وقتی فناوری به آسیب پذیری کمک می کند

این مقاله بخشی از خبرنامه On Tech است.

یک کلیشه وجود دارد که استارتاپ های فنی روی چیزهای بی اهمیت متمرکز شده اند. و در حالی که برنامه های زیادی برای تحویل پیتزا و پیاده روی سگ وجود دارد ، تکنسین هایی نیز وجود دارند که روی مشکلات جدی کار می کنند.

در زمانی که ده ها میلیون آمریکایی شغل خود را از دست داده اند ، مهم است که چگونه شرکت ها از فناوری برای کمک به دیگران استفاده می کنند ، برجسته کنند.

همانطور که هفته گذشته اشاره کردم Propel ، در سال 2014 برای کمک به دریافت کنندگان تمبر مواد غذایی از مزایای تلفن های خود ، کوپن های کلیپ و درخواست شغل شروع شد.

اکنون که تعداد بیشتری از مردم تلاش می کنند ، Propel همچنین به مشتریان خود راهنمایی های عملی را برای خدمات دولتی مرتبط با همه گیر ارائه می دهد ، و 1000 $ پرداخت نقدی ، با کمک خیرین را به افراد هدایت می کند.

حدود 38 میلیون آمریکایی با درآمد پایین از طریق برنامه تغذیه تکمیلی یا SNAP از مزایای تمبر غذا دریافت می کنند. نیازهای آنها – و تعداد آنها – اکنون در حال افزایش است.

جیمی چن ، بنیانگذار و مدیر اجرایی 32 ساله Propel ، گفت تقریبا 9 نفر از 10 نفری که از برنامه Propel استفاده می کنند گفتند که از زمان ضربه همه گیر ، شغل خود را از دست داده اند یا ساعت کاری کاهش یافته اند. برخی ایالت ها گفته اند که تعداد برنامه های جدید SNAP از ماه مارس شروع به افزایش می کند.

پروپل شروع به کمک بیشتر کروناویروس در برنامه خود کرده است. این امر درمورد اینکه آیا قانون جدید واجد شرایط پرداخت هزینه های بیشتر برای تمبر مواد غذایی است ، مردم را راهنمایی می کند و مردم را راهنمایی می کند تا در دستیابی به چک های محرک دولتی کمک کنند

Propel همچنین اخیراً با سازمانهای خیریه ارتباط برقرار کرده است تا 1000 دلار نقدی را بطور تصادفی به افرادی که از برنامه آن استفاده می کنند هدایت کند. ایده این است که به سرعت به افرادی که ممکن است به پرداخت اجاره یا قبض های دیگر برای کمک نیاز داشته باشند ، پول بدست آورید. چن گفت پروپل تاکنون بیش از 10 میلیون دلار توزیع کرده است.

برنامه Propel جادویی نیست. ویژگی اصلی آن به افراد امکان می دهد به جای تماس با خط تلفن دولتی ، تعادل موجود در حساب های تمبر غذایی خود را بررسی کنند.

اما همانطور که در بسیاری از برنامه های شبکه ایمنی اجتماعی صادق است ، درخواست و استفاده از تمبر مواد غذایی می تواند یک طعمه آور باشد. همکار من تارا سیگل برنارد به تازگی نوشت که در برخی ایالت ها ، مردم نمی توانند از مزایای SNAP برای خرید مواد غذایی به صورت آنلاین یا وانت های سوپر مارکت استفاده کنند – گزینه هایی که جذاب است زیرا مردم سعی می کنند از فروشگاه ها خودداری کنند. (برنامه Propel با این کار کمکی نمی کند.)

چن وقتی صحبت از راه اندازی فن آوری کرد و محصولات و خدمات آنها را در افراد با درآمد بالاتر هدف قرار داد ، اذیت شد. وی گفت: “مردم کاملاً نابینا در مورد چقدر پول افراد کم درآمد و چقدر کم خدمت آنها هستند.”

او از تجربه شخصی صحبت می کند. چن گفت که وقتی 10 سال داشت پدرش شغل خود را از دست داد و بعضی اوقات خانواده اش برای قرار دادن غذا روی میز مشکلی داشتند.

چن اظهار امیدواری کرد که پروپل “نوعی شرکتی باشد که والدین من هنگام بزرگ شدن دوست داشتند از آنها استفاده کنم.”

نکته این هفته

نکته هفته
وسایل خود را مقداری T.L.C ارائه دهید.

برایان X. چن ، ستون نویس فناوری شخصی ما به ما یادآوری می کند که همیشه لازم نیست چیزهای جدید بخریم.

با نگرانی بسیاری از مردم در مورد پول در حال حاضر ، این یک لحظه خوب است که یاد بگیریم چگونه بهتر از لوازم الکترونیکی خود مراقبت کنیم و زندگی آنها را تمدید کنیم.

برخی از ستونهای گذشته من برای دستیابی طولانی تر رایانه ها ، تلفن های هوشمند و تبلت های ما به اصول اولیه نرفته اند. مراحل شامل گسترش حافظه ، اضافه کردن حافظه و تعویض باتری ها است.

اگر می خواهید فقط یک هفته این کار را برای تمدید عمر وسایلتان انجام دهید ، من شما را تشویق می کنم به میزان ذخیره خود در دستگاه های خود دقت کنید و برنامه ها ، پرونده ها و رسانه های غیر ضروری را پاک کنید. هرچه بیشتر از این صرفه جویی کنید ، دستگاه های شما کندتر می شوند.

در اینجا یک نقطه شروع وجود دارد: در آیفون ، iPhone Storage را بررسی کنید ، که برنامه هایی را نشان می دهد که بیشترین اطلاعات را دارند و آخرین باری که از آنها استفاده کرده اید. در دستگاه های Android ، Google ابزاری مشابه با نام Files را ارائه می دهد. حذف برنامه هایی که در ماه ها با آنها لمس نکرده اید ، برنامه ساده ای است که باعث خراب شدن تلفن شما می شود.

آیا لپ تاپی دارید که می توانید در گنجه ای که می خواهید احیا کنید ، نگه دارید یا کنجکاو هستید که چگونه می توانید آن تلویزیون قدیمی را طولانی تر کار کنید؟

ایمیل خود را با D.I.Y. ontech@nytimes.com ارسال کنید سؤالات ، و ما با کمک دوستانمان در Wirecutter و سایر متخصصان به انتخابی پاسخ خواهیم داد. لطفا “اسباب بازی S.O.S” را قرار دهید در خط موضوع

قبل از رفتن …

از Google تا پنتاگون: اریک اشمیت ، گوگل C.E.O.O ، سابق می گوید که او اطمینان دارد که فناوری ، برخی از آن ها در مقررات نظامی نسبتاً بی آزمایش شده ، عملکرد دفاعی و اطلاعاتی ایالات متحده را بهبود می بخشد ، گزارش می دهد که همکاران من کیت کانگر و Cade Metz گزارش دادند. اشمیت از سرعت آهسته تغییر ناامید است ، اما او با شکایت هایی روبرو شده است که از آنچه که پنتاگون می خواهد سود مالی می برد ، سود برده است.گوسفندهای خواب آلود و سگهای چرنوبیل: دیوید پوگ ، نویسنده تایمز ، آخر هفته اخیر را با فعالیت های توریستی مجازی از جمله یک تور ویدئویی از سگ های ساکن در منطقه هسته ای سابق اوکراین و یک کلاس جادویی به هم زد. دیوید گفت که تجربیات آنلاین روشی ناقص اما مبتکر برای جذب خود در دنیای دیگری است.هنگامی که شورای شهر سیب زمینی های شیرین را به زمین می اندازد: مقامات رسمی سطح پایین در چین برای فیلمبرداری از خریداران آنلاین برای محصولات ساخته شده یا کشاورزی در مناطقشان ، فیلم های کوتاه و پخش اینترنتی می گیرند.

New title

New title

قبلی
کد تخفیف دیجیکالا
بعد
بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان با قیمت مناسب

نظرتان را بنویسید