خرید-ادوتویلت-مردانه

راهنمای خرید ادوتولیت مردانه اصل (بسیار خوش بو و جذاب) با رایحه ای شگفت انگیز و بی نظیر

در این مقاله، ما شما را در مورد هر آنچه که باید در مورد ادوتویلت مردانه بدانید، راهنمایی می کنیم. ما به شما کمک می‌کنیم رایحه مناسب را انتخاب کنید، نکاتی را در مورد نحوه استفاده از آن به شما ارائه می‌کنیم و به شما اجازه می‌دهیم تا چند ترفند مخفی برای ماندگاری طولانی‌تر ادوتویلت خود داشته باشید.

انواع مختلف ادو تویلت مردانه

انواع مختلفی از ادو تویلت مردانه در بازار موجود است. تلاش برای یافتن اینکه کدام یک برای شما مناسب است می تواند بسیار سخت باشد. در اینجا یک راهنمای سریع برای انواع مختلف ادو تویلت آورده شده است تا بتوانید هنگام خرید بطری بعدی خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

1. ادکلن: ادکلن عطری سبک و با طراوت است که برای استفاده روزمره مناسب است. آنها معمولاً با رایحه مرکبات یا گل ساخته می شوند و بسیار متنوع هستند.

2. اسپورت: یک عطر ورزشی برای مردان فعال مناسب است. آنها معمولا بوی تازه و تمیزی دارند، با ادویه هایی. این عطرها برای ورزش یا ورزش مناسب هستند.

3. Night Out: یک عطر شبانه برای بیرون رفتن شبانه مناسب است! آنها معمولاً سنگین تر و شدیدتر از عطرهای یک روز هستند. این عطرها برای یک شب خرما یا یک شب در شهر عالی هستند.

4. آفیس: یک عطر اداری برای مردان حرفه ای عالی است. آنها باید بوی تمیزی داشته باشند و بیش از حد قوی نباشند. این عطرها برای محل کار یا سایر تنظیمات حرفه ای عالی هستند.

5. کژوال: یک عطر غیررسمی برای هر مردی که بخواهد عالی است

بهترین ادو تویلت مردانه با توجه به نوع پوست

وقتی نوبت به یافتن بهترین ادو تویلت برای مردان می رسد، بهترین نقطه شروع، تعیین نوع پوست شما است. آیا پوست حساس، خشک یا چرب دارید؟ هنگامی که نوع پوست خود را شناختید، می توانید انتخاب های خود را محدود کنید تا عطر مناسب خود را پیدا کنید.

اگر پوست حساسی دارید، مهم است که ادو توالتی را انتخاب کنید که بدون الکل باشد. همچنین باید از عطرهای خیلی قوی یا طاقت فرسا خودداری کنید. در عوض، عطری سبک و با طراوت را انتخاب کنید که پوست شما را تحریک نکند.

پوست خشک می تواند از یک ادو تویلت با یک ماده مرطوب کننده مانند گلیسیرین بهره مند شود. این به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک می کند و از خشکی و سفت شدن آن جلوگیری می کند. عطری را انتخاب کنید که سبک و مطبوع باشد – چیزی که پوست شما را سنگین نکند.

در انتخاب ادو تویلت پوست چرب می تواند مشکل ساز باشد. شما نمی خواهید عطری را انتخاب کنید که خیلی سنگین یا چرب باشد، زیرا این امر می تواند پوست شما را حتی چرب تر نشان دهد. در عوض، به سراغ عطری سبک و با طراوت بروید که به تعادل روغن های طبیعی شما کمک می کند.

بهترین ادو تویلت مردانه با توجه به بودجه

عوامل زیادی در انتخاب بهترین ادو تویلت مردانه دخیل هستند، اما یکی از مهمترین آنها بودجه است. با توجه به عطرها و برندهای مختلف موجود در بازار، تشخیص اینکه از کجا باید شروع کرد در زمان پیدا کردن رایحه مناسب برای شما دشوار است.

به همین دلیل ما این راهنمای مفید را برای بهترین ادو تویلت مردانه با توجه به بودجه گردآوری کرده ایم. فرقی نمی‌کند به دنبال خریدی مجلل باشید یا گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین ادو تویلت مردانه آمده است:

لوکس: کرید اونتوس

اگر مایل به خرید یک بطری مجلل ادو تویلت هستید، Creed Aventus ارزش سرمایه گذاری را دارد. این رایحه ماندگار برای هر موقعیتی مناسب است و به شما احساس اعتماد به نفس و شیک بودن می دهد.

میان رده: تام فورد ارکیده سیاه

برای یک گزینه میان رده، ما عاشق تام فورد بلک ارکیده هستیم. این رایحه غنی و عجیب و غریب برای مناسبت های خاص یا شب های ملاقات مناسب است. همچنین یک ایده عالی برای هدیه برای مرد زندگی شما است که لیاقت یک چیز خاص را دارد.

نحوه استفاده از ادو تویلت برای مردان

ادو تویلت نوعی عطر است که برای استفاده روی بدن طراحی شده است. سبک تر از عطر است و معمولاً حاوی کمتر از 10٪ ترکیبات معطر است. ادو تویلت برای مردانی مناسب است که می‌خواهند بدون اینکه زیاده‌روی کنند، عطر و بویی را به زندگی روزمره خود اضافه کنند.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از ادو تویلت آورده شده است:

– آن را روی نقاط نبض خود بمالید. گرمای بدن شما به آزاد شدن عطر ادو تویلت کمک می کند. نقاط نبض خوبی برای هدف قرار دادن مچ دست، پشت گوش‌ها و در ناحیه آرنج شما هستند.

– با مقدار کم شروع کنید. همیشه بهتر است به جای اینکه از همان ابتدا زیاده روی کنید، با کمتر شروع کنید و در صورت نیاز بیشتر اضافه کنید. همیشه می‌توانید موارد بیشتری اضافه کنید، اما پس از روشن شدن نمی‌توانید آن را حذف کنید.

– پس از استفاده پوست خود را مالش ندهید. این کار مولکول های عطر را تجزیه می کند و عطر را ضعیف تر می کند. فقط بگذارید خودش خشک شود.

– در صورت نیاز در طول روز دوباره استفاده کنید. بوی ادو تویلت به مرور زمان محو می‌شود، بنابراین ممکن است لازم باشد آن را هر چند ساعت یک بار دوباره استفاده کنید تا عطر آن قوی بماند.

 

نتیجه گیری برای خرید ادوتویلت

اکنون که راهنمای جامع ما در مورد ادو تویلت مردانه را مطالعه کرده اید، باید درک بهتری از آنچه در هنگام خرید این نوع محصول باید به آن توجه کنید، داشته باشید. فاکتورهای مهمی که در مورد آن صحبت کردیم، مانند قدرت عطر، عطر و ماندگاری را در نظر داشته باشید، و باید بتوانید رایحه ای را پیدا کنید که کاملاً مطابق با نیازهای شما باشد. با تشکر برای خواندن!

New title

New title

قبلی
راهنمای خرید پارچ آب (مدل های بسیار شیک) در ابعاد مختلف و با بهترین قیمت بازار
بعد
راهنمای خرید محصولات بولگاری زنانه Bvlgari اصل و با بهترین کیفیت و قیمت در بازار

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید