خرید نخ دندان

80 مدل نخ دندان ساده ، کمانی و دسته دار خوشبو و با مواد ضدپوسیدگی ( با جشنواره تخفیف)

نخ دندان

همه ما به دنبال لبخندی زیبا هستیم. اما این موضوع میسر نمی‌ شود مگر با رعایت کامل بهداشت دهان و دندان. فرد باید روزانه به اندازه کافی به دندان‌ های خود رسیدگی کند. مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و رعایت بهداشت دهان، لثه‌ها و دندان‌ ها همگی متضمن سلامتی و لبخند زیبای شما خواهند بود. در این بین نخ دندان مکمل مسواک است و استفاده از آن برای تمام افراد توصیه می‌ شود. نخ دندان به شما دسترسی‌ به نقاطی در دهانتان را می‌دهد که با مسواک تمیز کردن آن قسمت‌ ها تقریبا غیر ممکن است.

 

هدف از تولید نخ دندان چیست؟

نخی چند رشته‌ ای از جنس نایلون یا تک رشته‌ ای از جنس تفلون. هدف اصلی استفاده از این نخ برداشتن پلاک دندانی و یا خارج کردن باقی مانده غذاها از بین دندان‌ هایمان می‌باشد. فاصله بین دندان‌ ها یا سطوح بین دندانی با مسواک تمیز نمی شود. برای همین از نخ دندان برای تمیز کردن این فاصله استفاده می‌ کنند. با استفاده از نخ دندان تمام سطوحی که مجاور لثه هستند تمیز خواهد شد. به کاربردن نخ دندان از بروز بیماری‌های لثه نیز جلوگیری می‌ کند. استفاده از این محصول از پوسیدگی‌ های شایع بین دندانی در دندان‌ های دائمی، بریج، ایمپلنت و همین طور بیماران دارای ارتودنسی جلوگیری می‌ کند. نخ دندان‌ ها در انواع مختلفی مثل با موم، بدون موم و طعم دار در بازار موجود هستند. برای انتخاب نخ دندان خوب با دندان پزشک مشورت کنید.

 

لزوم استفاده از نخ دندان

 

مطالعات اخیر به خوبی نشان داده‌ اند که بین بیماری لثه و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی رابطه‌ای مستقیم وجود دارد. البته برای اثبات این ادعا نیاز به پژوهش‌های بیشتری داریم. برخی از پژوهشگران بر این باور هستند که ایجاد عفونت در دهان موجبات ایجاد فاکتورهای التهابی در خون را افزایش میدهد. در نتیجه در خون شما لخته ایجاد شده و جریان خون ورودی به قلب شما کند خواهد شد. در همین راستا بر اساس پژوهش‌ هایی دیگر باکتری‌ های حاصل از عفونت دهان به راحتی وارد جریان خون خواهند شد و تاثیرات مخربی بر سیستم قلب و عروقی ما دارند.

 

تمیزی فواصل بین دندانی

 

تمیز کردن فاصله بین دندان‌ ها از ایجاد حفره و همچنین بیماری‌های لثه جلوگیری می‌ کند. در از بین بردن پلاک‌های دندانی نیز نقش بسزایی دارد. پلاک در اصطلاح علمی یک لایه چسبنده است. منبع تغذیه پلاک، باقیمانده غذاها و یا قند موجود در دهان است. باکتری‌های پلاک یک نوع اسید آزاد می‌ کنند که موجب خوردگی پوسته بیرونی دندان می‌ شود. در نتیجه در دندان شما ایجاد حفره خواهد کرد. اگر پلاک با نخ دندان و یا مسواک از بین نرود به ماده‌ ای سخت‌تر بنام جرم و یا کلکولوس تبدیل می‌ شود. محل تشکیل جرم خط لثه است. به راحتی می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های بدی در لثه شود. تنها راهی که می‌ شود با آن جرم را حذف کرد مراجعه به دندانپزشک است.

 

نظریه های مختلف درباره نخ دندان

ناگفته نماند که عده زیادی در مورد تاثیر تمیزی بین دندان‌ ها شک دارند. اما در کل بخش اعظمی از تمیزی دهان و دندان‌ ها به تمیزی فضای مابین آن‌ ها و همینطور لثه بستگی دارد. عده‌ای نیز به این امر تاکید دارند که استفاده از نخ دندان نقش زیادی در تمیزی و بهداشت دهان و دندان دارد.

ابزار مناسب برای تمیزی دهان و دندان

گاهی تجربه داشته‌اید که چیزی بین دندان‌ هایتان گیر کرده. در آن لحظه به قدری کلافه هستید که هر ابزاری که کنارتان می‌بینید را برای خارج کردن آن جسم خارجی استفاده می‌کنید. عده ای از مردم از وسایل غیر معمول برای این کار استفاده می‌ کنند. مانند ناخن انگشت، کارت، اجسام نوک تیز، لبه کاغذ، کارد و چنگال، سنجاق و حتی تار موها. این وسایل با وجود اینکه ممکن است گاهی کارساز باشند اما در کل خطرناک هستند. به راحتی می‌توانند به دهان، دندان‌ ها و لثه شما آسیب وارد کنند. ضمن اینکه درد زیادی را نیز برای شما ایجاد خواهند کرد.

 

سلامت دهان و دندان، دغدغه هر روزه بشر

در عوض شما می‌توانید از ابزارهایی که به طور هدفمند در همین راستا تولید شده‌اند استفاده کنید. نخ دندان، مسواک، نخ دندان‌ های آبی و خلال دندان، همگی ار مواردی هستند که برای تمیزی فواصل بین دندانی می‌توانید از آن‌ ها به راحتی استفاده کنید. مطمئن باشید که هیچ خطر و مشکل و دردی نیز شما را تهدید نخواهد کرد. البته پیش از هر چیز بهتر است با دندان پزشک خود مشورت کنید و نظر او را نیز جویا شوید. اینگونه می‌توانید ابزار مناسب را انتخاب کنید. برای مثال خلال دندان برای دسترسی به قسمت‌ هایی مناسب است که به سختی می‌ شود به آن قسمت‌ ها نفوذ پیدا کرد.

 

نخ دندان ویژه برای افراد دارای ارتودنسی

اگر به دلیل داشتن بریج ثابت و دائمی و یا داشتن ارتودنسی استفاده از نخ دندان برای شما ممکن نیست از نخ دندان آبی استفاده کنید. نخ ‌دندان‌ های آبی و یا واترفلاسفرها برای شما گزینه خوبی هستند. در هر حال فراموش نکنید که باید استفاده از نخ دندان را سرلوحه کار خود قرار دهید.

فواید نخ دندان

یکی از رویاهای دست نیافتنی برای افراد بی‌اراده، کاهش وزن است. بعضی راز افراد وجود رابطه‌ ای مستقیم بین رژیم غذایی و کاهش وزن را تایید می‌ کنند. البته شواهد و مدارک درستی در این راستا موجود نیست. اما به طور کلی باید گفت اینگونه بنظر می‌رسد که مسواک زدن و استفاده از نخ دندان بعد از غذا، تمایل فرد به خوردن غذا را کاهش می‌دهد. یعنی فرد تمایلی به خوردن میان وعده‌ها ندارد. استفاده از مسواک در وسط روز راحت نیست. اما استفاده از نخ دندان کاری آسان است. به بهبود بهداشت دهان و دندان شما کمک می‌ کند. ضمن اینکه حس تازگی و خوشبویی نفس را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

خرید آنلاین نخ دندان

 

تمیزی دندان‌ ها بعد از هر میان وعده

اگر به دنبال یک میان وعده سالم هستید بدانید که موادی چون کشمش، چوب شور و میوه‌های خشک اگرچه سالم هستند اما به راحتی بین دندان‌ های شما گیر می‌ کنند. میوه خشک سرشار از قند است. این قند بهمراه باکتری‌ های موجود در دهان شما بر روی دندان‌ ها ایجاد پوسیدگی می‌ کند. خبر خوش اینکه نخ دندان کشیدن به سلامتی دندان‌ های شما کمک می‌ کند. دیگر لازم نیست نگران کرم خوردگی دندان‌ هایتان باشید.

انواع مختلف نخ دندان

برای انتخاب یک نخ دندان گزینه‌ های فراوانی وجود دارد. البته هر نوع نخ دندانی مزیت‌ ها و معایب خودش را دارد. نخ دندان‌ های فاقد موم از 35 رشته نخ نایلونی نازک تشکیل شده‌ اند. این نوع نخ دندان باعث ایجاد دسترسی راحت شما به فضای بین دندان‌ ها خواهد شد. اما در این نوع نخ دندان احتمال پارگی و رشته رشته شدن وجود دارد. نخ دندان‌ های موم دار نوعی از نخ دندان هستند که نایلونی و استاندارد بوده و پوششی سبک از موم دارند. امکان پاره شدن آن بسیار کم است. دسترسی به فضای تنگ بین دندانی نیز برای آن سخت است. نوار نخ دندان نیز یک نوع از این محصول است. از نخ دندان عادی پهن‌تر است. دو نوع دارد. موم دار و بدون موم. برای افرادی که فاصله زیادی بین دندان‌ ها دارند راحت است.

 

نخ دندان تفلون

نخ دندان پلاستیک از جنس تفلون یا پلی اتیلن که ماده اولیه سازنده آن مخصوص است. از همان ماده‌ ای ساخته می‌ شود که برای پارچه‌ های گورتکس با تکنولوژی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به راحتی بین دندان‌ ها می چرخد. احتمال پاره شدن آن نیز کم است. و در آخر نخ دندان‌ های سوپر فلاس. این نخ دندان‌ ها انتهایی سوزنی و سفت دارند. بیشتر برای تمیز کردن براکت‌ ها و بریج‌ های دندانی مورد استفاده هستند. تمامی این محصولاتی که به آن‌ ها اشاره کردیم در طعم‌ های مختلف به بازار عرضه خواهد شد. اگر فرزند شما تمایلی به استفاده از نخ دندان ندارد، به او یاد آور شوید که طعم نعنا هم لبخند او را گیراتر خواهدکرد و هم نفس او را تازه‌تر می‌ کند.

 

تفاوت دو نوع نخ دندان عمده

نخ دندان نایلونی چند رشته و نخ دندان پلاستیکی تک رشته‌ ای. این دو نوع نخ دندان به طور عمده در بازار موجود هستند. اما تفاوت اصلی آن‌ ها در چیست؟ نخ دندان نایلونی دو نوع دارد. موم دار و بدون موم. اکثر مردم نوع موم دار را ترجیح می‌ دهند. بیشتر آن‌ ها شکایت می‌ کنند که چرا نخ دندان‌ های بدون موم ضخیم هستند. افرادی که نوع بودن موم را ترجیح می‌ دهند به دلیل نازکی آن است. نخ دندان‌ هایی که موم دارند برای شما استفاده‌ ی بدون درد را فراهم می‌ کنند. با وجود اینکه نخ دندان‌ های موم دار به نوع فاقد موم ترجیح داده می‌ شوند، در کل فرقی با یکدیگر ندارند.

جمع بندی

فراموش نکنید که دندان و لثه عضوی از بدن ماست که از قضا بسیار در تحمل درد مقاوم و ساکت هستند. به این معنی که تا خرابی زیادی به بار نیاورند، هیچ نشانه‌ ای از خود بروز نمی‌ دهند. پس بهتر است در مورد مراقبت و رسیدگی به آن‌ ها حساسیت بیشتری از خودتان نشان دهید.

اصول کلی تمیز نگه داشتن دندان اینه که اول مسواک بزنی بعد نخ دندان بکشی البته بعضی از افراد روی این موضوع اعتراض دارند و برای همین ما پیشنهاد میکنیم از پزشکتون بپرسید ، حالا قبلش میتونید مسواکتون رو هم با کمک ما تهیه کنید و برای خرید مسواک همین حالا اقدام کنید. همین حالا جدیدترین نخ دندان های بازار اینجاست

New title

نخ دندان مرنیکس مدل cool fresh

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

نخ دندان آریاتیش مدل Royal

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • طول
    50 متر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    نعنا
  • پوشش مومی
    دارد
  • فلوراید
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱_۳۸/۱۱۳۳
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

نخ دندان ماهور مدل MINT

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    نعناع
  • پوشش مومی
    دارد
  • فلوراید
    ندارد
  • شماره مجوز
    13622
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

نخ دندان اورال-بی مدل ESSENTIAL FLOSS - UK

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • طول
    50 متر
  • عصاره
    دارد
  • نوع عصاره
    نعنایی
  • پوشش مومی
    دارد
  • فلوراید
    دارد
  • کشور مبدا برند
    امریکا
  • شماره مجوز
    04103330217134
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    امکان تمیز کردن فواصل به هم چسبیده بین دندانها
  • مقاوم در برابر ریش شدن، ساییدگی و پاره شدن
  • برداشتن پلاک ها و باکتری ها از فضای بین دندان و شیار لثه
  • پلاک ها و باکتری ها را از فضای بین دندان و شیار لثه برمی دارد و به راحتی بین دندان ها می لغزد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
99 مدل مسواک نرم و با دوام و با کیفیت (تخفیف ویژه) +تنوع بالا
بعد
90 مدل کرم دور چشم باکیفیت ، محو کننده و اورجینال (جشنواره تخفیف) +نظر مشتریان قبلی

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید