راهنمای خرید ماساژور برای بدن در مدل های متنوع دستی و برقی

امروزه بسیار رایج است که مجذوب دیدن کسی که از تفنگ ماساژور استفاده می کند. یا یک ویدیوی خوب در مورد ماساژورهای کوبه ای کافی است تا ساعت ها در مورد آن فکر کنید.

اگر به دنبال یک تفنگ ماساژ خوب هستید، ما مطمئن هستیم که راهنمای گام به گام ما به شما کمک می کند تا یک تفنگ مناسب را انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید ماساژور

نه تنها، این یک راهنما است، بلکه اصطلاحاتی که ممکن است مشتریان جدید را گیج کند نیز توضیح داده شده است. علاوه بر این، در زیر هر عنوان، مجموعه‌ای از سؤالات را نوشته‌ایم که می‌توانید قبل از شروع مرحله اول بپرسید.

آیا می دانستید که حدود 600 ماهیچه در بدن انسان وجود دارد؟ یکی دو مورد از آنها هر از گاهی دچار درد، فشار و تنش می شوند، جایی که ماساژورها به کار می آیند. آنها نه تنها راه حل نهایی برای تسکین عضلات دردناک بلکه از بین بردن استرس هستند، نه اینکه روی مراقبت از خود تمرکز کنید. ماساژورها انواع مختلفی دارند، با این حال، انتخاب نوع مناسبی که به درستی نیازهای شما را برآورده می کند، می تواند دشوار باشد. آیا باید یک پد ماساژ پشت بگیرید یا ماساژور کوبه ای منطقی تر است؟ آیا ماساژور شیاتسو برای شما مناسب است یا خیر؟ تفاوت بین ضربه ای و ماساژور دستی چیست؟ اینها انواع سؤالاتی است که ممکن است پیش بیاید.


ماساژور چیست ؟ و کاربرد آن چیست ؟

ماساژور برای مالش، ورز دادن، فشار دادن و دستکاری مفاصل، تاندون‌ها، رباط‌ها و ماهیچه‌ها برای کمک به کاهش تنش و درد بدن شما طراحی شده است. به طور معمول، آنها ناحیه خاصی از بدن را هدف قرار می دهند، اگرچه ماساژورهایی وجود دارند که می توانند بر روی چندین ماهیچه و قسمت های بدن استفاده شوند، یکی در یک زمان یا همه به طور همزمان. برخی ضربه های سبک را ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر فشار عمیق را ارائه می دهند. بسیاری از آنها تنظیمات مختلفی دارند تا بتوانید قدرت، سرعت و شدت را به دلخواه تنظیم کنید.

ماساژورها با ایجاد تغییرات فیزیولوژیکی در بدن عمل می کنند که می تواند درد را کاهش دهد و احساس آرامش ایجاد کند. قلب، تنفس و تولید هورمون های استرس شما کند می شود و ماهیچه ها شروع به شل شدن می کنند. آنها همچنین می توانند به افزایش گردش خون از طریق دستکاری بافت نرم کمک کنند. حتی شواهدی وجود دارد که ماساژورها می توانند به بهبود خلق و خوی شما کمک کنند. به هر حال، دلیلی وجود دارد که افراد دوست دارند در مواقعی که نیاز به کاهش استرس، احساس آرامش و لذت بردن از بازتاب مثبت دارند، خود را در اسپا ماساژ دهند. خوشبختانه، انواع ماساژورها می توانند تجربه مشابهی را در خانه ارائه دهند. اما اینکه کدام یک را باید استفاده کنید واقعاً به نحوه و دلیل استفاده از آن بستگی دارد.

انواع ماساژور

ماساژورهای شیاتسو یا همان ماساژور های دوشی

ماساژورهای شیاتسو مبتنی بر تکنیک ماساژ درمانی سنتی ژاپنی هستند که با استفاده از طب فشاری بر روی جریان انرژی بدن معروف به کی یا چی (تلفظ “چی”) کار می کند. آنها در اشکال مختلفی وجود دارند که برای کمک به همه چیز از کمر، گردن، پاها یا درد مفاصل گرفته تا استرس، اضطراب و موارد دیگر طراحی شده اند. بسیاری از دسته های ماساژورهایی که در زیر به آنها اشاره می شود شامل محصولاتی با ماساژ شیاتسو می شود. این از ماساژورهای دستی گرفته تا صندلی های ماساژور یا حتی ماساژورهای پا را شامل می شود. محصولی که ماساژ شیاتسو را ارائه می دهد در توضیحات خود چنین نشان داده می شود.

ماساژور کوبه ای / تفنگ ماساژور

ماساژورهای کوبه ای یا ضربه ای که اسلحه های ماساژ نیز نامیده می شوند، معمولاً (البته نه همیشه) دستگاه هایی به شکل تفنگ (از این رو نام آن) هستند که از لرزش های سریع و نرم و ضربه های سریع برای کمک به ضربه زدن به فیبرهای عضلانی استفاده می کنند. این می تواند به کاهش تنش و افزایش جریان خون برای کمک به بهبود عضلات دردناک، منقبض و کشیده کمک کند. Theragun یکی از شناخته شده ترین برندها در این فضا با دستگاه های خود است که ماساژ بافت متمرکز و عمیق را برای نواحی خاص عضلانی هدف قرار می دهد. Theragun و سایر ماساژورهای کوبه ای از برندهایی مانند Homedics، EZ-X، KiCA، و Hyperice معمولاً با انواع ضمائم برای استفاده در قسمت های خاص بدن، از گردن و شانه ها تا پاها و پاها ارائه می شوند.

 

 ماساژور تفنگی چه زمانی مورد استفاده قرار میگیرد؟

ماساژورهای کوبه ای معمولاً در فضای تناسب اندام توسط کسانی که به دنبال ریکاوری بعد از تمرین هستند یا برای کمک به شل کردن عضلات قبل از تمرین استفاده می شوند. اگر در خانه ورزش می‌کنید یا فعالیت‌های فیزیکی دیگری مانند ورزش، دویدن، دوچرخه‌سواری، یا حتی پیاده‌روی یا یوگا انجام می‌دهید، ممکن است یک ماساژور کوبه‌ای مفید باشد. با این حال، مهم است که دستورالعمل ها را دنبال کنید و فقط در صورت نیاز از آنها برای چند دقیقه در هر نقطه استفاده کنید.

ماساژور کوبه ای چه فایده ای دارد ؟

به دنبال ماساژ کوبه ای سبک و فشرده باشید، به خصوص اگر قصد دارید آن را با خود به باشگاه یا در سفر ببرید. همچنین ببینید که چقدر بلند است: حتی اگر در خانه از آن استفاده می کنید، اگر در ساعات اولیه صبح یا اواخر شب ورزش می کنید، نمی خواهید همه را با صدای بلند از خواب بیدار کنید. و شما می خواهید بتوانید به راحتی از آن در اتاق تعویض باشگاه یا در دفتر استفاده کنید بدون اینکه سر و صدا حواس دیگران را پرت کند. گزینه های شدت و سرعت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که حتی سبک ترین تنظیم برای شما خیلی شدید نیست، به خصوص اگر اولین بار است که از آن استفاده می کنید. عمر باتری نیز بسیار مهم است، به خصوص برای ماساژورهای کوبه ای که در سفرها یا رفت و آمدهای روزانه با خود می برند. برخی از مدل‌های ممتاز حتی شامل بلوتوث برای اتصال به یک برنامه تلفن همراه و ارائه پیشنهادهای درمانی سفارشی بر اساس فعالیت‌ها و رژیم تناسب اندام شما هستند.

در نهایت، ببینید با چه پیوست‌هایی همراه است و چه موارد دیگری ممکن است در دسترس باشد تا مطمئن شوید که این قسمت‌ها مناطق کلیدی را که روی آن‌ها کار می‌کنید یا معمولاً درد می‌کنند هدف قرار می‌دهند.

ماساژور دستی

ماساژور دستی مانند یک ماساژور کوبه ای یک دستگاه دستی است، اما آنها در اشکال مختلفی فراتر از شکل تفنگ یا مته هستند. با این حال، ایده یکسان است: هدف قرار دادن عضلات منقبض، تمرکز بر روی قسمت خاصی از بدن و استفاده از فشار عمیق. آنها همچنین می توانند سرعت ها، شدت ها و اتصالات مختلفی را برای استفاده در قسمت های مختلف بدن مانند شانه ها، پاها، پشت و گردن ارائه دهند. انواع مختلفی وجود دارد، اما برخی از ماساژورهای دستی می توانند در دسته ماساژورهای شیاتسو قرار گیرند.

ماساژورهای دستی انواع مختلفی دارند، از دستگاه‌هایی که شبیه به ماشین‌های اصلاح برقی هستند که می‌توانید به معنای واقعی کلمه در دست بگیرید و در صورت لزوم در اطراف بدن حرکت کنید، تا مواردی که به شکل توپ، چوب و غلتک هستند. ماساژورهای چشمی نیز وجود دارند که در اطراف سر و روی چشم قرار می‌گیرند تا به رفع خستگی چشم، حلقه‌های سیاه، خشکی چشم، کیسه‌های چشم یا حتی کمک به بهبود خواب کمک کنند. سپس، می‌توانید ماساژورهای گردن و پشت را پیدا کنید که به صورت نوارهای بزرگ دور شانه‌ها می‌پیچند، و حتی واحدهای TEN که شامل گره‌های الکتریکی کوچکی هستند که به سطح پوست شما می‌چسبند و با کنترل از راه دور کنترل می‌شوند (حتی برخی ممکن است تحت پوشش سلامتی شما قرار بگیرند. طرح بیمه، بنابراین اگر برای درمان عارضه‌ای مانند سیاتیک دارید، می‌توانید آن را با شرکت بیمه بررسی کنید). برخی از ماساژورهای دستی نیز برای تسکین بیشتر، گرما را به معادله اضافه می کنند.

ماساژور دستی چه زمانی مناسب استفاده است ؟

ماساژورهای دستی برای استفاده روزمره برای درمان دردهای معمولی بدن عالی هستند. ماساژورهای دستی به سبک شیاتسو به ویژه برای افرادی که از بیماری های مزمن مانند سردرد، PMS، مشکلات گوارشی، خستگی، بی خوابی، فیبرومیالژیا، استرس، اضطراب و درد عضلانی رنج می برند، مفید هستند. اگر درد به طور کلی در یک منطقه خاص متمرکز شده است، یک ماساژور دستی می تواند یک راه مقرون به صرفه و ساده برای کمک به هر زمان که ظاهر شود. از آنجایی که اکثر ماساژورهای دستی سبک و قابل حمل هستند، به راحتی می‌توانید آن‌ها را با خود ببرید و زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید بسته‌بندی می‌شوند. برای تسکین پس از یک روز طولانی در کار، انجام کار فیزیکی یا نشستن تمام روز، انجام باغبانی، کارهای خانگی یا صرفاً مقابله با یک بیماری مزمن، ماساژورهای دستی می توانند مفید باشند. البته، مطمئن شوید که در صورت شدید بودن یا تکرار شدن درد، همیشه با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز توصیه های پزشکی داشته باشید.

کاربرد ماساژور دستی چیست ؟

قبل از انتخاب ماساژور دستی، قسمتی از بدن را در نظر بگیرید که می خواهید برای آن تسکین پیدا کنید. برای گردن و شانه ها، یک بند ممکن است عالی باشد، زیرا می توانید آن را در صورت نیاز قرار دهید و از آن به صورت هندزفری استفاده کنید. همین امر در مورد ماساژور چشم نیز صدق می کند، به خصوص برای کسانی که از میگرن بد و سردرد رنج می برند. برای ناحیه ای مانند پاها یا گردن، یک ماساژور دستی کوچک ممکن است این کار را انجام دهد. اما یک ماساژور دستی ممکن است گزینه ایده آلی برای کمردرد پایین یا حتی قسمت بالایی کمر نباشد. در این مورد، ممکن است بخواهید به جای آن یک کوسن ماساژ، بالش، تکیه گاه بدن یا پشت، یا صندلی در نظر بگیرید.

 

 

ماساژور پا

همانطور که از نام آن پیداست، اسپاها و ماساژورهای پا به طور خاص برای تسکین درد پا طراحی شده اند. آنها بهترین گزینه برای این قسمت از بدن هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که روی زمین بنشینند در حالی که پاهای خود را روی آنها یا در آنها قرار می دهید تا به تسکین و کاهش درد کمک کنند. آنها می توانند سبک شیاتسو، دستی، فشرده سازی هوا یا حتی شامل جت های آب یا غلتک های ماساژ الکتریکی باشند. برخی ارتعاشات را ارائه می دهند، برخی ویژگی هایی مانند گرما و حتی تکنیک های ماساژ شیاتسو را اضافه می کنند. همچنین ماساژورهای “پا” وجود دارند که دور کل ساق پا می‌پیچند تا ماساژ ساق پا و حتی ران را نیز انجام دهند.

ماساژور پا چه فوایدی دارد ؟

به طور طبیعی، اسپاها و ماساژورهای پا برای کسانی که از درد پا رنج می‌برند، چه به دلیل روی پا بودن در طول روز یا شرایطی مانند صافی کف پا، ایده‌آل هستند. اگر شب‌ها به دنبال مالش پا به سراغ عزیزانتان می‌روید، یا فکر خیس کردن پاهایتان در آب گرم با جت‌های ماساژور یا چرخاندن آن‌ها روی غلتک‌ها در پایان روز شبیه بهشت است، ماساژور پا برای شما مناسب است. جای تعجب نیست که ماساژور پا هدیه ای محبوب برای افراد در هر سنی است.

در خرید ماساژور پا به چه نکاتی توجه کنیم

به دنبال اندازه و عملکرد باشید تا مطمئن شوید که در برنامه روزانه شما قرار می گیرد. اگر بچه‌های کوچکی دارید که در اطراف می‌دوند، ماساژور پا که از آب استفاده می‌کند ممکن است به دلیل خطر ریختن آب ایده‌آل نباشد. اگر می خواهید آن را در زیر مبل قرار دهید، ارتفاع آن را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که به خوبی از زیر آن می لغزد. سرعت و شدت را نیز بررسی کنید، به همراه اینکه آیا باید به برق وصل شود، از باتری استفاده می‌کند یا دستی از طریق غلتک‌ها و حرکت پاهایتان است.

کوسن‌ها و بالش‌های ماساژ برای نشستن روی صندلی یا روی صندلی طراحی شده‌اند، خواه این صندلی، مبل، صندلی پشتی سخت، مانند دفتر کار خانگی یا حتی در ماشین باشد. آنها گاهی اوقات با استفاده از نوعی بند الاستیک روی صندلی محکم می‌شوند و شامل گره‌های ماساژ چرخشی هستند که برای کمک به تسکین عضلات دردناک پشت، گردن، باسن یا حتی باسن حرکت می‌کنند. مانند سایر دسته ها، کوسن ها و بالش های ماساژ می توانند از تکنیک های ماساژ به سبک شیاتسو استفاده کنند. بالش ها به طور طبیعی کوچکتر با گره های بزرگتر هستند تا یک ماساژ بافت عمیق را ارائه دهند. هر نوع که باشد، آنها معمولاً از مواد قابل تنفس مانند مش یا فوم پلی یورتان ساخته می شوند و با باتری کار می کنند، دارای کابل برق یا آداپتور 12 ولت برای استفاده در ماشین هستند. برخی از بالشتک های ماساژ پشتی یکپارچه دارند در حالی که برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که جمع و جور بوده و بنابراین کاملاً قابل حمل هستند، ایده آل برای همراه داشتن در سفرها، هواپیما یا حتی رفت و برگشت از خانه به محل کار.

بالشت های ماساژ چه کاربردی دارد ؟

کوسن‌ها و بالش‌های ماساژ از پشت پشتیبانی می‌کنند و به برداشتن گره‌های مزاحم و هدف قرار دادن نقاط مهم طب فشاری کمک می‌کنند، به‌ویژه وقتی صحبت از کوسن‌ها و بالش‌های ماساژ سبک شیاتسو باشد. اگر تمایل دارید برای مدت طولانی بنشینید، اینها ایده آل هستند، چه پشت میز در دفتر یا رانندگی در ماشین یا کامیون. همچنین اگر وضعیت بدنی نامناسب دارید، می خواهید فشار ستون فقرات را کاهش دهید یا از شرایطی مانند سیاتیک رنج می برید، ممکن است بخواهید یک بالش یا کوسن ماساژور را در نظر بگیرید. آنها معمولاً مقرون به صرفه هستند و با توجه به طراحی جمع و جور، برای سفر مناسب هستند.

در خرید کوسن یا بالش ماساژور به دنبال چه چیزی باشید

در حالی که تسمه‌های بالشتک‌های ماساژ معمولاً الاستیک هستند، مطمئن شوید که به خوبی در اطراف صندلی که احتمالاً از آن استفاده می‌کنید، قرار می‌گیرد، خواه صندلی میز در دفتر کار خانگی شما باشد یا صندلی ماشین. اگر می خواهید از آن در ماشین استفاده کنید، به آداپتور 12 ولت یا نیاز به کار با باتری نیاز دارد. اگر در ماه‌های سرد زمستان در کانادا از آن در ماشین استفاده می‌کنید و صندلی‌های گرمکن ندارید، گرما می‌تواند یک ویژگی افزوده خوب باشد. به دنبال حالت‌های مختلف باشید تا بتوانید شدت، سرعت و حرکت را مطابق میل خود تنظیم کنید.
برخی دارای ویژگی های خاموش شدن خودکار هستند که در صورتی که فراموش کنید آن را خاموش کنید مفید است. داشتن پشتیبان قابل تنظیم کمری نیز مهم است، بنابراین می توانید مناطقی را که بیشتر به تسکین نیاز دارید، از کمر گرفته تا گردن و شانه ها، هدف قرار دهید.

صندلی های ماساژور

به احتمال زیاد، اگر کسی را می شناسید که صندلی ماساژور در اتاق نشیمن، لانه یا زیرزمین دارد، به دیدن او در حالت استراحت شدید حسادت می کنید. صندلی‌های ماساژور گران‌ترین گزینه‌های این دسته هستند، زیرا قطعات مبلمان هستند. اما بر خلاف یک صندلی معمولی، آنها لرزش ها و مکانیسم های غلتکی را برای شبیه سازی ماساژ ارائه می دهند. این معمولاً از طریق کیسه هوا یا آب انجام می شود و می تواند شامل حرکاتی مانند ورز دادن، ضربه زدن، فشرده سازی و تکنیک های شیاتسو باشد. اما اگر تمایل دارید بعد از یک روز کاری سخت به خانه بیایید و می خواهید در حین تماشای اخبار عصرگاهی، تنظیم بازی یا نشستن با یک کتاب خوب از درد عضلات و مفاصل خلاص شوید، گزینه های خوبی هستند. صندلی های ماساژور در انواع رنگ ها، مواد و سبک ها وجود دارند. آنها همچنین دارای ویژگی هایی مانند عنصر گرمایش یکپارچه، عملکرد خوابیده یا حتی بلندگوهای داخلی هستند. انواع مختلفی از قیمت ها و قیمت ها وجود دارد.

چرا از ماساژور های صندلی استفاده کنیم؟

صندلی‌های ماساژ برای کسانی که زندگی پرمشغله‌ای دارند و زمانی برای بازدید از اسپا ندارند و می‌خواهند هم از تسکین عضلات و هم آرامش و ترمیم لذت ببرند، عالی هستند. این برای افرادی که دوست دارند در پایان یک روز طولانی یا یک صبح تنبل یکشنبه پاهای خود را بلند کنند و تلویزیون تماشا کنند، کتاب بخوانند، به موسیقی گوش دهند یا با تبلت یا گوشی هوشمند بازی کنند، عالی است. آنها می توانند ماساژ کامل بدن را ارائه دهند، با برخی از آنها که حتی شامل شکاف هایی برای پاهای شما می شود تا ساق پا، مچ پا و حتی پاها را نیز ماساژ دهید. اما تمرکز بیشتر روی کمر، شانه ها، گردن، ستون فقرات و کمر است.

در خرید صندلی ماساژور به دنبال چه چیزی باشید

مانند هر مبلمان دیگری، راحتی مهمترین عامل است. اطمینان حاصل کنید که صندلی برای نشستن راحت است و در عین حال پشتیبانی کافی را نیز ارائه می دهد. سرعت ها، حالت ها و شدت های قابل انتخاب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می کنند. برخی دارای کنترل های داخلی هستند، برخی دیگر با یک کنترل از راه دور دستی ارائه می شوند. اگر می خواهید پاهای خود را نیز ماساژ دهید، به دنبال ماساژ پا باشید. دراز کشیدن نیز گزینه خوبی است زیرا می توانید به معنای واقعی کلمه پاهای خود را بالا بگذارید، حتی اگر ماساژور روی زیرپایی وجود نداشته باشد. بالا بردن پاها می تواند به توزیع بهتر وزن بدن و کاهش فشار از روی ستون فقرات کمک کند. اگر مشکلات حرکتی دارید، ممکن است بخواهید که شما را تقریباً به طور کامل به حالت ایستاده برساند و از ویژگی‌هایی مانند کنترل‌های صوتی یکپارچه قدردانی کنید. در نهایت، اگر در جایی زندگی می‌کنید که در زمستان بسیار سرد است، یکی را در نظر بگیرید که گرمایش نیز ارائه می‌دهد تا به یک واحه استراحت کامل تبدیل شود.

جایگزین های ماساژور بدن، پشت و ماساژور برقی

فراتر از ماساژورهای سنتی، ممکن است به چیزی نیاز داشته باشید که در وهله اول به جلوگیری از درد عضلات کمک کند یا اطمینان حاصل کنید که آسیب بدتر نمی شود. در این مورد، تکیه‌گاه‌های بدن و پشت مانند کمربند، بالش کمر، پد گردن، و مجموعه‌هایی وجود دارد که شامل چندین تکیه‌گاه برای کمک به جلوگیری از آسیب دیدگی و کاهش فشار عضلات شما در هنگام انجام فعالیت‌های شدید، چه ورزش، چه بلند کردن وسایل سنگین است. ، یا کارهای روزانه

همچنین محصولاتی مانند بریس های زانو، مچ و شانه وجود دارد که برای کمک به محدود کردن دامنه حرکتی شما در ناحیه آسیب دیده، بهبود وضعیت بدن یا کاهش خستگی طراحی شده اند. یا حتی وسایل ساده مانند کفی برای کفش شما. برای علاقه مندان به تناسب اندام، غلتک های فوم سرمایه گذاری خوبی برای کمک به تسکین مفاصل دردناک با چرخاندن بدن بر روی آنها است. اینها همچنین می توانند به بهبود سریعتر شما کمک کنند.

برخی از افراد در حین ورزش از چیزهایی مانند زانوبند استفاده می کنند تا از کشیده شدن بیش از حد عضلات یا چرخش نامناسب آنها جلوگیری کنند. کسانی که اغلب با دستان خود کار می کنند ممکن است برای کمک به جلوگیری از خستگی یا کمک به شرایطی مانند سندرم تونل کارپ، یک بند مچ دست بخواهند. گاهی اوقات از بریس ها و تکیه گاه ها برای کمک به درمان درد مزمن نیز استفاده می شود. با این حال، مانند هر یک از این محصولات، ابتدا با پزشک مشورت کنید، به خصوص اگر درد شدید و بدون دلیل باشد.

 

 

گزینه های جایگزین برای شما چیست ؟

حمایتی را در نظر بگیرید که قسمتی از بدن را که بیشتر کار می‌کنید یا در بالاترین خطر آسیب قرار دارد، در خود جای دهد. برای مثال، اگر برای امرار معاش اثاثیه جابجا می کنید، یک کمربند پشتی ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. اگر تمام روز در دفتری پشت کامپیوتر می نشینید، یک بریس پشتی ممکن است به طولانی شدن ستون فقرات و بهبود وضعیت بدن شما کمک کند. کسی که برای کار زیاد تایپ می کند ممکن است از مچ بند استفاده کند و برای کسانی که ورزش می کنند یا ورزش های سنگین زیادی انجام می دهند، زانوبند ممکن است خوب باشد، به خصوص اگر مفاصل شما در گذشته آسیب دیده یا ضعیف هستند. لازم به ذکر است که هر یک از این تکیه گاه ها را می توان در کنار ماساژور استفاده کرد تا هم از آسیب جلوگیری کند و هم روند بهبود را تسریع کند.

نتیجه گیری و جمع بندی خرید ماساژور

ماساژورها انواع مختلفی دارند، از آن‌هایی که می‌توانید در دست بگیرید و به قسمت خاصی از بدن فشار دهید تا ماساژورهایی که روی گردن شما قرار می‌گیرند و پشت شما قرار می‌گیرند. برخی به طور خاص برای تناسب اندام طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر برای تسکین استرس روزانه و درد عضلات عالی هستند.

نیازهای ماساژ شما هر چه که باشد، ماساژورهای زیادی برای انتخاب آنلاین وجود دارد. جزئیات بالا را مرور کنید و آن را به چند گزینه در دسته بندی که مناسب است محدود کنید و از آنجا بروید. شما به خوبی در مسیر خود قرار خواهید گرفت تا احساس شادابی، تجدید و آماده شدن برای تصاحب جهان در کمترین زمان را داشته باشید.خرید ماساژور برقی

New title

صندلی ماساژور آی رست مدل SL-A156-2

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژور
    برقی
  • توان مصرفی
    60 وات
  • سایر ویژگی ها
    دارای رولینگ از قسمت گردن تا زیر نشیمنگاه
  • قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث از طریق اسپیکر
  • دارای ماساژ با کیسه هوا در ساق پا
  • دارای 6 عدد کیسه هوا
  • دارای کنترل پنل در قسمت دسته ی سمت راست
  • قابلیت ذخیره ماساژ برای دو نفر از افراد مختلف
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

توپ ماساژور کد 235TR

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    خیر

ماساژور سر و بدن مدل BU 53

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    ضربه‌ای
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    خیر
  • توان مصرفی
    220 وات
  • سایر ویژگی ها
    موارد استفاده
  • جلوگیری و کمک به درمان ریزش و رویش مجدد مو و درمان طاسی سکه‌ای
  • ماساژ صورت و پیشانی و کوچک نمودن غبغب
  • خارج نمودن ترشحات ریه در بیمارانی که عمل باز قلب انجام داده اند و بیماران ریوی . ماساژ سایر اندام‌های بدن بصورت ضربات متناوب و یکنواخت
  • به جریان انداختن خون بیشتر، تسریع بهبودی، تقویت عضلات
  • ( دستگاه یک سال وارانتی ( تعویض) و ده سال خدمات پس از فروش دارد)

ماساژور بدن آ ا گ مدل 5561

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    بله
  • سایر ویژگی ها
    دارای سر قابل تعویض
  • قابل حمل، کوچک و سبک
  • دارای 3 باطری 1.5 ولت
  • دارای 2 درجه تنظیم سرعت
  • دارای چهار پایه به همراه ویبره
  • دارای کلاهک ژله‌ای با ماساژ سرد
  • عملکرد دوگانه: ویبره، ویبره + گرما
  • ماساژ لرزشی جهت رفع بهتر خستگی عضلانی

ماساژور میکرو نیدل رولر 75 میلی لیتر مدل ROHS0

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    سر
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    مناسب برای پوست صورت
  • اندازه سوزن 0.75 میلی متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور مدل SJ608

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    خیر

ماساژور صورت کیوت اسکین مدل Thermal Ion

مشخصات فنی Cute Skin Thermal Ion Face Massager

مشخصات

  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    قابلیت 415 لرزش در ثانیه
  • قابلیت گرمایی
  • قابلیت تولید یون
  • دارای باتری شارژی
  • دارای درپوش محافظ
  • ابعاد: 2 × 2 × 12.8 سانتی‌متر
  • وزن: 48 گرم
  • دارای کابل شارژ USB
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور برقی مولتی فانکشنال مدل P.R _208

مشخصات فنی multifunctional massage rod

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی ماساژور کراس مدل H017A-DVD

مشخصات فنی Cross H017A-DVD Massage Chair

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    لرزشی , ضربه‌ای , حرکتی
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    بله
  • توان مصرفی
    300 وات

ماساژور شکم و بدنسازی موبایل جیم مدل Full Package

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    لرزشی , ضربه‌ای
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    خیر
  • سایر ویژگی ها
    ماساژور، عضله ساز، تقویت عضله، چربی سوز و کاهش وزن
  • استفاده از تکنولوژی EMS
  • تاثیر مستقیم سیگنال های الکتریکی بر روی ماهیچه ها
  • استفاده ازپالس های الکترومغناطیس برای تقویت انقباضات عضلانی
  • تحریک و تمرین ماهیچه ها
  • شبیه سازی تمرین تناسب اندام حرفه ای
  • انجام 25 دقیقه تمرین برابر با 1500 متر پیاده روی و نیم ساعت ورزش شکم یا شنا
  • دارای حالت های متفاوت : ماساژ ، سوزن سوزن ، ضربه ای ، ترکیبی و ....
  • قابل استفاده در 10 شدت متفاوت
  • کارکرد هر بخش توسط دو عدد باتری AAA نیم قلمی
  • قابل استفاده در هر مکان و هر زمان
  • دارای استانداردهای : CE/EMC,ROHS
  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
  • ولتاژ : 1.5 ولت
  • maximom output : 9.8mA
  • وزن : 57.4g
  • سایز نوار بازویی : 19.5x6.5cm
  • سایز پد شکمی : 18.5x17cm
  • این محصول دارای پکیچ بسته بندی شده شامل یک عدد پد شکمی ، دو عدد پد بازویی و سه عدد هد دستگاه
  • قابل تعویض بودن پد ها
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور پا لایف سنس مدل N-2100

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    شانه و گردن , کمر , دست , پا , نشیمنگاه , گردن
  • نوع ماساژ
    حرکتی , الکتریکی
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    خیر
  • توان مصرفی
    4 وات
  • سایر ویژگی ها
    دو عدد پد اضافه
  • کشور سازنده
    چین
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور برقی مدل TMAK-06

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    پا , شانه و گردن , کمر , نشیمنگاه , شکم
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    بله
  • توان مصرفی
    22 وات
  • سایر ویژگی ها
    قابلیت جدا شدن دسته
  • قابلیت ایجاد گرمایش مادون قرمز ( Infrared) جهت درمان
  • دارای 2 سری جدا شونده
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • مناسب برای اکثر اعضای بدن
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور سر چیاکو مدل Head

مشخصات فنی Chiaco Head Massager

مشخصات

  • مناسب برای
    سر
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.75

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور چشم شاندرمن مدل iSee-415

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    چشم
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • نوع ماساژور
    برقی
  • توان مصرفی
    4.5 وات
  • سایر ویژگی ها
    مناسب جهت درد های میگرنی
  • تسکین دهنده پف و کبودی زیر چشم
  • دارای ماساژ لرزشی ملایم
  • بهبود افتادگی پلکها
  • کاهش خطوط ریز و چروکهای عمیق

ماساژور صورت و بدن مدل XC-116

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    پا , تمام بدن , سر , دست , کمر
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور مک استایلر مدل LY-622A-2

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    خیر
  • توان مصرفی
    25 وات
  • سایر ویژگی ها
    دارای 4 سری متفاوت

ماساژور پا ای رست مدل SL-c39s

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    پا
  • نوع ماساژور
    برقی
  • مادون قرمز
    بله
  • توان مصرفی
    39 وات
  • سایر ویژگی ها
    نوع ماساژ کف پا رولینگ, کیسه هوایی, شیاتسو
  • داری سیستم گرما درمانی
  • دارای 3 برنامه ماساژ اتوماتیک
  • دارای مادون قرمز
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور و برس پاک‌سازی درماستا مدل LU-22

مشخصات فنی

مشخصات کلی

  • ضد آب
    بله
  • قابلیت شستشو
    بله
  • سری قابل شستشو
    دارد
  • منبع انرژی
    برق
  • استند شارژ
    ندارد
  • قابلیت تنظیم سرعت
    ندارد
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • سایر ویژگی‌ها
    از بین بردن موهای زائد بدن و صورت بدون درد
  • جلوگیری از رشد سریع مو
  • کوچک و قابل حمل
  • سرعت 550 دور چرخش در دقیقه
  • چندکاره (موکن و ماساژور)
  • دارای چند سری برای ماساژ صورت و بدن
  • پکیج شامل 6 عدد باتری قلمی می باشد
  • دارای سری سنگ پا
  • قابل شستشو
  • دارای استند

اقلام همراه

  • برس تمیز کننده
    دارد
  • سایر اقلام همراه
    دارای 6 سری قابل تعویض با کارایی مختلف (سنگ پا و ماساژ و...)
  • دارای دو عدد سوهان
  • دارای استند
  • کیفیت بالا و بسیار کاربردی
  • دارای 6 عدد باتری قلمی
  • دارای 5 عدد پد از بین برنده موهای زائد
  • دارای دفترچه راهنما
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور دستی مدل Q10

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن , صورت
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • نوع ماساژور
    دستی
  • مادون قرمز
    خیر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماساژور برقی مدل KH-320

مشخصات فنی

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام بدن
  • نوع ماساژ
    ضربه‌ای
  • نوع ماساژور
    برقی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

New title

قبلی
راهنمای خرید شعله افکن برای ایجاد آتش های جزئی
بعد
کابینت ها در خانه شامل چه بخش هایی هستند ؟

نظرتان را بنویسید