خرید-شیشه-شیر

راهنمای خرید شیشه شیر کوچک مسافرتی برای کودکان و نوزادان

خرید یک شیشه شیر با کیفیت بالا یکی از مواردی است که هر والدینی باید قبل از شروع خرید یک شیشه شیر جدید به آن توجه کند. در حالی که شیردهی ممکن است بهترین گزینه برای کودک شما باشد، اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، باید یک جایگزین خوب پیدا کنید. برای اینکه مطمئن شوید بهترین بطری را برای کودک خود دریافت می کنید، راهنمای ما را در زیر بخوانید.

در زمان خرید شیشه شیر مسافرتی به چه مواردی توجه کنیم ؟

 

آشنایی با انواع بطری های شیر از نظر مواد ساختاری محصولات شیشه ای: بطری های شیر شیشه ای یکی از بادوام ترین و ایمن ترین اقلام برای بچه ها هستند، تنها خطر شکسته شدن آنها این است که تمیز کردن و تمیز کردن آنها ساده است. همچنین می توان از آن برای نوشیدن استفاده کرد. از مایعات گرم برای عزیزان نیز استفاده کنید. بطری های سیلیکونی: بطری های شیر سیلیکونی شکستنی نیستند. برای ساخت این نوع شیشه از مواد مضر BPS استفاده نمی شود و به دلیل بدنه نرمی که دارد، برای در آغوش گرفتن فرزند گرامی شما ایده آل است.

نیازی به گفتن نیست که بطری های پلاستیکی شیر ارزان تر از شیشه ای هستند. آنها همچنین سبک تر هستند، اما برای استفاده کودکان یا نوزادان مناسب نیستند زیرا می توانند مواد شیمیایی را وارد غذا کنند. طبق گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO)، این بطری‌ها تنها بطری‌های پلاستیکی هستند که برای استفاده کودکان و نوزادان بی‌خطر هستند.

محصولات فولادی: آب بطری یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در ایران است. علاوه بر ایمن بودن، بسیار ارزان نیز هست. با این حال، آب بطری به اندازه آب لوله کشی دوام نمی آورد. اکثر مردم فقط برای مصارف شرب آب بطری می خرند. بعد از هر بار استفاده آنها را نمی شویند. بنابراین باید به درستی نگهداری شوند تا تازه بمانند.

 

هنگام انتخاب بطری شیر، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که بدنه بطری از چه ماده ای ساخته شده است. می توانید بین پلاستیک و شیشه یا فولاد و سیلیکون یکی را انتخاب کنید.

 

بخش های مختلف شیشه شیر مسافرتی

درب بطری: نکته بعدی که باید قبل از خرید شیشه شیر کودک در نظر بگیرید این است که محصول باید دارای درپوش محکم با فاکتور بهداشتی مناسب باشد که باعث می شود شیشه همیشه ایمن باشد. لیوان شخص باید بسیار تمیز باشد و اگر بطری پر است، محتویات آن نباید بیرون بریزد.

 

انواع سری ها: در هنگام خرید شیشه شیر برای کودکان توجه به شکل و استایل سری های به کار رفته در تولید آنها از دیگر مواردی است که پیشنهاد می کنیم در نظر بگیرید. سری شیشه های در نظر گرفته شده برای کودکان در چهار سبک کلی ارتودنسی (برای جلوگیری از پوسیدگی دندان)، ضد نفخ (برای جلوگیری از نفخ معده)، کلاسیک (مخصوص علاقه مندان به اشکال سنتی) و همچنین سینه مادر (برای جلوگیری از پوسیدگی دندان) طراحی و عرضه می شود. تشویق به تغذیه با شیر مادر).

 

جنس ظرف: مهم ترین قسمت شیشه شیر که به طور مستقیم بر سلامت و راحتی نوزاد شما تأثیر می گذارد، جنس ظرف است که می تواند از لاتکس یا سیلیکون ساخته شود. هر کدام از آنها مزایای خاص و منحصر به فردی دارند که توصیه می کنیم قبل از خرید با آنها آشنا شوید.

 

ظرفیت: یکی دیگر از عوامل مهمی که باید هنگام انتخاب شیشه شیر برای نوزاد در نظر بگیرید، ظرفیت داخلی آن شیشه شیر است. تولید کنندگان اغلب بطری ها را با در نظر گرفتن سن کودک طراحی می کنند، بنابراین بسته به سن کودک، ظرفیت کمتر یا بیشتر ایجاد می کنند.

 

امکانات اضافی: دارای دهانه، داشتن دسته، قابلیت حمل بند، داشتن خاصیت ضد نفخ، نحوه خروج شیر از محصول، درجه بندی بدنه ظرف شیر و … تنها بخشی از ویژگی های اضافی این قبیل است. شیشه شیر بچه هر یک از اینها می تواند در هزینه نهایی شیشه شیر کودک شما کاملاً مؤثر باشد.

 

سایزهای مختلف: با توجه به رشد سریع کودکان و نیاز بدنی آنها به تغذیه طولانی مدت از شیر مادر و شیر خشک، خرید محصولی که در سایزهای مختلف طراحی و تولید شده است را به شما توصیه می کنیم تا بتوانید از آن با بزرگتر استفاده کنید. یکی برای کودک دلبندتان از عینک های بزرگتر و یکدستتر از نظر خصوصیات ظاهری برای تغذیه او استفاده کنید.

 

ظاهر: یکی دیگر از موارد مهمی که در انتخاب شیشه شیر باید به آن توجه کنید این است که چقدر جذاب و رنگارنگ است. شیشه ای که جذاب و رنگارنگ نیست ممکن است باعث شود کودک شما آن را نادیده بگیرد و از آن استفاده نکند. اطمینان حاصل کنید که بطری به اندازه کافی جذاب و رنگارنگ است تا کودک شما را به استفاده از آن علاقه مند کند و او را به استفاده از آن علاقه مند کند.

 

شستشوی آسان: حتماً اقلامی را خریداری کنید که به راحتی تمیز شوند تا بتوانید به راحتی و بدون معطلی تمام قسمت های مورد نظر را تمیز کنید. چه با دست یا با کمک ماشین ظرفشویی خانگی خود، مطمئن شوید که تمام قسمت های یک وسیله ای را که می خواهید بشویید، بشویید.

 

قیمت بطری شیر: قیمت بطری شیرها با توجه به عوامل ذکر شده و همچنین ساختار و وجود امکانات رفاهی مختلفی که برای آنها در نظر گرفته شده است از چند ده هزار تومان شروع و ادامه دارد. تا چند صد هزار تومان و در نهایت این شما هستید شما باید این توانایی را داشته باشید که از بین هزار و یک نوع شیشه شیر موجود در بازار، یک خرید دلچسب و ارزان برای کودک خود انجام دهید. خرید شیشه شیر

New title

شیشه شیر وی کر مدل 01 گنجایش 240 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شیشه شیر بی بی سیل مدل 4417 گنجایش 120 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ست شیشه شیر اونت مدل scd37160

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
راهنمای خرید ظرف غذا سفری برای کمپینگ و مسافرت ها
بعد
نظافت فرش های خانگی و روش های تمیز کردن

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید