راهنمای خرید دستگاه پوز سیار (بی سیم) و با سیم برای انواع فروشگاه با ارزانترین قمیت

ابزارهای POS یک بخش حیاتی از فروشگاه ها هستند که انتظار می رود امروز در فروشگاه در دسترس باشند. اکنون که با پیشرفت روش اقساط، نقل و انتقال نقدی از طریق پارت کارت شتاب به پایان رسیده است، گجت های پایانه فروشگاهی اصلی ترین مبادله هستند.

این گجت ها به صورت ارتباط سیمی و از راه دور ساخته شده اند و برخی از آنها این دو ظرفیت را به صورت همزمان دارند. در صورتی که واقعاً یک تلفن همراه می‌خواهید، مدل‌های عالی مختلفی در این کلاس وجود دارد که با چارچوب مالی استفاده از وب سریع مرتبط است.

راهنمای خرید خرید دستگاه پوز

ما به طور استثنایی با بهترین ابزار ارائه قابل حمل و نحوه عملکرد با آن آشنا هستیم. در هر صورت، درک اینکه این دفاتر با ظرفیت های مختلف اساساً یک پایانه معاملاتی هستند، وحشتناک نیست.

کلمه POS به معنای (محل خرده فروشی) است. با وجود کاربرد اساسی کاربر کارت، که اقساطی برای کسب اقلام است. دارای دفاتر مختلفی است، به عنوان مثال، دریافت موجودی رکورد، پوشش قبض و همچنین خرید مجدد تلفن.

امروزه انواع مختلفی از کاربران کارت در بازار وجود دارد. در این قسمت با بررسی جزییات هر کدام، نکات بهتری برای انتخاب و خرید وضعیت بدنی مناسب ارائه خواهیم داد.

طیف گسترده ای از هدایای فروشگاهی، دستگاه های قابل حمل استقرار

کاربر کارت ثابت

این نوع پست های فروشگاهی را می توان به عنوان اولین ابزاری که هر کسی می توانست امیدوار باشد در جستجوی آن پیدا کند، در نظر گرفت. استفاده از آن مستلزم ارتباط با خط تلفن و اینترنت است.

بدیهی است که این فروشگاه موجود علاوه بر این دارای مشکلات متعددی از جمله توقف استفاده همزمان از کاربر تلفن و کارت است. امروزه با جایگزینی مدل های جدید و دستیابی به کاربران کارت های قابل حمل، نگرانی چندانی در مورد این کاستی ها وجود ندارد.

یکی از معروف‌ترین و معمولی‌ترین مدل‌های POSE که می‌توان به‌طور پیوسته و با استفاده از خط تلفن از آن استفاده کرد، کاربر کارت S58 Pax است که در حال حاضر به عنوان یک ACband و موجودی در POSE در اینجا قابل دسترسی است.

عملاً انواع مختلفی از کاربران کارت جایگزین این نوع ابزارها شده اند. از آنجایی که تلفن های همراه متعددی وجود دارند که می توانند از اینترنت در خط تلفن استفاده کنند.

 

ابزار پوسچر قابل حمل

بدون شک، همه آن ابزار POS قابل حمل را می توان به عنوان معروف ترین و تازه ترین ابزار کاربر کارت مشاهده کرد. انتقال ساده، اندازه کم و به حداقل رسیده و باتری با باتری از نکات برجسته است

که این امکان را داشته است که به مسائل سازمان ها و ارائه دهندگان خاصی که به طور مستمر مشغول به کار هستند رسیدگی کند. وب مورد انتظار کاربر همه کاره کارت می تواند به طور موثر از طریق سیم کارت ارائه شود.

 

ابزار Wi-Fi Pos

کاملاً مسلم است که این نوع ابزارهای POS برای استفاده از این کاربر کارت به وب Wi-Fi نیاز دارند.

به همین ترتیب، فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها به‌دلیل ساده‌بودن و قابلیت استفاده، تصمیم‌گیری اساسی هستند.

باید توجه داشت که تمامی کاربران کارت وای فای از سیم کارت و سازمان های GPRS نیز پشتیبانی می کنند.

 

گجت حاضر اندروید

گجت اندروید POSE یکی از جدیدترین کاربران کارت است که با چارچوب کاری اندروید، به شما این امکان را می دهد که به طور موثر از برنامه نویسی اندروید – یک فروشگاه حسابداری مطابق با الزامات تجارت ما، صرف نظر از مبادلات اقساطی استفاده کنید.

گجت Android POSE Wi-Fi (وای فای) و سیم کارت را به طور مستقل پشتیبانی می کند.

 

کاربر کارت کامپیوتر

خرده فروشان شرکتی و مراکز خرید بزرگ بزرگترین مشتریان این نوع ابزارهای کاربر کارت هستند.

این ابزارهای کاربر کارت توسط یک چارچوب رایانه شخصی مرتبط با آن محدود شده اند و اشتباهات انسانی را کاهش می دهند.

به هر حال، امروزه ارتباط انواع مختلف ابزارهای پایانه ای که برای خرید در دسترس هستند با چارچوب های محصولات موجود در فروشگاه ها قابل تصور است.

بدیهی است که گجت هایی وجود دارند که می توانند از هر یک از دستگاه های خط تلفن، سیم کارت، وب ریموت و بلوتوث و … استفاده کنند.

New title

New title

قبلی
خرید 98 روشویی دستشویی و توالت سنگی در مدل های فوق العاده شیک با بهترین قیمت
بعد
راهنمای خرید روغن زیتون درجه یک گیلانی ، ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت

نظرتان را بنویسید