خرید کفپوش خودرو برای انواع خودرو های داخلی و خارجی (با کیفیت درجه یک) با قیمت فوق العاده

یکی از اجزای اصلی هر وسیله نقلیه کف است. به منظور ایمن و تمیز نگه داشتن کف، از کفپوش برای محافظت از کف استفاده می شود. همچنین برای تمیز نگه داشتن و ضد عفونی کردن کف از فرش های کف استفاده می شود. آنها همچنین می توانند برای محافظت از کف در برابر آلودگی و زباله استفاده شوند.

 

انواع کفپوش ماشین

مدل یکپارچه: فرش یکپارچه در واقع یک تکه فرش است که توسط شرکت سازنده خودرو بر روی کف خودرو نصب می شود، درست مانند مدل های پارچه ای نصب شده در کف خودرو. نصب این مدل از کفپوش ها نیاز به کار و تلاش زیادی دارد. زیرا تمام صندلی ها و کنسول وسط و زیر آرنج ها باید از کابین خارج شوند. پس از نصب تخته‌ها، تمامی صندلی‌ها، کنسول میانی و زیر آرنج باید مجدداً نصب شوند. بدیهی است که این تنها مشکل این مدل از کفپوش ها نیست و شما مشتریان گرامی نیز در شستشوی آنها با مشکل مواجه خواهید شد.

مدل چند تکه: کف چند تکه گزینه بهتری برای خرید نسبت به مدل یکپارچه است. این مدل از تخته کف می تواند دارای سه تا پنج تکه باشد که هر کدام باید در جای خود نصب و اجرا شوند.

 

کفش پوش برای انواع ماشین ها

اغلب وقتی صحبت از کفپوش ماشین می شود، مردم اغلب اهمیت استفاده از این لوازم جانبی برای زیباسازی فضای داخلی خود را نادیده می گیرند. فرش های کف را می توان به عنوان بخشی از لوازم جانبی خودرو استفاده کرد، اما رانندگان تفاوت بین استفاده صحیح از کفپوش را در زیبایی فضای داخلی می دانند.

 

کفپوش در پایین ترین قسمت کابین خودرو قرار دارد و نقش مهمی در زیبایی فضای داخلی خودرو دارد. تمیز کردن زمین ماشین خود را ساده‌تر کنید از لکه‌ها و لکه‌های مایعات و روغن‌ها جلوگیری کنید کف ماشین ورود میکروارگانیسم‌ها به زمین کارخانه را متوقف می‌کند لنت‌های کف ماشین تمیز کردن ماشین شما را ساده‌تر می‌کنند و علاوه بر آن رایحه ماشین شما را تقویت می‌کنند. درست مانند دزدگیر ماشین شما، لنت های کف ماشین تجهیزات اساسی برای هر وسیله نقلیه ای هستند.

 

مزایای استفاده از کفپوش خودرو

تمیز کردن آسان کابین زیبایی خودرو ایمنی در هنگام رانندگی یکی از مهمترین و اساسی ترین دلایل استفاده از کفپوش در داخل خودرو تمیز بودن کابین خودرو است. کثیفی روی زمین یا ریختن غذاها و نوشیدنی ها در غیاب کفپوش می تواند باعث آلودگی داخل خودرو شود که تمیز کردن و از بین بردن لکه آسان نیست. به همین دلیل، یک راه حل برای محافظت و تمیز کردن کف خودرو استفاده از فضایی است که به راحتی قابل جابجایی و تمیز کردن باشد.

 

فرش‌های کف به چیزی بیش از لوازم جانبی تبدیل شده‌اند که به بهتر جلوه دادن فضای داخلی خودروی شما کمک می‌کنند. آنها همچنین می توانند استایل زیادی به وسیله نقلیه شما ببخشند. سبک ها و الگوهای مختلف و همچنین ترکیب رنگی که با تریم داخلی کار می کند، واقعاً می تواند ظاهر خودروی شما را تغییر دهد.

 

یکی از مهم ترین عواملی که با کفپوش مناسب همراه است ایمنی رانندگی است. با این حال، آنها اغلب نادیده گرفته می شوند. جلوگیری از سر خوردن پا در حین استفاده از پدال یکی از موارد بسیار مهمی است که هنگام خرید کفپوش مناسب باید در نظر گرفت.

این کف های زیره نه تنها جذاب نیستند، بلکه باعث ناراحتی راننده نیز می شوند. آنها اغلب از مواد بی کیفیت ساخته می شوند و معمولاً در کمترین زمان زیر پا سوراخ می شوند. به همین دلیل باید این روکش های کفش را در زمان مناسب تعویض کنید و نوع مناسب کاور کفش را خریداری کنید.

 

انواع کفپوش از نظر بعد

کفپوش دو بعدی کفپوش دوبعدی قدیمی ترین نوع کفپوش است. در زمان های قدیم استفاده می شد. در دوران مدرن، بیشتر در ساختمان های تجاری استفاده می شود. به آن کفپوش چوبی نیز می گویند. از چوب ساخته شده و در انواع مختلف مانند پارکت، مهندسی، لمینت، وینیل و کاشی و سرامیک موجود است.

با توجه به اینکه از چندین قسمت تشکیل شده است که به راحتی نصب می شوند و به راحتی از روی زمین برای شستشو جدا می شوند، کفپوش های سه بعدی را می توان در تمامی خودروها استفاده کرد و در چهار جنس نمد، پلاستیک، چرم و پلی اورتان موجود می باشد. قیمت ها بر اساس جنسیت متفاوت است.

 

 

کفپوش لاستیکی

رایج ترین نوع کفپوش خودرو، نوع لاستیکی آن است. آنها بادوام ترین هستند و سال ها دوام می آورند. اگر از پلاستیک با کیفیت ساخته شده باشند، یک عمر به شما خدمت خواهند کرد.

 

مزیت مهم این نوع خودروها نظافت آسان آنهاست. اسپری کردن آنها با آبپاش معمولی و سپس تمیز کردن آنها با کارواش خانگی هیچ اثری از کثیفی و لکه باقی نمی گذارد. این نوع کفپوش ها بهترین گزینه برای مناطق پرباران و افراد دارای بچه های کوچک هستند.

 

کفپوش وینیل

این نوع کفی ها کاملاً شبیه نوع قبلی بوده و از لاستیک قوی با لایه ای ضخیم تر از وینیل تولید می شوند و در مقایسه با سایر انواع لاستیک ها هزینه کمتری نیز دارند.

 

انواع و سبک های مختلف را می توان در بازار یافت و عموماً انتخاب بسیار خوبی دارند. مزیت کفپوش‌های وینیل این است که رطوبت را جذب نمی‌کنند و وزن کمی دارند و همچنین تمیز کردن آن‌ها تنها با یک اسپری ساده خودرو و یک دستمال تمیزکننده میکروفایبر آسان است.

 

اگرچه این نوع کفپوش ها بسیار بادوام هستند، اما در تابستان در اثر نور شدید آفتاب آسیب می بینند. بنابراین اگر قصد دارید از کفپوش وینیل در داخل خودرو خود استفاده کنید، وسیله نقلیه خود را در سایه و در مکان مناسب در روزهای گرم تابستان پارک کنید.

 

کفپوش های نمدی و موکت شده

این کفپوش ها از نمد در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته شده اند و برای وسیله نقلیه شما مناسب هستند. آنها به راحتی آب، گرد و غبار و گل را جذب می کنند و می توان آنها را به طور کامل تمیز کرد.

 

کف های نمدی جاذب هستند و زیر کفش را به خوبی تمیز می کنند و گرد و غبار را کاملا جذب می کنند. کف نمدی با زیرپایی پشت در قابل مقایسه است و برای این کار طراحی شده است.

 

نوع کف خودرو فرش های ماشینی آن دسته از فرش های ماشینی هستند که به طور ویژه برای جا دادن فقط یک مدل ماشین خاص طراحی شده اند. این تناسب سفارشی باعث می‌شود که در اتومبیل‌هایی که در آن هستند عالی به نظر برسند. این طراحی سفارشی می‌تواند گاهی با هزینه‌های اضافی نیز همراه باشد.

 

یک کفپوش جهانی می تواند هر نوع کفپوشی باشد که به طور خاص برای یک ماشین خاص ساخته نشده است. این نوع کفپوش ها عموماً ارزان تر هستند زیرا در مقادیر زیاد تولید می شوند. آنها همچنین تمایل به طرح های ساده تری دارند که ساخت آنها را آسان تر می کند.

 

نصب کفپوش

برخی از خودروها دارای کفپوش هستند. اینها کوچک هستند و به راحتی قابل تنظیم هستند. و برخی بزرگ هستند و شما باید آنها را نصب کنید.

برای نصب پشتی صندلی یکپارچه، ابتدا باید صندلی ها و زانوی خودرو را کاملا باز کنید و سپس طبق کف خودرو خود، کف را نصب کنید. یک نوع چند قسمتی که دارای دو قسمت در جلو و سه قسمت در عقب می باشد که هم به صورت تخت و هم به صورت لبه دار قابل استفاده است.

 

توجه: هنگام خرید فرش، توجه داشته باشید که اگر گارانتی دارید، قبل از خرید فرش یکپارچه داخل اتاق، حتماً از فروشنده در مورد لغو گارانتی سوال کنید.

 

مواد کفپوش از چیست ؟

امروزه طیف گسترده ای از مواد کفپوش موجود است. نمونه های لاستیکی محبوب ترین انتخاب هستند زیرا بادوام هستند و به راحتی نصب می شوند. از الگوهای لبه های لاستیکی می توان برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد استفاده کرد.

 

اما مدل های بهتر خودروها با ساختار نرم تری بهتر در کف خودروها قرار می گیرند. نمونه‌های فرش عمدتاً از پارچه‌های متراکم‌تر و شبیه فرش ساخته می‌شوند و اغلب ظاهر بهتری دارند، اگرچه خیلی زود کثیف‌تر می‌شوند و خیلی آهسته خشک می‌شوند.

 

اگر این فرش‌ها را بشویید و بدون خشک کردن کامل آن‌ها را در وسیله نقلیه خود قرار دهید، پس از گذشت تنها چند روز بوی بدی خواهند گرفت که می‌تواند باعث ناراحتی مسافران شود. فرش های این نوع عموما حس بهتری را به مسافران القا می کنند و خودروهای لوکس زیادی با این نوع فرش در بازار وجود دارد.

خرید محصول با گارانتی تمدید برای کفپوش خودرو با کیفیت بالا باید دارای گارانتی تمدید شود. این امر به ویژه برای کلاس های مناسب وسایل نقلیه مهم است. این بدان معنی است که شما باید کفپوش جدید خود را با گارانتی طولانی خریداری کنید.

بررسی کنید که آیا طبقات مورد علاقه شما دارای گارانتی هستند یا خیر. محصولات کفپوش با گارانتی مناسب و متعلقات آن، اطمینان بیشتری را در خرید شما ایجاد می کند.

 

راهنمای خرید و نگهداری از کفپوش خودرو

اولین نکته در خصوص نگهداری کفپوش خودرو این است که به محض کثیف شدن و ریختن زباله به داخل محصول، آنها را سریع بشویید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید کفپوش های شما هرگز بوی نامطبوع در فضای داخلی خودرو متصاعد نشوند، باید همیشه آنها را تمیز نگه دارید! برای تمیز کردن کف، ابتدا آنها را از ماشین جدا کرده و خوب تکان دهید. سپس آنها را با آب و صابون بشویید. سپس آنها را به صورت عمودی در سایه و دور از نور قرار دهید تا به آرامی خشک شوند. توجه داشته باشید که هرگز نباید کفپوش ها را در حین شستن آنها تا و یا تا کنید. در عین حال مراقب باشید که از پوشش های کف خود در شرایط خیس و مرطوب برای داخل کابین خودرو استفاده نکنید.

 

نحوه شستشوی کف خودرو

برای دوام و طول عمر خودرو تا حد امکان شستشو را به تعویق نیندازید زیرا برخی مایعات و آلودگی های طولانی مدت باعث ظاهر ناخواسته و سایش زودرس می شود.

 

برای تمیز کردن کف خودرو، ابتدا باید آن را از خودرو جدا کرده و آن را تکان دهید تا هرگونه آلودگی پاک شود. می توانید این کار را با کمک جاروبرقی انجام دهید و سپس آن را روی یک سطح صاف پخش کنید. کف ماشین خود را با فشار آب تمیز کنید و با اسفنج و مواد شوینده بشویید. کف ماشین خود را آویزان کنید تا کاملا خشک شود. تا زمانی که کاملاً خشک نشده است، کف کفش خود را در کف خودرو پهن نکنید.

New title

New title

خرید کفپوش خودرو اسپورتیجخرید کفپوش خودرو جک اس 5خرید کفپوش خودرو ام وی امخرید کفپوش خودرو پورشه ماکانخرید کفی خودرو ایرانیخرید کفپوش خودرو لیفانکفپوش خودرو کوئیکخرید کفی خودرو سراتوخرید کفپوش خودرو هیوندای توسانخرید کفپوش خودرو نیسانخرید کفی خودرو bmwخرید کفپوش خودرو بسترن b30خرید کفپوش خودرو النتراخرید کفی خودرو پژوخرید کفی خودرو سایناخرید کفی خودرو خارجیخرید کفپوش خودرو سورنتوبهترین کفپوش خودرو ایرانیخرید کفی خودرو پرایدخرید کفی خودرو ساندروخرید کفپوش خودرو پلاسکفپوش خودرو 206خرید کفپوش خودرو ویتاراکفپوش خودرو جکخرید کفپوش خودرو راناخرید کفپوش خودرو جک اس 3خرید کفی خودرو شیکخرید کفی خودرو در رنگ مختلفخرید کفپوش خودرو کی ام سیخرید کفپوش خودرو 207خرید کفی خودرو بنزخرید کفی خودرو رنگیخرید کفی خودرو مشکیخرید کفپوش خودرو دناخرید کفی خودرو با کیفیت درجه یکخرید کفی خودرو ارزانکفپوش پرایدکفپوش خودرو کیاخرید کفپوش خودرو پراید 131خرید کفپوش خودرو راوفورخرید کفی خودرو شاسی بلندخرید کفپوش خودرو بنز کلاس سیخرید کفی خودرو با کیفیت عالیخرید کفی خودرو بی ام وخرید کفی خودرو 206خرید کفپوش خودرو جوکخرید کفی خودرو کرمخرید کفپوش خودرو نیسان مورانوخرید کفی خودرو هیونداخرید کفی خودرو ساناکفپوش خودرو پژو 405خرید کفپوش خودرو 207 پاناروماکفپوش خودرو لاماریخرید کفی خودرو سیاهخرید کفپوش خودرو تیوولیخرید کفی خودرو بی ام ئخرید کفپوش خودرو سانگ یانگخرید کفپوش خودرو سوناتا هیبریدخرید کفی خودرو سه بعدیبهترین کفپوش خودرو خارجیخرید کفپوش خودرو پژو پارسخرید کفپوش خودرو کوییک
قبلی
خرید 98 مدل جاروبرقی خانگی با ذکر نکات بسیار مهم در خرید (بهترین مدل های بازار)
بعد
راهنمای خرید تونر پاک کننده پوست برای انواع پوست ها در رایحه ها مختلف با کیفیت بالا

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید