خرید-سوسک-کش

معرفی انواع سوسک کش فوق العاده موثر و بی خطر

فصل گرما که بیاید سوسک و حشره زیاد میشود سوسک به دلیل اینکه به دنبال غذا میگردد و حشره هم که خب وصلش تابستان است و معمولا اللخصوص در محیط های مرطوب چون شمال ایران حشرات به وفور یافت میشود و مناطقی که کوهستانی باشد به نسبت مناطق مرطوب حشره کمتر است.

روش های از بین بردن سریع سوسک

سوسک ها سرشار از خاصیت هستند و بسیاری از میکروب ها را با وجودشان از بین میبرند ، یادتان باشد هیچ مخلوقی در این دنیا بی حکمت نیست. سوسک ها بخشی از محیط زیست ما هستند و ما باید تا جایی که برای ما آزاری ندارند به آنها آزاری نرسانیم.

انسان ها با تشکیل زندگی شهری و گسترده تر شدن آن حیوانات را از اطراف خود دور کردند در واقع حیوانات از انسان ها فرار میکنند و به دور دست میروند برای همین در کوچه و خیابان هیچوقت ندیدید یک خرس نصف شب دیده شود و یا اگر تابحال دیده شده انگشت شمار بوده است.

تمام این توضیحات هدفش این بوده است که تا جایی که میتوانیم از ازبین بردن حیوانات جلوگیری کنیم و یکی از این شرایط غیرقابل تحمل وجود سوسک در منزل است که آسیب های زیادی برای ما و ترسی برای خانواده ممکن است ایجاد کند برای همین این مقاله را نوشتیم و نمیدانیم شاید سال ها بعد دانشمندان به این نتیجه برسند این کار اشتباه بوده است.

راه های از بین بردن سوسک بدون دارو

اگر سوسک در منزل باشد اولا دلیل اصلی آن میتواند نظافت شما و منزل شما باشد ، خیلی کم دیده ایم خانه ای برق بزند و سوسک داشته باشد پس نظافت خود را رعایت کنید مثلا غذای مانده را وسط خانه ول نکنید یا ظرف های کثیف را خوب بشورید.

کارتن هم یکی از وسائلی است که قدیمی ها میگویند باعث سکونت سوسک ها میشود و البته درست هم هست ، پس کارتن را در خانه نگه ندارید و در انبار خود بگذارید.

درز هایی که ممکن است سوسک  از طریق از آن ورود کند را کاملا ببندید مثلا لوله فاضلاب لباسشویی و ظرفشویی را خوب قسمت اتصال با فاضلاب پشت دیوار را خوب درزش را ببندید تا سوسک های ریز وارد نشوند و موردی دیگر قرار دادن چاه بست در توالت است که از ورود سوسک ها جلوگیری کند.

 

نحوه از بین بردن سوسک

 

بهترین دارو برای از بین بردن سوسک

اگر با روش های بالا از ورود سوسک ها پیشگیری نشد خب اکنون میتوانیم در حدی که از آسیب به کانون خانواده جلوگیری کند از دارو های موجود استفاده کنیم .

یکی از نگرانی هایی که اغلب افراد دارند این است که اگر ما از داروی سوسک کش اسپری و یا پودری استفاده کنیم با توجه به اینکه این داروها فورا باعث مرگ سوسک میشوند آیا ضرری برای ما که ممکن است استنشاق کنیم ندارد ؟ در رابطه با این سوال طولانی و مهم باید بگیم اولا شرکت ها اکثرا دارای مجوز از سازمان مربوطه هستند و همچنین اگر خیلی نگران این موضوع هستید میتوانید از دارو هایی که به صورت پودری هستند و اتفاقا قوی عمل میکنند استفاده کنید.

روش های جلوگیری از زیاد شدن سوسک در خانه

نکته مهم : هرچه سریعتر بعد از جلوگیری از ورود سوسک اگر احساس کردید باز هم سوسک در خانه شماست با دارو های موجود جلوی تخم ریزی آنها را بگیرید چون اگر به حال خود بگذارید ممکن است فضای خانه را درگیر کنند و مدت ها سوسک در خانه شما باشد.

معمولا سوسک ها در تابستان بیشتر از زمستان هستند فلذا سعی کنید در زمستان پیشگیری کنید تا در تابستان سوسک در منزل شما نیاید.

 

از کجا بدانم چه سوسکی در منزل من است ؟

دانستن اینکه چه نوع سوسک به خانه یا حیاط شما حمله می کند می تواند به شما در تعیین بهترین روش برای رهایی از آنها کمک کند.

در نگاه اول ، ممکن است همه سوسک ها شبیه به هم باشند. با این حال ، نگاهی دیگر بیندازید و متوجه خواهید شد که همه سوسک ها برابر نیستند.

در اینجا چند مورد از رایج ترین انواع آنها آورده شده است:

سوسک فرش که از آفات آشنا در ایالات متحده است ، نام خود را از عشق به تخریب پارچه ها و مبلمان روکش دار گرفته است. آنها عاشق مکانهای تاریک ، آرام و بدون مزاحمت مانند درزهای مبلمان یا زیر فرش هستند.

از آنجا که آنها در پنهان کردن بسیار خوب هستند ، تشخیص سوسک های فرش تا زمانی که متوجه آسیب آنها نشوید ، دشوار است. این سوسک ها بیضی شکل با دو آنتن و شش پا هستند. بدن آنها سخت و گرد است و بالهای خود را زیر پوسته های خود نگه داشته اند.

سوسک ژاپنی یک آفات گسترده در ایالات متحده است که به دلیل از بین بردن محوطه و گیاهان زینتی معروف است ، سوسک ژاپنی شاخ و برگ ، گل ، میوه و موارد دیگر می خورد. طول سوسکهای بالغ حدود ⅓ ”-است و بدن سبز براق آن فلزی به نظر می رسد.

در حالی که بعید است سوسک های ژاپنی آسیب زیادی به خانه شما وارد کنند ، اما می توانند با عجله باغ و گیاهان فضای باز شما را از بین ببرند.

سوسک آسیایی بیشتر با عنوان کفشدوزک شناخته می شود و در خانه های کالیفرنیا یک مکان معمول است. در حالی که کفشدوزک ها در خارج از تغذیه از آفات گیاهی به عنوان گونه مفیدی در نظر گرفته می شوند ، اما وقتی وارد خانه می شوند می توانند آسیب جدی به همراه داشته باشند.

بزرگسالان این گونه حدود ⅜ ”طول دارند با پوسته ای سخت ، قرمز و لکه های سیاه. در زمستان ، وقتی هوا سرد می شود ، غیر معمول نیست که هزاران عدد از این سوسک ها را در اتاق زیر شیروانی ، سقف یا دیوارها جمع کنید.

اگر آنها به دریچه های گرمایش راه پیدا کردند ، به سادگی روشن کردن کوره می تواند صدها آنها را در مناطق زندگی منزل شما پخش کند.

بدنهای کشیده و قهوه ای رنگ ، سوسکهای کلیک بزرگسال می توانند حدود 1.5 “-1” اینچ طول داشته باشند. در حالی که سوسک های کلیک معمولاً آفات داخلی نیستند ، آنها عاشق تغذیه از گیاهان و سبزیجات هستند و می توانند به باغ شما آسیب جدی وارد کنند.
خصوصیات عمومی سوسک

بر اساس اطلاعات اخیر ، بیش از 350 هزار گونه سوسک در جهان وجود دارد. با در نظر گرفتن این موارد ، در اینجا چند واقعیت کلی وجود دارد که به شما در شناسایی این آفات کمک می کند:

اندازه. سوسک ها تقریباً در هر اندازه ، شکل و رنگی وجود دارند. برخی از آنها بدنهای بیضی یا گرد دارند ، در حالی که برخی دیگر مربع شکل هستند. برخی حتی بدنهایی دارند که آنها را شبیه عنکبوت می کند. اندازه آنها می تواند از چند سانتی متر تا یک اینچ یا بیشتر باشد.
ظاهر. اکثر گونه های سوسک دارای آنتن ها و قسمت های دهانی واضحی هستند که برای جویدن چوب ، شاخ و برگ یا ریشه ساخته شده اند.
بال. در حالی که سوسکها معمولاً پروازهای ضعیفی دارند ، بیشتر آنها دارای بالهای جلویی هستند که ظاهری سخت دارند ، مانند یک پوسته. این بالها مقاوم و مقاوم در برابر آب هستند که به آنها اجازه می دهد سوسک را در برابر خطرات محیطی و کم آبی بدن محافظت کنند.

چه چیزی سوسک ها را به خانه و حیاط من جذب می کند؟

اگر از خود می پرسید: “چرا من اینقدر سوسک در حیاط خود دارم؟” یا “سوسک ها به چه چیزی جذب می شوند؟” ، شما تنها نیستید. چه چیزی سوسک ها را به خانه شما می آورد و چگونه می توانید آنها را دور نگه دارید؟

در اینجا چند مورد از رایج ترین عوامل جذب کننده برای این آفات آورده شده است:

 

1. محل سکونت

گاهی اوقات ، چیزی بیش از موقعیت خانه شما نیست که سوسک ها را جذب می کند. وقتی دما کاهش می یابد ، سوسک ها به داخل می آیند تا گرما و پناهگاه خود را جستجو کنند. اگر خانه شما در زمان مناسب در مکان مناسب قرار دارد ، ممکن است برای جذب گروهی از آنها کافی باشد.

2. دسترسی

باز هم ، سوسک ها فرصت طلب هستند. اگر خانه شما دارای نقاط دسترسی باشد که می تواند پیدا کند و از آنها استفاده کند (مانند صفحه نمایش پاره شده ، شکاف در اطراف پنجره ها و درها یا دریچه های باز) ، احتمالاً راه خود را به داخل باز می کنند.

3. غذا و آب

مانند همه حیوانات ، سوسک ها برای زنده ماندن به غذا و آب نیاز دارند. اکثر گونه ها از رژیم غذایی گیاهان ، حشرات کوچک یا الیاف چوب و منسوجات استفاده می کنند.

آنها به آب زیادی احتیاج ندارند ، بنابراین کاسه حیوانات خانگی ، نشت لوله ها یا آب باقی مانده در زهکشی برای ادامه آنها کافی است.

4. سرپناه

اکثر سوسک ها مکانهای تاریک ، آرام و پنهان را دوست دارند. ممکن است آنها را در مناطق نادیده گرفته شده مانند فضاهای پشت لوازم خانگی ، اتاق زیر شیروانی یا دریچه های منزل خود بیابید.
سوسک ها چه نوع آسیب هایی می توانند ایجاد کنند؟

به طور کلی ، سه گروه اصلی از سوسک ها وجود دارد که هر یک از آنها نوع خاصی از آسیب را وارد می کنند:

سوسک های پارچه ای
سوسک غذا
سوسک های چوبی

همانطور که از نامها مشخص است ، هر یک از این سوسک ها منبع خاصی از سوخت را مصرف می کنند و می توانند به خانه یا اموال شما آسیب برسانند.

 

در ادامه دارو های موثری را برای از بین بردن سوسک و حشرات دیگر معرفی کردیم ، اما هدف این مقاله بیشتر ارائه دارو های سوسک کش است و به زودی مقاله ای در رابطه با انواع حشره کش ها خواهیم داشت ولی در بین محصولات برای افرادی که دنبال حشره کش نیز هستند محصولاتی معرفی میگردد.

یکی از مقالاتی که چند وقت گذشته نوشتیم و با استقبال بی نظیر شما مواجه شد مقاله ای در رابطه با خرید اسباب بازی برای کودکان است که اگرچه بی ربط با این موضوع است ! اما موارد جذابی را مطرح کردیم که مثل این مقاله شگفت زده خواهید شد.

New title

New title

قبلی
بهترین لوازم ضد استرس و برای جلوگیری از استرس + 100 مدل مختلف
بعد
خرید 98 پولوشرت فوق العاده زیبا و شیک مردانه مدل جدید سال + لیست قیمت

پست های مرتبط

نظرتان را بنویسید