خرید گیتار الکتریک حرفه ای (98 مدل متنوع) با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

گیتار الکتریک یکی از محبوب ترین سازها در جهان است و دلیل خوبی هم دارد. آنها همه کاره هستند، یادگیری آنها آسان است، و بازی کردن با آنها بسیار سرگرم کننده است. اما اگر در دنیای گیتار الکتریک تازه کار هستید، تعداد زیادی از گزینه ها می تواند بسیار زیاد باشد. چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ در این پست وبلاگ، ما شما را در مورد هر چیزی که در مورد خرید گیتار الکتریک باید بدانید، راهنمایی می کنیم. ما با صحبت در مورد آنچه که در یک گیتار باید جستجو کنیم شروع می کنیم، سپس به برخی از توصیه های برتر خود می پردازیم. در پایان، تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری مناسب نیاز دارید، خواهید داشت.

 

بهترین راهنمای خرید گیتار الکتریک

در عصر حاضر، انتخاب های زیادی برای خرید گیتار الکتریک وجود دارد. با مدل‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند دشوار باشد. ناگفته نماند، مجموعه وسیعی از نقاط قیمتی می تواند بسیار زیاد باشد. در این راهنمای خرید، ما به شما کمک می کنیم تا تمام فاکتورهایی را که باید در هنگام خرید گیتار الکتریک در نظر بگیرید، مرتب کنید. ما نکاتی را در مورد مواردی که در گیتار باید جستجو کرد و همچنین از مواردی که باید اجتناب کرد ارائه خواهیم داد. در پایان این راهنما، شما تمام دانش لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید بعدی خود خواهید داشت.

گیتار الکتریک – یک نمای کلی

وقتی صحبت از گیتار الکتریک به میان می آید، قبل از خرید باید به چند نکته توجه کنید. در اینجا مروری اجمالی از آنچه باید هنگام خرید گیتار الکتریک در نظر داشته باشید آورده شده است.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع موسیقی است که می خواهید پخش کنید. گیتارهای مختلفی برای سبک های مختلف موسیقی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید موسیقی متال بنوازید، به یک گیتار با خروجی بالا نیاز دارید. اگر می خواهید جاز بنوازید، به یک گیتار با خروجی کمتر نیاز دارید.

دومین چیزی که باید در نظر بگیرید محدوده قیمتی است که با آن راحت هستید. قیمت گیتارهای الکتریک از چند صد دلار تا چند هزار دلار متغیر است. مهم است که گیتاری را پیدا کنید که در حد بودجه شما باشد تا در خرید خود بیش از حد خرج نکنید.

سومین موردی که باید به آن توجه کنید مارک گیتار است. امروزه برندهای مختلفی از گیتار الکتریک در بازار وجود دارد. برخی از برندهای محبوب تر عبارتند از Fender، Gibson و Ibanez. مهم است که قبل از خرید در مورد برندهای مختلف تحقیق کنید تا بتوانید بهترین مطابق با نیازها و ترجیحات شما را پیدا کنید.

این سه مورد را هنگام خرید گیتار الکتریک در نظر داشته باشید و مطمئن باشید که گیتار مناسب خود را پیدا خواهید کرد!

انواع گیتار الکتریک

گیتار الکتریک انواع مختلفی دارد و هر کدام صدا و سبک خاص خود را دارند. در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین انواع گیتار الکتریک آورده شده است:

-Fender Stratocaster یکی از نمادین ترین و محبوب ترین گیتارهای الکتریک ساخته شده است. این به خاطر صدای روشن و تمیز و طراحی شیک و زیبایش معروف است.

-Gibson Les Paul یکی دیگر از انواع بسیار محبوب گیتار الکتریک است. به دلیل صدای غنی و کامل و ساختار محکم آن شناخته شده است.

-Fender Telecaster یکی دیگر از گیتارهای الکتریک کلاسیک است. آن را به خاطر صدای تند و سبک کانتری خود می شناسند.

-Gibson SG نوع جدیدتری از گیتار الکتریک است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. آن را به خاطر صدای تهاجمی و هارد راک خود می شناسند.

-Ibanez RG یک نوع گیتار محبوب برای طرفداران هوی متال و هارد راک است. این به خاطر گردن فوق سریع و پیکاپ های قدرتمندش معروف است.

هنگام خرید گیتار الکتریک به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگامی که به دنبال خرید یک گیتار الکتریک هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا باید در مورد سبک موسیقی که می خواهید اجرا کنید فکر کنید. گیتارهای الکتریک متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام صدای خاص خود را دارند. اگر مطمئن نیستید که چه نوع موسیقی را می خواهید اجرا کنید، ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از خرید، یک گیتار الکتریک اجاره یا قرض بگیرید.

هنگامی که در مورد سبک موسیقی که می خواهید پخش کنید تصمیم گرفتید، باید بودجه خود را در نظر بگیرید. قیمت گیتارهای الکتریک از چند صد دلار تا چند هزار دلار متغیر است. اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است ایده خوبی باشد که یک گیتار دست دوم یا ارزان قیمت بخرید. همیشه می توانید بعداً با بهبود مهارت های خود ارتقا دهید.

در نهایت هنگام خرید گیتار الکتریک حتما یک گیتار با گارانتی تهیه کنید. این امر از سرمایه شما در صورت بروز مشکل در ابزار محافظت می کند. با گزینه های بسیار زیادی که امروزه در بازار موجود است، دلیلی وجود ندارد که گیتار الکتریک مناسب برای نیازهای خود را پیدا نکنید.

بهترین گیتار الکتریک موجود در بازار

وقتی صحبت از گیتار الکتریک به میان می آید، گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است می تواند سخت باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای خرید را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین گیتار الکتریک را برای نیازهای خود پیدا کنید.

در هنگام خرید گیتار الکتریک باید به چند نکته توجه کنید:

1. بودجه شما

اینکه چقدر پول می‌خواهید برای یک گیتار الکتریک خرج کنید، عامل مهمی در تصمیم‌گیری برای خرید گیتار است. گیتارهای سطح ابتدایی هستند که برای مبتدیان عالی هستند و همچنین سازهای سطح بالایی که حرفه ای ها از آنها استفاده می کنند. قبل از شروع جستجو تصمیم بگیرید که چقدر مایلید هزینه کنید.

2. سبک موسیقی که می خواهید پخش کنید

هنگام جستجوی گیتار الکتریک باید به نوع موسیقی که می خواهید اجرا کنید نیز توجه کنید. اگر به نواختن سبک‌های سنگین‌تر موسیقی مانند متال یا راک علاقه دارید، به گیتاری نیاز دارید که بتواند آن سبک‌ها را اجرا کند. از سوی دیگر، اگر می خواهید سبک های دلپذیرتری مانند جاز یا بلوز را بنوازید، به یک ساز متفاوت نیاز دارید. قبل از خرید، سبک موسیقی را که می خواهید پخش کنید در نظر بگیرید.

3. ویژگی هایی که نیاز دارید

وقتی صحبت از گیتار الکتریک به میان می آید، انواع مختلفی از ویژگی ها وجود دارد که بسته به نیاز شما می تواند مهم باشد. برای مثال، اگر به دنبال یک گیتار با اعوجاج زیاد برای سبک‌های سنگین‌تر موسیقی هستید، پس

چگونه از گیتار الکتریک خود مراقبت کنیم

با فرض اینکه قبلاً یک گیتار الکتریک خریداری کرده اید، در این بخش نکاتی در مورد نحوه مراقبت از آن ارائه می شود. گیتار الکتریک یک ساز ظریف است و باید با احتیاط کار کرد. نکات زیر به شما کمک می کند تا گیتار الکتریک خود را در بهترین شکل نگه دارید:

1. گیتار الکتریک خود را تمیز و عاری از خاک و گرد و غبار نگه دارید. پس از هر بار استفاده، بدن و گردن را با یک پارچه نرم پاک کنید.

2. مراقب باشید که گیتار الکتریک خود را نیندازید یا ضربه نخورید. ضربه ناگهانی می تواند به بدن یا اجزای داخلی آسیب برساند.

3. گیتار الکتریک خود را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید در مکانی امن نگهداری کنید. یک کیس سخت برای محافظت از سرمایه شما ایده آل است.

4. گیتار الکتریک خود را برای تعمیر و نگهداری منظم و در صورت نیاز به یک تکنسین واجد شرایط ببرید.

نتیجه گیری برای خرید گیتار الکتریک

بهترین راه برای خرید گیتار الکتریک این است که ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس در مورد ویژگی هایی که برای شما مهم هستند تصمیم بگیرید. با مدل‌ها و برندهای مختلف موجود، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند دشوار باشد. با این حال، با صرف زمان برای انجام تحقیقات و درک آنچه به دنبال آن هستید، می‌توانید گیتار مناسبی را برای خود بیابید.

در مورد انتخاب گیتار الکتریک، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا به این فکر کنید که چه سبک موسیقی را می خواهید اجرا کنید. آیا به دنبال یک گیتار همه کاره هستید که بتواند هر چیزی را از راک تا متال را کنترل کند؟ یا بیشتر به یک ژانر خاص مانند جاز یا بلوز علاقه دارید؟ سبک نوازندگی خود را نیز در نظر بگیرید – آیا شما یک نوازنده لید هستید یا گیتاریست ریتم؟ این به محدود کردن گزینه های شما کمک می کند.

بعد، نگاهی به بودجه خود بیندازید. قیمت گیتارهای الکتریک از حدود 100 دلار تا چندین هزار دلار متغیر است. مهم است که قبل از شروع جستجوی خود، ایده روشنی در مورد مقداری که می خواهید (و می توانید) خرج کنید، داشته باشید.

هنگامی که این عوامل را در نظر گرفتید، زمان آن رسیده است که مدل ها و برندهای خاص را بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، به بررسی های آنلاین نگاهی بیندازید یا از دوستانی که گیتار می نوازند توصیه بخواهید. هنگامی که چند گزینه را پیدا کردید که متناسب با نیازهای شما باشد، وقت آن است که آنها را برای تست رانندگی ببرید! به فروشگاه موسیقی محلی خود بروید و

New title

New title

قبلی
خرید غذای سگ با کیفیت (98 مدل تا %98 تخفیف) بهترین خوراکی سگ با قیمت
بعد
خرید ساز دف حرفه ای (98 مدل متنوع) با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید