خرید-دارو

بهترین سایت خرید دارو و محصولات پزشکی در ایران

اگر خرید دارو و محصولات پزشکی یکی از سبد های خریدی شماست به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید اینترنتی دارو از گزینه های اینترنتی هم استفاده کنید چون ممکن است  شما یک دارو را بخواهید اما در 10 داروخانه نزدیک محل زندگی شما آن را نداشته باشند.

خرید اینترنتی دارو اگر از جای معتبر و دارای مجوز باشد برای شما راحتی ایجاد میکند و زمان شما را ذخیره میکند.

خرید اینترنتی دارو

1- قیمت های رقابتی و مناسب تری را شاید به شما نشان دهد : در داروخانه ها ممکن است برخی از دارو های خارجی قیمتشان تفاوت داشته باشد اما در سایت اینترنتی شما میتوانید مشاهده کنید اگر به صرفه بود خریداری کنید.

2- کالاهای دارای تنوع بیشتری را به شما نشان میدهد : مثلا شما میخواهید یک پوشک بچه خریداری کنید و در سایتی اینترنتی میتوانید چندین نوع از آن را مشاهده کنید.

3- برخی از داروخانه های اینترنتی برای بعضی از کالاهایی که باز شدن آن مشکلی ندارد ( مثلا تجهیزات پزشکی ) امکان مرجوعی در صورت داشتن ایراد و مشکل را به راحتی دارند.

اگرچه خرید اینترنتی در کشور عزیزمان ایران هنوز به میزان کافی فرهنگ سازی نشده و درواقع حدود 10 سالی است اینکار به صورت کلی شروع شده و چند سالی بیشتر نیست که در حال رشد است و پاندمی کرونا هم به توسعه خرید و فروش اینترنتی هم کمکی کرد و البته فروشگاه های اینترنتی هم نقش بسزایی در کاهش پاندمی کرونا در جهان به دلیل رفت و آمد کمتر مردم داشتند.

از این رو اکنون که دارید این مقاله را میخوانید ترس مردم از خرید اینترنتی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و شما امروز میتوانید با خاطرجمعی بیشتری به فروشگاه های اینترنتی ایران اعتماد کنید و با توجه به خدماتی که میدهند خرید کالا های خود اعم از دارو و تجهیزات پزشکی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

نکات سریع برای خرید دارو از طریق اینترنت

1-مطمئن شوید که سایت نیاز به نسخه دارد و داروساز برای سوالات در دسترس است.

2-فقط از داروخانه های دارای مجوز واقع در کشور عزیزمان ایران خرید کنید.

3-داروخانه آنلاین خود را بشناسید اطلاعات بیشتری در مورد یافتن داروخانه های آنلاین ایمن و قانونی دارد.

4-اطلاعات شخصی مانند شماره کارت اعتباری را ارائه ندهید مگر اینکه مطمئن باشید سایت از آنها محافظت می کند.

خرید داروی آنلاین با خیال راحت

خرید دارو از طریق اینترنت می تواند زندگی را بسیار آسان تر کند. داروهای موجود در اینترنت گاهی ارزان تر هستند. قرص های شما درب منزل تحویل داده می شود.

متأسفانه، بسیاری از داروخانه‌های آنلاین نادرست وجود دارند – و تشخیص داروخانه‌های صادق از ناصادق دشوار است. بنابراین هنگام خرید آنلاین دارو باید بسیار مراقب باشید.

 

چگونه می توان با خیال راحت دارو را آنلاین خرید؟

اگر از داروخانه های آنلاین توصیه شده توسط انجمن ملی انجمن های داروسازی استفاده می کنید، می توانید با خیال راحت دارو را به صورت آنلاین خریداری کنید. این سازمان داروخانه های اینترنتی را در سراسر کشور و اکثر استان ها تأیید می کند.

انجمن ملی انجمن های داروسازی یک وب سایت به آدرس اینجا ایجاد کرده است. می توانید از این سایت دیدن کنید تا بدانید کدام داروخانه های آنلاین توصیه می شوند و کدام نه.

همچنین خرید دارو از طریق وب سایت های شرکت بیمه سلامت شما بی خطر است.

به یک داروخانه آنلاین اعتماد نکنید اگر:

وب سایت از شما نسخه نمی خواهد.
داروخانه دارای مجوز نیست.
داروخانه آنلاین داروساز راهی برای پاسخگویی به سؤالات شما ندارد.

اگر وب سایتشان  “امن” نیست. این بدان معناست که هر اطلاعاتی که وارد می‌کنید – آدرس، شماره کارت اعتباری شما – می‌تواند توسط هر کسی که به آن برخورد کند خوانده و استفاده شود. وب سایت های امن از ابزارهای ویژه ای برای «رمزگذاری» اطلاعات شما استفاده می کنند. آنها آن را به کدی تبدیل می کنند که دیگران قادر به خواندن آن نیستند. اگر URL (آدرس وب) با “https” شروع شود نه فقط با “http”، می توانید بگویید که یک وب سایت امن است.

 

چرا باید با دقت بیشتری داروها را به صورت آنلاین خریداری کنید ؟

می توانید در نهایت قرص هایی بخرید که به جای کمک به شما آسیب می زند.

سازمان جهانی بهداشت بین المللی دریافت که بیش از نیمی از داروهایی که به صورت آنلاین و توسط مکان‌هایی که آدرس فیزیکی نشان نمی‌دهند فروخته می‌شوند، جعلی بوده‌اند. داروهایی که به صورت آنلاین از منابعی که تحت نظارت نیستند خریداری می کنید، می توانند خیلی قوی یا خیلی ضعیف باشند.

بسیاری از داروهای تقلبی به طرز ماهرانه ای بسته بندی می شوند. آنها شبیه چیز واقعی هستند، اما ممکن است در شرایط بسیار کثیفی ساخته شده باشند. و ممکن است به جای داروی مورد نیاز، حاوی موادی مانند گچ، شکر و آرد باشند. در بدترین موارد، یک قرص تقلبی حاوی داروها یا مواد شیمیایی است که می تواند به شما آسیب برساند.

معرفی بهترین داروخانه های آنلاین ایران

 

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین
داروخانه آنلاین از اوایل سال 1396 شمسی شروع به کار کرده است. داروخانه آنلاین 12 ساعت در روز (9 صبح تا 9 شب) 7 روز هفته و 365 روز سال به صورت آنلاین در خدمت شما است.

درمان کالا 

درمان کالا

درمان کالا یکی از داروخانه های آنلاین در تمامی اقلام عرضه شده خود به عنوان نماینده رسمی کالاهای پزشکی و یا نماینده مجاز و اختصاصی معتبرترین برندها اقدام به واردات، توزیع، عرضه و خدمات پس از فروش کالاهای پزشکی می نماید.

 

 

فروشگاه اینترنتی زیمانو

فروشگاه زیمانو
این فروشگاه در بخش تجهیزات پزشکی فعالیت میکند و شما میتوانید بسیاری از لوازم پزشکی مورد نیاز خود را در این سایت جستجو و تهیه کنید.

 

 

 

داروخانه آنلاین داروکده

 

داروخانه آنلاین داروکده

داروکده یکی از برند های مطرح فروشگاه های اینترنتی دارو و تجهیزات پزشکی است که چند سالی است در حال فعالیت است و توانسته مشتریان زیاد و وفاداری را به خود جذب کند.

 

 

New title

New title

قبلی
راهنمای خرید انواع چادر موتور سیکلت با کیفیت و ضد آب + لیست پرفروش ترین ها
بعد
راهنمای خرید هدفون لنوو

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید