بهترین ساعت های هوشمند

بهترین ساعت های هوشمند 2021 (از نظر خریداران قبلی) +لیست قیمت

با گذر هرچه بیشتر زمان، نیاز انسان به تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و به‌روزتر بیشتر و بیشتر شد. ما برای داشتن تکنولوژی‌هایی که امروزه در اختیار داریم قطعا نیازهایی نیز داشتیم. مطلع شدن از اخبار روز و آگاه شدن از اتفاقات روز دنیا در تکنولوژی امروزی جایگاه بالایی را بخود اختصاص داده‌است. با این تفاسیر بنظر شما ساعت های هوشمند چه کاربردی می‌توانند برای ما داشته باشند؟

برخی از کارشناسان به این موضوع اذعان کرده‌اند که ساعت‌های هوشمند فقط برای مسائل پیش‌ پا افتاده‌ای مانند خواندن اس ام اس، آگاه شدن از وضعیت آب و هوا، جواب دادن یا رد کردن تماس اشخاص و غیره کاربرد دارند و این بدین معناست که کارایی این ابزار محدود است. اما Gilles Raymon نظر دیگری را ارائه کرده است. او معتقد است که باید ساعت‌های هوشمند را طوری طراحی کرد که از آن‌ها بتوان به عنوان یک گجت مجزا و مستقل بهره‌ برد. وی در حال طراحی برنامه‌ای می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید خبرها را نه تنها به صورت تیتروار بلکه به صورت کامل در ساعت‌های هوشمند مطالعه کنید.

ساعت هوشمند یا Smart Watch چیست؟

ساعت‌های‌ هوشمند یا Smart watch ، گجت‌های هوشمند و کامپیوتری می‌باشند که بر روی مچ بسته شده و علاوه بر اعلام زمان، قابلیت پردازش و حتی تحلیل برخی عملکردهای انسان را نیز دارند. ساعت‌های هوشمند اولیه فقط توانایی انجام وظایفی مانند محاسبات (ماشین حساب)، ترجمه و یکسری از بازی‌های کامپیوتری را در خود جای داده بودند.

ساعت‌های هوشمند امروزی به موبایل‌های هوشمند متصل می شوند و با یکدیگر به صورتی کاملا هماهنگ عمل می‌کنند و شما قادر هستید بسیاری از فعالیت‌های موبایلتان را از طریق ساعت هوشمند تان به‌انجام برسانید. هدف از تولید این محصولات هوشمند این است که انسان بتواند تمام فعالیت‌هایی که با گوشی موبایل خود مدیریت می‌کند را توسط این محصولات نیز انجام دهد و بار مسئولیتی کمتری را برعهده گوشی خود بگذارد. اما همانطور که پیشتر گفتیم این یک هدف تعیین‌شده و مشخص می‌باشد که در حال‌حاضر چندان محقق نشده است.

با این ساعت‌ها می‌توان مکالمه کرد، عکس گرفت، خرید کرد و حتی به عنوان کارت اعتباری از آن‌ها استفاده کرد. این ساعت‌ها قادر هستند تا با زیر نظر داشتن فعالیت‌های شما، وضعیت سلامت، میزان کالری دریافتی و مصرف شده، ضربان قلب و حتی میزان اکسیژن خون شما را تجزیه، تحلیل و اندازه‌گیری کنند. موارد ذکر شده تنها نمونه‌هایی کوچک از کارکردهای این محصولات هوشمند می‌باشند، که در کنار این فعالیت‌ها باید توجه شما را به چند نکته نیز جلب کنیم. ساعت‌های هوشمند به علت مفهومشان باید برروی مچ دست کاربرها قرار بگیرند. صفحه‌نمایش‌هایی کوچک داشته و اندازه شان نیز محدودیت دارد و کوچک است، از اینرو باتری مورد استفاده در آن‌ها نمی‌تواند از ظرفیت بالایی برخوردار باشد.

 

خرید-ساعت-هوشمند
خرید-ساعت-هوشمند

ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند

پتانسیل مستقل بودن دارند؛ یعنی یک تلفن-ساعت که مانند یک موبایل بر روی دستان شما قرار می‌گیرد

استفاده به عنوان یک ساعت

دارای پردازنده و RAM

سیستم عامل دارد

حسگر های شتاب سنج، دماسنج ، ارتفاع سنج، فشار سنج ،قطب نما و حسگر ضربان قلب دارد

دوربین اختصاصی دارد

صفحه نمایش لمسی دارد

قابلیت مکالمه و ایجاد تماس های تلفنی دارد

ماشین‌حساب دارد

بلوتوث و NFC دارد

GPS و مسیریابی را پشتیبانی می‌کند.

امکان نمایش نقشه دارد

صفحه نمایش گرافیکی دارد

بلندگو و میکروفن دارد

دارای حافظه داخلی و شیار کارت حافظه می‌باشد.

دارای مودم‌های ارتباطی و غیره می‌باشد.

در ادامه با معرفی چندین برند معروف از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار با ما همراه باشید.

 

خرید-بهترین-ساعت-هوشمند

 

1- ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل mm Aluminum Cases with Nike Sport Band 44

این محصول یکی از گجت‌های منحصربه‌فرد و زیبای اپل است. در آب تا عمق 50 متری مقاومت می‌کند. سیستم جهت‌یابی جی‌ پی‌ اس داخلی دارد. بسیار کاربردی است و برای ورزشکاران حرفه‌ای به شدت توصیه می‌شود. توان باتری بالایی دارد و ظرفیت نامحدودش به شما این امکان را می‌دهد تا برای زمان طولانی مدت در فعالیت‌های ورزشی از آن بهره‌ بگیرید.

2- ساعت هوشمند آنر مدل Magic Watch 2 – MNS-B19 – 46 mm

این ساعت یکی از محصولات خوش‌ساخت برند آنر می‌باشد. طراحی بدنه بسیار چشمگیر و زیباست. صفحه‌نمایش بسیار با کیفیتی داشته و از قابلیت‌های چون قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، میزان استرس، امکان ذخیره موزیک در حافظه خود ساعت، توانایی اتصال به هدفون‌های بلوتوثی و همچنین قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. تقریبا شش تا هفت روز بدون نیاز به شارژ مجدد، شریک تمام فعالیت‌های روزانه و حتی ورزشی شما می باشد.

3- ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex

کیفیت بالای ساخت و عمر باتری طولانی و 20 روزه این محصول، آن را یه یک گجت محبوب و کاملا کاربردی بدل کرده‌است. از مزیت‌های آن میتوان به ضد آب بودن تا 5ATM اشاره کرد که آن ‌را قابل‌ استفاده در استخر یا زیر دوش کرده و همچنین مقاومت در برابر دماهای از منفی 40 درجه زیر صفر تا 70 درجه بالای صفر یا مقاومت در محیط‌های دارای بخار اسیدی یا اسپری آب شور و همچنین دارا بودن صفحه‌ی گوریلا گلس 3، اشاره کرد. جنس بدنه از پلی‌کربنات است و ظاهری کاملا ورزشی و اسپرت به آن بخشیده است. به دلیل استحکام بالای بدنه برای فعالیت‌هایی چون بوکس و کوهنوردی بشدت توصیه میشود.

4- ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل mm Aluminum Case 40

بنظر می‌رسد که شرکت اپل توانسته طیف وسیعی از مشتریان را به‌سمت خود جلب کند. این ساعت نیز مانند دیگر همتایان خود قابلیت استفاده در ورزش‌های آبی را دارد و تا عمق 50 متری آب می‌تواند مقاومت کند. پردازش قوی، عملکردهای متنوع، ظرفیت بالای باتری و پشتیبانی همه‌ جانبه از فعالیت‌های مختلف، آن را به یک ساعت‌ هوشمند محبوب بدل کرده‌ است. طراحی بدنه چشم‌ نواز است و کیفیت ساخت مثال‌ زدنی می‌باشد.

5- ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2e – HCT-B19

با یکی دیگر از محصولات برند هوآوی روبرو هستیم. گجتی با طراحی بی‌نظیر که در نگاه اول بدون‌ شک لبخند را به شما هدیه می‌دهد. صفحه نمایش رنگی و ضد خش با وضوح و شفافیت بالا حتی در نور شدید، بدنه مقاوم در مقابل ضربه، مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، حالت‌های ورزشی متنوع تعریف شده بر روی این محصول و چندین خصوصیت جالب دیگر که از حوصله این پاراگراف خارج است، همگی خبر از مزیت‌های بالای این گوشی دارند.

6- ساعت هوشمند آنر مدل Magic Watch 2 – 46 mm

باز هم محصولات شرکت آنر، این بار هم با یک ساعت‌هوشمند جذاب روبرو هستیم. طراحی شیک و زیبا و بالا بودن کیفیت ساخت بدنه آن را به یک گجت جذاب بدل کرده. صفحه بزرگ ساعت این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید به تمام کارهای خود به راحتی سر و سامان دهید. ظرفیت باتری آن بالاست و تا شش روز بی‌نیاز از شارژ مجدد می‌باشد. این محصول یک محافظ هوشمند و همه‌فن‌حریف برای سلامتی شما به حساب می‌آید.

7- ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 مدل mm Aluminum Case With Sport Band 40

باز هم یک محصول منحصر به‌ فرد دیگر از اپل، چیزی شبیه معجزه! زیبا، خاص، کاربردی و مناسب برای مشکل‌پسندان. این‌ها ویژگی‌هایی هستند که در کنار ظرفیت بالای باتری، ظرافت طراحی بدنه، پشتیبانی از تمامی فعالیت‌های روزانه و ورزشی و حتی قابل استفاده بودن در ورزش‌های آبی نیز، میتوان به آن‌ها اشاره کرد. صفحه‌تاچ سرعت بالایی دارد و برای ورزشکارهای حرفه‌ای به‌شدت توصیه می‌شود. درحین رانندگی نیز شما را بی‌نیاز از گوشی می‌کند.

8- ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 40mm

یک شاهکار مثال‌ زدنی دیگر از اپل! گجتی شیک و باکیفیت. قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده مانند نوار قلب و قابلیت سنجش اکسیژن خون. طبق معمول آنچه از اپل انتظار داریم این محصول نیز تا عمق 50 متری آب مقاوم است و سایزی متناسب با دستان افرادی دارد که استخوان‌بندی آن‌ها ظریف است و شما را به‌راحتی در فعالیت‌های روزانه و حتی سنگین ورزشی همراهی می‎کند. بعلاوه تنوع بالای کیس‌ها و بندهای آن دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز میگذارد.

9- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 3 SM-R850 41mm

نوبتی هم که باشد دیگر باید میدان را برای سامسونگ خالی کرد. این برند نیز حرف‌های شنیدنی دارد. سامسونگ با یک تیر دو نشان را هدف گرفته است. ساعتی ظریف را روانه بازار کرده که هم قابلیت استفاده در جوامع اجتماعی به‌عنوان یک ساعت‌ هوشمند رسمی را دارد و هم می‌تواند در فعالیت‌های ورزشی همراه همه‌کاره شما باشد. زیبایی خیره‌کننده و ظرافت طراحی آن غیر قابل چشم‌ پوشی است. کاربردهای همه‌جانبه آن چه در فعالیت‌های ورزشی و چه در کارهای روزانه، شما را از خرید پشیمان نمی‌کند.

10- ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT2 LTN-B19 46 mm

از همه لحاظ عالیست! بله، درست متوجه شدید، در مورد همین محصول هوشمند هوآوی صحبت می‌کنیم. طراحی حرفه‌ای، اسپیکر قوی، سرعت شارژ بالا، قابلیت اندازه‌گیری دقیق اکسیژن خون و ضربان قلب، کیفیت ساخت بالا و وزن کم از خصوصیات مثال‌زدنی این گجت هستند. خصوصأ برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی توصیه می‌شود. ناگفته نماند که قابلیت مکالمه از راه دور را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. ضمنأ نسبت به کارایی‌های منحصر به‌ فردش قیمت مناسبی نیز دارد.

11- ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Milanese Loop 44mm

محصولی دیگر از شرکت اپل، محصولی بی‌بدیل و بی‌همتا. مانند دیگر محصولات این شرکت سرعت عملکرد پردازشی و گرافیکی قدرتمندی دارد، مقاومت قابل‌توجه و کارآمدی در برابر آب داشته، همچنین صفحه‌ای با روشنایی بیشتر و قابلیت تعیین‌کنندگی اکسیژن خون از ویژگی‌های همیشگی ساعت‌های هوشمند آیفون هستند که در این نسخه نیز میتوان آن‌ را به وضوح مشاهده کرد. برخلاف قیمتش طرفداران زیادی دارد که بدون هیچ شک و شبهه‌ای انتخابش می‌کنند.

12- ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2 Pro

یک ساعت پرچمدار از کمپانی هواوی! بدنه از جنس تیتانیوم و متریال شیشه از یاقوت کبود است، بدین معنا که از لحاظ کیفیت ساخت بسیار بالا می‌باشد. بین 10 روز تا دو هفته بی‌نیاز از شارژ بوده و وزنی بسیار سبک دارد. طراحی شیک، نمایشگری که همیشه روشن است، قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون و ضدآب بودن از ویژگی‌های بسیار خوب این گجت محسوب می‌شوند. ضمن اینکه در جعبه آن دو بند به رنگ‎های خاکستری و مشکی نیز برای شما قرار داده شده است.

13- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2 44mm Leather band Smart

این محصول در سال 2019 و هم‌زمان با Note 10 رونمایی شد. یک ساعت زیبا و کاملا کاربردی. طراحی بدنه زیباست و یک مکمل خوب برای گوشی‌ هوشمند شما محسوب می‌شود. شما را از به‌دست گرفتن مدام گوشی بی‌ نیاز می‌کند. یک محصول بی‌نظیر خصوصأ برای کسانی که ورزش‌کردن را مدام به شنبه موکول می‌کنند. با فعال‌ کردن یادآور ورزش، می‌توانید بدون نیاز به چک کردن مداوم گوشی خود، تمام فعالیت‌هایتان را دقیقا به موقع و سر وقت انجام دهید. اگر به‌دنبال یک ساعت ضد ضربه و ضد آب می‌گردید که قیمتی مناسب در کنار کارایی فوق‌ العاده داشته باشد، مطمئن باشید از خرید این گجت پشیمان نمی‌شوید.

14- ساعت هوشمند اپل واچ سری 5mm Spacer Aluminum Case Sport Band 44

ساعت معرفی شده مانند دیگر ساعت‌های هوشمند اپل زیبا، کارآمد و منحصربه‌فرد است. مجموعه‌ای را در دستان خود دارید که حاصل نبوغ مهندسی خالقان آن، سلیقه طراحی بالا و کیفیت باورنکردنی می‌باشد. به‌شدت برای ورزشکاران توصیه می‌شود. با خرید این ساعت و وصل کردن آن به گوشی هوشمندتان حتی می‌توانید زاویه عکس‌های خود را در گوشی به‌راحتی تغییر دهید. بواسطه وضوح بالای صفحه، زیر تابش شدید آفتاب هم می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

15- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810

سامسونگ گامی بزرگ در راضی نگه داشتن کاربران خود برداشته. این مدل از نظر ظاهر زیباست و از نظر کارایی برای کارهای روزمره و حتی تمرینات ورزشی توصیه می‌شود. به راحتی موسیقی‌های مورد علاقه شما را پخش می‌کند و بدون هیچ مشکلی به تمام هدست‌های بلوتوثی متصل می‌شود. برای استفاده در استخر مناسب است و به‌هیچ عنوان تغییر رنگی در آن مشاهده نمی‌کنید. می‌توانید مطمئن باشید که بعد از گذشت چند سال، چه در ظاهر و چه در کارایی آن هیچ تغییری نخواهید دید.

16- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800

این گجت عجیب نظرات زیادی را به‌خود جلب کرده. به سرعت با گوشی شما هماهنگ می‌شود و بسیار خوش‌دست و هنرمندانه طراحی شده. تقریبا هر 8 روز نیاز به شارژ مجدد دارد و بگونه‌ای به آن وابسته می‌شوید که دیگر نمی‌توانید رهایش کنید. سرعت فوق‌العاده در پردازش، کیفیت بالا در مکالمات و مقاومت بالا در مقابل آب و رطوبت، همگی از ویژگی‌های این ساعت محسوب می‌شوند. همیشه همراه شماست و با تحلیل لحظه‌ به لحظه عکس‌ العمل‌ های بدن شما، به شدت مراقبت است، از خواب تا اکسیژن خون، تا ضربان قلب و غیره.

17- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 3 SM-R840 45mm

برای ساخت صفحه‌نمایش این محصول، از فناوری super AMOLED بهره گرفته شده است. یک همراه کاملا هوشمند که اطلاعات خوبی را در مورد وضعیت عمومی بدن، به شخص میدهد. مانند دیگر همتایان خود مناسب برای تمام مشاغل است، چون شما را از مدام دست‌ به گوشی بودن، بی‌ نیاز می‌کند. زیبایی ظاهر و کیفیت ساخت در کنار قابلیت‌هایی چون سنسور اندازه‌گیری اکسیژن و همچنین اندازه‌گیر ضربان قلب، آن را به یک ساعت هوشمند بی‌همتا تبدیل‌کرده است. ظرفیت بالای باتری نیز یکی دیگر از دلایل انتخاب آن توسط کاربران مشکل ‎پسند است.

18- ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

ساعت هوشمند هایلو از کمپانی شیاومی مدل solar را می توان نسل دوم ساعت‌های هوشمند هایلو شیائومی برشمرد. بدنه فلزی باکیفیت، تاچ عالی، صفحه‌نمایش با وضوح بالا و باتری فوق‌ العاده قوی در کنار قیمت کاملا اقتصادی، از آن یک محصول بی‌نظیر ساخته‌است. به راحتی به گوشی شما متصل می‌شود و از کارهای روزانه گرفته تا فعالیت‌های ورزشی را بخوبی پوشش می‌دهد. باطری بسیار قوی دارد و هر 5 تا 6 روز یکبار، نیازمند به شارژ مجدد است.

19- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2 44mm

یک گجت پوشیدنی و جذاب دیگر از سامسونگ! کیفیت ساخت بالایی دارد و خوش‌ دست است. بدلیل طراحی خاصی که دارد برروی تمام دست‌ها براحتی تنظیم می‌شود و بسیار شکیل است. برای ورزش‌های آبی توصیه می‌شود تمام انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را برآورده می‌کند. علاوه بر پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی، ضربان قلب، سنجش استرس و سنجش فشار خون هم دارد که آن را به یک ساعت هوشمند جذاب تبدیل کرده‌ است. اگر می‌خواهید خود را بیشتر دوست داشته باشید توصیه می‌کنیم آن را به خودتان هدیه دهید.

20- ساعت هوشمند امیزفیت مدل Neo

یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی شیائومی، شرکت Huami است، که سری ساعت های Amazfit را تولید می‌کند و تنوع بالایی نیز دارد. این مدل یک ساعت سبک، شیک و البته زیباست. بدلیل خلاقیت در طراحی ظاهری، در نگاه اول هیچکس متوجه هوشمند بودن آن نمی‌شود. ساعتی ساده اما با امکانات کاملا کاربردی که در کنار قیمت مناسبش آن را به محصولی پرطرفدار تبدیل کرده است. نکته جالبی که در مورد این ساعت قابل چشم‌پوشی نیست این‌ است‌که یک ساعت کامپیوتری تبدیل به یک ساعت هوشمند شده و این یعنی یک طراحی جذاب و منحصربه‌فرد در خلق این محصول به کار رفته است.

 

در ادامه محصولات را میبیند و همچنین میتوانید از مچ بند های هوشمند هم بازدید کنید.

 

New title

ساعت هوشمند مدل w26m

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    45x38 میلی‌متر
  • قطر قاب
    10 میلی‌متر
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    پین‌بند

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    اندروید 4.4 به بالا
  • ios 9 به بالا
  • پردازنده
    MTK2502D
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , نوار قلب (Electrocardiogram)
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • ظرفیت باتری
    280 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    صفحه نمایش لمسی و رنگی
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث(دارای میکروفون )
  • انتقال تماس از طریق ارتباط بلوتوثی
  • شماره‌گیری/پاسخ‌دهی/رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی
  • دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده
  • مجهز به حسگر ضربان قلب
  • مجهز به سنسور اندازه گیری فشار خون
  • مجهز به حسگر دمای بدن
  • مجهز به حسگر ECG
  • مجهز به سنسور گام شمار ‏‏‏(‏‏‏ مسافت سنج و کالری سنج‏‏‏)‏‏‏
  • دارای مدهای مختلف ورزشی
  • پایش کیفیت خواب
  • ریموت موزیک پلیرگوشی و پخش موزیک از طریق ارتباط بلوتوثی
  • ‏ریموت دوربین گوشی‏
  • قابلیت تعویض بند
  • آلارم/تقویم/ضبط صدا/نمایش زمان
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • شارژر مغناطیسی
  • آداپتور مخصوص
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند زبلاز مدل Crystal 3

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    27 گرم
  • فرم صفحه
    مربع
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه ی 1.3 اینچی HD لمسی

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    دارد
  • توضیحات سازگاری
    Android 4.4 به بالا,
  • iOS 8.0 به بالا
  • دوربین
    ندارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • ظرفیت باتری
    200 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    نشان دادن نوتیفیکیشن تماس و پیام
  • صفحه ی 1.3 اینچی HD لمسی
  • زیر نظر گرفتن 24 ساعته قلب
  • زیر نظر گرفتن خواب
  • دارای استاندارد IPX67 که باعث می شود آب نفوذ نکند
  • باتری  با قابلیت نگه داشتن شارژ تا 7 روز
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل  Bip U Global

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    35 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    پلی کربنات
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • اندازه صفحه نمایش
    1.43 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش

    وضوح تصویری یا قدرت تفکیک‌پذیری تصویری یا رزولوشن تصویری به انگلیسی: (Image Resolution)‏ در علوم تصویری به توانایی یک سیستم برای متمایزسازی جزئیات یک تصویر در یک سیگنال تصویری را گویند. اغلب این نوع رزولوشن به بزرگی یا کوچکی پیکسل‌های تصویر بستگی دارد و می‌توان مقدار تفکیک‌پذیری تصویر را با یکان جفت خط بر واحد طول سنجید. این کمیت من جمله در تصویرگیری تشخیصی و علوم تصویری دیگر کاربرد فراوانی دارد.

    302×320

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    این ساعت هوشمند با اندروید و IOS به خوبی کار میکند
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    ژیروسکوپ , سنجش نور محیط , قطب نما , گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • ظرفیت باتری
    230 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    اندازه گیری میزان اکسیژن خون
  • سنسور اندازه گیری کیفیت خواب
  • سنسور هشدار عدم تحرک
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل W26 s

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    50 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    فلز , آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • رنگ بند
    مشکی - سفید - صورتی
  • نوع قفل بند
    پین‌بند

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    HD IPS
  • اندازه صفحه نمایش
    1.58 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش

    وضوح تصویری یا قدرت تفکیک‌پذیری تصویری یا رزولوشن تصویری به انگلیسی: (Image Resolution)‏ در علوم تصویری به توانایی یک سیستم برای متمایزسازی جزئیات یک تصویر در یک سیگنال تصویری را گویند. اغلب این نوع رزولوشن به بزرگی یا کوچکی پیکسل‌های تصویر بستگی دارد و می‌توان مقدار تفکیک‌پذیری تصویر را با یکان جفت خط بر واحد طول سنجید. این کمیت من جمله در تصویرگیری تشخیصی و علوم تصویری دیگر کاربرد فراوانی دارد.

    320x385
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
    320x385 پیکسل بر اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش با کیفیت تمام صفحه و فول تاچ (بدون حاشیه) 2.5D

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی 5 یا بالاتر
  • سازگاری با سیستم عامل 9 IOS و بالاتر
  • پردازنده
    MTK2502D
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    ضد آب (دارای استاندارد IP68)
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    ژیروسکوپ , سنجش نور محیط , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج , نوار قلب (Electrocardiogram) , حجم‌سنج نوری (PPG)
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    280 میلی‌آمپرساعت
  • هشدار ها
    هشدار عدم تحرک
  • آلارم
  • قابلیت های ویژه
    سایز 40mm
  • مشاهده کلیه پیامک های دریافتی
  • اعلان شبکه های اجتماعی
  • قابلیت مکالمه بلوتوثی
  • دارای ECG
  • گام شمار
  • سنجش ضربان قلب و نوار قلب
  • سنجش فشار خون
  • صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه )
  • دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت
  • دارای 2 منو لانه زنبوری و 9تایی
  • کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست
  • محاسبه‌ی مسافت طی شده
  • ذخیره‌ی مسیر طی شده
  • محاسبه‌ی کالری مصرف شده
  • قابلیت تعیین اهداف روزانه
  • پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و طناب زدن -کوهنوردی-والیبال-بسکتبال-تنیس و.....
  • پایش وضعیت خواب
  • امکان تنظیم یادآور
  • کنترل موزیک
  • اقلام همراه
    کابل شارژ مگنتی
  • دفترچه راهنما
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل U68

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    پلاستیک , فلز , آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    پین‌بند

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • اندازه صفحه نمایش
    1.54 اینچ

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    IOS 8.4 + / Android 4.4 +
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    سنجش نور محیط , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • ظرفیت باتری
    200 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    کنترل موسیقی گوشی هوشمند
  • لیست تماس ها
  • لیست کانتکت های گوشی هوشمند
  • قابلیت اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمند و برقراری تماس
  • دریافت نوتیفیکیشن و پیامک
  • قدم شمار
  • سنسور ورزشی (میزان کالری سوخته شده)
  • سنسور ضربان قلب , اکسیژن خون
  • سنسور فشار خون
  • پایشگر کیفیت خواب
  • هشدار نشستن طولانی مدت
  • intelligent voice
  • قابلیت تعویض بند ساعت
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند زبلاز مدل Vibe 5 Pro

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • وزن
    65 گرم
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    صفحه ی 1.3 اینچی HD لمسی
  • اندازه صفحه نمایش
    1.3 اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    240x240 pixel

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    دارد
  • توضیحات سازگاری
    Android 4.4 و بالاتر , iOS 8.0 و بالاتر
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • ظرفیت باتری
    180 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    نشان دادن نوتیفیکیشن تماس و پیام
  • صفحه ی 1.3 اینچی HD لمسی
  • زیر نظر گرفتن 24 ساعته قلب
  • زیر نظر گرفتن خواب
  • دارای 8 مود ورزشی
  • دارای استاندارد IPX67 که باعث می شود آب نفوذ نکند
  • باتری  با قابلیت نگه داشتن شارژ تا 7 روز
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند آنر مدل MagicWatch 2 42 mm

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بدنه
    فلز , سرامیک
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    دارد
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با اندروید ۴.۴ و آی‌او‌اس ۹ به بالا
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    ژیروسکوپ , سنجش نور محیط , قطب نما , گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • قابلیت های ویژه
    امکان برقرای تماس از طریق بلوتوث ساعت
  • واچ فیس های متنوع
  • برنامه‌های ورزشی متنوع
  • مقاوم در برابر آب تا عمق ۵۰ متری
  • اقلام همراه
    کابل شارژ مگنتی
  • آداپتور
  • دفترچه راهنما
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند جی ال ایکس مدل 56477

مشخصات فنی GLX 56477 Smartwatch

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • ابعاد قاب
    38 × 14 × 43 میلی‌متر
  • قطر قاب
    65 میلی‌متر
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    پلاستیک , فلز
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • اندازه صفحه نمایش
    1.7 اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    عرض صفحه نمایش تقریبا برابر با 29 میلی متر

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    دارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    دارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با گوشی‌های اندرویدی
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    دارد
  • دوربین
    دارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    گام شمار
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    380 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    امکان استفاده به عنوان ریموت دوربین گوشی
  • امکان تنظیم آلارم
  • امکان استفاده از پیام رسان
  • دارای دفترچه تلفن
  • دارای بارکد خوان
  • دارای کورنومتر
  • دارای ماشین حساب
  • دارای قابلیت ضد گم شدن
  • اقلام همراه
    یک عدد باتری
  • یک عدد کابل شارژ microUSB
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل R_98

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • جنس بند
    چرم
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    دارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با اندروید 4.4 و بالاتر
  • سازگار با IOS 8
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • قابلیت های ویژه
    صفحه نمایش رنگی
  • توانایی اتصال به‌تمامی گوشی‌های اندروید 4.4 به بالا
  • توانایی اتصال به گوشی های آیفون با ISO 8 به بالا
  • مجهز به حسگر ضربان قلب
  • مجهز به سنسور گام شمار ‏‏‏(‏‏‏ مسافت سنج و کالری سنج‏‏‏)‏‏‏
  • پایش کیفیت خواب
  • هشدار وضعیت سکون‏(‏ نشستن بیش از حد‏)‏ا
  • هشدار ضد سرقت
  • ‏ریموت دوربین گوشی‏
  • الارم/تقویم/نمایش زمان
  • دارای باتری قدرتمندنگهداری 7 روزشارژ در حالت استند بای با هربار شارژ کامل
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل H30

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بند
    لاستیکی
  • رنگ بند
    صورتی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    پشتیبانی از سیستم عامل های: از Android 4.4 به بالا ، Apple IOS 8.0 به بالا
  • اتصالات
    Bluetooth
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل G63L

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    43 میلی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    پلاستیک , فلز
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    پین‌بند

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • اندازه صفحه نمایش
    1.75 اینچ

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    iOS 10.0 / Android 4.4 or later
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    سنجش نور محیط , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • ظرفیت باتری
    200 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    کنترل موسیقی گوشی هوشمند
  • لیست تماس ها
  • لیست کانتکت های گوشی هوشمند
  • قابلیت اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمند و برقراری تماس
  • دریافت نوتیفیکیشن و پیامک
  • قدم شمار
  • سنسور ورزشی (میزان کالری سوخته شده)
  • سنسور ضربان قلب
  • سنسور فشار خون
  • پایشگر کیفیت خواب
  • هشدار نشستن طولانی مدت
  • ضد آب با گواهی IP67 (در حد شستشوی دست)
  • قابلیت تعویض بند ساعت
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند نورمس مدل NURKELLO GW33

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    44x44x0.9 میلی‌متر
  • قطر قاب
    10.9 میلی‌متر
  • وزن
    27 گرم
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس شیشه
    گوریلا گلس 3
  • جنس بدنه
    فلز , آلومینیوم , پلی کربنات
  • توضیحات جنس بدنه
    دارای بند سیلیکون ژیلیسک (SGB)
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • رنگ بند
    مشی
  • نوع قفل بند
    سگکی قلاب‌دار

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    SUPER OLED
  • اندازه صفحه نمایش
    1.4 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش

    وضوح تصویری یا قدرت تفکیک‌پذیری تصویری یا رزولوشن تصویری به انگلیسی: (Image Resolution)‏ در علوم تصویری به توانایی یک سیستم برای متمایزسازی جزئیات یک تصویر در یک سیگنال تصویری را گویند. اغلب این نوع رزولوشن به بزرگی یا کوچکی پیکسل‌های تصویر بستگی دارد و می‌توان مقدار تفکیک‌پذیری تصویر را با یکان جفت خط بر واحد طول سنجید. این کمیت من جمله در تصویرگیری تشخیصی و علوم تصویری دیگر کاربرد فراوانی دارد.

    325x325
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    دارای محافظ Gorilla Glass
  • امکان انتخاب صفحه همیشه روشن

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با دستگاه‏‌های IOS8 به بالا یا دیگر محصولات اندرویدی که از سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر بهره می‌برند و رم 1.5 گیگابایت به بالا دارند
  • پردازنده
    MTK
  • سایر مشخصات سخت افزاری
    بلوتوث نسخه 5.0
  • رم: 450 مگابایت
  • حافظه داخلی
    890 مگابایت
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    NFC , Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    ژیروسکوپ , سنجش نور محیط , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج , ارتفاع‌سنج , نوار قلب (Electrocardiogram)
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • نوع باتری
    پلیمر لیتیومی قابل تعویض
  • ظرفیت باتری
    360 میلی‌آمپرساعت
  • هشدار ها
    رصد ضربان قلب (با 6 فتودیود)
  • سنسور الکتروکاردیوگرام
  • دارای شتاب‌سنجی با دقت اندازه‎گیری تا 31 گرم فشار
  • شارژ مگنتی
  • دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار
  • استادراد 1ATM
  • قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث و مکالمه مستقیم
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل K-900

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    52 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    آلومینیوم , سیلیکون
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    پین‌بند

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • اندازه صفحه نمایش
    1.54 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش

    وضوح تصویری یا قدرت تفکیک‌پذیری تصویری یا رزولوشن تصویری به انگلیسی: (Image Resolution)‏ در علوم تصویری به توانایی یک سیستم برای متمایزسازی جزئیات یک تصویر در یک سیگنال تصویری را گویند. اغلب این نوع رزولوشن به بزرگی یا کوچکی پیکسل‌های تصویر بستگی دارد و می‌توان مقدار تفکیک‌پذیری تصویر را با یکان جفت خط بر واحد طول سنجید. این کمیت من جمله در تصویرگیری تشخیصی و علوم تصویری دیگر کاربرد فراوانی دارد.

    240x240
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    صفحه تمام لمسی

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • سیستم عامل
    WatchOS
  • توضیحات سازگاری
    سازگار با کلیه گوشیهای اندرویدی ورژن 4.4 به بالا و آی او اس ( اپل ) ورژن 8.5 به بالا
  • پردازنده
    MTK
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • نوع باتری
    لتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری
    200 میلی‌آمپرساعت
  • منبع شارژ
    کابل میکرو USB
  • هشدار ها
    شماره گیری
  • نمایش هشدار ها
  • نمایش به مخاطبین
  • لیست تماس ها
  • پخش صوت تلفن همراه
  • پیش فرض های مختلف ورزشی
  • کنترل پخش آهنگ
  • پشتیبانی از راه رفتن دویدن دوچرخه سواری سخره نوردی
  • ضربان قلب و فشار خون
  • دستور گرفتن عکس به تلفن از راه دور
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • دفترچه راهنما
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند لوزان مدل LTAY7P

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    200 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • رنگ بند
    مشکی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    android 5.1 به بالا
  • ios 8.0 به بالا
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • منبع شارژ
    شارژر مغناطیسی
  • اقلام همراه
    کابل شارژ و دفترچه راهنما
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل x9

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • قطر قاب
    42 میلی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بند
    سیلیکونی
  • رنگ بند
    سیاه ، آبی ، سفید ، صورتی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    ips

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    اندروید 4.4 یا بالاتر ، iOS 8.0 یا بالاتر
  • دوربین
    ندارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج , نوار قلب (Electrocardiogram)
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • قابلیت های ویژه
    اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی , نمایش پیام‌های متنی , مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی , کنترل پخش موسیقی , کنترل دوربین گوشی هوشمند , شمارش گام‌ها , محاسبه‌ی مسافت طی شده , محاسبه‌ی کالری مصرف شده , پایش وضعیت خواب , امکان تنظیم هشدار , پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی , اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی , قابلیت تعیین اهداف روزانه , هشدار عدم تحرک
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند امیزفیت مدل NEO

مشخصات فنی Amazfit Neo Smartwatch

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • وزن
    32 گرم
  • فرم صفحه
    مربع
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • رنگ بند
    همرنگ بدنه
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    خیر
  • صفحه نمایش لمسی
    خیر
  • اندازه صفحه نمایش
    1.2 اینچ

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • سیستم عامل
    iOS , اندروید
  • توضیحات سازگاری
    پشتیباتی از اندروید 5.0 به بالا
  • پشتیبانی از ios 10.0 به بالا
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    ندارد
  • دوربین
    ندارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • ظرفیت باتری
    160 میلی‌آمپرساعت
  • هشدار ها
    از تماس‌ها و پیام‌ها پشتیبانی می کند.
  • قابلیت های ویژه
    مجهز به شتاب‌سنج
  • حسگر زیستی BioTracker PPG برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی
  • مجهز شده به ردیابی خواب (شامل مرحله‌ی REM)
  • مجهز به سیستم سنجش سلامتی PAI
  • نمایش هشدار تماس‌‌ها و پیغام‌ها
  • اقلام همراه
    شارژر
  • دفترچه راهنما
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل ak05

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی قلاب‌دار

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    دارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    دارد
  • سیستم عامل
    اندروید
  • توضیحات سازگاری
    سازگاری با ios ۹ به بالا و اندروید ۶ به بالا
  • پردازنده
    ۴هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی
  • قابلیت نصب کارت حافظه
    دارد
  • دوربین
    دارد
  • توضیحات دوربین
    5MP, 8MP ( interpolated )
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth , Wi-Fi , 3G , 4G LTE
  • حسگرها
    سنجش نور محیط , قطب نما , گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • هشدار ها
    نمایش و پاسخ تماس و پیام و دیگر اپ های نصبی مثل واتس اپ ، اینستاگرام و ...
  • قابلیت های ویژه
    دارای اسپیکر و دستیار صوتی ، دارای بیش از ۲۰ حالت ورزشی ،دوربین ۵ مگاپیکسلی، قابلیت تعویض بند
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل C10

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی قلاب‌دار

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • اندازه صفحه نمایش
    1.4 اینچ

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • توضیحات سازگاری
    انواع گوشی های اندروید و ios بدون محدودیت
  • دوربین
    ندارد
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    قطب نما , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج , ارتفاع‌سنج , نوار قلب (Electrocardiogram)
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • ظرفیت باتری
    250 میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت های ویژه
    اتصال بدون محدودیت به اندروید و ios
  • نمایش تمامی اعلان های تلفن همراه (اینستاگرام,واتساپ ,تماس ها, پیام ها و…)
  • نمایش تمامی تماس های تلفن همراه
  • سنسور کیفیت خواب
  • سنسور ضربان قلب
  • سنسور فشار خون
  • سنسور اکسیژن خون
  • یاداوری کم تحرکی
  • گام شمار
  • محاسبه کالری مصرف شده
  • سنسور چرخش مچ
  • بند قابل تعویض
  • اقلام همراه
    شارژر
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند زبلاز مدل Vibe 5

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • وزن
    65 گرم
  • فرم صفحه
    گرد
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    1.3 inch IPS
  • اندازه صفحه نمایش
    1.3 اینچ
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    240x240 pixel

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    دارد
  • توضیحات سازگاری
    Android 4.4 یا بالاتر , iOS 8.0 یا بالاتر
  • دوربین
    ندارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    ندارد
  • ظرفیت باتری
    180 میلی‌آمپرساعت
  • هشدار ها
    نشان دادن نوتیفیکیشن تماس و پیام
  • قابلیت های ویژه
    نشان دادن نوتیفیکیشن تماس و پیام
  • صفحه ی 1.3 اینچی HD لمسی
  • زیر نظر گرفتن 24 ساعته قلب
  • زیر نظر گرفتن خواب
  • دارای 8 مود ورزشی
  • دارای استاندارد IPX67 که باعث می شود آب نفوذ نکند
  • باتری  با قابلیت نگه داشتن شارژ تا 7 روز
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    ندارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساعت هوشمند مدل QS18 Milanese Pro 2020

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    47x32x10 میلی‌متر
  • قطر قاب
    9 میلی‌متر
  • وزن
    38 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی

    شیشه‌های معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم می‌شوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمی‌شود. این شیشه‌ها بیشتر در ساعت‌های دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعت‌های درجه دو استفاده می‌شوند.

  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس بند
    فلزی
  • نوع قفل بند
    مغناطیسی

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    بله
  • صفحه نمایش لمسی
    بله
  • نوع صفحه نمایش اصلی
    IPS Lcd
  • اندازه صفحه نمایش
    1.54 اینچ

مشخصات فنی

  • قابلیت نصب سیم کارت
    ندارد
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت
    ندارد
  • GPS
    ندارد
  • سیستم عامل
    WatchOS
  • توضیحات سازگاری
    اتصال به گوشی های اندروید و ios بدون محدودیت
  • کنترل موسیقی (Music Player)
    دارد
  • اتصالات
    Bluetooth
  • حسگرها
    شتاب سنج

    سنسور شتاب سنج یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوشی موبایل قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد تا دستگاه حرکت‌ها و تکان‌های گوشی را تشخیص دهد. همچنین قادر است چرخش‌ها و تکان‌ها مانند نوسان یا لرزش را نیز تشخیص دهد. بیشترین استفاده این سنسور در هنگام چرخش صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی و بالعکس نمایان می‌گردد. همچنین در مواقع اجرای بازی‌ها نیز با کمک این قابلیت کنترل بازی راحت‌تر می‌گردد.

    ,
    ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه مستقیم
    دارد
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری
    230 میلی‌آمپرساعت
  • هشدار ها
    هشدار عدم تحرک
  • هشدار ضد سرقت دوطرفه ‏‏(‏‏ گوشی و موبایل ‏‏)‏‏ با فاصله گرفتن ساعت از موبایل یا برعکس
  • مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی و تماس ها و دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده
  • نوتیفیکیشن پیامک و برخی شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت های ویژه
    جنس بدنه از آلومینیوم ضد حساسیت
  • دارای سنسور گام شمار
  • محاسبه مسافت طی شده
  • محاسبه کالری مصرف شده
  • دارای سنسور چرخش مچ دست(ژیروسکوپ)
  • قابلیت تعویض منو و فیس واچ های جذاب
  • جنس بدنه از آلومینیوم ضد حساسیت
  • قابلیت تنظیم آلارم
  • قابلیت تعویض بند با بندهای اپل واچ
  • انتقال تماس از روی گوشی به ساعت طریق ارتباط بلوتوثی و شماره‌گیری/پاسخ‌دهی/رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی
  • دارای ویبره و اسپیکر بلندگو
  • اقلام همراه
    شارژر
  • دفترچه راهنما
  • بند سیلیکونی
  • بند فلزی (Milanese)
  • قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
    دارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
بهترین روش های مراقبت از گوشی و جلوگیری از آسیب موبایل
بعد
بهترین کیف های زنانه 2021 (از نظر خریداران قبلی) +لیست قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید