سعی شده با حداقل امکانات سرپناه سنتی و همچنین زیبا و تمیز برای مسافر محیا شود. در واقع هدف این است طبیعت ذات خود را حفظ کند و تغییر زیادی بر آن اعمال نشود.

 

قیمت اقامتگاه بومگردی چقدر است ؟

 

قیمت های اجاره اقامتگاه بومگردی در بعضی از شهر و روستا ها بسیار ارزان تر از هتل و حتی تا برخی از موارد ارزان تر از مسافر خانه ها میباشد. اما در برخی از مناطق که دسترسی به امکاناتی چون آب ، برق و گاز محدود و پرهزینه است فلذا هزینه آن نسبت به هتل گران تر است.

 

بهترین اقامتگاه بومگردی کجاست ؟

 

اینطور نمیشود یک اقامتگاه را به عنوان بهترین اقامتگاه بومگردی ایران انتخاب کرد اما خب اقامتگاه های بومگردی خوبی در ایران هستن که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. اما میتوانیم بگوییم بهترین اقامتگاه های بومگردی بر اساس شاخص گردشگری در استان مازندران واقع شده است.

 

اقامتگاه بوم گردی مازندران

مازندران به دلیل فضای بکر و طبیعتی دارد یکی از استان های مناسب برای اقامتگاه بومگردی است . اقامتگاه های بومگردی زیادی در این استان وجود دارد که البته با متناسب با شرایط آب و هوایی آن منطقه طراحی شده است.

 

اقامتگاه بوم گردی شمال

وقتی صحبت از شمال میشود در واقع منظور استان های مازندران و گیلان مد نظر است . به جرات میتوان گفت درصد زیادی از اقامتگاه های برتر ایران دز استان مازندران و استان گیلان حاضر میباشد.

 

انواع بوم گردی

اقامتگاه های بومگردی متنوعی در ایران میباشد که بستگی به نوع اقلیم و آب و هوای منطقه متفاوت است.اقامتگاه های بومگردی کلبه ای و اقامتگاه های بومگردی قلعه ای و اقامتگاه بومگردی روستایی از انواع اقامتگاه بومگردی میباشد.

 

اقامتگاه بوم گردی سوادکوه

سوادکوه یکی از شهر های استان مازندران میباشد که دارای طبیعت وصف نشدنی است . این شهر دارای جمعیتی در حدود 70 هزار نفر میباشد . اقامتگاه های زیادی در این شهر بنا شده است که البته برخی از آنها از الگوی گردشگری تبعیت میکنند.

 

اقامتگاه بومگردی ساری

ساری مرکز استان مازندران میباشد . دارای جمعیتی در حدود 200 هزار نفر است . ساری با وجود دارا بودن امکانات مناسب و دسترسی به اماکن دیدنی که بیشتر طبیعت بکر آن میباشد اما متاسفانه از اقامتگاه های مناسب و درجه یکی برخوردار نیست البته بیشتر منظورمان اقامتگاه بومگردی میباشد.

 

اقامتگاه بوم گردی کویر مصر

کویر مصر روستای فرحزاد
کویر مصر روستای فرحزاد

کویر مصر را میتوان به عنوان برترین و زیباترین منطقه کویری ایران معرفی کرد و پیشنهاد میکنیم حتما برای یکبار هم شده به این مکان سر بزنید اما حتما از ابتدای مهر ماه الی پایان اردیبهشت ماه به این روستا سفر کنید چون بعد از اردیبهشت هوا به شدت گرم میشود و همچنین حیواناتی مانند عقرب و مار و… به بالای شن ها می آیند اما در زمانی که به شما توصیه کردیم مشکلی نخواهد بود و حیوانات به اعماق زمین خواهند رفت.

 

بهترین اقامتگاه بومگردی کویر مصر

اقامتگاه-بارانداز-طباطبایی
اقامتگاه-بارانداز-طباطبایی

پیشنهاد میکنیم وقتی به اقامتگاه بومگردی مصر رسیدید اندکی مسیر را ادامه دهید و به روستای فرحزاد که در دل کویر بوده مراجعه کنید و درآنجا به اقامت بپردازید فلواقع میتوانیم بگوییم بهترین اقامتگاه موجود در آن منطقه اقامتگاه بومگردی فرحزاد میباشد که مدیر و موسس آن آقای طباطبایی میباشد که انسان بسیار شریفی میباشد.

 

روستای فرحزاد

یکی دیگر از اقامتگاه های مناسب روستای فرحزاد در کویر مصر اقامتگاه و هتل تی دا میباشد که دارای امکانات خوبی برای سکونت میباشد.

New title

New title

قبلی
آموزش mailchimp و تغییر opt-in confirmation email
بعد
علی دایی سرمربی تیم ملی میشود؟

نظرتان را بنویسید