خرید زیر لیوانی شیک و زیبا (98 مدل تا %98 تخفیف) طرح های خاص با قیمت

اگر شما هم مثل من هستید، عاشق نوشیدن هستید. چه یک نوشابه سرد خوب یا یک لیوان آب پرتقال خوشمزه، من از افراط در یک یا دو نوشیدنی لذت می برم. اما یک چیزی که من از آن متنفرم این است که حلقه های آب روی مبلمانم وجود داشته باشد. به نظر می رسد هر چقدر هم که مراقب باشم، همیشه چند قطره هستند که موفق می شوند از زیر لیوانی فرار کنند و اثری از خود به جای بگذارند. برای کمک به جلوگیری از این اتفاق، فهرستی از بهترین زیر لیوانی های نوشیدنی موجود در بازار را گردآوری کرده ام. از جاذب گرفته تا تزئینی، یک زیر لیوانی برای همه وجود دارد. بنابراین، چه به دنبال محافظت از مبلمان خود باشید و چه می خواهید کمی به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، این لیست از بهترین زیر لیوانی های نوشیدنی را بررسی کنید.

 

بهترین راهنمای خرید زیر لیوانی نوشیدنی

 

 

چهار نوع اصلی زیر لیوانی نوشیدنی وجود دارد: چوب پنبه، ماسه سنگ، کاشی و شیشه. زیر لیوانی های چوب پنبه و ماسه سنگی جاذب هستند، بنابراین برای محافظت از سطوح در برابر آسیب آب مفید هستند. زیر لیوانی های کاشی و شیشه ای غیرجاذب هستند، بنابراین برای محافظت از سطوح در برابر آسیب حرارتی بهتر هستند.

انواع مختلف زیر لیوانی

زیر لیوانی چوب پنبه ای از پوست درخت بلوط چوب پنبه ای ساخته می شود. آنها نرم و جاذب هستند، بنابراین در محافظت از سطوح در برابر آسیب آب خوب هستند. زیر لیوانی های چوب پنبه ای را می توان رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی کرد، بنابراین می توانید آنها را مطابق با دکوراسیون منزل خود سفارشی کنید.

زیر لیوانی های ماسه سنگی از نوعی سنگ رسوبی ساخته می شوند. آنها جاذب هستند و بافت خشن دارند، بنابراین در محافظت از سطوح در برابر آسیب آب خوب هستند. زیر لیوانی های ماسه سنگی در رنگ های متنوعی عرضه می شوند، بنابراین می توانید یکی از آن ها را پیدا کنید که با دکوراسیون منزل خود مطابقت داشته باشد.

زیر لیوانی های کاشی از خاک رس پخته شده یا سرامیک ساخته می شوند. آنها غیرجذب هستند و بافت صافی دارند، بنابراین در محافظت از سطوح در برابر آسیب گرما بهتر هستند. زیر لیوانی های کاشی در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند، بنابراین می توانید زیرلیوانی را پیدا کنید که با دکوراسیون منزل خود مطابقت داشته باشد.

زیر لیوانی های شیشه ای از شیشه سکوریت ساخته شده اند. آنها غیرجذب هستند و بافت صافی دارند، بنابراین در محافظت از سطوح در برابر آسیب گرما بهتر هستند. زیر لیوانی‌های شیشه‌ای در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید زیرلیوانی متناسب با دکوراسیون منزل خود پیدا کنید.

مزایا و معایب هر جنس زیر لیوانی

 

زیر لیوانی های چوبی انتخاب کلاسیک برای زیر لیوانی های نوشیدنی هستند. آنها بادوام و جاذب هستند و برای محافظت از مبلمان شما در برابر آسیب آب ایده آل هستند. با این حال، زیر لیوانی های چوبی اگر لکه دار شوند، تمیز کردن آنها دشوار است و همیشه جذاب ترین گزینه نیستند.

زیر لیوانی های شیشه ای جایگزین محبوبی برای زیر لیوانی های چوبی هستند. آنها به راحتی تمیز می شوند و در رنگ ها و طرح های مختلف یافت می شوند. با این حال، زیر لیوانی های شیشه ای نسبت به همتایان چوبی خود جذب کمتری دارند، بنابراین برای استفاده با نوشیدنی هایی که عرق می کنند یا متراکم می شوند، ایده آل نیستند.

زیر لیوانی سنگی یکی دیگر از گزینه های محبوب است. مانند زیر لیوانی های شیشه ای، به راحتی تمیز می شوند و در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند. جذب طبیعی Stonecoaster آنها را به انتخاب خوبی برای استفاده با انواع نوشیدنی ها تبدیل می کند. با این حال، زیر لیوانی های سنگی می توانند سنگین و شکننده باشند، بنابراین اگر به دنبال دوام هستید، بهترین گزینه نیستند.

بهترین شکل برای ظروف شیشه ای شما

شکل ها و اندازه های مختلفی از زیر لیوانی های نوشیدنی در بازار موجود است، بنابراین تشخیص اینکه کدام یک برای نیازهای شما بهترین است دشوار است. در اینجا یک راهنمای سریع وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین شکل را برای ظروف شیشه ای خود انتخاب کنید:

گرد: زیر لیوانی های گرد رایج ترین نوع زیر لیوانی هستند و با هر نوع ظروف شیشه ای قابل استفاده هستند. آنها همچنین به راحتی روی هم چیده و ذخیره می شوند.

مربع: زیر لیوانی های مربعی انتخاب خوبی برای شیشه های مربع یا مستطیل هستند. همچنین می توان از آنها با لیوان ها و فنجان هایی که کف آن صاف است استفاده کرد.

مستطیلی: زیر لیوانی های مستطیلی انتخاب خوبی برای لیوان های باریک و بلند مانند فلوت یا لیوان شامپاین هستند. همچنین می توان از آنها با لیوان ها و فنجان هایی که دسته دار هستند استفاده کرد.

مثلث: زیر لیوانی های مثلثی انتخاب خوبی برای لیوان هایی با اضلاع گرد مانند لیوان های مارتینی یا شیشه های سنگی هستند.

شش گوش: زیر لیوانی های شش گوش برای عینک های بلند و باریک مانند عینک هایبال یا کالینز انتخاب خوبی هستند.

چگونه از زیر لیوانی های نوشیدنی خود مراقبت کنید

اگر می خواهید زیر لیوانی های نوشیدنی شما دوام بیاورد، مهم است که از آنها مراقبت کنید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه مراقبت از زیر لیوانی نوشیدنی آورده شده است:

-بعد از هر بار استفاده با دستمال مرطوب آنها را پاک کنید. با این کار هر گونه کثیفی یا زباله ای که ممکن است باقی مانده باشد پاک می شود.

-اگر کدر به نظر می‌رسند، می‌توانید با یک پارچه خشک آن‌ها را صاف کنید تا درخشش را بازگردانید.

-برای تمیز کردن لکه های عمیق تر، می توانید از محلول آب و صابون ملایم استفاده کنید. حتما خوب آبکشی کنید و بعد کاملا خشک کنید.

– زیر لیوانی نوشیدنی خود را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

نتیجه گیری برای خرید زیر لیوانی نوشیدنی

هنگامی که به دنبال بهترین زیر لیوانی برای خرید هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا باید موادی را که زیر لیوانی از آن ساخته شده است در نظر بگیرید. مواد مختلفی وجود دارد که زیر لیوانی ها را می توان از آنها ساخت، از جمله چوب، شیشه، فلز و حتی پلاستیک. شما می خواهید ماده ای را انتخاب کنید که بادوام باشد و بتواند وزن نوشیدنی های شما را تحمل کند.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید زیر لیوانی نوشیدنی باید به آن توجه کنید، طراحی زیر لیوانی است. طرح های مختلفی وجود دارد، بنابراین شما می خواهید یکی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شخصی شما باشد. همچنین ممکن است بخواهید هنگام خرید رنگ زیر لیوانی را در نظر بگیرید.

در نهایت، شما می خواهید در مورد قیمت زیر لیوانی نوشیدنی که علاقه مند به خرید آن هستید فکر کنید. قیمت زیر لیوانی های نوشیدنی از چند دلار تا بیش از صد دلار متغیر است. مهم است که مجموعه ای از زیر لیوانی های متناسب با بودجه شما پیدا کنید.

با در نظر گرفتن این عوامل، باید بتوانید بهترین زیر لیوانی نوشیدنی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

New title

New title

قبلی
خرید شلف کابینت شیک (98 مدل تا %98 تخفیف) بهترین کیفیت با ارزانترین قیمت
بعد
خرید سرویس و ست ماهیتابه شیک و با کیفیت (98 مدل متنوع) بهترین ها با ارزانترین قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید