خرید دندانگیر کودک شیک و درجه یک (98 مدل متنوع) با بهترین کیفیت و قیمت

اگر اینجا هستید، به این معنی است که شما یک والدین جدید هستید یا در شرف تبدیل شدن هستید. تبریک می گویم! این احساس شگفت انگیزی است که بدانید به زودی می توانید کودک خود را در آغوش خود بگیرید.

چند ماه اول زندگی کودک شما بسیار ظریف و شکننده است. در طول این مدت، آنها دنیای اطراف خود را کاوش می کنند و سعی می کنند هر چیزی را که می بینند و احساس می کنند، درک کنند. انتخاب محصولات مناسب برای کودک در این دوران بسیار مهم است تا در عین حال که با دنیای اطراف خود آشنا می شوند، ایمن و راحت بمانند.

یکی از مهم ترین محصولاتی که باید برای کودک خود خریداری کنید، دندان گیر است. دندان‌گیر اسباب‌بازی‌ای است که کودک شما می‌تواند آن را بجود، زمانی که شروع به دندان درآوردن می‌کند. مهم است که دندان گیر را انتخاب کنید که از مواد ایمن ساخته شده باشد و اندازه مناسب دهان کودک شما باشد.

انواع مختلفی از دندان گیر در بازار وجود دارد، بنابراین تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنید ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای خرید را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین دندان گیر برای کودک خود را پیدا کنید. ما همه چیز را از موادی که باید جستجو کنیم تا نحوه انتخاب را پوشش خواهیم داد

بهترین راهنمای خرید دندانگیر کودک

به عنوان والدین، بهترین چیز را برای فرزندتان می خواهید. وقتی نوبت به پیدا کردن دندان‌گیر بچه مناسب می‌رسد، ممکن است از تعداد گزینه‌های موجود غرق شوید. اما نگران نباشید – ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! در این پست وبلاگ، مروری بر انواع مختلف دندانپزشکی در بازار ارائه خواهیم کرد و بهترین محصولات خود را برای بهترین محصولات در هر دسته ارائه می دهیم. ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که باید در هنگام انتخاب دندان‌گیر به دنبال آن باشیم و به سوالات رایج در مورد استفاده از آنها پاسخ خواهیم داد. در پایان این پست، به دانشی که برای انتخاب دندان‌گیر مناسب برای کودکتان نیاز دارید، مجهز خواهید شد. پس بیایید شروع کنیم!

دندان گیر نوزاد چیست؟

دندان گیر اولین اسباب بازی کودک است. برای تسکین ناراحتی ناشی از دندان درآوردن با ماساژ لثه و ایجاد سطح جویدنی طراحی شده است. دندان‌ها اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: گرفتن آن‌ها برای دست‌های کوچک آسان است. برخی از دندان گیرها از سیلیکون نرم و برخی دیگر از پلاستیک سخت ساخته شده اند. حتی دندانپزشکی وجود دارد که می توان آنها را در یخچال خنک کرد تا تسکین بیشتری برای لثه درد ایجاد کند. مهم نیست که چه نوع دندانپزشکی را انتخاب می کنید، مهم است که مطمئن شوید که فاقد BPA بوده و جویدن آن برای کودک شما ایمن است.

انواع مختلف دندان های شیری چیست؟

وقتی صحبت از دندان‌های شیری می‌شود، چند نوع مختلف وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. در اینجا نگاهی به انواع مختلف دندانپزشکی می اندازیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای کودک شما مناسب است:

1. اولین نوع دندان درآوردن نوزاد، حلقه دندان درآوردن سنتی است. اینها معمولاً از پلاستیک یا لاستیک ساخته می شوند و دارای بافت های مختلفی هستند که می توانند به تسکین لثه های کودک شما کمک کنند.

2. یکی دیگر از انواع محبوب دندان گیر کودک، اسباب بازی جویدنی است. این ها اغلب از سیلیکون یا لاستیک ساخته می شوند و دارای بافت های برجسته مختلفی هستند که می توانند به ماساژ لثه های کودک شما کمک کنند.

3. همچنین می توانید بیسکویت ها و کراکرهای دندان درآوری را در بازار پیدا کنید که مخصوص جویدن نوزادان طراحی شده اند. اینها اغلب حاوی موادی مانند بابونه یا اسطوخودوس هستند که می توانند به آرامش و تسکین کودک شما کمک کنند.

4. در نهایت، کیسه های میوه و سبزیجات منجمد نیز وجود دارد که به طور خاص برای جویدن نوزادان در هنگام دندان درآوردن طراحی شده است. این‌ها می‌توانند حس خنک و آرام‌بخشی را برای لثه‌های کودک شما فراهم کنند و در عین حال چیزی سالم برای خوردن به او بدهند!

چگونه دندان گیر کودک مناسب را انتخاب کنیم؟

هنگامی که نوبت به انتخاب دندان‌گیر مناسب می‌رسد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. قبل از هر چیز، باید در نظر بگیرید که نیازهای فرزندتان چیست. اگر کودک شما در حال دندان درآوردن است، پس باید دندان گیر پیدا کنید که بتواند ناراحتی را تسکین دهد. همچنین باید جنس دندان‌گیر را در نظر بگیرید. برخی از مواد دوام بیشتری نسبت به سایرین دارند، بنابراین باید مطمئن شوید که یکی را انتخاب می کنید که ماندگار باشد. در نهایت باید به قیمت آن فکر کنید. قیمت دندان‌های کودک متفاوت است، بنابراین شما می‌خواهید یکی از آن‌ها را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

10 بهترین دندان گیر در سال

اگر به دنبال بهترین دندانپزشکی در سال هستید، این راهنمای نهایی برای شماست. ما فهرستی از 10 دندان‌پزشک برتر را که امروزه در بازار موجود است، گردآوری کرده‌ایم.

این لیست شامل هر دو نوع دندانپزشک سنتی و مدرن است، بنابراین شما می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. ما همچنین راهنمای خرید را برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه در هنگام خرید دندانپزشکی قرار داده ایم.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 10 بهترین دندانگیر شیک در سال  آورده شده است:

1. پستانک قطره آدامس First Years – این یک پستانک سنتی است که نسل‌هاست که وجود داشته است. این محصول از سیلیکون نرم ساخته شده و دارای سطح بافتی است که به تسکین لثه های کودک شما کمک می کند.

2. پستانک ارتودنسی اصلی MAM – این پستانک ارتودنسی اصلی یکی دیگر از انتخاب های محبوب در بین والدین به دلیل طراحی منحصر به فرد آن است. از سیلیکون بدون BPA ساخته شده است و دارای شکل نامتقارن است که به کاهش فشار روی دندان ها و لثه های کودک شما کمک می کند.

3. پستانک ارتودنسی نوزاد NUK – این پستانک به گونه ای طراحی شده است که شباهت زیادی به نوک پستان مادر داشته باشد که باعث آرامش آن برای کودک شما می شود. این است

نتیجه گیری برای خرید دندانگیر شیک نوزاد

بهترین دندانگیر به نیازهای کودک Baby teether شما بستگی دارد. اگر کودک شما در حال دندان درآوردن است، ممکن است بخواهید از یک دندان گیر جویدنی استفاده کنید. برای کودکی که از درد دهان ناخوشایند است، ممکن است بخواهید یک دندان گیر ویبره در نظر بگیرید. همچنین باید اندازه و شکل دندان‌گیر و همچنین موادی که از آن ساخته شده است را در نظر بگیرید. بهترین دندان‌های شیری آنهایی هستند که از مواد ایمن ساخته شده و استفاده از آن برای کودک شما راحت باشد.

New title

New title

قبلی
خرید پالت سایه چشم خوش رنگ و با کیفیت (98 مدل متنوع) با بهترین قیمت
بعد
خرید کفش فوتسال با کیفیت و شیک (98 مدل متنوع) با قیمت فوق العاده نمایندگی

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید