خرید-ظروف-آشپزخانه

خرید ظروف آشپزی و پخت و پز (98 مدل متنوع) بهترین کیفیت با مناسبترین قیمت

وقتی در حال خرید ظروف آشپزی هستید، دانستن اینکه به دنبال چه چیزی باشید ممکن است سخت باشد. انواع و سبک های بسیار متنوعی وجود دارد و تصمیم گیری برای اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. در این مقاله بهترین راهنمای خرید ظروف پخت و پز را بر اساس نیازهای خاص شما در اختیار شما قرار می دهیم. ما در مورد انواع مختلف ظروف پخت و پز و همچنین ویژگی های مختلفی که برای شما مهم هستند صحبت خواهیم کرد. از آنجا، ما لیستی از بهترین مارک های ظروف آشپزی را که امروزه در بازار موجود است، ارائه خواهیم داد. بنابراین چه به دنبال یک اجاق گاز القایی یا مجموعه‌ای از قابلمه‌ها و تابه‌هایی هستید که برای تمام عمر شما کار کنند، برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین راهنمای خرید ظروف آشپزی، ادامه مطلب را بخوانید.

 

بهترین راهنمای خرید ظروف آشپزی و پخت و پز

آشپزی یکی از اساسی ترین فعالیت های زندگی ماست. این راهی برای ارتباط با غذای ما و خاص تر کردن وعده های غذایی است. اما نباید خسته کننده یا دشوار باشد. در واقع، با ظروف مناسب، آشپزی می تواند فوق العاده آسان و سرگرم کننده باشد. این پست وبلاگ درباره بهترین راهنمای خرید ظروف آشپزی است تا بتوانید بهترین تصمیم را برای آشپزخانه خود بگیرید. از قابلمه ها و تابه ها گرفته تا ورقه های پخت و موارد دیگر، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. پس بخوانید و مانند یک حرفه ای شروع به آشپزی کنید!

هنگام خرید ظروف پخت و پز به چه نکاتی توجه کنیم

هنگام جستجوی ظروف آشپزی جدید، توجه به چند عامل کلیدی مهم است. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: جنس، اندازه و شکل.

ظروف پخت و پز ساخته شده از فلز یا فولاد ضد زنگ بادوام هستند و برای سالهای زیادی دوام خواهند داشت. با این حال، این مواد می توانند سنگین و حجیم باشند، بنابراین در نظر بگیرید که آیا به این وزن اضافی در آشپزخانه خود نیاز دارید یا خیر. ظروف سرامیکی نیز بادوام هستند اما ممکن است به اندازه فلز یا فولاد ضد زنگ در برابر حرارت مقاوم نباشند. بنابراین، ظروف سرامیکی فقط باید در فضای باز یا در محیط های پخت و پز بسیار ملایم استفاده شوند. ظروف چینی اغلب رنگارنگ و جذاب هستند، اما به محکمی فلز یا سرامیک نیستند و در صورت افتادن ممکن است بشکنند. در نهایت، هنگام خرید ظروف آشپزی، شکل اهمیت دارد. ظروف پخت و پز در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. در نظر بگیرید که قصد دارید از گلدان بیشتر برای چه چیزی استفاده کنید و کدام شکل برای آن هدف مناسب است. به عنوان مثال، قابلمه‌هایی با چاه عمیق برای تهیه خورش‌های غلیظ یا سس مناسب هستند، در حالی که تابه‌ها سطح وسیع‌تری دارند که برای سرخ کردن یا پخت نان و کیک بهتر است.

بهترین ست ظروف پخت و پز

اگر به دنبال خرید ست ظروف آشپزی هستید، در اینجا بهترین مواردی که باید در نظر بگیرید وجود دارد.

1. سرویس آشپزی 10 تکه Wolf Gourmet
این ست 10 تکه از مواد باکیفیت ساخته شده است و شامل انواع قابلمه و ماهیتابه – از جمله یک قابلمه بزرگ، قابلمه و ماهیتابه است – که برای پختن تمام غذاهای مورد علاقه شما مناسب است. پایه سیلیکونی شامل تمیز کردن آن را آسان می کند و این مجموعه را هم برای آشپزهای خانگی و هم برای سرآشپزهای حرفه ای ایده آل می کند.

2. مجموعه ظروف 12 تکه Lodge Logic
یکی دیگر از گزینه های عالی از Lodge، این مجموعه 12 تکه با همه چیزهایی است که برای پختن طوفان در آشپزخانه نیاز دارید. ماهی تابه ها شامل یک ماهیتابه 8 اینچی، یک قابلمه 3 لیتری و یک اجاق هلندی است که آن را برای تقریباً هر غذایی به اندازه کافی همه کاره می کند. روکش فولاد ضد زنگ برس خورده دوام را فراهم می کند و روی میز آشپزخانه شما عالی به نظر می رسد.

3. مجموعه ظروف آشپزی 10 تکه Cuisinart CC- geoproven
این مجموعه کویزین آرت با ده تکه مختلف که برای همه چیز از آب جوش گرفته تا سرخ کردن پیاز قابل استفاده است، برای کسانی که در حین پخت و پز تنوع می خواهند بسیار مناسب است. پوشش نچسب به این معنی است که حتی غذاهای سفت مانند مرغ هر بار بدون توجه به آنچه که به سمت آن پرتاب می کنید کاملاً پخته می شوند. و از آنجایی که این مجموعه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است، تمیز کردن آن بسیار راحت است!

4. مجموعه ظروف آشپزی 14 تکه آنولون پیشرفته
ظروف آشپزی 14 تکه Anolon Advanced Clad

بهترین چاقوی آشپزخانه

اگر به دنبال یک چاقوی سرآشپز جدید هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. تیغه باید متعادل و دارای لبه تیز باشد. همچنین باید به اندازه کافی سبک باشد تا راحت با آن کار کند، اما به اندازه کافی بادوام باشد تا دوام بیاورد. در اینجا سه ​​تا از بهترین چاقوهای سرآشپز موجود در بازار آورده شده است.

1. چاقوی آشپز آیکون کلاسیک Wusthof

این چاقوی سرآشپز فوق العاده دارای تیغه ای 3.5 اینچی است که تیغ تیز و متعادلی دارد. این از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که هم بادوام است و هم به راحتی تمیز می شود و برای هر آشپزخانه ای عالی است. دسته چوبی برای گرفتن راحت است و دارای ضمانت مادام العمر از Wusthof است.

2. چاقوی آشپز Soggy Bottom Creek

این چاقو دارای تیغه ای 8 اینچی است که به خوبی متعادل و دارای لبه تیز است. این از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که محکم و در عین حال سبک وزن است و به شما امکان کنترل هنگام برش مواد غذایی را می دهد. دسته چوبی آن نیز بسیار راحت در دست است و این چاقو را برای هرکسی که خواهان یک ابزار ارگونومیک آشپزخانه می‌خواهد، عالی می‌کند. به علاوه، این چاقو با ضمانت مادام العمر از سوی Soggy Bottom Creek همراه است!

3. چاقوی آشپزی کلاسیک Messermeister (6 اینچ)

این چاقوی سرآشپز زیبا دارای تیغه ای 8 ½ اینچی است که تیغ تیز و متعادلی دارد و برای برش دادن گوشت یا سبزیجات به راحتی و ایمن مناسب است. آشپزی کلاسیک Messermeister

بهترین قابلمه و تابه پخت و پز

به دنبال بهترین قابلمه و تابه برای خرید هستید؟ چه یک آشپز مبتدی یا یک آشپز باتجربه باشید، هنگام خرید ظروف باید به چند نکته توجه کنید. در اینجا یک راهنمای برای کمک به انتخاب مجموعه مناسب قابلمه و ماهیتابه برای نیازهای خود آورده شده است.

هنگام انتخاب ظروف آشپزی، مهم است که چیدمان آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و اینکه بیشتر اوقات چه نوع آشپزی را انجام می دهید. به عنوان مثال، تابه های چدنی برای دود کردن گوشت یا درست کردن خورش های دلچسب عالی هستند، اما تمیز کردن آنها ممکن است دشوار باشد. اگر بیشتر غذاهای سالم را با تمیز کردن کمی می‌پزید، قابلمه‌های فولادی ضد زنگ یا آلومینیومی می‌توانند گزینه بهتری باشند.

 

یکی دیگر از عوامل کلیدی که باید در نظر گرفت ترکیب مواد است. قابلمه ها و تابه های ساخته شده از آلومینیوم از قبل آماده شده در برابر چسبندگی مقاومت می کنند و پخت و پز را سریعتر و آسان تر می کنند. اما پوشش های نچسب ممکن است به مرور زمان از بین بروند، بنابراین مهم است که عاقلانه انتخاب کنید. برخی از مواد نیز سریعتر از سایرین گرم می شوند، بنابراین مهم است که هنگام انتخاب قابلمه و ماهیتابه به این نکته توجه کنید. فولاد ضد زنگ به دلیل توزیع یکنواخت گرما یکی از بهترین مواد برای گرم کردن یکنواخت در نظر گرفته می شود. با این حال، تمیز کردن آن می تواند دشوار باشد زیرا شستشو به تلاش بیشتری نیاز دارد.

بهترین ظروف پخت و پز

با ظروف آشپزی به راحتی می توانید شخصیتی به آشپزخانه خود اضافه کنید. انواع، شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارد که نمی‌توان از کجا شروع کرد. به همین دلیل ما بهترین راهنمای خرید ظروف آشپزی را گردآوری کرده ایم.

اگر تازه شروع کرده اید، توصیه می کنیم به دنبال ظروف نچسب باشید. همه کاره است و مراقبت از آن آسان است، بنابراین برای مدت طولانی دوام می آورد. برای کسانی که می خواهند کنترل بیشتری روی پخت و پز خود داشته باشند، فولاد ضد زنگ یک گزینه عالی است. به طور یکنواخت گرم می شود و مانند سایر فلزات با غذا واکنش نشان نمی دهد. اگر افراد زیادی در خانه خود دارید که آشپز یا غذاخور هستند، روی دو مجموعه ظروف سرمایه گذاری کنید: یکی برای آب جوش و دیگری برای سرخ کردن و پختن. به این ترتیب همه می‌توانند تجربه آشپزی خود را بدون تعویض مداوم قابلمه‌ها و تابه‌ها در اطراف شخصی‌سازی کنند.

بنابراین اکنون که می دانید چه نوع ظروفی برای شما مناسب است، وقت آن است که خرید را شروع کنید! مجموعه ما همه چیز دارد، از قابلمه و تابه های اولیه گرفته تا گزینه های تخصصی تر مانند اجاق گاز هلندی و زودپز. اجازه دهید امروز به شما کمک کنیم تا مجموعه کاملی از ظروف آشپزی را برای نیازهای خود پیدا کنید!

نتیجه گیری برای خرید ظروف آشپزی

ظروف آشپزی یکی از مهم ترین وسایل ضروری در آشپزخانه است. نه تنها باید کاربردی باشد، بلکه باید از نظر زیبایی نیز دلپذیر باشد. در این راهنمای خرید، نکاتی را در مورد مواردی که هنگام خرید ظروف آشپزی باید به آن توجه کنید، به شما ارائه می دهیم. اول از همه، مطمئن شوید که ظروف شما در فر سالم هستند. این به این معنی است که این ماده در برابر حرارت مقاوم است و می تواند تا دمای 500 درجه فارنهایت را تحمل کند. ظروف آشپزی را خریداری نکنید که با وسایل یا مبلمان دیگر شما تداخل دارد. در نهایت، همیشه قبل از خرید، نظرات را بخوانید تا بتوانید نظر مردم را در مورد محصول خاصی که به آن علاقه دارید، بیابید.

New title

New title

قبلی
خرید بیلچه باغبانی (98 مدل تا %98 تخفیف) پرفروش ترین ها با ارزانترین قیمت
بعد
خرید گیره‌‌ لباس 98 مدل متنوع بهترین کیفیت (فلزی ، چوبی و پلاستیکی) با مناسبترین قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید