راهنمای خرید پمپ باد دستی و فندکی ماشین

کمپرسور هوا که به عنوان کمپرسور باد یا موتور بادی نیز شناخته می شود، مخزن هوای فشرده است که وظیفه ذخیره و متراکم کردن سیالاتی مانند گازها و بخارات را بر عهده دارد. در صورت نیاز، کمپرسور این مواد را به دستگاه های دیگر تحویل می دهد. پمپ های باد برای اهداف مختلفی مانند تنظیم لاستیک خودرو، باد کردن توپ ها و برای خود محصولات صنعتی مانند مته استفاده می شود.

پمپ‌های هوا دستی و فندکی خودرو که بهترین عملکرد را دارند

انواع مختلفی از پمپ های هوا ساخته می شوند، اما رایج ترین آنها پمپ های قدرتمند، کوچک و سبک هستند.
قابل حمل بودن و سهولت استفاده باعث موفقیت کمپرسور قابل حمل شده است. در خنک کردن، تمیز کردن و خشک کردن هوای خارج شده از سیستم ها استفاده می شود.
کمپرسورهای صنعتی دارای دو پیستون هستند. پیستون اول وظیفه فشرده سازی هوا را بر عهده دارد و هوا را از طریق دریچه به پیستون دوم منتقل می کند. پیستون دوم با فشرده سازی هوای موجود، هوا را به مخزن هدایت می کند.

بهترین پمپ هوا یا کمپرسور هوا را انتخاب کنید

با توجه به نیاز به تجهیزات مطمئن و بادوام، بسیاری از برندها و برندهای ایرانی از کشورهای دیگر اقدام به ساخت کمپرسور هوا کرده اند. برخی از مشهورترین تولیدکنندگان جهان عبارتند از: رونیکس، تولز اکتیو، دوو و هیوندای.

راهنمای خرید کمپرسور هوا

روش جدید خرید از طریق خرید اینترنتی است و برخی از افراد از زندگی پرسرعت خود لذت نمی برند.
ایران بهترین محصولات را از برندهای معتبر به صورت آنلاین به فروش می رساند. آنها اقلام و تخفیف های متنوعی را ارائه می دهند که خرید محصول مورد نیاز خود را با قیمت ارزان آسان می کند.
داشتن یک کمپرسور هوا در خودروی خود برای مواقع اضطراری همیشه ایده خوبی است.
وقتی خود را در یک منطقه دورافتاده یا در نیمه شب می بینید، دیگر نمی توانید از مرکز خدمات خودرو کمک بگیرید. یک کمپرسور هوای قابل حمل می تواند شما را از این موقعیت های دشوار خارج کند.

با استفاده از پمپ باد دستی آشنا شوید

خودروها می‌توانند از کمپرسورهای هوای سبک برای باد کردن لاستیک‌های خودرو استفاده کنند و همچنین مدل‌هایی وجود دارد که دوچرخه‌سواران می‌توانند از آنها برای پمپ کردن لاستیک‌های دوچرخه‌شان استفاده کنند. این ماشین ها با وصل شدن به پورت فندک ماشین یا موتور الکتریکی کوچکی که هوای داخل سیلندر را فشرده می کند کار می کنند.
یک کمپرسور سبک، اغلب با چراغ های داخلی، به باد کردن سریع وسایل کمک می کند.

دریافت مزایای استفاده از فندک خودرو برای پمپاژ هوا

حمل و نقل این دستگاه آسان است و برای هر وسیله نقلیه ای با صفحه نمایش دیجیتال برای نشان دادن فشار هوا مفید است. با طراحی کوچک و سبک آن می توانید این دستگاه را همه جا دنبال کنید.
این دستگاه لاستیک های صاف یا کم باد را با کمک کمپرسور هوای سبک تر تعمیر می کند.
از این دستگاه می توان برای باد کردن لاستیک ها و هر وسیله دیگری که به نیروی باد نیاز دارد استفاده کرد.
برای ماشین‌های سنگین و کامیون‌هایی که قدرت بالایی دارند، کمپرسورهای دو سیلندر برای آن زمان مقرون به صرفه‌تر هستند.
در برخی مدل ها هر دو مجهز به فندک خودرو هستند و انبر به باتری خودرو متصل می شود. از این کمپرسورها می توان در موارد مختلف استفاده کرد.
انواع پمپ باد فندکی خودرو و نحوه خرید پمپ باد دستی
انواع مختلفی از پمپ های فندکی هوا در بازار وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. نوع پمپی که باید بخرید بستگی به این دارد که تک سیلندر یا دو سیلندر بخواهید. این قسمت از مقاله را دنبال کنید تا بدانید چگونه یک کمپرسور مناسب برای شما بخرید.

خرید پمپ باد دستی و فندک خودرو

این محصول که برای باد کردن لاستیک ها استفاده می شود، از یک سیلندر استفاده می کند و اغلب ارزان تر و سبک تر از نمونه های مشابه است. برای کارهای سنگین نمی توان از آن استفاده کرد.

ویژگی های کمپرسور باد سبکتر (2 سیلندر).

کمپرسور هوای دو سیلندر عمدتاً در کامیون ها استفاده می شود. این دستگاه می تواند لاستیک خودروهای سنگین را باد کرده و هوای فشرده بیشتری تولید کند. همچنین نسبت به سایر کمپرسورهای هوا سنگین تر است.

نحوه نصب کمپرسور هوا

تفاوت پمپ باد دستی و برقی

تفاوت پمپ باد ارزان با پمپ باد باکیفیت در دوام آن است. یک پمپ باد معمولی دارای یک موتور کوچک است و از پلاستیک ساخته شده است که باعث می شود به راحتی شکسته شود و قادر به تحمل بار اضافی الکتریکی نباشد.
کمپرسور اصلی هوا مجهز به سیستم تهویه مطبوع است، بنابراین از گرمای بیش از حد رنج نمی برد.

چرا باید یک پمپ باد دستی با کیفیت بخرید؟

هنگام خرید یک کمپرسور هوا، باید مطمئن شوید که قابل اعتماد است و مهمتر از همه گران نیست. مدل های ارزان قیمت کند هستند و باید مرتباً خنک شوند. این چرخه ها به کمپرسور آسیب می زند و باعث می شود تایرهای ماشین شما به آرامی باد شوند. مدل‌های بهتر می‌توانند از این امر جلوگیری کنند، بنابراین توصیه می‌کنیم روی تجهیزات باکیفیت مانند Copymatic سرمایه‌گذاری کنید که عملکرد بالا با قیمت مقرون به صرفه را ارائه می‌کند.

هزینه کمپرسور باد چقدر است؟

انتخاب کمپرسور هوا ممکن است دشوار باشد، بنابراین قیمت عامل مهمی است. ساخت و مدل مربوط به کیفیت محصول است که بسته به کشور سازنده یا کارخانه متفاوت است.

چگونه بهترین پمپ دستی و فندک احتراق را پیدا کنیم؟

برخی از دستگاه های هوای فشرده با وجود داشتن تمام ویژگی ها، فاقد قدرت باد کردن لاستیک شما هستندبه یک جک متصل است.چالش‌برانگیز کردن وظایف باد کردن تایر بدون دسترسی به کمپرسور سنگین می‌تواند دشوار باشد. یک کمپرسور هوای سبک تر می تواند باعث باد شدن بیش از حد لاستیک ها شود و به جای آن باید با توزیع وزن خودرو کار کرد.

با استفاده از نوع مناسب کمپرسور هوا، برای باد کردن لاستیک‌ها نیازی به بالا بردن خودرو ندارید. یک کمپرسور هوای فندکی با قدرت کافی می تواند این کار را به سرعت انجام دهد، حتی با ماشین بارگیری شده.

بسته به وسیله نقلیه باید کمپرسور هوای سبک تری انتخاب کنید. به طور معمول، کمپرسورهای دو سیلندر قدرت بیشتری دارند و برای خودروهای سنگین تر بهتر هستند.

مزایای استفاده از پمپ باد دستی چیست؟

یکی از ویژگی‌های کلیدی که در آسیاب بادی سنگین‌تر دیده نمی‌شود، چراغ قوه متصل به نسخه سبک‌تر است. چراغ قوه می تواند در مواقع ضروری بسیار موثر و مفید باشد.

خرید دمنده و کمپرسور مکنده

قادر به دمیدن هوای پرفشار مانند دمنده ها و دمنده هایی هستند که برای استفاده در گرد و غبار و یا دمنده های وکیومی (دمنده) با این نوع کمپرسور فندکی و البته امکان اتصال شلنگ به خروجی آنها می باشد.

به عنوان مثال، با استفاده از کمپرسور دمنده از فندک، می توانید گرد و غبار را از دستگاه های الکترونیکی خارج کنید.

دستگاه های دارای دمنده نیز قابلیت مکش برای تمیز کردن، یا جاروبرقی در ماشین یا خانه دارند.

New title

کمپرسور هوای فندکی مدل X-2069

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کمپرسور هوای فندکی مدل X-2069

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کمپرسور فندکی هوا اتومبیل مدل A.S.A

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
راهنمای خرید پوشینه چسبی و پوشک محافظ برای بزرگسال
بعد
راهنمای خرید کیف لوازم نوزاد و کودک برای انواع استفاده ها

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید