راهنمای-خرید-چادر-موتورسیکلت

راهنمای خرید انواع چادر موتور سیکلت با کیفیت و ضد آب + لیست پرفروش ترین ها

اگر اهل کمپ و تفریح و سفر هستید و موتور دارید حتما به یک چادر موتور سیکلت نیاز دارید چون اگر باران بزند موتور شما در بلند مدت آسیب میبیند و ممکن است برخی از نقاط آن موتور زنگ بزند و این باعث میشود خیلی زود به پوسیدگی برسد و البته دلایل دیگری هم هست که در ادامه راهنمای خرید چادر موتور سیکلت به آن پرداختیم.

مزایای چادرهای موتور سیکلت

دوچرخه خود را ایمن کنید چه در سفر هستید ، چه کمپینگ می کنید ، چه دوچرخه خود را در خانه ذخیره می کنید ، یک چادر موتورسیکلت آن را ایمن نگه می دارد ، به ویژه اگر دارای سیستم قفل باشد. یک چادر موتورسیکلت شما را از چشم کنجکاو پنهان می کند و باعث می شود وسوسه سرقت آن کمتر شود ، زیرا موتورسیکلت شما دور از چشم است.
از آن در برابر آب و هوا محافظت کنید. رطوبت و رطوبت می تواند قسمت های داخلی و خارجی موتورسیکلت شما را خراب کند. آفتاب همچنین می تواند مشکلاتی را در لاستیک ها ، قسمت های لوازم آرایشی و سایر اجزا ایجاد کند. یک چادر موتور سیکلت قابل حمل می تواند آن را در برابر انواع شرایط آب و هوایی محافظت کند.
تمیز نگهش دار. اگر موتور سیکلت خود را دائماً بیرون بگذارید ، در معرض بسیاری از آلودگی ها ، آلودگی ها و سایر زباله ها قرار می گیرد. یک چادر ذخیره موتورسیکلت به شما کمک می کند تا آن را از خاک و گرد و غبار دور نگه دارید.
جلوگیری از آسیب. سوله موتورسیکلت یک لایه محافظ اضافی در برابر خط و خش و سایر لکه ها است. این باعث می شود افراد بیش از حد به دوچرخه شما نزدیک نشوند و ناخواسته به آن برخورد نکنند.

برترین برندهای دنیا

قست

این شرکت تجهیزات بیرونی مستقر در دالاس ، تگزاس در اوایل دهه 2000 شروع به کار کرد و تولید کنندگان سایبان های بازشو ، چادرهای مهمانی ، چادرهای دوچرخه ، چادرهای رشد ، چادرهای کمپینگ ، گاراژهای قابل حمل و موارد دیگر را تولید کردند. یکی از محصولات برتر ، چادر پناهگاه موتورسیکلت سنگین Quictent Heavy Duty است.

Bike Shield

Bike Shield یک شرکت کره جنوبی است و چادر موتور سیکلت آن در ژاپن بسیار محبوب است. محصولات این شرکت به دلیل تنظیم سریع آنها مشهور هستند: کافی است دوچرخه خود را در سه ثانیه پارک کرده و بپوشانید. یکی از محصولات برتر چادر پناهگاه موتورسیکلت سپر دوچرخه است.

ابی پاسیو

مستقر در مزرعه بینگهام ، میشیا ، Abba Patio محصولات با کیفیت بالا در فضای باز را طراحی می کند ، از جمله سایبان ، چوب چوبی و چادر. یکی از محصولات محبوب ، پناهگاه ذخیره سازی در فضای باز Abba Patio 6 8 8 پا است.

ویژگی های کلیدی چادر موتور سیکلت

تهویه

تراکم می تواند باعث زنگ زدگی موتورسیکلت شما شود ، بنابراین مهم است که تا جایی که ممکن است آن را در انبار خشک نگه دارید. بسیاری از چادرهای ذخیره موتورسیکلت دارای پنجره های مشبک هستند تا جریان هوا را افزایش داده و از خوردگی قطعات فلزی روی دوچرخه جلوگیری کنند. سایر مارک های چادر شامل پنکه های داخلی است. اگر دوچرخه شما شروع به زنگ زدگی و خوردگی کند ، می تواند منجر به مشکلات مکانیکی پرهزینه شود.

اندازه

اندازه پناهگاه موتورسیکلت مهم است زیرا باید موتورسیکلت شما را بدون هیچ گونه شکافی به درستی بپوشاند. برخی از مارک ها در اندازه های مختلف عرضه می شوند تا دوچرخه های با اندازه های مختلف را در خود جای دهند. در صورت خرید چادر نامناسب ، خاک (و سرقت) می تواند به یک مشکل تبدیل شود. همچنین ، اگر یک پناهگاه ثابت را انتخاب می کنید ، باید آنقدر کوچک باشد که در یک منطقه مشخص قرار گیرد.

ملاحظات دیگر

مونتاژ. اگر با موتورسیکلت خود به سفر جاده ای می روید ، به چادری نیاز دارید که به راحتی نصب و برداشته شود. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های مونتاژ را بررسی کرده و تعیین می کنید که آیا به ابزارهای اضافی نیاز دارید. اکثر محصولات دارای راهنمای نحوه کار هستند ، یا ممکن است بتوانید به برخی از فیلم ها به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید. توصیه می کنیم قبل از شروع سفر ، تنظیمات را تمرین کنید.
ویژگی های اضافی. برخی از چادرهای موتورسیکلت دارای فضای بیشتری برای ذخیره سازی هستند ، که اگر قصد دارید بیش از دوچرخه خود را در پناهگاه ذخیره کنید ، می تواند مفید باشد. همچنین بررسی کنید که آیا چادر دارای کیف حمل برای حمل و نقل راحت تر است یا خیر. علاوه بر این ، اگر امنیت در اولویت است ، به دنبال محصولی باشید که دارای سیستم قفل باشد.

چادر-موتورسیکلت

نحوه انتخاب بهترین چادر کمپینگ موتورسیکلت

در اینجا نکاتی را که باید هنگام انتخاب چادر برای سفر با موتورسیکلت رعایت کنید ، ذکر کرده ایم. همه نکات موجود در این فهرست ضروری نیستند و همه به نیازهای خاص شما اعمال نمی شود. آنها را بررسی کنید ، ببینید آیا آنها برای شما و ماجراجویی های شما صدق می کنند یا خیر و امیدوارم به شما کمک کنند تا به چادر مناسب برای سفر با موتورسیکلت خود راهنمایی کنید.

ایستادن آزاد

چادرهای مستقل همه کاره هستند زیرا می توانید از آنها در هر زمینی استفاده کنید. مستقل بودن به سادگی به این معنی است که می توانید چادر خود را بدون نیاز به خطوط محکم و یا چسباندن آن به زمین نصب کنید. شکل تیرها باعث بالا ماندن چادر می شود. یک چادر مستقل می تواند در بیابان ، برف و در زمین های بسیار سخت و صخره ای مورد استفاده قرار گیرد ، جایی که ضربه زدن به آن دشوار است. اگر در حال سفر با موتورسیکلت هستید و در شرایط مختلف کمپ می کنید ، این امر ضروری است.

سبک وزن

پیدا کردن چادر موتورسیکلت سبک وزن بدون گفتن است. بسته بندی برای سفر با موتورسیکلت صرفه جویی در کاهش وزن است. آخرین چیزی که به آن احتیاج دارید این است که چمدان شما را در حین پرواز بر روی تپه های ماسه ای سنگین می کند. هر چیزی بیش از 2.5 کیلوگرم یک چادر سنگین محسوب می شود. سعی کنید چیزی را زیر آن وزن انتخاب کنید و مطمئن شوید که وزن تبلیغ شده شامل قطب ، میخ و مواد است. همه چادرهای فهرست 10 چادر برتر موتورسیکلت ما کمتر از 2.5 کیلوگرم هستند. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در سفر خود تهیه می کنید در صورت تمایل به کاوش عمیق تر در اینجا آورده شده است:

حجم کم

میزان صدا چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود زیرا افراد تمایل دارند فقط بر وزن تمرکز کنند. در حالی که وزن بسیار مهم است ، حجم آن در مورد کیت کمپینگ به همان اندازه ضروری است. کیف کمپینگ شما حجیم ترین چمدان شما خواهد بود. چادر ، کیسه خواب ، تشک رول ، قابلمه و تابه همه مقدار زیادی فضا را اشغال می کنند. ترفند این است که کیتی را پیدا کنید که بسیار محکم بسته شده است ، بنابراین سعی کنید به سراغ چادر با ابعاد بسته کوچک بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حجم ، صرفه جویی در فضا و مواردی که در یک کمپ کمپینگ با موتورسیکلت انجام می دهید ، این مقاله بسته بندی شده را بررسی کنید:

آسان برای نصب

به نظر می رسد واضح است اما شما از تعداد مسافرانی که در آنجا هستند 20 دقیقه وقت می گذارند و با وسایل ضد آب که شبیه چترهای باد به نظر می رسند مشغول هستند. گاهی اوقات باید چادر را سریع محکم کنید ، چیدن آن نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد.

فضای داخل

بسیاری از مسافران موتورسیکلت (از جمله من) با چادرهای کوله پشتی بسیار سبک وزن و کوچک شروع به سفر می کنند. چند شب را در پیله ای که زیر تمام وسایل مرطوب ، چمدان و لباس شما قرار دارد سپری کرده اید و به زودی آن را با چادر دو نفره عوض می کنید. البته فضای داخل چادر ترجیح شخصی است ، اما اگر اغلب در سفر با موتورسیکلت خود چادر می زنید ، ارزش این را دارد که کمی پول و حجم بیشتری را برای بار اضافی فدا کنید.

فضای بیرون

دهلیز کلمه شلوار فانتزی برای توصیف آن فضای خارج از قسمت خواب چادر است ، جایی که چکمه های خود را ترک می کنید. یک دهلیز با اندازه مناسب برای موتور سواران ماجراجویی موتورسیکلت بسیار مهم است به دلیل مقدار کیتی که حمل می کنیم. شما ممکن است مایل نباشید همه چیز را روی دوچرخه خود بگذارید و احتمالاً نمی خواهید یا فضایی ندارید که همه آن را در داخل اتاق خواب خود یک شبه بیاورید. بنابراین یک هشتی برای ذخیره چکمه ها و کیف های گل آلود شما در نزدیکی شما ، تحت پوشش و محافظت شده در برابر عناصر مناسب است. همچنین به عنوان ایوان جلویی و مکانی برای تغییر قبل از صعود به قسمت تمیز چادر خود عمل می کند.
برخی از چادرها دارای دو دهلیز (یکی در دو طرف) و چادرهای شیک دارای چادرهای بسیار بزرگ هستند که می توانید در آنها بایستید ، دوچرخه خود را داخل آن قرار دهید و در زیر آن غذا بپزید.

برخی از بهترین ماجراجویی های جهان با موتور انجام می شود!

از بزرگراه ساحل اقیانوس آرام از طریق کالیفرنیا ، تا جاده بزرگ اقیانوس در استرالیا ، بسیاری از جاده های باورنکردنی وجود دارد که با موتور بهتر بررسی می شود. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در چندین ماجراجویی موتورسیکلت به جاده رفتم و توسط یک علاقه مندان به موتور خریداری شد.

وقتی من نوجوان بودم ، من و پاپم در دو هفته ماجراجویی های طولانی در اروپا راه می افتادیم و با دوچرخه های مورد اعتماد خود در چادر موتور سیکلت زیر ستاره ها چادر می زدیم.

در حین رانندگی ، ما چند چادر کوله پشتی ، اجاق گاز و چادرهای کمپینگ موتور سیکلت و دوچرخه سواری را در سفرهای خود آزمایش کردیم ، مشتاق هستیم که وسایل و موتورسیکلت های خود را در وضعیت عالی نگه داریم ، اما همچنین سعی می کنیم وسایل خود را جمع کنیم. سپس به سرعت متوجه شدیم که چادرهای معمولی کوله پشتی نمی تواند آن را قطع کند و به جای آن به یک چادر مخصوص کمپینگ موتورسیکلت نیاز داریم .

رانندگی با موتور چیزی دارد که فریاد ماجراجویی می زند! اولین باری که با موتورسیکلت ، هوندا با حجم 350 سی سی به جاده رفتم ، احساس کردم که مسئول سرنوشت ، جهت و مقصد خودم هستم! همچنین احساس می کردم خیلی بدم می آید ، در بزرگراهی که از روستاها و شهرهای کوچک می گذرد ، در حالی که در ویتنام حرکت می کنم ، زیر نور آفتاب و فرهنگ محلی غوطه ور می شوم.

احتمالاً گم خواهید شد و ممکن است در طول مسیر با برخی از درام های موتورسیکلت روبرو شوید. اما سلام ، این همه بخشی از ماجراجویی است ، چیزی که من برای جهان تغییر نمی دهم.

به دامنه کوه ها منتقل شدم ، اما من تحت تأثیر مناظر خارق العاده تراس های برنج آبشار ، جوامع کوچک قبیله تپه ، پوشیدن لباس های قومی و تصاویر کارت پستال قرار گرفتم.

در حالی که خورشید در حال غروب بود با یک سنگ بزرگ برخورد کردم که اگزوز موتور سیکلتم را بیرون کشید. به سرعت ، برخی از مردم محلی به من ملحق شدند که با خنده به من بیرون آمدند و هنگامی که اشاره کردم و “ساپا” را پرسیدم ، شروع به خندیدن هیستریک کردند؟ هیچ خوابگاه ، هتل ، اقامتگاه یا مهمانسرا وجود نداشت و من آرزو می کردم که یک چادر موتورسیکلت همراه خود داشته باشم تا با آن چادر بزنم و موتورم را دور از دید نگه دارم. خوشبختانه یک خانواده شیرین من را برای شب پذیرایی کردند ، شام به من دادند ، تلفنم را شارژ کردند و به من کمک کردند تا راه بازگشت را پیدا کنم.

شخصاً ، فکر می کنم سفر با موتورسیکلت یکی از بهترین راه ها برای کاوش در یک مکان یا کشور است. شما می توانید از مسیر ضرب و شتم خارج شده و جواهرات مخفی و مخفی خود را کشف کنید. گم شوید ، ماجراجویی خود را پیدا کنید و مکان جدیدی را با سرعت دلخواه خود تجربه کنید. در پایان سفر ، داستانهای دیوانه کننده خود را برای اشتراک گذاری خواهید داشت. اما شاید صبر کنید تا کارتان تمام شود ، قبل از اینکه به مادر و پدر بگویید.

ماجراجویی در همه جا وجود دارد ، اما پیدا کردن آن با موتور بسیار آسان تر است و اگر برای مدت زمان طولانی یا با دوچرخه گران قیمت به جاده می روید ، منطقی است که از وسایل نقلیه خود محافظت کنید و به خودتان آرامش دهید. بخوابید ، با چادر کمپینگ موتورسیکلت.

به دامنه کوه ها منتقل شدم ، اما من تحت تأثیر قرار گرفتم تراکت های برنج آبشار ، جوامع کوچک قبیله تپه ، پوشیدن لباس های قومی و تصاویر کارت پستال قرار گرفتم.

در حالتی که خورشید در حال غروب بود با یک سنگ بزرگ برخورد کردم که اگزوز موتور سیکلتم را بیرون کشید. به سرعت ، برخی از مردم محلی به من ملحق شدند که با خنده به من بیرون آمدند و کسانی که اشاره کردند و “ساپا” را پرسیدم ، شروع به خندیدن هیستریک کردند؟ هیچ خوابگاه ، هتل ، اقامتگاه یا مهمانسرا وجود نداشت و من آرزو نداشتم که یک چادر موتورسیکلت همراه خود داشت تا با آن چادر بزنم و موتورم را دور از دید نگه دارم. خوشبختانه یک خانواده شیرین من را برای شب پذیرایی کردند ، شام به من داد ، تلفنم را شارژ کردند و به من کمک کردند تا راه بازگشت را پیدا کنم.

شخصاً ، فکر کنم سفر با موتورسیکلت یکی از بهترین راه ها برای کاوش در یک مکان یا کشور است. شما می توانید از مسیر ضرب و شتم خارج شده و جواهرات مخفی و مخفی خود را کشف کنید. گم شوید ، ماجراجویی خود را پیدا کنید و مکان را با سرعت دلخواه خود تجربه کنید. در پایان سفر ، داستانهای دیوانه کننده خود را برای اشتراک گذاری دیدید. اما شاید صبر کنید تا کارتان تمام شود ، قبل از اینکه به مادر و پدر بگویید.

ماجراجویی در همه جا وجود دارد ، اما آن را با موتور بسیار آسان تر است و اگر برای مدت زمان طولانی یا با دوچرخه گران قیمت به جاده می روید ، منطقی است که از وسایل نقلیه خود را محافظت می کنید و به آرامش می دهید. بخوابید ، با چادر کمپینگ موتورسیکلت.

کمپینگ موتور سیکلت شما را هنگام سفر با موتورسیکلت راهنمایی می کند. بسیار راحت تر از یافتن یک هاستل یا هتل و بررسی محل اقامت به علاوه این بدان معناست که می توانید تا آنجا که می خواهید رانندگی کنید و سپس به سادگی اردو بزنید. اگر شما هم مانند من هستید ، همیشه در جستجوی مسیرهای دورافتاده با چشم اندازهای باورنکردنی هستید. به طور اتفاقی ، این جاده ها اغلب به مکانهای عالی برای اردو زدن منجر می شود ، خواه در کنار ساحل ، یا در بالای کوه در میان ابرها. بنابراین ممکن است دفعه بعد که روی ماجراجویی بعدی خود زوم کنید ، چادر موتورسیکلت ببندید. بسیار خوب ، من می گویم ، شما 100٪ مطمئن نیستید که آیا حتی به چادر کمپینگ موتورسیکلت نیاز دارید ، آیا یک چادر معمولی کار را انجام نمی دهد؟ اجازه دهید من شما را از طریق آن عبور کنم…

نگرانی اصلی هنگام انتخاب بهترین چادر موتورسیکلت برای ماجراجویی شما یافتن چادر متناسب با نیاز شما و بر روی موتور شما است. شما به اندازه کافی برای محافظت از دوچرخه خود احتیاج دارید و هنوز فضای کافی را برای تصادف در اختیار شما قرار می دهیم. رونق! ما کار سختی را برای شما انجام داده ایم و بهترین چادر کمپینگ موتورسیکلت 2021-2022 را پیدا کرده ایم ، برای جزئیات کامل به جزئیات زیر مراجعه کنید

هنگام خرید چادر موتور سیکلت به چه نکاتی توجه کنیم؟

مواردی که باید در نظر گرفته شود…

اندازه
فضای ذخیره سازی
تنظیمات خواب
قیمت

قیمت را از نظر کیفیت به خطر نیندازید ، هنگام خرید چادر موتور سیکلت باید تعادل کامل بین کیفیت و قیمت را پیدا کنید.

وزن و اندازه

از آنجایی که چادر موتور سیکلت خود را روی دوچرخه خود حمل می کنید ، می خواهید چوبی را انتخاب کنید که خیلی سنگین یا حجیم نباشد. کمتر از 8 کیلوگرم وزن ایده آل برای چادر موتورسیکلت شما است و اگر کمی بیشتر هزینه کنید ، می توانید چیزی بسیار سبک تر بگیرید. بار تخمینی موتورسیکلت های خود را بررسی کنید و دنده های خود را وزن کنید ، تا مطمئن شوید که دوچرخه را با تجهیزات کمپینگ موتورسیکلت خود بیش از حد بار نمی کنید. اگر قصد بسته بندی بسیاری از وسایل را دارید ، سرمایه گذاری روی برخی از پانسیون ها را برای توزیع یکنواخت بار در نظر بگیرید.

مقاومت در برابر آب و باد

برای جلوگیری از بیدار شدن در یک گودال آب ، مطمئن شوید که چادر شما در برابر آب مقاوم است. اکثر چادرهای موتورسیکلت ضد آب هستند ، اما اگر نگران هستید ابتدا آن را آزمایش کنید. آب و هوا می تواند غیرقابل پیش بینی باشد ، با طوفان هایی که از هیچ جا ظاهر می شوند. به همین دلیل داشتن یک چادر موتورسیکلت با حفاظت از باد خوب است زیرا خنک شدن باد باعث ناراحتی جدی شما می شود.

تهویه

داشتن تهویه در چادر موتور سیکلت ، به ویژه در آب و هوای گرم بسیار مهم است. هیچ چیز بدتر از این نیست که از عرق خود بیدار شوید و برای هوای تازه نفس نفس بزنید. بدنه مشبک و دریچه ها برای تهویه و مشاهده ستاره در شبهایی که هوا روشن است بسیار مناسب هستند.

نتیجه گیزی برای خرید چادر موتور

اگر در مورد ماجراجویی های موتورسواری خود جدی هستید ، چادر موتور سیکلت ارزش بسته بندی دارد. به طور کلی مسافرت با چادر در بسیاری از مواقع مفید است و ارزش دارد که برای محافظت از موتور خود در شب چند دلار اضافی هزینه کنید.

اگر می خواهید با کمترین وزن ممکن سفر کنید ، توصیه می کنم به سادگی چادر چوبی و سبک بیووی بسته بندی کنید. هنگام تعیین بهترین چادر موتورسیکلت برای شما ، اندازه چادر کمپ موتور سیکلت ، فضای ذخیره سازی ، چیدمان خواب ، وزن و اندازه ، تهویه و مقاومت در برابر آب/باد را در نظر بگیرید. Lone Rider اگر بهترین ها را از بهترین ها می خواهید. اگر مقرون به صرفه هستید ، کلمن هولیگان را بررسی کنید.

برای خرید انواع چادر موتور کافی است عبارت فوق را در باکس سرچ بالای سایت جستجو کنید و بهترین محصولات این دسته را همراه با قیمت مشاهده کنید.

منبع برخی از اطلاعات داده شده : بروکر پاکر

New title

New title

قبلی
راهنمای خرید دزدگیر اماکن و خانگی فوق العاده مطمئن و هوشمند + لیست قیمت
بعد
بهترین سایت خرید دارو و محصولات پزشکی در ایران

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید