خرید-کفش-تنیس

90 مدل کفش تنیس راحت و با دوام (اورجینال و برند) + لیست قیمت

یکی از ورزش‌ های پرجنب و جوش مهیج تنیس است. در ورزش تنیس دست‌ ها و پاهای شما همگی کاملا درگیر هستند. در این ورزش شما تمام مدت در حال دویدن به اطراف و دو سوی زمین هستید. باید تمام نقاط زمین را پوشش دهید. همین امر باعث می‌ شود که اولویت اصلی با پاهای شما باشد. حال اگر در این ورزش حرفه‌ ای هستید یا حتی اگر برای تفریح بازی می‌کنید بهتر است بدانید که یکی از ملزومات اصلی کفش مناسب است. کفش‌ های این ورزش انواع مختلفی دارند. خود این ورزش نیز در زمین‌ های مختلفی انجام می‌ شود. زمین تنیس خاکی، زمین تنیس چمن و زمین تنیس هارد.

همین امر موجب می‌ شود که شما به کفش‌ هایی مناسب برای زمین‌ های مختلف نیاز داشته باشید. در این مقاله ما شما را با خصوصیات و ویژگی‌ های مهم کفش تنیس آشنا خواهیم کرد. این گونه می‌ توانید در هنگام خرید کفشی مناسب با نیازتان را تهیه کنید.

اهمیت تهیه کفش مناسب تنیس

در ابتدای امر باید بدانید که چرا اهمیت کفش تنیس زیاد است و چرا داشتن یک کفش مناسب از ضروریات این رشته ورزشی است. بازی تنیس یک ورزش پرتحرک و پر جنب و جوش است. اینکه شما فردی چابک باشید از اهمیت بالایی برخوردار است. در این ورزش علاوه بر دستان شما پاهایتان نیز درگیر هستند. بدن شما باید کاملا در این ورزش هماهنگ باشد. این ورزش فعالیت مداوم و حرکت مکرر شما در زمین را به همراه دارد. شما باید دائما در زمین به قسمت‌ های مختلف و در زوایای متفاوت حرکت کنید. همین موضوع موجب می‌ شود که شما نیازمند به یک کفش مناسب باشید. خصوصا اگر یک ورزشکار حرفه‌ ای هستید و تنیس انتخاب اول شماست.

برای خرید کفش مناسب باید مدل زمین، سبک تنیس انتخابی و مدل پاهایتان را در نظر بگیرید. مهمترین تمایزی که این کفش‌ ها با کفش‌ های عادی دارند در الگوی رعایت شده کف آن‌ ها می‌باشد. کف این کفش‌ ها به طور اختصاصی برای دویدن‌ های ناگهانی، ایستادن‌ های پیش‌بینی نشده و چرخش طراحی شده است. طراحی کف این کفش‌ ها بیشترین اصطکاک مابین کفش و زمین را ایجادمی کند. همین موضوع موجبات حرکت راحت‌ تر بازیکنان برای دویدن، چرخش، ایستادن و تمرکز کردن را فراهم می کند. زمین‌ های چمن، خاکی و هاردکورت همگی زمین‌ هایی هستند که به کفش‌ های مناسب نیاز دارند. از دیگر ویژگی‌ های کفش تنیس عمر مناسب آن است.

ویژگی مهم کفش تنیس

به دلیل فعالیت زیاد پاها در تنیس، کفش‌ ها باید از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشند. عمر طولانی یکی دیگر از ویژگی‌ هایی است که باید در مورد کفش تنیس رعایت شود. کفش‌ ها اگر از مواد خوب و مناسب نباشند خیلی زود پاره شده و کاربرد خود را از دست می‌ دهند. بدنه باید به میزان کافی مقاوم باشد. باید در مقابل فشار خمش، پیچش و حرکت‌ های ناگهانی استاپ و استارت به خوبی تاب بیاورند. کفی این کفش‌ ها طراحی مهندسی دارند. این طراحی با کمک علم امروزی و بکارگیری سیستم‌ های فیزیولوژیک موجبات طراحی خاص و ویژه کفش‌ های تنیس را فراهم می‌ کنند.

مراحل طراحی و تهیه کفش ایده‌ آل تنیس

قبل از تهیه کردن کفش تنیس اول باید مشخص کنید نقش شما در این بازی چیست؟ به طور کلی ما دو نوع بازیکن تنیس داریم. این دو بازیکن در کل دو نقش متفاوت دارند. اول بازیکنانی در نقش سرویس و والی ((serve and volley و دوم بازیکنانی در نقش baseline)) یا خط اصلی که هر کدام وظایف خود را دارند. بازیکنان نقش سرویس و والی باید بیشتر پای عقب خود را حرکت می‌ دهند و جنب و جوش آنان بیشتر است. اما بازیکنان خط اصلی در زمین بر روی خط انتهایی هستند و پشت سر دیگر بازیکنان قرار می‌ گیرند. نقشی که هر کدام از این بازیکنان دارند با یکدیگر متفاوت است.

هر کدام در سبکی متفاوت بازی می‌ کنند و این بدین معناست که هر کدام باید با توجه به نقشی که دارند کفشی مناسب انتخاب کنند. در هر کدام از نقش‌ ها که باشید باید کفی محکم و بادوامی برای کفش خود انتخاب کنید. اگر بازیکن جلوی زمین هستید کفش شما باید در قسمت جلویی برای انگشتانتان محافظ داشته باشد. اگر بازیکن قسمت عقب هستید باید به طور مداوم تمام طول و اطراف زمین را پوشش دهید. پس بهتر است کفشی انتخاب شود که در ناحیه کناری پاهای شما محافظت شده باشد.

 

خرید-آنلاین-کفش-تنیس

کفش مناسب برای شما

هنگام خرید دقت کنید که کفش هم با پای شما و هم با زمین بازی تناسب داشته باشد. دویدن و فعالیت بر روی زمین سفت بسیار راحت‌ تر و بهتر از زمین‌ های نرم است. در اصل هرچه زمین شما سفت‌ تر باشد، فعالیتتان نیز راحت‌ تر خواهد بود. اگر زمین شما محکم و سفت است مانند بتن، بهتر است الیاف کفشتان نیز محکم و سخت باشد. کیفیت عمر آن نیز باید بالا باشد. ضمن اینکه انعطاف کمتری را نیز خواهد داشت. در کنار این موارد کفی کفش‌ های مخصوص چمن باید به گونه‌ ای باشد که به زمین آسیبی نرساند.

این کفش‌ ها علاوه بر استحکام و عمر خوب، انعطاف بالایی نیز دارند. البته این گونه هم نیست که هر کفشی مناسب یک زمین باشد. در فروشگاه‌ های ورزشی کفش‌ هایی وجود دارند که برای تمامی زمین‌ ها درنظر گرفته شده و طراحی شده‌ اند.

کفش‌ های مناسب زمین تنیس به سبک اریگلیوژ هستند که آن‌ ها را برای تمرین، جنب و جوش و حرکت در زمین‌ های خاکی به گزینه‌ ای مناسب بدل کرده‌ اند. این کفش‌ ها به شما کمک می‌ کنند به راحتی در زمین تنیس بدوید و چابک باشید. ضمن اینکه خاک به کفش شما وارد نمی‌ شود و گل نیز به ته آن نخواهد چسبید.

انواع کفش تنیس بر طبق زمین‌ های مختلف

صفت بودن و سختی کفی کفش شما ارتباطی مستقیم با زمین بازی دارد. هرچه زمین شما سفت‌ تر و محکم‌ تر باشد کفی کفش شما نیز باید محکم‌ تر در نظر گرفته شود. شما دقیقا زمانی به اهمیت هماهنگی کفشتان با زمین بازی پی می‌ برید که متوجه می‌ شوید هرچقدر کفش شما با زمین بازی متناسب‌ تر باشد کیفیت و عملکرد شما بهتر است. ضمن اینکه دوام و عمر بالاتری دارد و شما در هزینه‌ ها نیز صرفه‌ جویی می‌کنید. کفش شما باید به طور کامل با زمین بازی شما تناسب داشته باشد.

کفش مخصوص زمین هارد کورت

این نوع زمین از مواد مصنوعی و ماسه ساخته می‌ شود. در این نوع زمین ماسه ماده اصلی است و باعث ایجاد زبری و اصطکاک بالا می‌ شود. پس بهتر است که کفی از استحکام بالایی برخوردار باشد تا دچار سایش و پارگی نشود. این نوع کفش‌ ها بر روی زمین ردی از خود به جا نمی‌ گذارند. به این نوع کفش‌ ها با این قابلیت Non-Marking گفته می‌ شود. ضمن اینکه این کفش باید بسیار انعطاف پذیر باشد. انعطاف پذیری کمکی کند تا فشارهایی که از سمت زمین به کفش و پاهای شما وارد می‌ شود کاهش پیدا کند.

کفش مخصوص زمین چمن

زمین چمن لغزنده است. اگر کفش شما مناسب این زمین نباشد مدام بر روی زمین سر می‌ خورید. یکی از طراحی‌ هایی که برای این کفش در نظر گرفته شده، برجستگی‌ های زیادی است که در کف آن تعبیه شده است. خب همان طور که گفتیم این کفش‌ ها علاوه بر محافظت پای شما باید از زمین نیز محافظت کنند. این کفش نیز باید از زمین چمن محافظت کند. مانند کفش‌ های زمین خاکی الگوی خاصی دارد که با استفاده از آن‌ ها بر روی زمین سر نخواهید خورد و لغزشی را تجربه نمی‌ کنید. طرح برآمدگی‌ های این کفش‌ ها صورت شبکه‌ ای است.

کفش‌ های جنرال برای تمام زمین‌ ها

امروزه برندهای ورزشی یکی از تولیدات خود در زمینه کفش‌ های تنیس را به کفش‌ هایی اختصاص داده‌ اند که مناسب برای تمام زمین‌ ها هستند. این کفش‌ ها انتخابی مناسب هستند برای اشخاصی که دوست دارند تا بازی در تمام زمین‌ ها را تجربه کنند. افرادی که هوشمندانه این نوع کفش را انتخاب می‌ کنند تا توانایی‌ های خود را در این بازی و در تمامی زمین‌ ها بسنجند.
فراموش نکنید که سایز پای خود را درست اندازه بگیرید. این نکته مهمترین و کلیدی‌ ترین قسمت تهیه کفش تنیس است.

شما باید کفشی انتخاب کنید که به درستی سایز پای شما باشد. یکی از آزمون‌ ها برای تشخیص اندازه پا آزمون پای خیس است. کف پا را خیس کرده و بر روی یک ورق کاغذ خیلی نرم و راحت قدم بردارید. بعد از آن به فرم پا، انگشتان تا پاشنه دقت کنید. اگر قسمت گودی خیلی بزرگ باشد یعنی قوس پای شما زیاد است. پس کفشی انتخاب کنید که انعطاف پذیری خوبی داشته باشد. اما اگر هیچ گودی در رد پای شما دیده نشد یعنی کف پای شما صاف است. اگر کف پا صاف باشد باید کفشی تهیه کنید که فرم پای شما را تثبیت کند. اما اگر گودی کف پا کم یا زیاد نباشد، یعنی پای شما معمولی است و هیچ گونه محدودیتی برای خرید کفش ندارید.

جمع بندی خرید

همه کفش‌ های تنیس مناسب هستند اما کفش تنیس با مهندسی خاصی که دارد برای این ورزش تعبیه شده است. طراحی کفش تنیس کاملا اختصاصی است. از این کفش برای حرکت‌ های ناگهانی و ایست‌ های پیش‌ بینی نشده استفاده می‌ شود. این کفش‌ ها باید دوام کافی و استحکام بالایی داشته باشند تا بتوانند به راحتی به جنب و جوش و فعالیت‌ های شما در زمین کمک کنند.

 

یه پیشنهاد کالا داریم که اصلا ربطی به موضوع نداره اما چون تو جشنوارس گفتیم این آفر رو اینجا به شما بدیم و شما میتونید برای خرید لامپ خونتون هم از سایت ما اقدام کنید.

New title

کفش تنیس مردانه نایکی مدل AIR ZOOM ZERO

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    مش
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , پد محافظت از پا , کاهش فشارهای وارده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش چرم تنیس و روزمره مردانه دیادورا مدل 5147

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس زنانه جوما مدل ACE PRO LADY 802 S COURT

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی , نایلون , EVA (اتیلن-وینیل استات) , لاستیک
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , قابلیت گردش هوا , کاهش فشارهای وارده
  • توضیحات جنس
    نایلون
  • TPU
  • EVA
  • جزئیات
    رویه کفش ساخته شده از جنس نایلون و تی پی یو
  • لایه میانی و زیره کفش حاوی EVA
  • زیره کفش از جنس رابر با مقاومت پذیری بالا در برابر ساییدگی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه اسیکس مدل GEL-RESOLUTION 8

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر , کاهش فشار وارده , مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشارهای وارده
  • جزئیات
    از این کفش برای تمام سطوح زمین تنیس ) خاک و هارد کورت ( میتوان استفاده کرد
  • کشور تولید کننده
    ویتنام
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس نایکی مدل AIR ZOOM RESISTANCE

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , پد محافظت از پا , کاهش فشارهای وارده
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشار وارده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه آدیداس مدل PW TENNIS HU

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس زنانه نایکی مدل VAPOR COURT

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشارهای وارده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش چرم تنیس و روزمره مردانه دیادورا مدل 5262

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس بندی مردانه CLUB C 85 - ریباک

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه ریباک مدل ROYAL COMPLETE 3.0

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • کفی
    ساده , طبی , قابلیت ارتجاعی , قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار , قابلیت ارتجاعی , کاهش فشار وارده , مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا , مقاوم در برابر سایش , کاهش فشارهای وارده
  • نگهداری
    راه های تشخیص کفش ریبوک اصل و اورجینال از نمونه فیک آن:
  • بررسی جعبه کفش که روی آن آرم یک پرچم قرمز و ریبوک آبی وجود دارد و حروف آن باید با حروف رسمی باشد،همچنین برچسب سفید روی جعبه که تمام اطلاعات کفش ریبوک اصل و اورجینال را از جمله: شماره سبک، اندازه و سایر مشخصات کفش در آن موجود است.
  • عدد سبک همان عکسی ست ک برچسب زبان بر روی آن پیداست که مشابه یک برچسب است ک داخل کفش دوخته شده است.
  • کشور تولید کننده
    ویتنام
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه آدیداس مدل Energy Boost

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    مش , مواد مصنوعی
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش , آج دار , قابلیت ارتجاعی , کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , قابلیت گردش هوا , پد محافظت از پا , کاهش فشارهای وارده
  • توضیحات جنس
    رویه ترکیبی از پارچه مش و مواد مصنوعی
  • جزئیات
    سبک وزن، نرم و راحت
  • زیره چندلایه ( شامل زیره داخلی، میانی و خارجی )
  • القای احساس خوشایند به ورزشکار به سبب قابلیت تنفس و جریان هوا داخل کفش
  • عکس العمل سریع و آزادی حرکت ورزشکار بواسطه انعطاف پذیری بالای کفش در قسمت رویه و زیره
  • بهره گیری از فناوری EVA در زیره میانی ( midsole ) و ایجاد حالت بالشتکی نرم و کاهش فشارهای وارده از طرف زمین به پا
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    ویتنام

کفش تنیس مردانه جوما مدل ACE PRO 904

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه جوما مدل SET 904

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی , EVA (اتیلن-وینیل استات) , لاستیک
  • کفی
    قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشارهای وارده
  • توضیحات جنس
    رویه کفش ساخته شده از میکرو پی یو و نایلون
  • زیره کفش حاوی EVA
  • لایه خارجی از رابر با کیفیت زیاد

کفش تنیس مردانه آدیداس مدل sonic court AF5799

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    قابلیت گردش هوا , کاهش فشارهای وارده
  • کد کالای محصول
    کفش مخصوص دویدن مردانه مدل sonic court
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • کشور تولید کننده
    ویتنام
  • زمان تولید
    پاییز / زمستان 2017
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس بندی مردانه COURT FF - اسیکس

مشخصات کالاMen Tennis Lace-Up Shoes COURT FF - Asics

مشخصات

  • جنس
    مش
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • جزئیات
    کفش تنیس بندی مردانه COURT FF از محصولات برند اسیکس است
  • وجود فناوری Rearfoot And Forefoot GEL در کفش موجب افزایش حرکات پا در فازهای مختلف تمرینات ورزشی می شود
  • وجود Trusstic System در قسمت زیره موجب کاهش وزن کلی کفش شده است
  • دارای کفی خارجی AHAR که دوام آن را در مقایسه با سایر کفی ها افزایش می دهد
  • کد کالای محصول
    Aluminum Dark Grey Lapis-E700N
  • کشور مبدا برند
    ژاپن
  • کشور تولید کننده
    ویتنام
  • زمان تولید
    پاییز / زمستان 2017

کفش تنیس مردانه آدیداس مدل Sonic

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشارهای وارده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه نایکی مدل AIR ZOOM RESISTANCE

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , پد محافظت از پا , کاهش فشارهای وارده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه جوما مدل T.PRO ROLAND 2015 COURT

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات) , لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت گردش هوا , مقاوم در برابر سایش , کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , قابلیت گردش هوا , کاهش فشارهای وارده
  • توضیحات جنس
    نمای بیرونی کفش از نایلون و TPU با سایش بالا
  • کفی و زیره داخلی ساخته شده از EVA طبیعی
  • کفی میانی ساخته شده از دو بخش فایلون جهت پایداری و Rebound جهت جهش و بهبود کار ورزشکار
  • زیره ساخته شده از لاستیک مقاومبرای جلوگیری از فرسودگی و افزایش طول کفش
  • جزئیات
    زیبا‌ ، مقاوم و انعطاف پذیر
  • ثابت نگه داشتن دمای پا در کفش
  • درای بالشتک اضافی در کفش برای جذب ضربات
  • دارای سیستم FIX COUNTER برای پشتیبانی ، محافظت و راحتی بیشتر مچ پا
  • طراحی شده برای ورزشکاران و مسابقات حرفه ای
  • دارای سیستم تهویه هوا VTS برای جریان هوا در کفش
  • اتصال بین کف داخلی و قسمت بیرونی توسط فناوری GLOVE SYSTEM
  • کفی میانی ساخته شده از دو بخش فایلون جهت پایداری و Rebound جهت جهش و بهبود کار ورزشکار
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس دیادورا مدل 4701

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس بچگانه جوما مدل SLAM JUNIOR WORLD PADEL TOUR CLAY

مشخصات کالا

مشخصات

  • ویژگی‌های زیره
    قابلیت ارتجاعی , مقاوم در برابر سایش , دارای بالشتک هوا , انعطاف پذیر , کاهش فشار وارده
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    ضد آب
  • جنس
    چرم مصنوعی , مش , مواد مصنوعی
  • توضیحات جنس
    رویه کفش ساخته شده از جنس نایلون و TPU
  • لایه میانی و زیره کفش حاوی EVA
  • زیره کفش از رابر
  • مش
  • جزئیات
    پایداری و مقاومت در برابر سایش
  • قسمت فوقانی طراحی شده با مش
  • دارای لاستیک در نواحی داخلی پا جهت محافظت از پا
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس دیادورا مدل B.ELITE III-2074

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • مدل پاشنه
    یکسره
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , کاهش فشارهای وارده
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش , قابلیت ارتجاعی , کاهش فشار وارده
  • توضیحات جنس
    جنس رویه کفش از چرم طبیعی صاف و مرغوب ساخته شده است. زیره کفش از لاستیک با دوام و مقاوم و کفی میانی فوم فشرده ضد شوک (Shock absorbing EVA Foam) برای جلوگیری از ورود فشار ناگهانی به مفاصل پا می باشد. (تیلن وینیل استات (EVA) پلیمرهایی نرم و انعطاف پذیر، با طول عمر و مقاومت زیاد، وزن کم، شفافیت بالا و بدون بو نسبت به پلاستیک، که بیشترین کاربرد را برای ساخت کفش های ورزشی دارد).
  • نگهداری
    با توجه به کوچکتر بودن قالب برند دیادورا نسبت به سایر برندها، پیشنهاد می شود یک سایز بزرگتر از سایز معمول خود انتخاب کنید.
  • کد کالای محصول
    157608-2074
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • کشور تولید کننده
    چین
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس زنانه جوما مدل T.ACE PRO LADY 907 CORAL COURT

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    نایلون , EVA (اتیلن-وینیل استات) , لاستیک
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش , قابلیت گردش هوا , پد محافظت از پا , کاهش فشارهای وارده
  • توضیحات جنس
    نمای بیرونی کفش از نایلون و TPU با سایش بالا
  • کفی و زیره داخلی ساخته شده از EVA طبیعی
  • کفی میانی ساخته شده از دو بخش فایلون جهت پایداری و Rebound جهت جهش و بهبود کار ورزشکار
  • زیره ساخته شده از لاستیک مقاومبرای جلوگیری از فرسودگی و افزایش طول کفش
  • جزئیات
    زیبا‌ ، مقاوم و انعطاف پذیر
  • ثابت نگه داشتن دمای پا در کفش
  • درای بالشتک اضافی در کفش برای جذب ضربات
  • دارای سیستم FIX COUNTER برای پشتیبانی ، محافظت و راحتی بیشتر مچ پا
  • طراحی شده برای ورزشکاران و مسابقات حرفه ای
  • دارای سیستم تهویه هوا VTS برای جریان هوا در کفش
  • اتصال بین کف داخلی و قسمت بیرونی توسط فناوری GLOVE SYSTEM
  • کفی میانی ساخته شده از دو بخش فایلون جهت پایداری و Rebound جهت جهش و بهبود کار ورزشکار
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس زنانه آدیداس مدل barricade court

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    پلاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • زمان تولید
    پاییز / زمستان 2018
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش تنیس مردانه نایکی مدل AIR ZOOM RESISTANCE

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کفش چرم تنیس و روزمره مردانه دیادورا مدل 30044

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
جدیدترین و بهترین اتو مو های زنانه و مردانه (قیمت شگفت انگیز) +نظرات خریداران قبلی
بعد
خرید انواع لامپ های شیک و پرنور برای منازل و دکوراسیون (لیست قیمت)

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید