خرید شامپو بدن

36 مدل از بهترین شامپو بدن های موجود در بازار (با تخفیف ویژه) + خرید آنلاین

شما از آن دسته از افراد هستید که از صابون برای استحمام استفاده می کنند یا شامپو بدن؟ به نظر شما کدام یک از این محصولات برای ما مفیدتر هستند؟ تا کنون به این فکر کرده‌ اید که شامپو بدن یا صابون هرکدام چه مزایا و معایبی دارند؟

به تعداد افراد روی کره زمین علایق و سلیقه‌ های مختلفی وجود دارد که باعث پیدایش این همه گوناگونی شده است. طبیعتأ در زمینه انتخاب محصولاتی مانند شامپو بدن یا صابون هم این قانون پابرجاست. با این اوصاف ما باید همیشه مراقب پوست بدنمان باشیم و بهترین‌ ها را برای او تهیه کنیم. چرا که این موضوع اصلا منصفانه نیست که پوست بدنمان، مراقب ما باشد، اما ما از او مراقبت نکنیم.

در این مقاله ما را همراهی کنید تا درباره این دو محصول صحبت کنیم. همچنین به شما بگوییم که کدام محصول پوستی بین صابون و شامپو بدن برای شما مفیدتر است و چرا؟

شامپو بدن، از گذشته تا کنون

ما در طول تاریخ  طیف وسیعی از شاور ژل‌ ها و یا صابون‌ های مایع را مورد استفاده قرار داده‌ ایم که این‌ ها همان شامپو بدن‌ های نوین و امروزی هستند. پس در نتیجه می‌ توان گفت که تقریبا بشر از گذشته ‌ها، استفاده از صابون مایع را به فرم سفت شمش‌ های صابون ترجیح داده است.

تاریخچه تولید و ساخت شامپو بدن

تاریخ ساخت و تولید شامپو بدن‌ هایی به شکل امروزی به صورت تقریبی از سال 1800میلادی آغاز شده است. به علت دارا بودن یک سری از مزیت‌ ها و همچنین احساس لذتی که در حین استفاده به کاربر می دهد، به سرعت محبوب و همه‌ گیر شد. بعد از آن کارخانه‌ های مختلف آرایشی و بهداشتی تصمیم گرفتند تا برای توسعه تولید این محصول بر روی کیفیت آن و انواع مختلف آن کار کرده و محصولات متنوعی را طراحی و تولید کنند تا بیشتر مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

حال ما شاهد طیف گوناگون و وسیعی از شامپو بدن‌ ها هستیم که در این سال‌ های اخیر، توانسته‌ اند قسمت اعظمی از کاربران خود را راضی کرده و رو ز‌به‌ روز بیشتر به سمت خود جذب کنند.

شامپو بدن یا صابون؟

شاید این سؤال همیشه گوشه ای از ذهن افراد را اشغال کرده است که واقعا کدام محصول بهتر است؟ کدام یک مفیدتر است؟ کدام یک مزیت‌ های بیشتری دارد و برای پوست دارای خواص بیشتری است؟ آیا صابون می‌ تواند تمام نیاز های پوست را برطرف کند؟  یا این کار بیشتر از عهده شامپو بدن بر می‌ آید؟ یا همه چیز کاملأ به سلیقه کاربران بستگی دارد؟ آیا قیمت شامپو بدن، تفاوت زیادی با صابون جامد دارد؟ در هر حال این سؤال‌ ها همیشه بین دو محصول مختلف با یک کاربری در ذهن ایجاد می‌ شوند و ما در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد.

ترکیبات استفاده شده در شامپو بدن ها

ترکیبات اصلی شامپو بدن‌ ها بطور کلی شامل آب، سورفکتانت‌ ها، بتائین‌ ها، عناصر مرطوب کننده‌، اسانس‌ ها، مواد مفید و تغذیه کننده برای پوست است. همچنین دارای روغن‌ ها یا رایحه‌ های گیاهی و همینطور امولسیون کننده‌ ها که برای حفظ حالت غلظت شامپو استفاده می‌ شوند.

سورفکتانت‌ ها و بتائین‌ ها به طور معمول شوینده‌ هایی بسیار ملایم هستند که کف تولید می‌ کنند و با این کار تمام آلودگی‌ ها، ذرات چسبیده و چربی‌ های پوست را تمیز می‌ کنند. اما همین سورفکتانت‌ ها به قدری ملایم هستند که به‌ هیچ عنوان باعث تحریک پوست، خشکی و خارش و سوزش آن نمی‌ شوند. در برخی از محصولات این ماده بسیار استفاده می‌ شود تا قدرت پاک کنندگی را بالا ببرد و کیفیت محصول را دوچندان کند.

همینطور استفاده از روغن‌ ها، اسانس‌ ها و مرطوب کننده‌ ها که همگی پوست را تقویت کرده و باعث ایجاد نرمی و لطافت آن می‌ شوند. بطور کلی شامپو بدن‌ ها را طوری طراحی می‌ کنند که Ph‌ آنان یا همان اسیدیته، کاملا متناسب با اسیدیته طبیعی موجود در پوست بدن باشد.

پیشرفت علم در زمینه تولید شامپو بدن

در گذشته از یک سری مواد مضر در شامپو بدن‌ ها استفاده می شد مانند میکروب ها و تریکلوزان‌ ها که همگی به دلیل عدم آگاهی بشر بود. میکروبید ها ذراتی کوچک و گرد هستند که برای لایه‌ برداری مورد استفاده قرارمی‌ گرفتند و از تریکلوزان‌ ها به واسطه خاصیت ضد قارچی و ضد باکتری بودنشان استفاده می شد.

این دو ماده هم برای انسان و هم برای محیط زیست به شدت مضر بودند و چندی بعد استفاده از آن‌ ها در تولید محصولات آرایشی بهداشتی هم از طرف اتحادیه اروپا و هم از طرف FDA منسوخ و ممنوع شد.

تفاوت شامپو بدن و صابون

به طور کلی صابون‌ ها و شامپو بدن‌ ها چندین تفاوت عمده با یکدیگر دارند. اولین اختلاف بین این دو ماده در سورفکتانت‌ های به کار رفته در آنان است. در اصل ترکیبات این ماده در شامپو بدن‌ ها و صابون‌ ها متفاوت است. ترکیباتی که باعث کاهش کشش سطحی پوست شده و موجبات تمیزی سطح پوست را فراهم می‌ کنند. سورفکتانت‌ های موجود در شاورژل‌ ها و شامپو بدن‌ ها محصول فرآیند صابون سازی نیستند و این بدین معناست که این ترکیبات در نتیجه واکنش ایجاد شده بین روغن یا چربی با قلیایی صابون پزی ایجاد نشده‌ اند. بلکه به جای به کار بردن این عناصر از سورفکتانت‌ هایی استفاده می‌ شود که مشتق شده از منبع‌ های گیاهی و نفتی هستند و همین امر موجبات ایجاد ph کمتری نسبت به صابون‌ ها را در این محصولات فراهم می‌ کند.

چرا صابون جامد باعث خشکی پوست می شود؟

صابون‌ های جامد برای حفظ حالت جامدشان باید بدون گلیسیرین و مرطوب کننده باشند. این امر باعث ایجاد کف و در کنار آن خشکی بیش از حد پوست می‌ شود. اما در مقابل عناصری چون شی‌ باتر، آلوئه‌ ورا، روغن جوجوبا، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن بادام، روغن سویا و غیره در شامپو بدن‌ ها استفاده شده و هیچ منعی برای به کار بردنشان وجود ندارد که همین موضوع باعث ایجاد یک مزیت عالی برای شامپو بدن‌ ها می‌ باشد. این اتفاق در حالی رخ می‌ دهد که به هیچ عنوان نمی‌ توان از این مواد در صابون‌ های جامد استفاده کرد، بطوری که باعث حفظ خاصیتشان بشود.

خرید آنلاین شامپو بدن

شامپو بدن، پیروز میدان قیاس

با توجه به نکاتی که گفتیم شامپو بدن از چند نظر بسیار مفید فایده‌ تر و بهتر است. مواردی چون کاهش خشکی پوست که در شامپو بدن‌ ها به دلیل وجود سورفکتانت‌ های ملایم تر و گاهأ بدون سولفات هستند، بعد از استحمام و همچنین استفاده از آن‌ ها هیچگونه احساس خشکی و کشش در پوستتان نخواهید داشت. ضمن اینکه در فرمولاسیون شامپو بدن‌ ها از روغن‌ های گیاهی و مرطوب کننده‌ ها نیز استفاده می‌ شود که این امر خود موجبات نرمی و لطافت پوست شما را به همراه دارد.

بعضی از پوست‌ ها در مقابل استفاده از صابون به راحتی تحریک می‌ شوند. صابون باعث ایجاد خارش، خشکی و ایجاد سوزش در آن‌ ها می‌ شود. اما شامپو بدن‌ ها به دلیل ترکیباتی که دارند و همینطور عدم ایجاد محدودیت در استفاده از نرم کننده‌ ها و روغن‌ های طبیعی، به راحتی می‌ توانند پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر تمام این موارد، در شامپو بدن‌ ها از تمام مواد مغذی و مفید پوست استفاده می‌ شود. روغن‌ های گیاهی، اسانس‌ ها، دانه‌ های خوشبو، گل‌ های معطر و غیره همگی موادی هستند که بدون هیچ محدودیتی و مشکلی در شامپو بدن‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

شامپو بدن، مجهز به انواع ویتامین هاست.

حتی در این محصولات از ویتامین‌ های D ، C و اسید های چرب به راحتی استفاده می‌ شود و مانع از ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست افراد خواهد شد. از مواد مغذی که بگذریم، این شامپوها دارای رایحه‌ هایی بسیار دلچسب، شیرین، متنوع و خواستنی هستند که کمتر کسی توانایی مقاومت کردن در برابر عدم استفاده از این محصولات را دارد. رایحه‌ هایی مانند گیلاس، وانیل، شکوفه‌ های بهاری، نعناع و میوه‌ های جذاب. ناگفته نماند که اسیدیته بودن شدید صابون‌ ها باعث فاصله گرفتن سطح پوست شما از میزان اسیدیته استاندارد خود می‌ شود؛ اما شامپو بدن یا شاورژل‌ها از موادی تهیه می‌ شوند که پوست شما را به سطح اسیدیته مطلوب و مناسب خودش نزدیک می‌ کنند و هیچ آسیبی به پوست شما وارد نخواهند کرد.

صابون جامد و تجمع انواع باکتری

نکته بسیار مهم دیگر اینکه وقتی در حمام از صابون استفاده می‌ کنید، بعد از استفاده آن را همان طور به حالت مرطوب و خیس در مکان خود قرار می‌ دهید و این باعث ایجاد مشکلات فراوانی می‌ شود.

یک صابون خیس در محیط مرطوب و بسته حمام می‌ تواند یک فرصت خوب و مناسب برای تجمع باکتری‌ ها و آلودگی‌ های محیطی باشد. اما در مقابل شامپو بدن‌ ها در یک ظرف مشخص تعبیه می‌ شوند و درب آن‌ ها بسته می‌ شود و هیچ تماسی با محیط مرطوب اطرافشان دارند که باعث ایجاد باکتری‌ ها شده و محل امنی برای زندگی کپک‌ ها و میکروب‌ ها شوند. این مسئله که به طور مستقیم با بهداشت محیط حمام و وسایل آن رابطه دارد اهمیت استفاده از شامپو بدن را به خوبی نشان می‌ دهد. حتی اگر چند نفر به طور همزمان از این شامپو بدن استفاده کنند باز هم هیچ مشکلی را از لحاظ بهداشتی به وجود نمی‌ آورد.

شامپو بدن، انتخابی هوشمندانه

در آخر اینکه اگر پوست خشکی دارید و حتی پوست شما نرمال و چرب است، احتمالا بعد از استفاده از صابون دچار حساسیت، خشکی، کشش و سوزش در آن می‌ شوید. لذا توصیه ما به شما استفاده از شامپو بدن است. این علائم باعث ایجاد چروک و پیری زودرس پوست شما می‌ شوند. از آنجایی که پوست خانم‌ ها از پوست آقایان حساس‌ تر و نازکتر است، قابلیت تحریک‌ پذیری بیشتری دارد. پس بهتر است قبل از آنکه پوست شما آسیب ببیند و دچار مشکل شود به فکر استفاده از محصولاتی باشید که متناسب با پوستتان هستند و هیچ آسیبی به آن نمی ‎رسانند. البته ناگفته نماند که پوست‌ های چرب به دلیل منافذ بازی که دارند باید در انتخاب محصولات آرایشی بهداشتی دقت بیشتری را به کار گیرند.شامپو بدن برای پوست شما بسیار مفید است.در دسته زیبایی از راهنمای خرید سشوار بازدید کنید.

New title

شامپو بدن مردانه اکتیو سری Sport مدل Silver مقدار 400 گرم

مشخصات کالاActive Sport Silver Body Shampoo For Men 400g

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان
  • عصاره
    ندارد
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - مقدار 400 گرم
  • - شامپو اسپرت نقره‌ای
  • - حاوی پروویتامین B5
  • - حاوی مواد برطرف‌کننده بوی بد ناشی از فعالیت‌های ورزشی - حاوی رایحه دلپذیر
  • - نشاط و شادابی بخشیدن به پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن سوپکس کد 010 m حجم 340 میلی لیتر

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    340 میلی لیتر
  • وزن
    340 گرم
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    آلوورا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    50/16741
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن شون مدل STRAWBERRY & MILK حجم 300 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    300 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    شیر توت فرنگی
  • شماره مجوز
    1788944741247279
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن اکتیو سری Mineral مدل Green مقدار 400 گرم

مشخصات کالاActive Mineral Green Body Shampoo 400g

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    . میلی لیتر
  • عصاره
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    .
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - مقدار 400 گرم
  • - سبز رنگ
  • - حاوی ویتامین E
  • - حاوی خنک‌کننده
  • - مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی پوست
  • - رطوبت‌دهی به پوست
  • - ممانعت از خشکی پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن شون مدل شیر و انبه حجم 300 میلی لیتر

مشخصات کالاSchon mango And Milk Body Shampoo 300ml

مشخصات کلی

  • حاوی
    روغن سویا سرشار از ویتامین گروه B و امگا۳
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    300 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    انبه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۷۸۶۰۶۱۱۵۳۴۵۰۸۶۵
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    شامپو بدن کرمی مغذی شیر انبه شون بدلیل داشتن پروتئین، کلسیم و ویتامین B12 نقش مهمی در جلوگیری از خشکی پوست داشته و باعث لطافت و نرمی پوست می شود.
  • حاوی روغن سویا و سرشار از ویتامین گروهB و امگا۳ است
  • باعث رطوبت رسانی وکاهش چروک پوست می شود
  • به دلیل اثرات آنتی اکسیدانی از پوست در برابر آلودگی و اشعه مضر آفتاب محافظت می کند
  • باعث بهبود کیفیت ظاهری، لطافت و شفافیت پوست می شود.
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن ایروکس کد 0401008 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • حاوی
    لاکتیل، پلی کواترنیوم-10، د-پانتنول، بتائین و گلیسرین
  • مناسب پوست
    خشک
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    برگ زیتون، آلوئه‌ورا و روغن نارگیل
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    0000
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن درمومد مدل Aloe AND Pomegranate حجم 750 میلی لیتر

مشخصات کالاشامپو بدن درمومد مدل Aloe AND Pomegranate حجم 750 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    750 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    انار و آلوئه ورا
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    8054633831861
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن اسپرت اکتیو مخصوص آقایان مقدار 400 گرم

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • عصاره
    ندارد
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    -
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن شون مدل Green Tea And Mint حجم 420 میلی لیتر

مشخصات کالاSchon Green Tea And Mint Shower Gel 420ml

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    420 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    چای سبز و نعناع
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    5894711018025275
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - دارای عصاره های چای سبز و نعناع
  • - دارای خواص آنتی اکسیدانی
  • - شاداب کننده ی پوست
  • - مناسب انواع پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن کرمی نیوتیس مدل Orange حجم 400 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    7191350150378429
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن مردانه مای مدل Clean Fresh حجم 420 میلی لیتر

مشخصات کالاMy Clean Fresh Body Shampoo For Men 420ml

مشخصات کلی

  • حاوی
    -
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    420 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • شماره مجوز
    -
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - پاک کننده قوی
  • - طراوت بخش
  • - رطوبت رسان
  • - ایجاد حس ملایم خنکی
  • - آبکشی راحت
  • - مناسب برای استفاده روزانه
  • - مناسب انواع پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن درماکلین مدل Peach مقدار 300 میلی لیتر

مشخصات کالاDerma Clean Peach Body Wash 300ml

مشخصات کلی

  • حاوی
    مرطوب کننده و نرم کننده
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    300 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    شکوفه هلو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از شامپو بدن درماکلین را توسط پارچه (لیف) یا اسفنج با آب مخلوط کرده و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده کنید و پس از آن شامپو بدن را از روی بدن آب کشی نمایید.
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    24/10659
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - شوینده ملایم
  • - مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن
  • - دارای عصاره شکوفه شکوفه هلو با خواص ضدالتهاب
  • - ضدحساسیت و آنتی اکسیدان
  • - فاقد مواد صابونی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن شون مدل Lemon And Aloevera حجم 420 میلی لیتر

مشخصات کالاSchon Lemon And Aloevera Shower Gel 420ml

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    420 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا و لیمو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    8209806318958199
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا
  • - دارای خواص آنتی اکسیدانی
  • - مرطوب کننده و لطافت بخش پوست
  • - دارای رایحه ی مطبوع
  • - مناسب انواع پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن درماکلین مدل Orange مقدار 300 میلی لیتر

مشخصات کالاDerma Clean Orange Body Wash 300ml

مشخصات کلی

  • حاوی
    مرطوب کننده و نرم کننده
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    300 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    شکوفه بهار نارنج
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از شامپو بدن درماکلین را توسط پارچه (لیف) یا اسفنج با آب مخلوط کرده و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده کنید و پس از آن شامپو بدن را از روی بدن آب کشی نمایید.
  • شماره مجوز
    44/10686
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - شوینده ملایم
  • - مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن
  • - دارای عصاره شکوفه بهار نارنج با خواص ضدالتهاب
  • - آنتی باکتریال و ضد قارچ
  • - فاقد مواد صابونی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو سر و بدن کاپوس مدل Olive حجم 250 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن سوپکس کد 708 W حجم 340 میلی لیتر

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    خانم ها
  • حجم
    340 میلی لیتر
  • وزن
    340 گرم
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    آلوورا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    50/16741
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن درماکلین مدل Apple مقدار 300 میلی لیتر

مشخصات کالاDerma Clean Apple Body Wash 300ml

مشخصات کلی

  • حاوی
    خوشبو کننده و دئودورانت
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    300 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    شکوفه سیب
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    44/10647
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - شوینده ملایم
  • - مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن
  • - دارای عصاره شکوفه سیب و بید کانادایی با خواص ضد تعریق
  • - آنتی باکتریال، ضدحساسیت و آنتی اکسیدان
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن دیلی کر مدل PRO حجم 200 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن مردانه مای مدل Energy Boost حجم 420 میلی لیتر

مشخصات کالاMy Energy Boost Body Shampoo For Men 420ml

مشخصات کلی

  • حاوی
    ویتامین C
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    420 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    زنجبیل
  • شماره مجوز
    -
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - پاک کننده قوی
  • - انرژی بخش
  • - مغذی پوست
  • - رطوبت رسان
  • - آبکشی راحت
  • - مناسب برای استفاده روزانه
  • - مناسب انواع پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن نیوآ مدل Waterlily And Oil حجم 250 میلی لیتر

مشخصات کالاNivea Waterlily And Oil Shower Gel 250ml

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    250 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    نیلوفر آبی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    9555551402529492
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - ژل شاداب کننده ابریشمی حاوی مرواریدهای روغنی
  • - تعادل PH پوست
  • - رایحه سبک نیلوفر آبی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن گلرنگ مدل Scrub Blue مقدار 280 گرم

مشخصات کالاGolrang Scrub Blue Body Wash 280g

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • شماره مجوز
    38/12097
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - مناسب برای شست‌وشوی صورت وبدن
  • - دارای گرانول های طبیعی برای لایه برداری
  • - بازسازی سلول های مرده از سطح پوست
  • - کمک به اکسیژن رسانی پوست
  • - برداشته شدن آلودگی ها از منافذ پوست و پیشگیری از آکنه
  • - مناسب انواع پوست
  • - پاک کنندگی مناسب
  • - وزن 280 گرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن فولیکا مخصوص پوست های خشک 200 میلی لیتر

مشخصات کالاFulica For Dry Skins Body Shampoo 200ml

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    عصاره کالاندولا و آلوئه ورا
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    38/11895
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - pH سازگار با پوست بدن
  • - قدرت پاک کنندگی مناسب
  • - تامین رطوبت مورد نیاز پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن کرمی نیوتیس مدل Black Currant حجم 400 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    7191350150378429
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن اکتیو سری Mineral مدل Red مقدار 400 گرم

مشخصات کالاActive Mineral Red Body Shampoo 400g

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    خشک , انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    Mineral
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    -
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - مقدار 400 گرم
  • - قرمز رنگ
  • - حاوی ویتامین B5
  • - مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی پوست
  • - رطوبت‌دهی به پوست
  • - ممانعت از خشکی پوست
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن کامان مدل Wake -Up حجم 510 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان
  • عصاره
    دارد
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    56/591
  • چربی
    ندارد
  • پارابن
    ندارد
  • الکل
    ندارد
  • آمونیاک
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن گلرنگ مدل Pomegranate مقدار 400 گرم

مشخصات کالاGolrang Pomegranate Shower Gel 400g

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    انار
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    38/12691
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - مناسب برای شست‌وشوی صورت وبدن
  • - مناسب انواع پوست
  • - پاک کنندگی مناسب
  • - وزن 400 گرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن درمومد با رایحه مروارید و ارکید حجم 750 میلی لیتر

مشخصات کالاشامپو بدن درمومد با رایحه مروارید و ارکید حجم 750 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    750 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    مروارید و ارکیده
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن درماکلین مدل هلو حجم 300 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    شکوفه هلو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    24/10659
  • سایر توضیحات
    شوینده ملایم 
  • - مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن 
  • - دارای عصاره شکوفه شکوفه هلو با خواص ضدالتهاب 
  • - ضدحساسیت و آنتی اکسیدان 
  • - فاقد مواد صابونی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن ضد قارچ ایروکس مدل Octopirox حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    200 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    آویشن باغی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن کرمی نیوتیس مدل Avacado حجم 400 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    400 میلی لیتر
  • عصاره
    دارد
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    7191350150378429
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن پامنت مدل عصاره پسته حجم 1380 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شامپو بدن صحت مدل Guar & Glycerin حجم 300 میلی لیتر

مشخصات کالاSehat Guar & Glycerin Body Shampoo 300 ml

مشخصات کلی

  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان , خانم ها
  • حجم
    300 میلی لیتر
  • عصاره
    ندارد
  • ارگانیک
    خیر
  • شماره مجوز
    56/22841
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
45 مدل از بهترین مچ بند هوشمند 2021 (تخفیف ویژه) + لیست قیمت
بعد
خرید رینگ لایت با کیفیت (با تخفیف فوق العاده) بیش از 50 مدل + لیست قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید