خرید مینی واش

خرید 98 مینی واش برتر موجود در بازار (باکیفیت و ارزان) + لیست قیمت

آیا تا به حال نام مینی ‌واش را شنیده اید و یا نمی دانید مینی واش چیست ؟ همانطور که می دانید امروزه لوازم بسیار زیادی برای ایجاد شدن آسایش و رفاه حال مردم تولید و بازار عرضه می‌شود که یکی از آنها  مینی واش می باشد. حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که مینی واش چیست ؟ در پاسخ به این سوال بهتر است به شما بگویم که مینی واش همان ماشین لباسشویی است که در ابعاد کوچکتر توسط شرکت های تولید شده است. لازم به ذکر است بدانید که این محصول از ویژگی بسیار زیادی برخوردار است و یک محصول بسیار پرکاربرد محسوب می شود، برای اینکه با این محصول بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید چون ما قصد داریم این محصول پرکاربرد را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

 

آشنایی با انواع مینی واش

در این محتوا قصد داریم شما را با انواع مینی واش آشنا کنیم، البته در ابتدای کار بهتر است بدانید که مینی واش دارای نام های گوناگون مانند ( لباسشویی دستی، لباسشویی نوزاد، کهنه شور و لباسشویی دانشجویی ) می باشد و این نام ها بر اساس کاربرد های مینی واش انتخاب شده است در واقع می توان گفت هر شخص س نام مورد نظر خود را برای این دستگاه گذاشته است. توجه داشته باشید که مینی واش دارای آپشن زیادی نمی باشد اما بسیار پرکاربرد است.

  • مینی واش با سبد خشک کن
  • مینی واش تمام اتوماتیک
  • مینی واش دستی
  • مینی واش تکی
  • مینی واش دوقلو

 

مینی واش ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند

می نی واش ها با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام دارای کارایی های خاص خود را دارند. برای مثال اگر بخواهیم تفاوت میان مینی واش با سبد خشک کن و مینی واش دو قلو را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است بگویم که مینی واش تکی با سبد خشک کن، قابلیت شستشو ، آبگیری و خشک کردن لباس را با یک موتور انجام می‌دهد، اما مینی واش های دوقلو دارای دو موتور می باشند که دور موتور شستشوی آن حدود ۲۰۰ دور و دور موتور خشک کن آن حدود 500 دور در دقیقه است. اگر بخواهیم  مینی واش تکی را مورد بررسی قرار دهیم می‌توانیم بگوییم که این مینی واش تنها قابلیت شستشو و آبگیری دارد در نتیجه نمی‌توان توقع داشت که مینی واش تکی لباس را خشک کند البته به این نکته هم توجه داشته باشید که مینی واش تکی از ابعاد و اندازه کوچکتری برخوردار است و قیمت آن هم نسبت به نوع دوقلوی خود کمتر می باشد.

 

مینی واش تمام اتوماتیک چه امکاناتی دارد

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که مینی واش تمام اتوماتیک دارد موتور بسیار قدرتمند آن است که باعث می‌شود شما حجم بیشتری از لباس را در داخل آن بریزید و بشویید، در ثانی دیگ دستگاه تمام اتوماتیک استیل بوده و در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم میباشد. یکی از ویژگی های بسیار بارز این محصول مجهز بودن به شیر برقی برای آب گیری به صورت خودکار و اتوماتیک می باشد که باعث شده نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. لازم به ذکر است بدانید مینی واش تمام اتوماتیک دارای صفحه کنترل دیجیتالی است و شما می توانید به راحتی از سه قابلیت شستشو، آبکشی و خشک کن این محصول استفاده کنید.

 

مینی واش برای چه اشخاصی مناسب است؟

مینی واش یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی برای یکسری از اقشار محسوب می‌شود و در حال حاضر بسیاری از افراد در عین حال که ماشین لباسشویی دارند مینی واش هم خریداری می کنند، لازم به ذکر است بدانید که این محصول پرکاربرد در وهله اول به کار مادران می آید که قصد دارند لباس های نوزاد خود را با دست بشویند. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد مینی واش را به نام کهنه شور هم می شناسند. اما یک قشر از جامعه استفاده زیادی از این دستگاه می کنند. همانطور که می دانید دانشجو ها شرایط مالی خوب و ایده آل را برای خرید یک ماشین لباسشویی ندارد در نتیجه استفاده از یک مینی واش تمام اتوماتیک که دارای قیمت مناسب است میتواند بهترین گزینه برای یک دانشجو باشد. البته این دستگاه برای اقشار مختلف جامعه مفید و پرکاربرد است و ما تنها دو نمونه از مصرف کننده گان این دستگاه را معرفی کردیم.

 

بررسی چند نکته مهم در مورد مینی واش

در این قسمت از محتوا قصد داریم چند نکته بسیار مهم در مورد مینی واش ها را در اختیار شما قرار دهیم توجه داشته باشید که در هنگام خرید باید به ظرفیت مینی واش، سرعت چرخش موتور و میزان مصرف برق و آب آن توجه کافی را داشته باشید.

 

ظرفیت مینی واش چقدر است ؟

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب مینی واش ظرفیت آن می باشد، لازم به ذکر است بدانید که مینی واش مانند ماشین لباسشویی از ظرفیت مشخصی برخوردار است و شرکت های تولید کننده دقیقاً ظرفیت آن را مثل ماشین لباسشویی بر حسب کیلوگرم مشخص می کنند. در هنگام خرید اگر شما یک مینی واش ۵ کیلویی خریداری کنید دقیقاً می توانید به اندازه ۵ کیلوگرم لباس در درون آن بشویید. در نتیجه برای این که در هزینه هایی همچون قیمت دستگاه و مصرف آب و برق صرفه جویی کنید پیشنهاد میکنیم مینی واش را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در نهایت بهتر است بدانید که ظرفیت مینی واش ها بین 1 الی 5 کیلوگرم است.

 

میزان مصرف آب و برق مینی واش به چه اندازه است؟

یکی دیگر مباحثی که باید هنگام خرید مینی واش با آن توجه ویژه داشته باشید میزان مصرف آب و برق این سری از دستگاه می باشد. لازم به ذکر است بدانید که مصرف برق بر اساس کیلو وات بر ساعت است و تنها راهی که برای فهمیدن میزان مصرف یک دستگاه وجود دارد برچسب انرژی آن می باشد. لازم به ذکر است بدانید که بر روی هر دستگاهی یک برچسب انرژی وجود دارد که میزان مصرف از سطح A تا سطح G رتبه بندی شده است که اگر بر روی برچسب یک دستگاه میزان مصرف A ثبت شده باشد یعنی این دستگاه کمترین میزان مصرف برق را دارد اما اگر بر روی دستگاه مینی واش مد نظر شما حرف G بر روی برچسب انرژی درج شده بود بدانید که مصرف برق این دستگاه بسیار بالا می باشد. میزان مصرف آب این دستگاه بسیار مناسب است اما در هر شرایط باید به مدل دستگاه و تعداد دفعاتی که از دستگاه استفاده می شود توجه ویژه داشت.

 

خرید لباسشویی ارزان

بررسی سرعت چرخش موتور مینی واش

سرعت چرخش موتور یک مانی واش دقیقا همان سرعت شستشوی لباس می باشد، توجه داشته باشید که مینی واش ها از سرعت مشخصی برخوردار هستند که در واقع دارای سرعتی حدود ۵۰۰ دور در دقیقه ۳۰۰۰ دور در دقیقه می باشند.

 

چگونه می توان از مینی واش استفاده کرد

تا به حال از مینی واش استفاده نکرده‌اید بهتر است بدانید که در ابتدا باید کمی آب گرم درون می باش بریزید در مرحله بعد مقداری پودر شوینده را به آن اضافه کرده و مینی واش را روشن کنید. لازم به ذکر است بدانید که سه دقیقه طول می کشد تا پودر شوینده در آب گرم حل شود و بعد از آن می توانید لباس را به درون دستگاه بریزید. با این کار شما بعد از زمان مورد نیاز برای تمیز شدن لباس ها می توانید مینی واش را خاموش کرده لباس ها را از آن خارج کنید.

یکی از مهم‌ ترین نکات این است که بسیاری از افراد مینی واش را در درون حمام نگهداری می کنند و اگر شما هم از این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم که یک سیم از بدنه مینی واش به یک لوله آهنی متصل کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری نمایید.

 

استفاده از مینی واش چه مزایا و معایبی دارد

اگر بخواهیم مزایای این دستگاه را بیان کنیم در ابتدا بهتر است بدانید که قیمت مینی واش باعث شده تا بسیاری از خانواده ها به جای خرید ماشین لباسشویی به خرید مینی واش بپردازند، یکی دیگر از مزایای این دستگاه ابعاد کوچک و وزن کم آن می باشد که این امکان را به شما می دهد تا آن را در هر فضایی قرار داده و به راحتی آن را جا به جا کنید. در انتها بهتر است بدانید که یکی از بزرگترین مزایای مینی واش ها  مصرف کم آب و برق می باشد. اما در مورد معایب مینی واش ها هم بهتر است بگوییم که در مینی واش های غیر اتوماتیک و دستی عمل آبکشی، آبگیری و خشک کردن صورت نمی پذیرد.

 

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی کوچک (مینی واش)

آیا به دنبال ماشین لباسشویی کوچکی هستید که برای خانه شما مناسب باشد؟ اگر چنین است، پس شما به جای مناسب آمده اید! این راهنمای جامع همه چیزهایی را که برای یافتن بهترین مینی واش برای نیازهای خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. ما موضوعاتی مانند ظرفیت، اندازه، قیمت و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد. در پایان این راهنما، شما به تمام اطلاعاتی که برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد مینی واش مناسب شما نیاز دارید مجهز خواهید شد!

مینی واش چیست؟

یک ماشین لباسشویی کوچک برای کسانی که در آپارتمان ها یا خانه های کوچک زندگی می کنند و فضای زیادی برای یک ماشین لباسشویی فول سایز ندارند مناسب است. این ماشین‌ها معمولاً جمع و جور هستند و می‌توان آن‌ها را روی میز یا کف قرار داد و نگهداری آن‌ها را آسان می‌کند. اکثر مینی واشرها می توانند حجم لباس های شسته شده بین 1 تا 2 فوت مکعب را تحمل کنند که برای یک فرد یا زوج مجرد مناسب است.

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی کوچک هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع ماشینی را می خواهید: مدل بارگیری از جلو یا بارگیری از بالا. لودرهای جلو دارای صرفه جویی در مصرف انرژی هستند و آب کمتری مصرف می کنند، اما می توانند گران تر باشند. تاپ لودرها مقرون به صرفه تر هستند، اما آب و انرژی بیشتری مصرف می کنند.

در مرحله بعد، ویژگی های مورد نظر خود را در مینی واشر خود در نظر بگیرید. برخی از ماشین‌ها دارای خشک‌کن داخلی هستند، در حالی که برخی دیگر دارای چرخه آبکشی اضافی یا چرخه قبل از شستشو هستند. شما همچنین می خواهید به ظرفیت فکر کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر مینی واشرها می توانند 1-2 فوت مکعب لباس ها را بشویید. اما اگر خانواده بزرگ‌تری دارید یا لباس‌های زیادی می‌شویید، ممکن است به دستگاهی با ظرفیت بیشتر نیاز داشته باشید.

انواع ماشین لباسشویی های کوچک

وقتی صحبت از ماشین لباسشویی های کوچک می شود، چند نوع مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. رایج ترین نوع ماشین لباسشویی کوچک، مینی واش است. این نوع دستگاه برای کسانی که در آپارتمان‌های کوچک یا خانه‌هایی زندگی می‌کنند که فضا محدود است مناسب است.

یکی دیگر از انواع ماشین لباسشویی های کوچک، ماشین لباسشویی های قابل حمل است. این نوع دستگاه برای کسانی که نیاز به شستن لباس های خود در سفر دارند بسیار مناسب است. ماشین لباسشویی های قابل حمل کوچک و سبک هستند و حمل و نقل آنها را از یک مکان به مکان دیگر آسان می کند.

اگر به دنبال ماشین لباسشویی کوچکی هستید که هم مقرون به صرفه و هم بادوام باشد، ممکن است بخواهید یک مینی واش را در نظر بگیرید. این نوع ماشین برای کسانی که بودجه کمی دارند اما هنوز به ماشینی با کیفیت نیاز دارند که کار را انجام دهد عالی است.

مزایا و معایب ماشین های لباسشویی مینی واش

ماشین های لباسشویی کوچک که به عنوان مینی واش نیز شناخته می شوند، گزینه ای عالی برای افرادی هستند که در فضاهای کوچک زندگی می کنند یا نیازی به شستن حجم زیادی از لباس ها در یک زمان ندارند. با این حال، قبل از خرید یک ماشین لباسشویی کوچک، مزایا و معایبی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مزایا:

-ماشین های لباسشویی کوچک نسبت به مدل های بزرگتر از نظر انرژی کارآمدتر هستند. این بدان معناست که آنها هر ماه پول شما را در قبوض آب و برق صرفه جویی می کنند.

آنها همچنین در مصرف آب کارآمدتر هستند، که اگر سعی می کنید دوستدار محیط زیست باشید، مهم است.

-ماشین های لباسشویی کوچک معمولاً نسبت به همتایان بزرگتر خود قیمت کمتری دارند. این آنها را به گزینه ای عالی برای افرادی با بودجه کم تبدیل می کند.

معایب:

-از آنجایی که ماشین های لباسشویی کوچک ظرفیت کمتری دارند، شستن تعداد زیادی لباس ممکن است زمان بیشتری ببرد. اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا اگر عادت دارید که بتوانید تعداد زیادی لباس را در یک زمان بشویید، باید به این نکته توجه داشته باشید.

-برخی ماشین های لباسشویی کوچک ممکن است تمام ویژگی های مورد نظر شما مانند چرخه های مختلف شستشو یا خشک کن داخلی را نداشته باشند.

هنگام خرید ماشین لباسشویی مینی واش به چه نکاتی توجه کنیم؟

وقتی نوبت به خرید یک ماشین لباسشویی کوچک می رسد، برای اینکه مطمئن شوید بهترین محصول ممکن را دریافت می کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. در اینجا چند نکته در مورد مواردی که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید آورده شده است:

-سایز: یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب ماشین لباسشویی کوچک باید به آن توجه کرد اندازه آن است. اطمینان حاصل کنید که فضای موجود در خانه خود را اندازه گیری کرده و مدلی را انتخاب کنید که به راحتی مناسب باشد.

-ظرفیت: نکته دیگری که باید در نظر داشت ظرفیت دستگاه است. اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا لباس‌های زیادی می‌شویید، به ماشینی نیاز دارید که بتواند بار بزرگ‌تری را تحمل کند. با این حال، اگر تنها زندگی می‌کنید یا خانواده کوچکی دارید، می‌توانید با ماشین‌هایی با ظرفیت کمتر کار کنید.

-ویژگی ها: وقتی صحبت از ویژگی ها می شود، چند مورد ضروری وجود دارد که باید در ماشین لباسشویی کوچک خود به دنبال آنها باشید. اطمینان حاصل کنید که دارای چرخه های شستشوی متعدد است، زیرا این کار به شما در هنگام شستن لباس ها انعطاف پذیری بیشتری می دهد. علاوه بر این، به دنبال دستگاهی باشید که دارای ویژگی خاموش شدن خودکار باشد، زیرا این کار می تواند در دراز مدت در مصرف انرژی و هزینه شما صرفه جویی کند.

مینی واش را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی کوچک هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا باید تصمیم بگیرید که به چه اندازه دستگاهی نیاز دارید. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید یک ماشین بارگیری از بالا یا از جلو داشته باشید. در نهایت، باید تصمیم بگیرید که دستگاه خود را از کجا بخرید.

چند مکان برای پیدا کردن ماشین های لباسشویی کوچک وجود دارد. فروشگاه‌های بزرگ مانند Sears و JCPenney و همچنین فروشگاه‌های لوازم خانگی مانند Home Depot و Lowe’s آنها را می‌فروشند. همچنین می توانید ماشین های لباسشویی کوچک را به صورت آنلاین در سایت هایی مانند آمازون و eBay پیدا کنید.

هنگام انتخاب یک ماشین لباسشویی کوچک، قبل از خرید حتما نظرات را بخوانید. این به شما کمک می کند دستگاهی با کیفیت انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

چگونه از  مینی واش استفاده کنیم؟

یک ماشین لباسشویی کوچک که به آن مینی واش نیز می گویند، می تواند افزودنی عالی برای روتین لباسشویی شما باشد. آنها برای آپارتمان های کوچک یا خانه هایی که فضا محدود است عالی هستند. اما چگونه می توان از مینی واش استفاده کرد؟

در اینجا چند نکته وجود دارد:

– مینی واش را با لباس و آب پر کنید. مقدار آب مورد نیاز شما به اندازه دستگاه و بار لباس بستگی دارد.

– مواد شوینده را به آب اضافه کنید. می توانید از مواد شوینده مایع یا پودری استفاده کنید.

-دستگاه را روشن کنید و چرخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکثر مینی واش ها چرخه های متفاوتی برای انواع پارچه دارند.

-اجازه دهید دستگاه چرخه خود را اجرا کند. پس از اتمام، لباس شما تمیز خواهد شد!

نتیجه گیری برای خرید ماشین لباسشویی مینی واش

امیدواریم از راهنمای خرید ماشین لباسشویی کوچک ما لذت برده باشید! اگر آن را مفید یافتید، لطفاً آن را با دوستان یا خانواده خود که ممکن است برای یک دستگاه جدید در بازار هستند به اشتراک بگذارید. و اگر سوالی دارید، در نظرات زیر مطرح کنید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به آنها پاسخ دهیم. خرید خوبی داشته باشید!

 

جمع بندی برای خرید مینی واش

مطمئناً شما تا قبل از مطالعه این محتوا نمی دانستید که مینی واش چیست ؟ اما با اطلاعاتی که در مورد این محصول به دست آورده اید می توانید  بهترین مینی واش را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همانطور که در محتوا مطالعه کردید مینی واش یکی از محصولات پر کاربرد محسوب می‌شود، در ثانی اگر در شرایط خاص قرار دارید و نمی توانید به اندازه خرید یک ماشین لباسشویی هزینه کنید بهترین انتخاب برای شما خرید یک مینی واش با کیفیت تمام اتوماتیک است.مینی واش ها در تنوع قیمتی زیادی هستند.برای شما دوستان راهنمای خرید مچ بند هوشمند به تازگی آپدیت شده است.

خرید ماشین لباسشویی ، خرید ماشین لباسشویی دانشجویی و کوچک

New title

مینی واش کوپکس مدل XPB35-2020

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • سرعت چرخش موتور
    500 دور در دقیقه
  • وزن
    4.600 کیلوگرم

گنجایش و ابعاد

  • ظرفیت دیگ
    3.5 کیلوگرم
  • ابعاد
    330x330x580 میلی‌متر

مصرف انرژی

  • رده انرژی
    +A

سایر مشخصات

  • خشک‌کن
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل M3700

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • نوع مخزن
    در از بالا
  • سرعت چرخش موتور
    500 دور در دقیقه
  • وزن
    4.5 کیلوگرم

گنجایش و ابعاد

  • ظرفیت دیگ
    3.7 کیلوگرم
  • ابعاد
    390x390x530 میلی‌متر

مصرف انرژی

  • رده انرژی
    A

سایر مشخصات

    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش میلاد مدل MS150

    مشخصات فنی Milad MS150 Diaper Cleaner

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • طبقه بندی رنگی
      ساده
    • وزن
      5 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      1.5 کیلوگرم
    • ابعاد
      330x370x470 میلی‌متر

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      ندارد
    • بخارشو
      ندارد
    • قفل کودک
      ندارد
    • سایر ویژگی‌ها
      - ظرفیت شستشو 1/5 کیلوگرم
    • - مجهز به رله حرارتی برای جلوگیری از سوختن موتور
    • - مصرف انرژی بسیار پایین با توان شستشوی بالا
    • - بدنه پلاستیکی و ضدزنگ
    • - دارای ورودی آب
    • - قابلیت آبکشی البسه
    • - جابجایی آسان
    • - زمان و سیستم شستشو : 5 تا 15 دقیقه، دو دور(چپ و راست گرد)
    • - نیروی محرکه غیر مستقیم (تسمه ای)
    • - مجهز به کلید سلکتور جهت خاموش و روشن کردن
    • - تنوع رنگ : آبی، صورتی، سفید، یاسی، قرمز، لیمویی
    • - وزن خالص 5 کیلوگرم
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش بلسون مدل BW35-Nanosilver

    مشخصات فنی

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      500 دور در دقیقه
    • لوله ورودی آب سرد و گرم
      دارد
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • طبقه بندی رنگی
      ساده
    • وزن
      6000 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      3.5 کیلوگرم
    • ابعاد
      380x360x550 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      +A

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      دارد
    • بخارشو
      ندارد
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش میلاد مدل MS120

    مشخصات فنی

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      400 دور در دقیقه
    • لوله ورودی آب سرد و گرم
      دارد
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • طبقه بندی رنگی
      ساده
    • وزن
      5 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      1.2 کیلوگرم
    • ابعاد
      330x370x470 میلی‌متر
    • طول
      370 میلی‌متر
    • عرض
      330 میلی‌متر
    • ارتفاع
      470 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      A

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      ندارد
    • بخارشو
      ندارد
    • قفل کودک
      ندارد
    • سایر ویژگی‌ها
      - ظرفیت شستشو 1/2 کیلوگرم
    • - مجهز به رله حرارتی برای جلوگیری از سوختن موتور
    • - مصرف انرژی بسیار پایین با توان شستشوی بالا
    • - بدنه پلاستیکی و ضدزنگ
    • - دارای ورودی آب
    • - قابلیت آبکشی البسه
    • - جابجایی آسان
    • - زمان و سیستم شستشو : 5 تا 15 دقیقه، دو دور(چپ و راست گرد)
    • - نیروی محرکه غیر مستقیم (تسمه ای)
    • - مجهز به کلید سلکتور جهت خاموش و روشن کردن
    • - تنوع رنگ : سفید
    • - وزن خالص 5 کیلوگرم

    مینی واش سان لوکس مدل BW-1600

    مشخصات فنی

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      800 دور در دقیقه
    • وزن
      4 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      3.5 کیلوگرم
    • ابعاد
      550x360x500 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      +A

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      دارد
    • سایر ویژگی‌ها
      رنگ درب دودی شفاف
    • دارای سبد خشک کن
    • - ظرفیت 16 لیتر
    • - دارای تایمر
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش مسافرتی فریدولین مدل SW10

    مشخصات فنی Feridolin SW10 Traveler Diaper Cleaner

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • طبقه بندی رنگی
      ساده
    • وزن
      4 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      1 کیلوگرم
    • ابعاد
      375× 355× 355 میلی‌متر

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      ندارد
    • سایر ویژگی‌ها
      - امکان جداسازی موتور و قرار دادن داخل سطل
    • - موتور گیربکسی
    • - 130 وات
    • - دارای شلنگ ورودی آب
    • - دارای تایمر 15 دقیقه ای
    • - طول سیم برق: 1.4 متر
    • - دارای پایه های ضدلغزش
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش سافلون مدل SF3050

    مشخصات فنی Saflon SF3050 Diaper Cleaner

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      800 دور در دقیقه
    • لوله ورودی آب سرد و گرم
      ندارد
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • طبقه بندی رنگی
      ساده
    • وزن
      4.5 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      3.5 کیلوگرم
    • ابعاد
      550 × 360 × 350 میلی‌متر
    • طول
      350 میلی‌متر
    • عرض
      360 میلی‌متر
    • ارتفاع
      550 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      A

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      ندارد
    • بخارشو
      ندارد
    • سایر ویژگی‌ها
      - دارای تایمر 15 دقیقه ای
    • - دارای شیلنگ تخلیه آب
    • - دارای سبد خشک کن
    • - توان خروجی 50 وات
    • - حجم مخزن 16 لیتر
    • - دارای سنسور قطع کن خودکار جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش هوکوپلاس مدل HK3350

    مشخصات فنی

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      800 دور در دقیقه
    • لوله ورودی آب سرد و گرم
      ندارد
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • طبقه بندی رنگی
      ساده
    • وزن
      5 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      3.5 کیلوگرم
    • ابعاد
      250x280x430 میلی‌متر
    • طول
      350 میلی‌متر
    • عرض
      360 میلی‌متر
    • ارتفاع
      550 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      +A

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      ندارد
    • بخارشو
      ندارد
    • قفل کودک
      ندارد
    • سایر ویژگی‌ها
      دارای تایمر 15 دقیقه ای
    • - دارای شیلنگ تخلیه آب
    • - دارای سبد خشک کن
    • - توان خروجی 50 وات
    • - حجم مخزن 16 لیتر
    • - دارای سنسور قطع کن خودکار جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش اینترناسیونال مدل MW3700

    مشخصات فنی

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      500 دور در دقیقه
    • لوله ورودی آب سرد و گرم
      ندارد
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • وزن
      11.5 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      3.7 کیلوگرم
    • ابعاد
      590x365x400 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      B

    سایر مشخصات

    • بخارشو
      ندارد
    • قفل کودک
      ندارد
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش مدل P-16

    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش ارشیا مدل AR-MW3000

    مشخصات فنی Arshia AR-MW3000 Diaper Cleaner

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      400 دور در دقیقه
    • لوله ورودی آب سرد و گرم
      دارد
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • طبقه بندی رنگی
      ساده
    • وزن
      5.5 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      3 کیلوگرم
    • ابعاد
      510 × 360 × 370 میلی‌متر
    • طول
      370 میلی‌متر
    • عرض
      360 میلی‌متر
    • ارتفاع
      510 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • میزان مصرف برق
      240 کیلو وات ساعت در سال

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      دارد
    • بخارشو
      ندارد
    • تعداد برنامه های شست و شو
      1 عدد
    • قفل کودک
      دارد
    • سایر ویژگی‌ها
      - دارای تایمر شستشو
    • - کم مصرف
    • - در شفاف قابل دید
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش آاگ اینترنشنال مدل 2020

    مشخصات فنی

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      500 دور در دقیقه
    • وزن
      3.4 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      2.5 کیلوگرم
    • ابعاد
      320x320x500 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      +A

    سایر مشخصات

    • خشک‌کن
      دارد
    • سایر ویژگی‌ها
      ساخت ایران
    جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

    مینی واش مدل Prs7000

    مشخصات فنی

    مشخصات کلی

    • نوع مخزن
      در از بالا
    • سرعت چرخش موتور
      1400 دور در دقیقه
    • صفحه نمایش
      ندارد
    • طبقه بندی رنگی
      استیل
    • وزن
      12 کیلوگرم

    گنجایش و ابعاد

    • ظرفیت دیگ
      7 کیلوگرم
    • ابعاد
      480x480x820 میلی‌متر

    مصرف انرژی

    • رده انرژی
      A

    سایر مشخصات

      جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

      مینی واش اینترنشنال آنیل مدل MWT3000

      مشخصات فنی

      مشخصات کلی

      • نوع مخزن
        در از بالا
      • صفحه نمایش
        ندارد
      • وزن
        5 کیلوگرم

      گنجایش و ابعاد

      • ظرفیت دیگ
        3.5 کیلوگرم
      • ابعاد
        555 × 360 × 350 میلی‌متر

      سایر مشخصات

      • خشک‌کن
        ندارد
      • سایر ویژگی‌ها
        - قدرت موتور ۶۰ وات
      • - تولید شده از مواد فایبرگلاس با مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی
      • - کم حجم، سبک با قابلیت جا به جایی و حمل آسان و سریع
      • - موتور قدرتمند و کم صدا
      • - مناسب جهت لباس نوزاد و البسه کم حجم
      • - مناسب جهت شست و شوی البسه رنگی
      • - صرفه جویی در مصرف برق، آب و مواد شوینده
      • - مجهز به دو تایمر جدا برای شست و شو و خشک کن
      • - ظرفیت خشک کن ۱ کیلوگرم
      جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

      مینی واش کوپکس مدل CMW-1140

      مشخصات فنی

      مشخصات کلی

      • نوع مخزن
        در از بالا
      • سرعت چرخش موتور
        800 دور در دقیقه
      • لوله ورودی آب سرد و گرم
        ندارد
      • صفحه نمایش
        دارد
      • توضیحات صفحه نمایش
        صفحه لمسی - تایمر - شست و شو
      • وزن
        4.7 کیلوگرم

      گنجایش و ابعاد

      • ظرفیت دیگ
        3.5 کیلوگرم
      • ابعاد
        390x350x550 میلی‌متر
      • طول
        390 میلی‌متر
      • عرض
        350 میلی‌متر
      • ارتفاع
        550 میلی‌متر

      مصرف انرژی

      • رده انرژی
        A

      سایر مشخصات

      • خشک‌کن
        دارد
      • بخارشو
        ندارد
      • قفل کودک
        ندارد
      • میزان صدا
        20 دسی بل
      جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

      مینی واش فریدولین مدل SWTD35

      مشخصات فنی Feridolin SWTD35 Diaper Cleaner

      مشخصات کلی

      • نوع مخزن
        در از بالا
      • صفحه نمایش
        دارد
      • طبقه بندی رنگی
        ساده
      • وزن
        12 کیلوگرم

      گنجایش و ابعاد

      • ظرفیت دیگ
        3.5 (2.5 کیلوگرم لباس خشک) ) کیلوگرم
      • ابعاد
        730× 370× 630 میلی‌متر

      سایر مشخصات

      • خشک‌کن
        دارد
      • بخارشو
        ندارد
      • سایر ویژگی‌ها
        - مجهز به پنل دیجیتال و نوسانگیر برق
      • - بدنه تمام پلاستیک و پروانه پرقدرت
      • - دارای دو موتور مجزای شست‌وشو و خشک‌کن
      • - موتور خشک‌کن 1400 دور در دقیقه، ظرفیت خشک‌کن 2.5 کیلوگرم
      • - دارای پمپ تخلیه و فیلتر پرزگیر
      • - مجهز به رله حرارتی جهت جلوگیری از سوختن موتور
      • - مگنت تخلیه آب و سوئیچ ایمنی توقف کار هنگام بازکردن در خشک‌کن
      جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

      مینی واش اینترنشنال آنیل مدل MW7000

      مشخصات فنی

      مشخصات کلی

      • نوع مخزن
        در از بالا
      • سرعت چرخش موتور
        500 دور در دقیقه
      • وزن
        4.4 کیلوگرم

      گنجایش و ابعاد

      • ظرفیت دیگ
        6 کیلوگرم
      • ابعاد
        450x400x700 میلی‌متر

      مصرف انرژی

      • رده انرژی
        A

      سایر مشخصات

      • خشک‌کن
        ندارد
      جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

      مینی واش سام ست مدل XPB30-1208

      مشخصات فنی Samset XPB30-1208 mini wash

      مشخصات کلی

      • نوع مخزن
        در از بالا
      • سرعت چرخش موتور
        500 دور در دقیقه
      • لوله ورودی آب سرد و گرم
        ندارد
      • صفحه نمایش
        ندارد
      • طبقه بندی رنگی
        ساده
      • وزن
        4 کیلوگرم

      گنجایش و ابعاد

      • ظرفیت دیگ
        3 کیلوگرم
      • ابعاد
        35x36x555 میلی‌متر

      مصرف انرژی

      • رده انرژی
        A
      • میزان مصرف برق
        24 کیلو وات ساعت در سال

      سایر مشخصات

      • خشک‌کن
        دارد
      • سایر ویژگی‌ها
        رنگ ‌بندی سفید، مشکی، صورتی و آبی
      • وزن دستگاه 4 کیلوگرم، ظرفیت دیگ 3 کیلوگرم
      • دارای تایمر 15 دقیقه ای
      • دارای شلنگ تخلیه آب
      • دارای سبد خشک کن
      • توان خروجی 50 وات
      جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

      مینی واش کوپکس مدل XPB30-2020

      مشخصات فنی

      مشخصات کلی

      • نوع مخزن
        در از بالا
      • سرعت چرخش موتور
        400 دور در دقیقه
      • لوله ورودی آب سرد و گرم
        ندارد
      • صفحه نمایش
        ندارد
      • طبقه بندی رنگی
        ساده
      • وزن
        6 کیلوگرم

      گنجایش و ابعاد

      • ظرفیت دیگ
        2.5 کیلوگرم
      • ابعاد
        400x400x570 میلی‌متر

      مصرف انرژی

      • رده انرژی
        ++A

      سایر مشخصات

        جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

        مینی واش سان لوکس مدل BW-1600S

        مشخصات فنی

        مشخصات کلی

        • نوع مخزن
          در از بالا
        • سرعت چرخش موتور
          800 دور در دقیقه
        • وزن
          4 کیلوگرم

        گنجایش و ابعاد

        • ظرفیت دیگ
          3.5 کیلوگرم
        • ابعاد
          500x360x550 میلی‌متر

        مصرف انرژی

        • رده انرژی
          +A

        سایر مشخصات

        • خشک‌کن
          دارد
        • سایر ویژگی‌ها
          - دارای سبد خشک کن
        • - ظرفیت 16 لیتر
        • - دارای تایمر
        جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

        New title

        قبلی
        بهترین لیزر های بدن 2021 (از نظر خریداران قبلی) + لیست قیمت و خرید
        بعد
        45 مدل فوم و ژل بهداشتی با کیفیت و خوش عطر برای بانوان و آقایان + لیست قیمت

        پست های مرتبط

        نظرتان را بنویسید