خرید-هدفون

خرید 98 هندزفری و هدفون بی سیم با کیفیت صدا و مکالمه عالی (دارای نویز کنسلینگ) مدل جدید + لیست قیمت

اگر به دنبال یک هندزفری جدید با مشخصه های مطلوب هستید میتوانید در این مطلب به بررسی انواع مختلفی از آنها بپردازید و از میان همه یکی را برای خود انتخاب کنید. هندزفری بی سیم نکته ای که در آن حائذ اهمیت است علاوه بر کیفیت باید دارای شارژ خوبی باشد اگر شارژش زود تموم شود تو ذوقمان میخورد. بعد از کیفیت باطری کیفیت صدا و پخش موسیقی هم مهم است و بعد از آن کیفیت میکروفون در هنگام مکالمه مهم است. بارها شده مشتریان هندزفری هایی را خریداری کرده اند که قیمتی ارزان داشته است اما بعد از یک روز خراب شده است معمولا این گونه خرید ها از مترو انجام میشود و متاسفانه دارای گارانتی معتبری هم نمیباشند.

راهنمای خرید هندزفری و هدفون بی سیم

هدفون را میتوانید در مجامعی که سر و صدا زیاد است استفاده کنید و یا در جاهایی که افراد دیگر اذیت میشوند با استفاده از هدفونتان موسیقی یا فایل صوتی گوش کنید. اگر اهل پادکست باشید باید بدانید هدفون یکی از لازم و ملزومات برای شنیدن آن است چون صدای گوشی خیلی متمرکز نیست و شاید خوشتان نیاید صدای پادکست که نیاز به تمرکز دارد را با نویز بشنوید.

هر کس که اهل موسیقی باشد میداند برای شنیدن موسیقی لذت بخش باید از یک هدفون استفاده کند تا وقتی موسیقی را میشنوید حس کنید در کنسرت همان خواننده در ردیف سوم نشسته اید و واقعا حال و هوای کنسرت به شما دست بدهد ، البته ناگفته نماند برخی از افرادی که از هدفون استفاده میکنند حس میکنند خود جای خواننده هستند و برق ها رو خاموش میکنند و حسش را میگیرند.

اگر شب اهل فیلم دیدن باشید میدانید که هر ساعتی نمیشود در جمع خانواده فیلم دید یا شاید آنها خواب باشند و شما نتوانید فیلم را پخش کنید برای همین پیشنهاد میکنم یک هندزفری ساده هم شده برای خود تهیه کنید تا فیلم لذت بخش و جذاب خود را با آرامش خاطر و بدون نگرانی از ایجاد سر و صدا و غیره ببینید.

هدفون و هندزفری فرقشان در این است که هدفون بزرگ تر است و روی گوش قرار میگیرد اما هندزفری جمع و جور تر است و داخل گوش قرار میگیرد مثلا شما در مترو خیلی جالب نیست از هدفون استفاده کنید و همچنین موقع خواب هم هدفون گوش را اذیت میکند چون بزرگ است و اجازه تحرک را نمیدهد اما از طرفی هندزفری جمع و جور و راحتر است و شما میتوانید در مترو یا دستشویی یا خیابان از آن استفاده کنید ، جدیدا هدفون های بی سیم شیکی وارد بازار شده است که علیرغم اینکه بزرگ است اما در ورزش و کوچه و خیابان قابل استفاده است .

ایراد هندزفری بی سیم

هدفون های بی سیم یک ایرادی که دارند این است که بعد از مدتی بلاخره شارژشان تمام میشود و باید مجدد شارژ کنید و چالش اصلی آن این است که وقتی شارژش تمام شد دیگر نمیتوانید آن موقع استفاده کنید یعنی اگر شما وسط یک لایو و یا برنامه جذابی باشید باید یا با صدای گوشی بشنوید و یا قید برنامه را بزنید که این خیلی آزار دهنده است. البته جدیدا هدفون ها از تکنولوژی استفاده میکنند که مدت بیشتری شارژ را نگه میدارد.

 

بهترین راهنمای خرید هدفون هندزفری و بی سیم

امروزه مردم از هدفون برای اهداف مختلف استفاده می کنند. برخی از آن برای تمرین، برخی برای گوش دادن به موسیقی و برخی برای تماس های تلفنی از آن استفاده می کنند. مهم نیست که هدف شما چیست، چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید هدفون در نظر داشته باشید. در این مقاله شما را در مسیر یافتن بهترین هدفون هندزفری و بی سیم برای نیازهای خود راهنمایی می کنیم.

هدفون هندزفری و بی سیم چیست؟

هدفون های هندزفری و بی سیم هدفون هایی هستند که به شما امکان می دهند بدون نیاز به نگه داشتن دستگاه خود به موسیقی یا سایر صداها گوش دهید. آنها از فناوری بلوتوث برای اتصال به تلفن، تبلت یا سایر منابع صوتی شما استفاده می کنند و می توان از آنها برای تماس بدون دست استفاده کرد.

انواع و سبک های مختلفی از هدفون های هندزفری و بی سیم موجود است، بنابراین مهم است که قبل از خرید بدانید که به دنبال چه هستید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

– عمر باتری: بیشتر هدفون های هندزفری و بی سیم باید به طور مرتب شارژ شوند، بنابراین قبل از خرید بررسی کنید که عمر باتری چقدر است.
– کیفیت صدا: قبل از خرید هدفون، حتما کیفیت صدای آن را تست کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که صدای شفاف و متعادلی ارائه می دهند.
– راحتی: از آنجایی که برای مدت طولانی از هدفون استفاده می کنید، راحتی مهم است. به دنبال هدفون با پدهای نرم و هدبند قابل تنظیم باشید.

هدفون و هندزفری های بی سیم چطورکار می کنند؟

هدفون‌های بی‌سیم و هندزفری در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند، و اکنون گزینه‌های عالی برای کسانی که می‌خواهند بدون اتصال به تلفن خود بتوانند به موسیقی گوش دهند یا تماس برقرار کنند، وجود دارد. در اینجا یک راهنمای سریع برای نحوه کار آنها آورده شده است.

اکثر هدفون‌های بی‌سیم از بلوتوث برای اتصال به تلفن یا دستگاه دیگر استفاده می‌کنند. بلوتوث یک فناوری بی سیم کوتاه برد است که به دستگاه ها اجازه می دهد بدون نیاز به اتصال فیزیکی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هنگامی که هدفون شما با دستگاه شما جفت شد، هر زمان که این دو در محدوده یکدیگر قرار گرفتند، باید به طور خودکار متصل شوند.

پس از اتصال، می‌توانید موسیقی خود را کنترل کنید یا با استفاده از دکمه‌های روی هدفون تماس بگیرید. بسیاری از مدل ها دارای کنترل صوتی داخلی هستند، بنابراین می توانید آهنگ های خود را به صورت هندزفری مدیریت کنید. و اگر نگران تمام شدن شارژ هستید، اکثر هدفون‌های بی‌سیم دارای کیس شارژ یا داک هستند تا بتوانید در حین حرکت آن‌ها را شارژ کنید.

انواع مختلف هدفون هندزفری و بی سیم

هنگام انتخاب بهترین هدفون هندزفری و بی سیم، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین مورد این است که به چه نوع هدفونی نیاز دارید. سه نوع مختلف هدفون هندزفری وجود دارد: داخل گوش، روی گوش و روی گوش.

هدفون های داخل گوشی کوچک ترین و قابل حمل ترین نوع هدفون هستند. آنها در داخل کانال گوش شما قرار می گیرند و می توانند برای مدت طولانی پوشیدن آنها بسیار راحت باشند. هدفون های روی گوش بزرگتر از هدفون های داخل گوشی هستند و بالای گوش شما قرار می گیرند. آنها می توانند کمی راحت تر از هدفون های داخل گوش باشند اما کیفیت صدای بهتری ارائه می دهند. هدفون های روی گوش بزرگ ترین نوع هدفون هستند و روی گوش شما می روند. آنها بهترین کیفیت صدا را ارائه می دهند، اما می توانند حجیم و برای مدت طولانی پوشیدن آن ناراحت کننده باشند.

دومین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که چگونه می خواهید هدفون خود را بپوشید. دو نوع مختلف هدفون هندزفری وجود دارد: بند گردن و هدفون. هدفون‌های گردن‌بند دارای نواری هستند که دور گردن شما می‌چرخند و هدفون‌های هدفون داخل کانال گوش شما قرار می‌گیرند. هدفون‌های هدفون قابل حمل‌تر هستند اما نسبت به هدفون‌های بند گردنی راحت‌تر هستند.

آخرین چیزی که شما نیاز دارید

مزایا و معایب هدفون های هندزفری و بی سیم

وقتی صحبت از هدفون می شود، دو نوع اصلی وجود دارد: سیمی و بی سیم. هر دو مجموعه مزایا و معایب خاص خود را دارند که آنها را برای افراد مختلف بهتر یا بدتر می کند. در اینجا، نگاهی به هدفون‌های هندزفری و بی‌سیم خواهیم داشت تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام نوع برای شما مناسب است.

هدفون های هندزفری برای کسانی که می خواهند بتوانند آزادانه و بدون اتصال به دستگاه خود حرکت کنند عالی است. آنها همچنین معمولاً مقرون به صرفه تر از همتایان بی سیم خود هستند. با این حال، هدفون های هندزفری نسبت به هدفون های سیمی کمتر قابل اعتماد هستند و ممکن است کیفیت صدای یکسانی را ارائه ندهند.

از طرف دیگر هدفون های بی سیم از نظر کیفیت صدا و آزادی حرکت بهترین ها را ارائه می دهند. آنها معمولاً گرانتر از هدفون های هندزفری هستند، اما اگر به دنبال بهترین تجربه شنیداری ممکن هستید، ارزش سرمایه گذاری را دارند.

هنگام خرید هدفون هندزفری و بی سیم به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر به دنبال خرید هدفون هستید حتما این مقاله نو و جدید ما را مطالعه کنید و اگر اهل برگزاری مراسم و برنامه هستید حتما یک اسپیکر خوب نیاز دارید ما در مقاله آسمان خراش به راهنمای خرید اسپیکر پرداخته  ایم.

 

هنگام خرید هدفون هندزفری و بی سیم، برای به دست آوردن بهترین محصول ممکن باید به چند نکته توجه کنید. ابتدا در نظر بگیرید که هدفون را برای چه منظوری استفاده خواهید کرد. اگر از شنوندگان مشتاق موسیقی هستید، باید مطمئن شوید که هدفون کیفیت صدای خوبی دارد. اگر بیشتر نگران این هستید که بتوانید تماس های تلفنی را بدون هندزفری انجام دهید، باید مطمئن شوید که میکروفون از کیفیت خوبی برخوردار است.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که هدفون چقدر راحت است. اگر قصد دارید آنها را برای مدت طولانی بپوشید، باید مطمئن شوید که پوشیدن آنها راحت است. برخی از هدفون ها ممکن است پس از استفاده طولانی مدت بسیار سنگین و ناراحت کننده باشند.

در نهایت، هنگام خرید هدفون هندزفری و بی سیم، بودجه خود را در نظر بگیرید. طیف گسترده ای از محصولات در قیمت های مختلف موجود است. شما باید سعی کنید چیزی را پیدا کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

بهترین برندهای هدفون هندزفری و بی سیم

هنگام انتخاب بهترین برند هندزفری و هدفون بی سیم باید به چند نکته توجه کنید. اولین مورد این است که برندی را پیدا کنید که معتبر باشد و سابقه خوبی داشته باشد. برندهای زیادی وجود دارد، اما همه آنها برابر نیستند. برای یافتن بهترین برندها کمی تحقیق کنید و نظرات را بخوانید.

دومین چیزی که باید به دنبال آن باشید، برندی است که گارانتی خوبی ارائه می دهد. در صورتی که مشکلی در هدفون پیش بیاید این مهم است. گارانتی خوب، تعویض یا تعمیر هدفون را پوشش می دهد.

در نهایت در انتخاب بهترین برند هندزفری و هدفون بی سیم قیمت را در نظر بگیرید. برندهای بزرگی وجود دارند که کیفیت بالا را با قیمت مناسب ارائه می دهند. با این حال، برخی از مارک های بسیار گران قیمت نیز وجود دارند که ممکن است ارزش پول را نداشته باشند. قبل از تصمیم گیری نهایی خرید کنید و قیمت ها را مقایسه کنید.

نتیجه برای خرید

پس از خواندن این راهنما، باید ایده بسیار بهتری در مورد آنچه در هنگام خرید هدفون هندزفری و بی سیم باید جستجو کنید، داشته باشید. ویژگی های مختلف موجود و همچنین ترجیحات شخصی خود را در نظر داشته باشید و باید بتوانید یک جفت هدفون مناسب برای خود پیدا کنید. با تشکر برای خواندن!

New title

هدفون بی‌سیم مدل 5G

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    100x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    2.4 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • NFC

    ارتباط حوزه نزدیک یا Near Field Communication گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاه‌های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است. ان‌اف‌سی از روش‌های افزایش امنیت نظیر الزام به تایید برقراری ارتباط توسط دستگاه دوم هم پشتیبانی می‌کند.

    ندارد
  • نوع کابل
    لایتنینگ
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    24-24800 هرتز
  • حساسیت
    90 دسی‌بل
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • باتری
    دارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ لایتنینگ
  • دیگر ویژگی‌ها
    نگهدارنده گوشی , دارای محفظه شارژ
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم اوتیم مدل T21

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    69x43x32 میلی‌متر
  • وزن
    40 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • باتری
    دارد
  • دیگر ویژگی‌ها
    دارای محفظه شارژ
  • سایر مشخصات
    کنترل لمسی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌سیم مدل SH15

مشخصات فنی SH15 Wireless Headphones

مشخصات کلی

  • وزن
    125 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    جک 3.5 میلی‌متری , بلوتوث , شیار کارت حافظه
  • محدوده عملکرد
    10 متر
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    12-22000 هرتز
  • حساسیت
    108 دسی‌بل
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • قطر درایور
    40 میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری
  • باتری
    دارد
  • نوع باتری
    لیتیوم
  • اقلام همراه هدفون
    یک عدد کابل شارژ microUSB
  • یک عدد کابل AUX
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    100 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    2.5 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مدل AirPods Pro همراه با محفظه شارژ بی سیم

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    7.5 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • باتری
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژر بی سیم
  • سه عدد سرگوشی (سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ)
  • کایل تبدیل USB-C به لایتنینگ
  • دفترچه راهنما
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , Noise Cancelling Headphone , دارای محفظه شارژ
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    4 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    4 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مدل 2 AirPods

مشخصات فنی AirPods 2 Wireless Headphones

مشخصات کلی

  • ابعاد
    16 × 18 × 40 میلی‌متر
  • وزن
    4 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    20000-20 هرتز
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • باتری
    دارد
  • عمر باتری
    تا 5 ساعت پخش موسیقی
  • نشانگر LED
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    AirPods
  • باکس شارژ هدفون
  • کابل لایتنینگ به USB
  • دفترچه راهنما
  • سایر مشخصات
    دارای همه ویژگیهای ایرپاد اصلی بجز Noise Cancellation
  • سازگار با دستیار صوتی Siri
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌سیم مدل i12

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    2.4 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    0.5
  • NFC

    ارتباط حوزه نزدیک یا Near Field Communication گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاه‌های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است. ان‌اف‌سی از روش‌های افزایش امنیت نظیر الزام به تایید برقراری ارتباط توسط دستگاه دوم هم پشتیبانی می‌کند.

    ندارد
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    24-24800 هرتز
  • حساسیت
    90 دسی‌بل
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • نشانگر LED
    ندارد
  • دیگر ویژگی‌ها
    نگهدارنده گوشی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مدل AirPods Pro همراه با محفظه شارژ بی سیم

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    7.5 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • باتری
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژر بی سیم
  • سه عدد سرگوشی (سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ)
  • کایل تبدیل USB-C به لایتنینگ
  • دفترچه راهنما
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , Noise Cancelling Headphone , دارای محفظه شارژ
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    4 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    4 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌سیم مدل POWERHBQ PRO

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    18 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    32 اهم
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • باتری
    دارد
  • عمر باتری
    120 ساعت آماده به کار
  • نشانگر LED
    دارد
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    10
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    10
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    120
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    2
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم باسئوس مدل ENCOK W17

مشخصات فنی BASEUS ENCOK W17 Wireless Headphones

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , ورزش
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5.0
  • مقاومت در برابر آب
    بله
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • باتری
    دارد
  • نوع باتری
    لیتیوم
  • نشانگر LED
    ندارد
  • اقلام همراه هدفون
    - کابل تایپ سی
  • - محفظه شارژ
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    12 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    300 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    1.5 ساعت از طریق کابل تایپ سی 2 ساعت از طریق بی سیم
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    1.5 ساعت از طریق کابل تایپ سی 2 ساعت از طریق بی سیم
  • ظرفیت باتری
    500 میلی‌آمپرساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مدل Redmi AirDots

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    150x80x30 میلی‌متر
  • وزن
    30 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    تک گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    20-20000 هرتز
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • باتری
    دارد
  • عمر باتری
    12 ساعت
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مدل AirPods New Generation

مشخصات فنی

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • باتری
    دارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , Noise Cancelling Microphone
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مومکس مدل BT5 همراه با محفظه شارژ بی‌سیم

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    60x30x20 میلی‌متر
  • وزن
    200 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    لایتنینگ
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5.0
  • محدوده عملکرد
    10 متر
  • نوع آهن‌ربا
    مگنت
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • نوع آکوستیک
    باز , بسته , نیمه‌بسته
  • منبع تغذیه فرستنده
    موبایل،تبلت ...
  • باتری
    دارد
  • عمر باتری
    20ساعت
  • نشانگر LED
    ندارد
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , Dolby , دارای محفظه شارژ
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    5ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    20 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    2 ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    2 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌سیم مدل U Flex ZBW4388IN

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    200 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    16 اهم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    24000-24 هرتز
  • حساسیت
    96 دسی‌بل
  • باتری
    دارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , کلید مدیریت میزان صدا , Noise Cancelling Microphone
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    7 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    7 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    1 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم ارلدام مدل BH 36 به همراه محفظه شارژ بی‌سیم

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    30x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    100 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    USB Type-C
  • محدوده عملکرد
    10 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک و فلز
  • نوع آهن‌ربا
    مگنت
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • نوع آکوستیک
    باز , بسته , نیمه‌باز , نیمه‌بسته
  • باتری
    دارد
  • عمر باتری
    20 ساعت
  • نشانگر LED
    دارد
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , کلید مدیریت میزان صدا , Dolby , دارای محفظه شارژ
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    20 ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    20 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    2 ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    2 ساعت
  • ظرفیت باتری
    30 میلی‌آمپرساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 XR

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    66x32x29 میلی‌متر
  • وزن
    42 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5
  • NFC

    ارتباط حوزه نزدیک یا Near Field Communication گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاه‌های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است. ان‌اف‌سی از روش‌های افزایش امنیت نظیر الزام به تایید برقراری ارتباط توسط دستگاه دوم هم پشتیبانی می‌کند.

    ندارد
  • محدوده عملکرد
    10 متر
  • جنس بدنه
    ABS
  • جنس رابط
    A2DP,Apt-X,AVRCP,HFP,HSP,SPP
  • نوع کابل
    میکرو USB
  • طول کابل
    0.3 متر
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    20-20000 هرتز
  • حساسیت
    110 دسی‌بل
  • مقاومت در برابر آب
    بله
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • قطر درایور
    7.2 میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری داخلی
  • منبع تغذیه فرستنده
    باتری داخلی
  • باتری
    دارد
  • نوع باتری
    لیتیوم
  • عمر باتری
    36 ساعت
  • نشانگر LED
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • سایز های مختلف گوشی
  • راهنمای کاربری
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , Noise Cancelling Microphone , aptX
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    3.5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    3.5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    150 ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    36 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    1.5 ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    3.5 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مدل Redmi AirDots

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    30 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5
  • NFC

    ارتباط حوزه نزدیک یا Near Field Communication گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاه‌های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است. ان‌اف‌سی از روش‌های افزایش امنیت نظیر الزام به تایید برقراری ارتباط توسط دستگاه دوم هم پشتیبانی می‌کند.

    ندارد
  • محدوده عملکرد
    شعاع 20 متر بدون مانع
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    20-20000 هرتز
  • حساسیت
    102 دسی‌بل
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • قطر درایور
    7.2 میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری قابل شارژ
  • باتری
    دارد
  • عمر باتری
    14 ساعت
  • نشانگر LED
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما
  • کابل اتصال USB
  • دو جفت سری گوشی اضافی
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , Noise Cancelling Microphone , دارای محفظه شارژ
  • سایر مشخصات
    قابلیت Multi key
  • قابلیت Noise microphone Cancelling
  • طراحی ارگونومیک و سازگار با شکل لاله گوش
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌سیم ارلدام مدل BH16-TWS

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    100 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5
  • NFC

    ارتباط حوزه نزدیک یا Near Field Communication گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایل‌ها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاه‌های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است. ان‌اف‌سی از روش‌های افزایش امنیت نظیر الزام به تایید برقراری ارتباط توسط دستگاه دوم هم پشتیبانی می‌کند.

    ندارد
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • باتری
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    کاور سیلیکونی
  • گیره فلزی
  • کابل شارژ
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , Noise Cancelling Microphone , دارای محفظه شارژ
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    3.5
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    3.5
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    8
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    1
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    1
  • ظرفیت باتری
    400 میلی‌آمپرساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم زیلوت مدل H20

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    43×20×54 میلی‌متر
  • وزن
    31 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5.0
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    100-20000 هرتز
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم کیو سی وای مدل T1C

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    35 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5.0
  • محدوده عملکرد
    10 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع کابل
    microUSB
  • طول کابل
    0.15 متر
  • نوع آهن‌ربا
    نئودیمیوم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    20-20000 هرتز
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • قطر درایور
    6 میلی‌متر
  • باتری
    دارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    4
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    4
  • عمر باتری محفظه شارژ
    16
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم هویت مدل I6

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    6 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    تک گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • باتری
    دارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • 2 عدد سری هدفون
  • دفترچه راهنما
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    5
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌سیم مدل Q13S TWS

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    43x28x21 میلی‌متر
  • وزن
    42 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • اقلام همراه هدفون
    جعبه شارژ
  • کابل شارژ USB
  • کتابچه راهنمای کاربر
  • سایر مشخصات
    وزن هر گوشی 4.2 گرم است.
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots Pro

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    35.4 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث

    بلوتوث نام تجاری اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده آل تبدیل نموده است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هر جای دنیا قابل دسترس است. در مورد بلوتوث دو پارامتر کلاس و پروفایل از اهمیت بیشتری برخوردارند. کلاس هر بلوتوث بر میزان برد آن دلالت می‌نماید. به طور مثال، بلوتوث کلاس 2 به این معنی است که این بلوتوث تا شعاع 10 متری را پشتیبانی می‌نماید. همچنین پروفایل بلوتوث نیز نشان‌دهنده نوع اتصال آن است. متداول‌ترین آن‌ها HSP برای اتصال هدست و HFP جهت اتصال هندزفری می‌باشد. همچنین پروفایل‌های دیگری مانند OBEX و A2DP نیز وجود دارند. A2DP امکان ارسال استریوی صوت را فراهم می‌نماید.

    5.0
  • نوع کابل
    type-c
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • باتری
    دارد
  • اقلام همراه هدفون
    کابل USB-C
  • سه سری گوشی اضافه
  • دیگر ویژگی‌ها
    دارای محفظه شارژ
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    4 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    80 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    1.5 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌سیم مدل S740

مشخصات فنی S740 Wireless Headphones

مشخصات کلی

  • وزن
    150 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    جک 3.5 میلی‌متری , بلوتوث , شیار کارت حافظه
  • محدوده عملکرد
    10 متر
  • امپدانس

    امپدانس ظاهری یا امپدانس، مقاومت جریان AC در سیم پیچ (Coil) بلندگوها و هدفون‌ها می‌باشد که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود . این مقاومت وابسته به فرکانس بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می‌شود.

    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی

    پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی.
    پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود. فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود.

    20-20000 هرتز
  • حساسیت
    108 دسی‌بل
  • مقاومت در برابر آب
    خیر
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • منبع تغذیه هدفون
    باتری
  • باتری
    دارد
  • نوع باتری
    لیتیوم
  • اقلام همراه هدفون
    یک عدد کابل شارژ microUSB
  • دیگر ویژگی‌ها
    میکروفون , کلید مدیریت میزان صدا , Noise Cancelling Microphone , Noise Cancelling Headphone
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    5 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    4 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    50 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    2.5 ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

هدفون بی‌ سیم مدل AirDots S

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • وزن
    82 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
  • رابط
    بلوتوث
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    بله
  • قطر درایور
    7.2 میلی‌متر
  • باتری
    دارد
  • نوع باتری
    12
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    20-24 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    4 ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    12 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    2ساعت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
خرید 98 سویشرت مردانه خوش فرم و شیک و تن خور عالی (مدل جدید و سال) + لیست قیمت
بعد
انواع کوله پشتی های شیک و سبک برای لپ تاپ (ایمن) + لیست محصولات

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید