خرید-دیوارکوب-دیواری

راهنمای خرید دیوارکوب دکوری (بسیار شیک و زیبا) برای انواع خانه ها در طرح های متفاوت

دیوارکوب دیواری است که بر روی دیوار نصب می شود. اغلب به عنوان جایگزینی برای روشنایی بالای سر یا مسیر استفاده می شود. لامپ های دیواری انواع مختلفی دارند و می توانند برای اهداف داخلی و خارجی استفاده شوند. هنگام خرید لامپ دیواری، مهم است که طرح، نوع لامپ و قیمت را در نظر بگیرید. این راهنمای خرید به شما کمک می کند تا بهترین دیوارکوب دیواری را برای نیازهای خود پیدا کنید.

هماهنگی عناصر در یک محیط بسیار مهم است. به عنوان مثال استفاده از دیوار دکوراتیو با طراحی مدرن در فضایی که کاملا سنتی و کلاسیک طراحی شده است چندان جالب نیست و با محیط همخوانی ندارد.

دیوارکوب – منبع نور تزئینی

دیوارها اصلی ترین سطحی هستند که افراد هنگام ورود به فضا می بینند و باید با دقت تزئین شوند. آنها عملکرد و همچنین دکوراسیون را ارائه می دهند و می توانند بر روحیه اتاق تأثیر بگذارند. معیارهایی که باید در نظر گرفت عبارتند از:

معیارهای برتر برای انتخاب دیوارکوب برای دکوراسیون دیوار

استفاده از تزیین دیوار با یک تم در وسط اتاقی که دو طرح متفاوت دارد موثر نیست. هدف از طراحی و دکوراسیون تعادل است، بنابراین باید از داشتن قسمت هایی که هماهنگ نیستند اجتناب کنید.

باید مطمئن شوید که فضایی که در اختیار دارید و عناصر تزئینی شما به خوبی با هم کار می کنند. به عنوان مثال اگر در فضایی که کاغذ دیواری طرح دار روی دیواری که نقش و نگار هم دارد از دیوار دکوراتیو استفاده کنید، فضا شلوغ به نظر می رسد و دیوار دکوراتیو تاثیری نخواهد داشت.

انواع دیوارکوب دیواری برای خانه

انواع مختلفی از لامپ های دیواری تزئینی (دیوارکوب چراغی) در بازار موجود است، بنابراین مهم است که قبل از خرید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. در اینجا چند مورد از محبوب ترین انواع چراغ های دیواری تزئینی آورده شده است:

  1. دیوارکوب: دیوارکوب یکی از پرطرفدارترین انواع چراغ های دیواری تزئینی است. آنها معمولاً برای نصب روی دیوار طراحی می شوند و می توانند هم نور محیطی و هم روشنایی کار را فراهم کنند.
  2. لوستر: لوستر یکی دیگر از انواع پرطرفدار چراغ های دیواری تزئینی است. آنها اغلب از دیوارکوب ها پیچیده تر هستند و می توانند ظرافت را به هر اتاق اضافه کنند.
  3. آویز: آویز نوعی دیوارکوب دیواری است که از سقف آویزان می شود. آنها در سبک های مختلفی وجود دارند و می توان از آنها برای تامین نور محیط و کار استفاده کرد.
  4. چراغ های زمینی: چراغ های طبقه ای نوعی دیوارکوب دیواری هستند که روی زمین قرار می گیرند. آنها در سبک های مختلفی وجود دارند و می توان از آنها برای تامین نور محیط و کار استفاده کرد.

فاکتورهایی که هنگام خرید یک دیوارکوب دیواری باید در نظر گرفت

وقتی نوبت به انتخاب دیوارکوب دیواری مخصوصا مدل های دارای چراغ در مدل های عالی برای خانه شما می رسد، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین محصول ممکن را دریافت می کنید. در اینجا چند نکته در مورد مواردی که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید آورده شده است:

– اندازه لامپ حتماً از قبل منطقه ای را که قصد دارید لامپ را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید تا بدانید چه اندازه به بهترین وجه مناسب است. شما یک لامپ خیلی کوچک یا خیلی بزرگ برای فضا نمی خواهید.

– سبک لامپ. سبک های مختلفی از لامپ های دیواری تزئینی در بازار موجود است، بنابراین مهم است که یکی را انتخاب کنید که با زیبایی کلی خانه شما مطابقت داشته باشد. چه به دنبال چیزی مدرن و چه سنتی تر باشید، مطمئناً چراغی وجود دارد که برای شما مناسب است.

– قیمت. لامپ های دیواری تزئینی می توانند قیمت بسیار قابل توجهی داشته باشند، بنابراین مهم است که از قبل بودجه ای تعیین کنید و به آن پایبند باشید. با کمی خرید در اطراف، باید بتوانید یک لامپ با کیفیت عالی با قیمت مناسب خود پیدا کنید.

بهترین برندهای دیوارکوب دیواری دکوراتیو

برندهای مختلفی از لامپ های دیواری تزئینی در بازار وجود دارد و تشخیص اینکه کدام یک از آنها بهتر است دشوار است. با این حال، با انجام برخی تحقیقات و خواندن نظرات، می توانید حوزه را به چند گزینه خوب محدود کنید.

برخی از بهترین مارک های چراغ های دیواری تزئینی عبارتند از Hampton Bay، Kenroy Home و Quoizel. این برندها طیف گسترده ای از سبک ها و طرح ها را برای انتخاب ارائه می دهند، بنابراین می توانید لامپ مناسبی را برای مطابقت با دکوراسیون منزل خود بیابید. هر برند همچنین کیفیت و ارزش خوبی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که محصولی را دریافت می کنید که ماندگار خواهد بود.

هنگام انتخاب یک دیوارکوب دیواری، مهم است که در نظر داشته باشید که چه سبکی می خواهید و به چه نوع نوری نیاز دارید. لامپ های دیواری در طیف گسترده ای از اندازه ها هستند، بنابراین قبل از خرید، منطقه ای را که قصد دارید لامپ را در آن قرار دهید، اندازه گیری کنید. همچنین باید به این فکر کنید که آیا یک لامپ پلاگین می‌خواهید یا با باتری کار می‌کند، زیرا هم بر قیمت و هم بر روند نصب تأثیر می‌گذارد.

هنگامی که در مورد دیوارکوب دیواری عالی برای خانه خود تصمیم گرفتید، تنها چیزی که باقی می ماند این است که از افزودنی جدید به دکوراسیون خود لذت ببرید!

نحوه نصب دیوارکوب دیواری

اگر به دنبال اضافه کردن نور و سبک اضافی به دکوراسیون منزل خود هستید، نصب یک دیوارکوب دیواری یک گزینه عالی است. اما قبل از شروع خرید، مهم است که بدانید چگونه یکی را به درستی نصب کنید. در اینجا یک راهنمای سریع برای کمک به شما برای شروع آمده است:

  1. مکان مناسب را انتخاب کنید. شما می خواهید نقطه ای از دیوار را انتخاب کنید که نزدیک به پریز باشد تا بتوانید به راحتی لامپ را وصل کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در اطراف لامپ وجود دارد تا زمانی که در حال راه رفتن هستید، مانع از آن نشود.
  2. سوراخ های نصب را علامت بزنید. هنگامی که نقطه مناسب را پیدا کردید، از یک مداد برای مشخص کردن محل قرار گرفتن دو سوراخ نصب استفاده کنید.
  3. سوراخ های پایلوت را دریل کنید. از یک مته برای ایجاد سوراخ‌های آزمایشی روی علامت‌هایی که در مرحله 2 ایجاد کردید استفاده کنید. مراقب باشید که تمام طول دیوار را سوراخ نکنید!
  4. براکت دیواری را نصب کنید. براکت را روی سوراخ های پیلوت قرار دهید و برای محکم کردن آن از پیچ استفاده کنید.
  5. لامپ را آویزان کنید. اکنون زمان اضافه کردن سایه است! به سادگی آن را به براکت قلاب کنید و آن را تنظیم کنید تا در موقعیت عالی قرار گیرد.
  6. آن را به برق وصل کنید.

نتیجه گیری برای خرید دیوارکوب دیواری شیک

امیدواریم راهنمای خرید ما به شما کمک کرده باشد که جستجوی خود را برای دیوارکوب دیواری کامل محدود کنید. با گزینه های بسیار زیاد در بازار، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. اما با در نظر گرفتن نکات ما، باید بتوانید لامپی را پیدا کنید که متناسب با سبک و بودجه شما باشد. با تشکر برای خواندن!

 

New title

New title

قبلی
راهنمای خرید دسته و کنترلر بازی برای کامپیوتر و کنسول (ایکس باکس و پی اس) با قیمت فوق العاده
بعد
راهنمای خرید ست آینه و کنسول (شیک ترین مدل های بازار) مدل های روز و با قیمت های فوق العاده

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید