راهنمای خرید تونر پاک کننده پوست برای انواع پوست ها در رایحه ها مختلف با کیفیت بالا

تونرها مایعاتی هستند که برای پاکسازی پوست استفاده می شوند. آنها چربی و کثیفی را از منافذ پاک می کنند و پوست را نرم و صاف می کنند. تونر با پد یا پنبه روی صورت اعمال می شود. برخی از افراد نیز از تونر برای کمک به جلوگیری از بروز آکنه استفاده می کنند.

کاربرد تونر چیست؟

اهمیت استفاده از تونر با کیفیت بیشتر اوقات، ما خانم ها به برند محصولات آرایشی، کرم روز و شب و سایر محصولات زیبایی اهمیت زیادی می دهیم، اما به حذف آن ها بعد از روز اهمیت زیادی نمی دهیم. و حتی گاهی قبل از خواب در نهایت صورتمان پف می کند و از بیدار شدن هر روز با صورت ورم کرده خسته می شویم. سپس از این شکایت می‌کنیم که چگونه صبح‌ها مثل ستاره‌های هالیوود زیبا از خواب بیدار نمی‌شویم. برخی از اینها نتیجه جلوه های ویژه است، اما برخی دیگر صرفاً به این دلیل است که ما با چهره ای شاداب و زیبا از خواب بیدار می شویم.

 

به یاد داشته باشید که مهم نیست در هر کجا که هستید و در هر شرایطی، حتماً شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب آرایش صورت خود را پاک کنید و سپس از کرم شب استفاده کنید. این دو می توانند دو راز بسیار حیاتی برای زیبا شدن از خواب باشند.

 

تونرها سلاحی مخفی در داشتن پوستی شاداب و زیبا هستند. طرز تهیه تونر صورت ابتدا قبل از زدن تونر صورت خود را تمیز بشویید و سپس بگذارید خشک شود. پس از شستن پوست، تونر را روی یک پد پنبه ای بمالید و به آرامی با حرکات دایره ای روی پوست خود ماساژ دهید. همچنین می توانید مقدار کمی از تونر را روی کف دست خود بریزید و با نوک انگشتان خود به آرامی روی پوست خود فشار دهید. یک دقیقه صبر کنید تا تونر کاملا خشک شود.

 

پس از خشک شدن تونر روی پوست، از کرم مرطوب کننده یا کرم شب استفاده کنید. ممکن است برخی افراد بپرسند که تفاوت بین تونر و تونیک چیست؟ تونر و تونیک بسیار شبیه به هم هستند، با این تفاوت که تونر بیشتر روی تنظیم سطح PH پوست تمرکز دارد و تونیک بیشتر روی آبرسانی به پوست تمرکز دارد. هر دو نوع محصول را می توان به جای هم استفاده کرد. با این حال، اگر از تونر یا محصول مقوی حاوی الکل استفاده می کنید، قبل از استفاده حتما برچسب آن را به دقت بخوانید. الکل می تواند پوست را خشک کرده و باعث تحریک شود.

انتخاب تونر صورت مناسب برای پوست

بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست شما است. تونر صورت مناسب برای پوست های چرب: افرادی که پوست چرب دارند باید از استفاده از تونرهای حاوی الکل خودداری کنند زیرا باعث تحریک تولید چربی می شوند. تونرهای الکلی پوست را خشک کرده و باعث تولید چربی بیشتر می شود. علاوه بر این، تونرهای الکلی پوست را تحریک کرده و باعث قرمزی و تحریک پوست می شود. برای افرادی که پوست چرب دارند، بهتر است از تونر حاوی روغن درخت چای، سالیسیلات ها، آلوئه ورا یا هر ماده دیگری که به تعادل چربی طبیعی پوست کمک می کند استفاده کنید. تونر صورت مناسب پوست های خشک و حساس: پوست های خشک و حساس به تونر نیاز دارند که به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کند. تونر حاوی آلوورا یا هر ماده دیگری که به تسکین پوست کمک می کند برای این نوع پوست ایده آل است. تونر صورت مناسب پوست مختلط: پوست مختلط هم به تونر نیاز دارد که پوست را هیدراته نگه دارد و هم به تونری که سطح چربی پوست را متعادل کند. یک تونر مبتنی بر روغن برای این نوع پوست عالی است و به جلوگیری از جوش کمک می کند. تونر صورت با آلوئه ورا: آلوئه ورا یک ماده عالی برای تسکین و متعادل کردن پوست است. مخصوصاً برای کسانی که از آکنه رنج می برند مفید است. جوهره ی صورت

 

آیا پس از استفاده از ضدعفونی کننده دست باید دست های خود را بشویید؟

یکی از مسائلی که در این قسمت مطرح می شود این است که آیا بعد از استفاده از ضدعفونی کننده دست باید دست ها را بشویید یا خیر؟ اگر از ضدعفونی کننده دست حاوی الکل استفاده می کنید، پس از استفاده باید دست های خود را بشویید زیرا می تواند باعث تحریک پوست شود. با این حال، اگر از ضدعفونی کننده دست بر پایه صابون استفاده می کنید، پس از استفاده نیازی به شستن دست ها ندارید.

 

بهترین زمان استفاده از تونر چه زمانی است؟

تونر باید قبل از رفتن به رختخواب استفاده شود تا صورت شما کاملا تمیز شود.

 

بهترین نوع تونر برای پوست های حساس چیست؟

بهترین تونرها برای پوست حساس شما تونرهای مبتنی بر آب هستند. این تونرها هیچ مشکلی برای پوست حساس شما ایجاد نمی کنند.

 

نحوه استفاده از تونر پوست

وقتی جوش های روی پوست ظاهر شد، شروع به استفاده از تونر صورت کردیم. هر روز از تونر صورت حاوی الکل برای کاهش التهاب و جوش صورت استفاده می کنیم. ما تا زمانی که تونر صورت را امتحان نکردیم، متوجه نشدیم. در ابتدا فکر می کردیم ناخوشایند است، اما نمی توانستیم معجزه این تونر برای کاهش التهاب و جوش روی صورت را نادیده بگیریم. می توانید سال ها توییتر را فراموش کنید، اما خوب است که دوباره به این محصول بازگردید. این بار نه فقط برای از بین بردن جای جوش، بلکه برای مرطوب کردن، نفوذ بهتر سرم و کرم، تنظیم PH صورت. قبل از استفاده از کرم و سرم از تونر استفاده می شود. اگر تونر بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست شما است، باید قبل و هنگام خرید تونر از نوع پوست خود کاملاً آگاه باشید. آیا واقعا تونر بخشی ضروری از روال مراقبت از پوست شما است؟ پاسخ این است که بله، تونر یک محصول مهم در روال مراقبت از پوست شما است و همیشه باید در فهرست محصولات آرایشی خود باشید. پس از پاک کردن آرایش، پاکسازی صورت، تونر باید پوست را هیدراته کند و hH آن را متعادل کند.

 

حرف آخر برای خریداران تونر

همانطور که می دانید خواب با پوست و لوازم آرایشی آلوده می تواند بیشترین آسیب را به صورت شما وارد کند و اگر می خواهید آسیب ناشی از آرایش را به حداقل برسانید، توصیه می کنیم قبل از خواب صورت خود را با تونر بشویید.

New title

تونر پاک کننده آیوما مدل mild foam حجم 50 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

تونر پاک کننده صورت سرمد مدل ROSE WATER حجم 140 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

تونر پاک کننده صورت مدل RENEW حجم 150میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

تونر پاک کننده لورآل مدل Rare Flowers حجم 400 میلی لیتر

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
خرید کفپوش خودرو برای انواع خودرو های داخلی و خارجی (با کیفیت درجه یک) با قیمت فوق العاده
بعد
خرید ترازو فروشگاهی برای اندازه گیری انواع کالا با قابلیت های بالا و بهترین قیمت بازار

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید