خرید ماوس بی صدا (98 مدل متنوع) سایلنت و با کیفیت درجه یک

ماوس بی صدا وسیله ای است که هنگام استفاده از آن هیچ صدایی ایجاد نمی کند. اگر تا به حال از ماوس معمولی استفاده کرده باشید، می دانید که صدای کلیک ها چقدر آزاردهنده است. به خصوص اگر سعی می کنید روی چیزی کار کنید یا تمرکز کنید.

 

بهترین راهنمای خرید ماوس بی صدا

اگر به دنبال یک ماوس جدید هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا ماوس بی صدا انتخاب مناسبی برای شماست؟ بالاخره چه کسی ماوسی را که سر و صدایی تولید نمی کند نمی خواهد؟

قبل از خرید ماوس بی صدا باید چند نکته را در نظر بگیرید. ابتدا به این فکر کنید که از ماوس خود برای چه کاری استفاده خواهید کرد. اگر یک گیمر هستید، ممکن است بخواهید به جای ماوس بی صدا، یک موس بازی را در نظر بگیرید. ماوس های گیمینگ برای بازی طراحی شده اند و معمولا ویژگی های بهتری نسبت به موس های بی صدا دارند.

دوم، بودجه خود را در نظر بگیرید. موش‌واره های بی‌صدا می‌توانند گران‌تر از ماوس های معمولی باشند، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا قیمت آن برای شما ارزش دارد یا خیر.

سوم، قبل از خرید یک نگاهی به بررسی های ماوس های خاموش بیندازید. تعداد زیادی ماوس بی صدا در بازار وجود دارد و همه آنها برابر نیستند. مطمئن شوید که نظرات را مطالعه کرده اید تا بهترین ماوس بی صدا را برای نیازهای خود بیابید.

اکنون که می دانید قبل از خرید ماوس بی صدا باید به چه نکاتی توجه کنید، وقت آن است که خرید را شروع کنید! در اینجا تعدادی از بهترین ماوس های بی صدا موجود در بازار آورده شده است:

ویژگی های یک ماوس بی صدا خوب چیست؟

هنگامی که به دنبال یک ماوس بی صدا خوب هستید، چند ویژگی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اولاً، ماوس های بی‌صدا معمولاً طرح‌های تخصصی دارند که میزان سر و صدایی که ایجاد می‌کنند را به حداقل می‌رساند. ثانیاً، آنها اغلب با نرم افزار خاصی عرضه می شوند که صدای کلیک ها و سایر نویزهای ماوس را کاهش می دهد. در نهایت، برخی از ماوس های بی‌صدا حتی به سوئیچ‌های فیزیکی مجهز هستند که به شما امکان می‌دهند بین عملکرد بی‌صدا و عادی جابه‌جا شوید.

با توجه به بسیاری از ویژگی‌های مختلف، دانستن اینکه کدام ماوس بی‌صدا برای شما مناسب است، می‌تواند دشوار باشد. برای کمک به شما، این راهنمای خرید را گردآوری کرده‌ایم که ویژگی‌های کلیدی را که باید در یک ماوس بی‌صدا خوب جستجو کنید، ارائه کرده‌ایم.

5 موس بی صدا برتر در بازار

1. ماوس بی سیم لاجیتک M330 Silent Plus
2. ماوس اپتیکال ارگونومیک عمودی بی سیم Anker 2.4G
3. ماوس موبایل قابل حمل بی سیم VicTsing MM057 2.4G
4. ماوس بی سیم باریک ژله ای 2.4G با گیرنده نانو
5. ماوس اپتیکال بی سیم TeckNet Pro 2.4G

چگونه از ماوس بی صدا استفاده کنیم؟

هنگامی که به دنبال یک ماوس جدید هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه از ماوس بی صدا استفاده کنید. این نوع ماوس به طور فزاینده ای محبوب می شود، زیرا می تواند به کاهش میزان نویز ایجاد شده در هنگام استفاده از رایانه شما کمک کند. اگر با نحوه استفاده از ماوس بی صدا آشنا نیستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید تنظیمات صدای رایانه شما خاموش است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که صدای کلیک ماوس شما تقویت نمی شود. همچنین می توانید از موس پد استفاده کنید که برای کاهش نویز طراحی شده است.

هنگامی که تنظیمات صدای رایانه خود را خاموش کردید، می توانید شروع به استفاده از ماوس بی صدا کنید. وقتی روی دکمه ماوس کلیک می کنید، متوجه می شوید که صدای کلیکی وجود ندارد. با این حال، ممکن است همچنان صدای خفیفی را بشنوید که ماوس روی سطح میز شما حرکت می کند. اگر این موضوع شما را آزار می‌دهد، مدل‌هایی از موس‌های بی‌صدا وجود دارند که دارای یک فن داخلی هستند که به کاهش میزان صدای تولید شده کمک می‌کند.

هنگامی که از ماوس بی صدا استفاده می کنید، مهم است که به نحوه نگه داشتن آن توجه کنید. اگر موس را هم بگیرید

سوالات متداول در مورد ماوس خاموش

1) ماوس بی صدا چیست؟

ماوس سایلنت نوعی از ماوس کامپیوتری است که در هنگام استفاده صدای کمی منتشر می کند. این باعث می شود که آنها برای استفاده در محیط هایی که سطوح نویز باید به حداقل برسد، مانند تنظیمات اداری یا کتابخانه ها، ایده آل هستند.

2) ماوس های خاموش چگونه کار می کنند؟

ماوس های بی‌صدا معمولاً از مواد ویژه با اصطکاک کم و ویژگی‌های طراحی استفاده می‌کنند تا میزان صدایی که هنگام استفاده ایجاد می‌کنند کاهش دهند. برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های میرایی صدا یا فناوری هستند که نویز منتشر شده توسط ماوس را کاهش می‌دهد.

3) آیا ماوس های خاموش گران تر از موش های معمولی هستند؟

لازم نیست. در حالی که برخی از مدل‌های ممتاز موس‌های بی‌صدا می‌توانند گران‌تر از ماوس های معمولی باشند، گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی نیز در بازار وجود دارد.

4) آیا موشواره های خاموش و بی صدا دارای معایبی هستند؟

یکی از معایب احتمالی ماوس های بی صدا این است که ممکن است برای برنامه های بازی که سرعت و دقت مهم هستند مناسب نباشند. علاوه بر این، برخی از کاربران ممکن است متوجه شوند که ماوس های بی‌صدا حسی متفاوت از ماوس های معمولی دارند که نیاز به عادت کردن دارد.

نتیجه گیری برای خرید ماوس بی صدا

پس از خواندن این راهنما، باید تصور بهتری داشته باشید که چه نوع ماوس بی صدا برای شما و نیازهای شما بهترین است. حتماً قبل از خرید نهایی خود، تمام عواملی را که در مورد آن صحبت کردیم در نظر بگیرید.

امیدواریم از راهنمای ما لذت برده باشید و به شما کمک کرده باشد هنگام خرید ماوس بی صدا تصمیم آگاهانه تری بگیرید. از اینکه برای خواندن آن وقت گذاشتید متشکرم!

New title

New title

قبلی
خرید ماوس بی سیم با کیفیت (98 مدل متنوع) با بهترین و ارزانترین قیمت
بعد
خرید ساعت جی شاک اورجینال و های کپی (تا %98 تخفیف ویژه) در صد ها مدل مختلف

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید