راهنمای خرید پمپ هوای آکواریوم و پمپ آب با بهترین قیمت بازار در 98 مدل متنوع

دستگاه پمپ هوای آکواریومی نام گجتی است که اکسیژن را به داخل آکواریوم سیفون می کند و می توان از آن برای انتقال اکسیژن به آب داخل مخزن استفاده کرد.
اگر تمایلی به داشتن ماهی سالم و پرانرژی دارید، باید از دستگاه وکیوم آکواریومی استفاده کنید. به هر طریق دیگری، آنها با نابودی موجودات اقیانوسی و ریشه کنی آنها مقابله خواهند کرد.

امروزه در بازار می توانید طیف وسیعی از سیفون های بادی را با اندازه ها و هزینه های مختلف پیدا کنید. بخشی از این ماشین‌های پنوماتیک فقط اکسیژن تولید می‌کنند و برخی دیگر نیز آب را کانالیزه می‌کنند و اکسیژن تولید می‌کنند.

قابلیت اصلی دستگاه وکیوم آکواریوم این است که هوا را از هوا به وسیله مکانیکی وارد آکواریوم شما کند. با وارد کردن هوا به داخل آب، با گسترش هوا و همچنین دادن آب اکسیژنه که ماهی ها و موجودات آکواریومی شما برای استراحت به آن نیاز دارند، آب را توسعه می دهید.

انواع دستگاه های پمپ هوای آکواریومی

دستگاه پمپ آکواریوم، همانطور که از نام آن مشخص است، در سطح خارجی آکواریوم قرار می گیرد و هوای ارسالی را از یک منظر خارجی از طریق یک شلنگ پلاستیکی منحصر به فرد به داخل منتقل می کند، اما مراقب باشید که استفاده از آن می تواند به موتور آسیب برساند. موتور و دستگاه پنوماتیک را برای چند ساعت خاموش کنید.

سیفون تصفیه آب

با وجود دستگاه پنوماتیک موجود در آکواریوم و تامین اکسیژن، این نوع سیفون نیز آب آکواریوم را تمیز می کند. در هر صورت یکی از مسائلی که در دستگاه های وکیوم و دستگاه های تصفیه آب آکواریوم وجود دارد این است که هیاهوی آنها به حدی است که وقتی سکوت همه جا را فرا می گیرد با هیاهوهای پر سر و صدا دیگران را ناراحت می کنند.

دستگاه پمپ هوا از کف

این سیفون ها عموماً در قسمت پایینی آکواریوم ها وارد می شوند و با حرکت و ایجاد پارگی آب را به حرکت در می آورند و به این ترتیب بخشی از اکسیژن موجود در فضا در سطح آب وارد آب می شود. علاوه بر این مانع از ایجاد بقایای داخل آکواریوم می شود و جریان ایجاد می کند و اجازه نمی دهد آب کهنه بماند.

سیفون داخل آکواریوم

این مدل در داخل آکواریوم تنظیم شده است. این سیفون ها هوا را از طریق خطی که سر آن خارج از آب است وارد آب می کنند.

دستگاه وکیوم مدرن

این نوع سیفون معمولاً برای افرادی که آکواریوم های بی شماری دارند و از این کار برای پرورش ماهی و موجودات دریایی و پرورش ماهی های بی شماری در آکواریوم ها و فروشگاه ها استفاده می کنند مناسب است.

حقیقت این است که این سیفون ها نوعی صرفه جویی در هزینه ها هستند به این دلیل که بر خلاف تهیه سیفون آب برای هر آکواریوم، با تهیه یک سیفون آب مدرن، اکسیژن مورد نیاز تمام آکواریوم ها را تامین می کنید.

ایده آل برای گردش عمومی هوا یا اهداف روشن کننده، پاک کردن کانال ها یا کانال های شن و ماسه. اکثر سازندگان اندازه های مختلفی را ارائه می دهند، با مدل های بزرگتر برای آکواریوم های عمیق تر یا برای راه اندازی هواده های متعدد. سیفون های عمومی از شیلنگ های استاندارد روی سر آکواریوم استفاده می کنند.

دستگاه پمپ هوا با باتری

اینها دستگاه‌های خلاء مفیدی هستند که به‌جای برق، تقاضای باتری را افزایش می‌دهند. آنها راه نجات در هنگام خاموشی هستند. چند سیفون بی سیم دارای قابلیت های دوگانه هستند، آنها معمولاً با سیستم هوای اجباری کار می کنند و پس از خاموشی به برق باتری D/C تغییر می کنند.

بهترین مارک و مدل دستگاه پمپ هوای آکواریوم

سیفون آکواریوم هیلا
سیفون سوبو آکواریوم
سیفون آکواریوم آب
سیفون آکواریوم ایهام
تمرکز بر تزئینات دستگاه های پنوماتیک آکواریوم

شلنگ هوا

شیلنگ هوا خطی است که برای مرتبط کردن سیفون در خارج از آکواریوم به مقیاس هوا یا ابزار دیگری در آب موجود در مخزن استفاده می کنید. برخی از ازن برای استفاده در راکتورهای ازن بی خطر هستند.

شیر یک طرفه

برای معرفی دستگاه خلاء باید از شیرهای جداکننده استفاده کرد. شیر چک ابزاری است که مستقیماً در خط بالایی وارد شده است که به هوا اجازه می دهد در یک مسیر عبور کند و مانع از جریان یافتن آب دوباره به سیفون در هنگام خاموشی می شود. در صورتی که آب از سیفون بالا برود به دنده آسیب می رساند و می تواند برای ماهی خطرناک باشد.

شیر گردش هوای آکواریوم

دریچه های تقسیم هوای آکواریوم زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که تعداد خطوط بیشتری از آنچه که می توان مستقیماً از سیفون واقعی تهیه کرد مورد نیاز باشد. در حد 5 مجموعه قابل دسترسی است، اما در صورت لزوم می توان آن را گسترش داد. سپس می‌توان جریان باد را به‌طور مستقل از دریچه تغییر داد تا تأثیر ایده‌آل مجموعه‌ای از سنگ‌های هوا، تزئینات و این تنها نوک کوه یخ باشد.

دریچه ارتباطی T شکل

اتصالات T-formed به شما این امکان را می دهد که پیشرفت هوا را از طریق لوله های مختلف مسیرهای هوایی تغییر دهید.

پک قطعات جدید:
بسیاری از ماشین های پنوماتیک دارای واحدهای تعمیر و نگهداری مخصوص به خود با قطعات یدکی هستند، به عنوان مثال، کانال های هوا، بوش های الاستیک، شاخه های نگهدارنده، چین های سوپاپ و پیچ. اکثریت قریب به اتفاق آنها دارای یک آچار منحصر به فرد برای استفاده در هنگام تعمیر هستند. جایگزینی این قطعات به عنوان یکی از ویژگی های یک برنامه پشتیبانی پیشگیرانه تضمین می کند که دستگاه پنوماتیک برای مدت طولانی کار می کند.

 

راهنمای خرید دستگاه پمپ هوا

آیا باید پمپ هوا را خریداری کنیم ؟
اگر در آکواریوم خود ماهی زیادی ندارید و از گیاهان آکواریومی برای اکسیژن استفاده می کنید، نیازی به خرید سیفون ندارید، در هر صورت واقعاً می خواهید یک دستگاه پنوماتیک بخرید وگرنه ماهی گرد و غبار را گاز می گیرد.

فیلتراسیون آکواریوم

آکواریوم به یک چارچوب کانال نیاز دارد. انواع مختلفی از کانال های آکواریومی وجود دارد که قابلیت های مختلفی دارند. چند کانال در داخل آکواریوم قرار دارد و آب از سیفون به کانال جاری می شود.

در این موارد یک سیفون ساده تر می تواند کار را تمام کند. با فرض اینکه کانال خارج از مخزن آکواریوم است، سیفون آکواریوم باید این گزینه را داشته باشد که آب را از مخزن خارج کند، داخل کانال و سپس به آکواریوم بازگرداند. برای این وضعیت ما می خواهیم مناطق جدی قدرت برای الف.

 

 

سرعت جریان آب

در آکواریوم باید اندازه گیری مطمئنی از آب وجود داشته باشد که به متغیرهایی مانند نوع کانال، نوع و تعداد ماهی ها و غیره بستگی دارد. به طور کلی تجویز می شود که آب آکواریوم 3 بار در هر ساعت جریان یابد. به عنوان مثال، در صورتی که آکواریوم شما 200 لیتر آب داشته باشد، هوشمندانه تر است که از سیفونی استفاده کنید که می تواند 600 لیتر آب را در هر ساعت سیفون کند.

انتخاب نوع دستگاه پمپ هوا برای آکواریوم

انواع مختلفی از این سیفون ها برای آکواریوم ها ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. نوع بیرونی آن در بیرون آکواریوم قرار می گیرد و با یک شلنگ پلاستیکی منحصر به فرد وارد آب می شود. این نوع به عنوان یک قاعده بیشتر دوام می آورد، با این حال شما باید آن را برای چند لحظه در روز با هدف گرم نشدن نگه دارید.

نوع درونی که اغلب به عنوان یک دستگاه پنوماتیک و تصفیه کننده آب استفاده می شود، بنابراین حداقل با یک کانال در داخل آکواریوم قرار می گیرد و هوا را از منظر خارجی به گجت می آورد. این دو مدل به شدت شلوغ هستند و زودتر آسیب می بینند.

سیفون کف آکواریوم که در قسمت پایینی آکواریوم وارد می شود و با حرکت آب از پایه، هوای داخل آب را می شکند و اکسیژن را تامین می کند. عمر طولانی، سر و صدای بسیار کم و انتظار شیب از نکات مثبت این نوع سیفون است.

به هر حال، با فرض اینکه فضای بزرگی با چند آکواریوم برای پرورش و تولید موجودات دریایی دارید، باید از یک دستگاه پنوماتیک آکواریومی در مقیاس مدرن استفاده کنید و از طریق آن به همه آکواریوم ها اکسیژن بدهید.

تاسیسات تصفیه آب

با فرض اینکه از آب تصفیه شده برای آکواریوم استفاده می کنید، وجود حیوانات در آن را به خطر می اندازید، زیرا آنها به نمک و مواد معدنی نیاز دارند، بسیار شبیه حالات معمولی رودخانه ها و اقیانوس ها.

بر این اساس باید آب آکواریوم را ماه به ماه تغییر دهید و ماهی را از بین ببرید. زباله و گل. با این حال، در صورتی که این کار به طور مداوم برای شما قابل اجرا نیست، از یک سیفون آکواریوم با قدرت فیلتراسیون استفاده کنید.

New title

پمپ هوا آکواریوم جیکس مدل JIY-228

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    15x8x5 سانتی متر
  • وزن
    390 گرم

مشخصات گرمکن

    تجهیزات نورپردازی

      مشخصات پمپ هوا

      • نوع پمپ
        الکترومغناطیسی
      • توان
        6 وات
      • هوادهی
        6 لیتر در دقیقه
      • فشار پمپ
        0.03 مگا پاسکال
      • دارای عملکرد بی صدا
        ندارد
      • تعداد خروجی هوا
        2 عدد

      مشخصات دفیوزر

        مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

          مشخصات غلظت سنج

            مشخصات چسب ریف

              مشخصات پمپ آب

                جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                پمپ هوا آکواریوم آکوا کد 499783 مدل AWP-1000

                مشخصات کالا

                مشخصات کلی

                • مناسب برای
                  آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
                • ابعاد
                  8x5x10 سانتی متر
                • وزن
                  287 گرم

                مشخصات گرمکن

                  تجهیزات نورپردازی

                    مشخصات پمپ هوا

                      مشخصات دفیوزر

                        مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                          مشخصات غلظت سنج

                            مشخصات چسب ریف

                              مشخصات پمپ آب

                                جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                                پمپ هوا آکواریوم هایلا کد 1930135 مدل Aco-300a

                                مشخصات فنی

                                مشخصات کلی

                                • مناسب برای
                                  آب شور , آب شیرین
                                • ابعاد
                                  20x20x30 سانتی متر
                                • وزن
                                  6500 گرم

                                مشخصات گرمکن

                                  تجهیزات نورپردازی

                                    مشخصات پمپ هوا

                                    • نوع پمپ
                                      الکترومغناطیسی
                                    • توان
                                      160 وات
                                    • هوادهی
                                      240 لیتر در دقیقه
                                    • فشار پمپ
                                      0.04 مگا پاسکال
                                    • دارای عملکرد بی صدا
                                      ندارد
                                    • تعداد خروجی هوا
                                      1 عدد
                                    • مناسب برای آکواریوم با حجم
                                      5000 لیتر
                                    • منبع تغذیه
                                      ac

                                    مشخصات دفیوزر

                                      مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                                        مشخصات غلظت سنج

                                          مشخصات چسب ریف

                                            مشخصات پمپ آب

                                              جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                                              پمپ هوا آکواریوم بویو مدل S-1800

                                              مشخصات کالا

                                              مشخصات کلی

                                              • مناسب برای
                                                آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
                                              • ابعاد
                                                22x16x11 سانتی متر
                                              • وزن
                                                2310 گرم

                                              مشخصات گرمکن

                                                تجهیزات نورپردازی

                                                  مشخصات پمپ هوا

                                                  • نوع پمپ
                                                    قابل شارژ
                                                  • دارای عملکرد بی صدا
                                                    ندارد
                                                  • تعداد خروجی هوا
                                                    2 عدد

                                                  مشخصات دفیوزر

                                                    مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                                                      مشخصات غلظت سنج

                                                        مشخصات چسب ریف

                                                          مشخصات پمپ آب

                                                            پمپ هوا آکواریوم سی استار کد 1055885 مدل HX-108

                                                            مشخصات فنی

                                                            مشخصات کلی

                                                            • مناسب برای
                                                              آب شیرین , پلنت (گیاهی)
                                                            • ابعاد
                                                              10x8x8 سانتی متر
                                                            • وزن
                                                              150 گرم

                                                            مشخصات گرمکن

                                                              تجهیزات نورپردازی

                                                                مشخصات پمپ هوا

                                                                  مشخصات دفیوزر

                                                                    مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                                                                      مشخصات غلظت سنج

                                                                        مشخصات چسب ریف

                                                                          مشخصات پمپ آب

                                                                            جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                                                                            پمپ هوای آکواریوم هایلا مدل ACO-388ِD کد 2677799

                                                                            مشخصات فنی

                                                                            مشخصات کلی

                                                                            • مناسب برای
                                                                              آب شور , آب شیرین
                                                                            • ابعاد
                                                                              12x15x24 سانتی متر
                                                                            • وزن
                                                                              3300 گرم

                                                                            مشخصات گرمکن

                                                                              تجهیزات نورپردازی

                                                                                مشخصات پمپ هوا

                                                                                  مشخصات دفیوزر

                                                                                    مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                                                                                      مشخصات غلظت سنج

                                                                                        مشخصات چسب ریف

                                                                                          مشخصات پمپ آب

                                                                                            جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                                                                                            پمپ هوا آکواریوم جیکس مدل JIY-338

                                                                                            مشخصات فنی

                                                                                            مشخصات کلی

                                                                                            • مناسب برای
                                                                                              آب شیرین
                                                                                            • ابعاد
                                                                                              17x12x8 سانتی متر
                                                                                            • وزن
                                                                                              500 گرم

                                                                                            مشخصات گرمکن

                                                                                              تجهیزات نورپردازی

                                                                                                مشخصات پمپ هوا

                                                                                                • نوع پمپ
                                                                                                  الکترومغناطیسی
                                                                                                • توان
                                                                                                  6 وات
                                                                                                • هوادهی
                                                                                                  10 لیتر در دقیقه
                                                                                                • فشار پمپ
                                                                                                  0.03 مگا پاسکال
                                                                                                • دارای عملکرد بی صدا
                                                                                                  ندارد
                                                                                                • تعداد خروجی هوا
                                                                                                  2 عدد

                                                                                                مشخصات دفیوزر

                                                                                                  مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                                                                                                    مشخصات غلظت سنج

                                                                                                      مشخصات چسب ریف

                                                                                                        مشخصات پمپ آب

                                                                                                          جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                                                                                                          پمپ هوا آکواریوم ایهایم کد 2403423 مدل 400

                                                                                                          مشخصات فنی

                                                                                                          مشخصات کلی

                                                                                                          • مناسب برای
                                                                                                            آب شور , آب شیرین
                                                                                                          • ابعاد
                                                                                                            23.5x8.5x14.5 سانتی متر
                                                                                                          • وزن
                                                                                                            900 گرم

                                                                                                          مشخصات گرمکن

                                                                                                            تجهیزات نورپردازی

                                                                                                              مشخصات پمپ هوا

                                                                                                              • سایر توضیحات
                                                                                                                دارای تنظیم هوا
                                                                                                              • همراه با سنگ هوای اورجینال و شیلنگ کم صدا و کم مصرف
                                                                                                              • تکنولوژی آلمان
                                                                                                              • ساخت چین
                                                                                                              • 4 وات

                                                                                                              مشخصات دفیوزر

                                                                                                                مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                                                                                                                  مشخصات غلظت سنج

                                                                                                                    مشخصات چسب ریف

                                                                                                                      مشخصات پمپ آب

                                                                                                                        جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                                                                                                                        پمپ هوا آکواریوم جیکس مدل JIY-318

                                                                                                                        مشخصات فنی

                                                                                                                        مشخصات کلی

                                                                                                                        • مناسب برای
                                                                                                                          آب شیرین
                                                                                                                        • ابعاد
                                                                                                                          13x10x6 سانتی متر
                                                                                                                        • وزن
                                                                                                                          250 گرم

                                                                                                                        مشخصات گرمکن

                                                                                                                          تجهیزات نورپردازی

                                                                                                                            مشخصات پمپ هوا

                                                                                                                            • نوع پمپ
                                                                                                                              الکترومغناطیسی
                                                                                                                            • توان
                                                                                                                              3 وات
                                                                                                                            • هوادهی
                                                                                                                              3 لیتر در دقیقه
                                                                                                                            • فشار پمپ
                                                                                                                              0.015 مگا پاسکال

                                                                                                                            مشخصات دفیوزر

                                                                                                                              مشخصات تیغه های تمیزکننده شیشه

                                                                                                                                مشخصات غلظت سنج

                                                                                                                                  مشخصات چسب ریف

                                                                                                                                    مشخصات پمپ آب

                                                                                                                                      جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

                                                                                                                                      New title

                                                                                                                                      قبلی
                                                                                                                                      راهنمای خرید 98 مدل دوچرخه خیابانی ، کوهستانی و تفریحی ارزان و حرفه ای
                                                                                                                                      بعد
                                                                                                                                      راهنمای خرید کفش پیاده روی برای بانوان (پررضایت ترین مدلها) بسیار نرم و با دوام

                                                                                                                                      پست های مرتبط

                                                                                                                                      نظرتان را بنویسید