بررسی کولر گازی تی تری جنرال مدل GNR-14K-SA

کولر گازی «تی‌تری جنرال» دارای کیفیت مناسبی است و مصرف برق بسیار خوبی و بهینه ای نیز دارد. این کولر میانرده از نوع سرد و گرم بوده و دارای پرتاب باد باکیفیتی است . نسبت به سایر رقبای خود از قیمت خوبی برخوردار است . هم چنین دارای 3 تا 5 متر لوله مسی در داخل جعبه است. با ویژگی پرتاب باد چهار جهته در کولرگازی T3جنرال باد خنکی که از کولر خارج می‌شود بوسیله پره‌هایی که در آن طراحی شده است، جریان هوا را به ۴ جهت بالا و پایین (عمودی) ،چپ و راست (افقی) در فضا منتشر می‌کند. با این پرتاب باد تمام قسمت‌های محیط به‌طور یکنواخت خنک شده و از هوای خوبی برخوردار می‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که شاید کمتر مورد توجه قرار بگیرد، Auto Restart بودن آن است. این ویژگی در کولرگازی‌ها باعث می‌شود زمانی که برق قطع شود، به‌صورت اتوماتیک پس از اتصال برق، کولر مجددا با تنظیماتی که قبلا انجام شده بود، راه اندازی شود. از امکانات این کولر امکان تصفیه هوا است که می‌تواند هوای مطلوبی را فراهم نماید.

کولر جنرال T3 طرح لیزری مدل GNR-14K-SA با توانایی ایجاد سرمایش و گرمایش و ظرفیت 14000 BTU/hr یک مدل کولر گازی جنرال T3 است که براساس الگوریتم تایلندی در کشور چین برای مناطق معتل و حاره ای تولید می گردد.

کولر جنرال T3 مدل جدید به شماره مدل GNR-14K-SA مجهز به کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a بوده و دارای برچسب انرژی گرید A+ می باشد.

این کولر گازی دو تکه دارای خدمات گسترده و سرویس دهی  و نصب رایگان( با گارانتی پارس سرویس) می باشد. سپلیت تی تری جنرال R410a با توجه به تغییر مبرد گاز R22 به R410a باعث افزایش سرعت گاز و کاهش میزان مصرف انرژی می‌شود و پرتاب باد فوق العاده‌ای دارد. کمپرسور روتاری این دستگاه که ساخت شرکت توشیبا بوده یکی از مزایای اسپلیت T3General R410a می‌باشد.

 

شاید شما فکر کنید این برند ناشناخته است وشاید 2 روزه خراب شود اما واقعیت این است اکنون برند های معتبر خیلی گران شده اند و نیازی نیست 20 میلیون تومان هزینه کنید و شما میتوانید براحتی با هزینه

تصویر پکیج کولر تی تری جنرال

 

اگر به دنبال خرید تلوزیون هستید حتما مقاله مورد نظر را مطالعه کنید چون تلوزیون های درجه یکی را به شما پیشنهاد دادیم تا بتوانید با بهترین قیمت خانه ای با لوازم با کیفیت داشته باشید.

 

 

برای خرید کولر گازی کلیک کنید

 

New title

New title

قبلی
خرید 100 مدل از بهترین پنکه های خانگی با قیمت های فوق العاده ارزان و کیفیت عالی
بعد
خرید 98 مدل بهترین هدفون های [با صدای عالی] مخصوص موسیقی جدیدترین نسل ها

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید